مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه

[ad_1]
مفیدستان:

امروز برای شما آموزش پخت یک کیک فوری را آماده کرده‌ایم. مدت زمان آماده کردن و پخت این کیک، ده دقیقه است. برای آشنایی با روش تهیه‌ی این کیک خوشمزه، با ما همراه باشید.

امروز برای شما آموزش پخت یک کیک فوری را آماده کرده‌ایم. مدت زمان آماده کردن و پخت این کیک، ده دقیقه است. برای آشنایی با روش تهیه‌ی این کیک خوشمزه، با ما همراه باشید.

آموزش پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه

مواد لازم:

تخم مرغ: یک عدد

شکر: چهار قاشق سوپخوری

آرد: شش قاشق سوپخوری

کره آب شده: دو قاشق سوپخوری

هویج رنده شده: چهار قاشق سوپخوری

دارچین: یک چهارم قاشق پایخوری

بکینگ پودر: نصف قاشق پایخوری

وانیل: کمی

گردوی خردشده: به دلخواه، کمی

مواد لازم برای کرم کیک:

کره: سه قاشق سوپخوری

پنیر خامه‌ای: نصف قالب

پودر شکر: یک و نیم پیمانه

وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری

شیر: کمی

طرز تهیه:

کره را در ظرفی ریخته به مدت پانزده تا سی ثانیه داخل مایکروفر قرار می‌دهیم تا آب شود. تخم مرغ و کره آب شده را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم و هویج رنده شده، شکر، بکینگ پودر، دارچین، گردوی خرد شده را به آن اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم. در آخر، آرد را اضافه می‌کنیم و به هم زدن ادامه می‌دهیم تا مواد یک دست شود.

در ظرفی مناسب خمیر را می‌ریزیم به طوری که نصف ظرف را پر کند و جا برای پف کردن کیک، باقی بماند. ظرف را به مدت یک دقیقه و 45 ثانیه در مایکروفر با دمای بالا قرار می‌دهیم وقتی که کیک به اصطلاح، خودش را گرفت، یک دقیقه دیگر به آن زمان می‌دهیم. کیک را در کناری قرار می‌دهیم تا سرد شود. در این فاصله برای تهیه‌ی کرم کیک، اقدام می‌کنیم. همه‌ی مواد خمیر را با کدیگر مخلوط می‌کنیم و با هم‌زن برقی، خوب می‌زنیم. 

وقتی کیک سرد شد، آن را از قالب جدا کرده، به دو بخش تقسیم می‌کنیم. مقداری از کرم آماده شده را روی سطح اولین بخش کیک می‌مالیم سپس بخش دوم کیک را روی آن قرار می‌دهیم و با بقیه کرم آماده شده و گردوی خرد شده و یا هویج رنده شده روی سطح آن را تزئین می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: tareekaa


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز کامل پخت لازانیا طرز کامل پخت لازانیا ،طرز پخت لازانیا ،لازانیاطرز کامل پخت لازانیا انواع پلو ، انواع چلو ، کته ، پخت برنجدر این بخش شما با انواع انواع دسرآموزش اشپزی آنلاینپلو چلوشام ایرانیسایت اشپزی اکا ده شام رژیمی خوشمزه برای سال جدید آکابازداشت ۳ مظنون تروریستی در بلژیک طبق گزارش‌ها، پلیس بلژیک در جریان عملیات‌های ضد کیک قابلمه ای بدون فر هانیه با سلام من تازه این دستور رو پیدا کردم و میخوام درست کنم ممنونم سر آشپزچند نکته مهم در پخت و پز کدبانوی دیجیتالیچندنکتهمهمدرپختنحوه جلوگیری از کپک زدن آبغوره و آبلیمو نگذار آب‌غوره‌ات کپک بزند آب‌لیمو و آب طرز تهیه ترشی مخلوط آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می مقیاس اندازه گیری مواد مطلب فوق برگرفته از مقاله ای است که در فروم هنر آشپزی در خصوص مقیاس و اندازه گیری پیتزا سیب زمینی چی بپزم پیتزا و ساندویچدر این پیتزا خمیر به کار نرفته، زیرا که سیب زمینی جایگزین خمیر شده است ابتدا سیب کدبانو کوکوها وکبابها ساندویچ ورولتهابا یه شام سریع و آسون و بی دردسر در خدمتتون هستم مواد لازم سویا طرز کامل پخت لازانیا آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی انواع پلو ، انواع چلو ، کته ، پخت برنج تماس اتحادیه اروپا با ترامپ در دفاع از توافق هسته‌ای الجبیر قانون جاستا اجرا شود آمریکا ده شام رژیمی خوشمزه برای سال جدید آکا گل کلم در سس کاری مواد لازم برای نفر گل کلم درشت یک عدد روغن مایع یا کره گیاهی قاشق غذاخوری کیک قابلمه ای بدون فر تخم مرغها رو با شکر و وانیل با همزن یا غذاساز میزنیم تا کرم رنگ شود نیازی به جدا کردن سفیده و چند نکته مهم در پخت و پز کدبانوی دیجیتالی چندنکتهمهم اگر ترشی کپک زد بحث آلودگی ترشی‌ها به کپک زدن آن‌ها برمی‌گردد زمانی که شما کپک را روی طرز تهیه ترشی مخلوط آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای عروسی دیابت نوین طب بیمار آقای رحمان ندایی که در حدود ۲۵ سال مبتلا به بیماری دیابت شده و انسولین تزریق می کردند کدبانو کوکوها وکبابها ساندویچ ورولتها با یه شام سریع و آسون و بی دردسر در خدمتتون هستم مواد لازم سویا مقیاس اندازه گیری مواد مطلب فوق برگرفته از مقاله ای است که در فروم هنر آشپزی در خصوص مقیاس و اندازه گیری ارائه شده پیتزا سیب زمینی چی بپزم پیتزا و ساندویچ در این پیتزا خمیر به کار نرفته، زیرا که سیب زمینی جایگزین خمیر شده است ابتدا سیب زمینی ها را



