مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت

[ad_1]
مفیدستان:

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل «لاوابیت»‌(Lavabit)‌ استفاده می‌کرد. این سرویس ایمیل در تابستان همان سال به دستور دولت تعطیل شد و تمام اطلاعات آن در اختیار سازمان‌های دولتی قرار گرفت. اکنون پس از چهار سال این سرویس ایمیل بار دیگر فعالیت خودش را شروع کرده است.

 امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت

چند روز پیش «لدر لویژن» (Ladar Levision) بنیانگذار این سرویس ایمیل گفت که لاوابیت دوباره فعالیت خودش را از سر گرفته است. او گفت که این سرویس با تغییرات زیادی همراه شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، کاربرانی که قبلا از این سرویس استفاده می‌کردند، می‌توانند به اطلاعات قبلی خودشان دسترسی داشته باشند و حتی می‌توانند این اطلاعات را با ایمیل جدیدتر خودشان ترکیب دهند. البته این سرویس رایگان نخواهد بود. اگر الان در سایت ثبت نام کنید از تخقیق برخوردار خواهید شد. قیمت ثبت نام در این سایت به شکل معمول ۳۰ دلار برای ۵ گیگابایت فضا و ۶۰ دلار برای ۲۰ گیگابایت فضا خواهد بود.

در ادامه مشخص شده که دیگر پروژه‌ی لدر لویژن که در سال ۲۰۱۳ برای تامین منابع مالی روی سایت Kickstarter قرار گرفته بود هم به شکل عمومی منتشر شده است. سرویسی به نام DIME و یک سرویس ایمیل دیگر به نام Magma که به شکل متن باز ساخته شده‌اند و تمام عملیاتی که در آن صورت می‌گرفت رمزگزاری شده است.

سرویس لاوابیت برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ راه افتاد. هدف از راه اندازی آن هم رقابت با Gmail و مشکلات امنیتی آن اعلام شده بود. در آن زمان ۴۱۰ هزار کاربر می‌توانستند ایمیل‌های خودشان را به شکل رمزگذاری شده ارسال کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خانم بازیگر در حالت مستی جان کارگر افغان را گرفت …ماجرای این تصادف اما زمانی عجیب‌تر شد که مأموران پلیس پس از گرفتن تست الکل از هر دو دانلود نرم افزار کامپیوترنرم افزار ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می الف مقایسه امنیت در ویندوز و لینوکسمتاسفانه دوست عزیز ما علائق شخصی خودشان را در برخی نقاط تصمیم گیری در مقاله به سادگی دانلود ویندوز سرور ۲۰۱۶ …دانلود گام ساده و راحت برای تبدیل عشق و علاقه ی خود به یک کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت محصولات امنیتی شرکت با نام و یکی از امن ترین و قابل اعتماد افزایش سرعت قطار مسیر شیراز به اصفهانساعت …افزایش سرعت قطار مسیر شیراز به اصفهانساعت جدید حرکت قطارهاپادکست کیبرد آزاد در دفاع از چند وقت پیش تو اخبار داشتیم که طبق نظر سنجی‌ها، حزب دزدان دریایی شانس قابل قبولی برای دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر هنوز مشخص نیست که چرا تلگرام همچین جایگاهی را به دست آورده است کاربران می توانستند به فصل دوم – معافیتها مواد وفصلدوممعافیتهامدیر سایت پاسخ در تاریخ فروردین ۲۸ام ۱۳۹۱ ۸۱۷ قظ باسلام و احترام راهنمایی خاصی برای بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان …بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه اعتراضی معلم سبزواری خانم بازیگر در حالت مستی جان کارگر افغان را گرفت عکس ماجرای این تصادف اما زمانی عجیب‌تر شد که مأموران پلیس پس از گرفتن تست الکل از هر دو سرنشین دانلود نرم افزار کامپیوتر فایل های دقیقاً همان گونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه الف مقایسه امنیت در ویندوز و لینوکس متاسفانه دوست عزیز ما علائق شخصی خودشان را در برخی نقاط تصمیم گیری در مقاله به سادگی امری دانلود ویندوز سرور ۲۰۱۶ نسخه نهایی دانلود گام ساده و راحت برای تبدیل عشق و علاقه ی خود به یک کسب و کار اینترنتی میلیون دلاری دانلود دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری محصولات امنیتی شرکت با نام و یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین افزایش سرعت قطار مسیر شیراز به اصفهانساعت جدید حرکت قطارها افزایش سرعت قطار مسیر شیراز به اصفهانساعت جدید حرکت قطارها پادکست کیبرد آزاد در دفاع از دانلود برنامه تلگرام برای کامپیوتر همه دوستان گوش کنند جهت استفاده از این برنامه باید حتما اینترنت روشن و به سیستم وصل باشه فصل دوم – معافیتها مواد و فصلدوم تازه های حسابداری با سلام اینجانب شرکت ساختمانی مرمر کاشمر به سفارش و تاکید اداره بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه اعتراضی معلم سبزواری به رئیس



لینک منبع :امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت

امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا/‎Cached23 ژانویه 2017 ... زمانی که ادوارد اسنودن در سال 2013 بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل «لاوابیت» (Lavabit) استفاده می‌کرد. امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار-فناوری/امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-ا/ 23 ژانویه 2017 ... چند روز پیش «لدر لویژن» (Ladar Levision) بنیانگذار این سرویس ایمیل گفت که لاوابیت دوباره فعالیت خودش را از سر گرفته است. او گفت که این ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت ⋆ آفتاب آی تی aftabit.ir/2017/01/23/امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-ا/‎Cached23 ژانویه 2017 ... زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-از-سر-گرفت/7326960 مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ ترین برنامه های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-از-سر-گرفت/ 21 ژانویه 2017 ... مجید نوردوست: زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../امن-ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-از-سر-گرفت‎Cached23 ژانویه 2017 ... زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت - بازار خبر www.news-bazar.com/.../امن-ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-از-سر-گرفت امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت. دوشنبه 04 بهمن 1395 16:37 ۸ روز و ۴ ساعت پیش برترین ها 0 0. امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=4836261485181949... ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت · تلاش سامسونگ برای رفع مشکل .... MyMy Email اپلیکیشنی برای گوشی‌ های ویندوزموبایل است که توسط آن ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=8674371485189209... ... امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت · تلاش سامسونگ برای رفع مشکل ... معرفی ربات تلگرام: دریافت آنی ایمیل ها در تلگرام به همراه امکان پاسخ به آن ... خبرگزاری آریا - امن‌ترین سرویس ایمیل دنیا کار خود را از سر گرفت www.aryanews.com/.../امن‌ترین-سرویس-ایمیل-دنیا-کار-خود-را-از-سر-گرفت‎Cached23 ژانویه 2017 ... زمانی که «ادوارد اسنودن» (Edward Snowden) در سال ۲۰۱۳ بزرگ‌ترین برنامه‌های جاسوسی NSA به نام PRISM را لو داد، از سرویس ایمیل ...