مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج

[ad_1]
مفیدستان:
طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج

آموزش ترشی پیاز هویج 

 

ترشی یکی از اضافه جات سفره است که بعضی ها خیلی علاقه مند به انواع ترشی ها هستند در ادامه ما هم جدید ترین ترشی ها را برای شما آماده کرده ایم که امیدواریم لذت ببرید.

 

ترشی یکی از مخلفات سفره است که محبوبیت بسیاری در نزد ایرانیان دارد . با تهیه ترشی و استفاده از آن در کنار غذا رنگ و طعم بهتری به سفره هایتان میبخشید .

 

با ما در ایران ناز همراه باشید تا با طرز تهیه یک ترشی لذیذ با پیاز و هویج آشنا شوید .ترشی ها جزو مخلفات فوق العاده کنار غذا محسوب می شوند. تعداد تنوع آنها بسیار زیاد است، اما در این مطلب طرز تهیه ترشی پیاز و هویج را به شما آموزش داده ایم که سریع هم آماده می شود.

 

طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج

 

مواد لازم برای ترشی پیاز و هویج :

 

پیاز قرمز (نازک حلقه شده) 1 عدد بزرگ

 

هویج (پوست کنده و ریز خرد شده) 1 عدد بزرگ

 

سرکه سفید 1 فنجان

 

شکر 3 قاشق سوپخوری

 

دانه فلفل قرمز (خرد شده) نصف قاشق چایخوری

 

فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری

 

نمک 1 قاشق چایخوری

 

طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج

جدیدترین ترشی های خوشمزه 

 

طرز تهیه ترشی پیاز و هویج :

 

پیاز و هویج خرد شده را یک دقیقه در یک روغن دان پر از آبجوش فرو کنید و در بیاورید.سبزیجات را در یک صافی بریزید تا آب آن برود سپس دوباره در قابلمه خالی بریزید.

 

سرکه سفید، شکر، دانه فلفل قرمز خرد شده، فلفل و نمک را اضافه کنید. سپس آنقدر آب اضافه کنید که فقط تا روی سبزیجات بالا بیاید. مخلوط را به جوش بیاورید و 1 دقیقه بپزید.چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک شود سپس در آن را ببندید.

 

نکته برای ترشی پیاز و هویج :این چاشنی تا 2 هفته در یخچال می ماند.

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش روش تهیه ترشی لبو

 

روش تهیه سالاد ترشی خیار خوشمزه

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکاطرز تهیه ترشیترشی بادمجانترشی بندریطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه ترشی مخلوططرز طرز تهیه مربا ، ترشی، شربتطرز تهیه ترشیانواع مرباانواع ترشیمربای هویجترشی لیتهآشپزیاشپزی مرباترشیجاتطرز هویج پلو، طرز تهیه هویج پلوی شیرازی آکادر این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه هویج پلو را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم طرز تهیه ترشی مخلوط طرز تهیه ترشی مخلوط پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنیدطرز تهیه حلوای هویج ارومیه طرز تهیه کیک هل و گلاب طرز تهیه نوشیدنی زمستونیچای لیمویی طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی آموزش کامل طرز تهیه ترشی با گوجه فرنگی …آشپزیترشی و مرباترشی گوجه فرنگی انواع ترشی گوجه طرز تهیه ترشیجات گوجه نمکستان برای این پست آموزش طرز تهیه ی ترشی انار طرز تهیه ترشی انار درست کردن ترشی انار نحوه درست کردن ترشی انار طرز درست کردن ترشی آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …خورش شوید آلو ، یک غذای خوشمزه و معروف شمالی با طعمی بی نظیر کوه های پنیری با سیب پلو سرآشپزبعد از اینکه برنج رو پیمانه کردید و پاک کردید و شستید، به اندازه ای روی اون آب بریزید طرز درست کردن ترشی لیته جدید ترین این بخش آموزش تهیه ترشی پیاز و هویج قارچ کنسروی را به صورت ساده درست کنید طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری آکا طرز تهیه ترشیترشی بادمجانترشی بندریطرز تهیه ترشی کلم قرمزطرز تهیه ترشی مخلوططرز تهیه طرز تهیه مربا ، ترشی، شربت طرز تهیه ترشیانواع مرباانواع ترشیمربای هویجترشی لیتهآشپزیاشپزی مرباترشیجاتطرز تهیه هویج پلو، طرز تهیه هویج پلوی شیرازی آکا در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه هویج پلو را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد طرز تهیه ترشی مخلوط طرز تهیه ترشی مخلوط پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید طرز تهیه حلوای هویج ارومیه طرز تهیه حلوای هویج ارومیه آموزش کامل طرز تهیه ترشی با گوجه فرنگی نمکستان آشپزی ترشی و مربا ترشی گوجه فرنگی انواع ترشی گوجه طرز تهیه ترشیجات گوجه درست کردن ترشی با آب گوجه فرنگیطرز طرز تهیه ی ترشی انار طرز تهیه ترشی انار درست کردن ترشی انار نحوه درست کردن ترشی انار طرز درست کردن ترشی انار آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد کباب چوبی با مرغ و استیک ، دو نوع کباب چوبی آسان و خوشمزه سوپ خامه ای کرفس یک پیش غذای عالی پلو سرآشپز بعد از اینکه برنج رو پیمانه کردید و پاک کردید و شستید، به اندازه ای روی اون آب بریزید که یک طرز درست کردن ترشی لیته جدید ترین این بخش آموزش تهیه ترشی پیاز و هویج قارچ کنسروی را به صورت ساده درست کنید گران طرز تهیه ترشی پیاز طرز تهیه ترشی پیاز سفید