لینک منبع :پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه

پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../پخت-کیک-هویج-با-مایکروفر-در-ده-دقیقه‎Cached23 ژانویه 2017 ... امروز برای شما آموزش پخت یک کیک فوری را آماده کرده‌ایم. مدت زمان آماده کردن و پخت این کیک، ده دقیقه است. برای آشنایی با روش تهیه‌ی این کیک ... پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه | Hendevaneh hendevaneh.com/پخت-کیک-هویج-با-مایکروفر-در-ده-دقیقه/‎CachedHome Tabnak Bato پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه ... تخم مرغ و کره آب شده را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم و هویج رنده شده، شکر، بکینگ پودر، دارچین، گردوی ... پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../پخت-کیک-هویج-با-مایکروفر-در-ده-دقیقه/7319266 امروز برای شما آموزش پخت یک کیک فوری را آماده کرده‌ایم. مدت زمان آماده کردن و پخت این کیک، ده دقیقه است. برای آشنایی با روش تهیه‌ی این کیک خوشمزه، با ... پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه | تابناک با تو | پارسی پو feed.parsipoo.ir/post/20170129.../پخت-کیک-هویج-با-مایکروفر-در-ده-دقیقه/ کره را در ظرفی ریخته به مدت پانزده تا سی ثانیه داخل مایکروفر قرار می‌دهیم تا آب شود . تخم مرغ و کره آب شده را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم و هویج رنده شده، شکر، بکینگ ... طرز تهیه‌ی کیک هویج - اخبار ویژه vpnews.ir/topic/233848/طرز-تهیه-ی-کیک-هویج 15 آوریل 2017 ... ... با یکدیگر مخلوط می‌کنیم. ظرف حاوی این مواد را با کیسه می‌پوشانیم و به مدت سی دقیقه آن را در کناری ق. ... پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه ... طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/carrot-cake.html‎Cached Similarدستور پخت کیک هویج,طرز پخت کیک هویج,طریقه درست کردن کیک هویج با ... از یک ربع قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم شده است به مدت ۴۵ دقیقه قرار میدهیم. ماگ کیک شکلاتی فوری (با مایکروفر) | سرآشپزباشی sarashpazbashi.com/1393/05/16/microwave-mug-cake/‎Cached Similar7 آگوست 2014 ... در دسته آشپزی بدون فر, کیک, آشپزی با مایکروفر, دسر, رمضان, غذای کودک, شکلات, غذاهای چند دقیقه ای. برجسب شده در: کیک فنجانی سه دقیقه ای, کیک شکلاتی فوری, کیک فنجانی ... هفتاد ثانیه کیک رو چک کنید، اگه به نظرتون نیاز داره که بیشتر پخته بشه ..... اگه نپخته بود ده ثانیه ده ثانیه بهش زمان اضافه بدید. کیک بدون فر ، گاز فر نداری این مطلبو بخون • دونفره https://www.2nafare.com/آشپزی-بدون-گاز-فر/‎Cachedآموزش ساخت فر دستی با قابلمه که خیلی راحت تهیه میشه و میتونید باهاش یک کیک بدون ... ترحلوای هویج با دو آرد مخصوص ماه رمضان ... اگر مواد به چوب کبریت چسبیده بود یعنی هنوز کیک شما مدت زمانی بیشتر میخواد پس درب فر را میبندید تا ده دقیقه دیگر واما ... در قابلمه رو در طول پخت کیک بر ندارید تا هوا نکشه و پف کیک شما نخوابه. کیک گردویی | طرز تهیه کیک گردویی - نمناک namnak.com/کیک-گردویی.p15114‎Cachedشما میتوانید با خواندن دستورالعمل تهیه کیک گردویی این کیک خوشمزه را به سادگی در خانه تهیه کنید. ... و زمان پخت و انتظار آن در حدود 45 دقیقه میباشد . کیک گردویی ... طرز تهیه ی کیک زبرا (گورخری) www.akairan.ir/2-طرز_تهیه_ی_کیک_زبرا_%28گورخری%29‎Cached3 مه 2017 ... امروز برای شما دستور پخت کیکی را قرار داده ایم که ظاهر آن می تواند برای بچه ها خوشایند باشد. مراحل پخت ... پخت کیک هویج با مایکروفر در ده دقیقه ...