مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید

[ad_1]
مفیدستان:

یک پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف کدو بروز سرطان پروستات را کاهش می دهد.

به گزارش شفاف، عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گویی  با بیان اینکه کدو حاوی پتاسیم، آهن، منیزیم و کالری است، گفت: بتاکاروتن موجود در کدو از بروز رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه بتاکاروتن کدو سرشار از ویتامین A است، اظهار داشت: مصرف این میوه باعث کاهش بیماری هایی همچون قلبی و عروقی، عفونت مثانه، یبوست، چاقی، دیابت و چربی خون می شود.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مبتلایان به بیماری کلیوی باید از خوردن کدو خودداری کنند، تصریح کرد: افراد باید جهت کاهش بعضی بیماری ها روزانه ۳۰ گرم مواد غذایی حاوی فیبر مانند سبزیجات، خشکبار و حبوبات را مصرف کنند.

لطفی با بیان اینکه مصرف ویتامین A و E بروز سرطان پروستات را کاهش می دهد، تاکید کرد: مصرف روغن تخم کدو از انسداد عروق خونی جلوگیری می کند.

لطفی با اشاره به اینکه کدو حلوایی خلط آور، ادرار آور و تب بر است، تاکید کرد: از کدو حلوایی می توان به عنوان کرم استفاده کرد، طوریکه آن را پخته و سپس جهت شفافیت پوست بر صورت ماساژ دهید.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مصرف جوشانده گل کدو برای سینه بسیار موثر است، افزود: استفاده از شیره کدو باعث رفع تشنگی افراد می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوستتان را جـلا دهید زیباشو دات کامجهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیدزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان آکازیباییزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوستپوست صورتضدعفونی کردن پوست پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش …ردپای زشتی روی صورت تان را بپوشانیدطب سوزنی زیبایی وپاسخ به پرسش های متدوال در زمینه آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیمعلت اینکه شب باید مودم را خاموش کنیم چیست؟درست است که هنوز این موضوع به طور کامل و آموزش شهرستان کلات نادربه حال ایران با این وضع باید گریست ایران دارای میدان مشترک گازی و نفتی با کشورهای نی نی سایت مامی سایت و نو عروس و بچه ها …از اونجایی که تایپیکهای مفید و آموزنده و تعداد صفحاتشون تو نی نی سایت یا سایتهای دیگه سایت خبری تحلیلی بویر نیوزخبری که نظام مالیاتی ایران را تکان می دهد نظر رئیس امور مالیاتی کشور درباره مدیریت نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی موموروغن‌های گیاهی حاوی ریزمغذی‌هاست که با حفظ سلامت موها باعث رشد بیشترشان می‌شودمیگنا تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و تعریف سزارین ، علل انجام آن ، مزایا و معایب و عوارض انجام عمل سزارین پوستتان را جـلا دهید زیباشو دات کام جهت عضویت در خبرنامه ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید زیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان آکا زیباییزیبایی پوست و صورت با ۱۰ روش کم هزینه و آسان پوستپوست صورتضدعفونی کردن پوستشادابی پوست،سلامت پوست،مراقبت از پوست،تاتو،جوش صورت،درمان جوش صورت ماسک صورتلک صورتپوست زیبا آرایش صورتتاتوپوستجوش صورتدرمان جوش صورتانواع ماسک صورت آموزش شهرستان کلات نادر به حال ایران با این وضع باید گریست ایران دارای میدان مشترک گازی و نفتی با کشورهای آنچه باید بدانیم ولی نمی دانیم علت اینکه شب باید مودم را خاموش کنیم چیست؟درست است که هنوز این موضوع به طور کامل و علمی ثابت نی نی سایت مامی سایت و نو عروس و بچه ها کدومتون هم از اونجایی که تایپیکهای مفید و آموزنده و تعداد صفحاتشون تو نی نی سایت یا سایتهای دیگه زیاده سایت خبری تحلیلی بویر نیوز حادثه مرگبار برای کارکنان شرکت نفت گچساران نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت صبح امروز سه نفر از ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی مو مو روغن‌های گیاهی حاوی ریزمغذی‌هاست که با حفظ سلامت موها باعث رشد بیشترشان می‌شود نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک تیر – ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی هرکس می‌خواهد معده‌اش او را آزار ندهد،در میان غذا خوردن آب ننوشد تا این غذا خوردن تمام شود



لینک منبع :پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید

Images for پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو ... - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنیدکدو-سلطان-سبزی-ها‎Cached23 ژانویه 2017 ... با این گیاه به جنگ بیماریها بروید! عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ با ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید - کلینیک من www.clinicman.org/پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنید‎Cachedپوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید. کدو سبز از نظر تغذیه ای دارای ارزش زیادی است و به عنوان یک منبع خوب ویتامین C، منیزیم، پتاسیم، مس، فیبر شناخته می ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان ... - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/روشن-کردن-پوست.html پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها ... عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه کدو حاوی پتاسیم، آهن، منیزیم و کالری است، گفت: ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها | فرتاک ... www.fartaknews.ir/.../4642-پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنید-کدو-سلطان-سبزی-ها 24 ژانویه 2017 ... به گزارش فرتاک نیوز، عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه کدو حاوی پتاسیم، آهن، منیزیم و کالری است، گفت: بتاکاروتن موجود در کدو از ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید www.javanonline.ir/fa/news/.../پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنید 23 ژانویه 2017 ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید. کدو سبز از نظر تغذیه ای دارای ارزش زیادی است و به عنوان یک منبع خوب ویتامین C، منیزیم، پتاسیم، مس، ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی‌ها – سایت ... matin-kohestan.ir/1395/11/.../پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنیدکد/ 25 ژانویه 2017 ... مطلب پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی‌ها نخستین بار در سایت خبری متین کوهستان منتشر شد… Powered by WPeMatico. اخبار-پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید sarvonline.ir/news/show/.../پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنید پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید. ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۴۰ کد مطلب: 12722. کدو سبز از نظر تغذیه ای دارای ارزش زیادی است و به عنوان یک منبع خوب ویتامین C، ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها | پایگاه ... www.sades.ir/2017/01/23/پوستتان-را-با-کمترین-هزینه-روشن-کنیدکد/ 23 ژانویه 2017 ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها. کدو سبز از نظر تغذیه ای دارای ارزش زیادی است و به عنوان یک منبع خوب ویتامین C، ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها – بام میبد www.bamemeybod.ir/?p=7202 23 ژانویه 2017 ... پوستتان را با کمترین هزینه روشن کنید/کدو؛ سلطان سبزی ها ... وی با بیان اینکه بتاکاروتن کدو سرشار از ویتامین A است، اظهار داشت: مصرف این ...