لینک منبع :طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج

طرز تهیه ترشی پیاز و هویج، برای کنار غذا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج-برای-کنار-غذا‎Cached15 ژانویه 2017 ... طرز تهیه چاشنی ترشی پیاز و هویج. طرز تهیه: 1-پیاز و هویج خرد شده را یک ... 4- چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک ... طرز تهیه ترشی پیاز و هویج - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../pickled1-onions1-carrots1.html‎Cachedتعداد تنوع آنها بسیار زیاد است، اما در این مطلب طرز تهیه ترشی پیاز و هویج را به ... چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک شود سپس در آن ... آموزش تهیه ترشی پیاز و هویج - تکناز www.taknaz.net/آموزش-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج.html‎Cachedطرز تهیه ترشی پیاز و هویج آموزش تهیه ترشی پیاز و هویج رابرای شما عزیزان فراهم نموده ایم با ما همراه باشید با سایت تکناز ترشی ها جزو م. طرز تهیه ترشی پیاز و هویج - تمام عیار tamamayar.com/طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج.html‎Cached23 فوریه 2017 ... خانه / آشپزی / سالادها و ترشیجات / طرز تهیه ترشی پیاز و هویج ... چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک شود سپس در آن ... طرز تهیه ترشی پیاز به همراه هویج - تالاب www.talab.org/cookery/pickle.../طرز-تهیه-ترشی-پیاز-هویج.html‎Cachedآموزش ترشی پیاز هویج ترشی یکی از اضافه جات سفره است که بعضی ها خیلی علاقه مند به انواع ترشی ها هستند در ادامه ما هم جدید ترین ترشی ها ر. طرز تهیه ترشی پیاز و هویج چاشنی خوشمزه برای غذا | مجله اینترنتی ... birclick.ir/2017/01/طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج/‎Cached15 ژانویه 2017 ... ترشی پیاز و هویج ترشی با روش تهیه بسیار سریع و فوری می باشد که تا دو هفته برایتان قابل استفاده می باشد. طرز تهیه ترشی پیاز و هویج چاشنی ... طرز تهیه ترشی پیاز و هویج | - پیاز و هویج خرد شده را یک دقیقه - قطره www.ghatreh.com/news/nn35772946/طرز-تهیه-ترشی-پیاز-هویج 26 ژانویه 2017 ... پیاز و هویج خرد شده را یک دقیقه در یک روغن دان پر از آبجوش فرو کنید و در بیاورید. سبزیجات ... طرز تهیه بورک گوشت و قارچ با خمیر یوفکا · 5 + 1 طرز تهیه ترشی پیاز و هویج، برای کنار غذا - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/.../4312-طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج،-برای-کنار-غذا.html‎Cachedتعداد تنوع آنها بسیار زیاد است، اما در این مطلب طرز تهیه ترشی پیاز و هویج را به شما آموزش داده ایم که سریع هم آماده می ... آشنایی با سیب زمینی و نحوه کاشت سیب زمینی. طرز تهیه ترشی پیاز و هویج، برای کنار غذا - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج-برای.../7252866 تعداد تنوع آنها بسیار زیاد است، اما در این مطلب طرز تهیه ترشی پیاز و هویج را به شما ... 4-چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک شود ... طرز تهیه ترشی پیاز و هویج - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/طرز-تهیه-ترشی-پیاز-و-هویج/7252169 تعداد تنوع آنها بسیار زیاد است، اما در این مطلب طرز تهیه ترشی پیاز و هویج را به ... چاشنی ترشی را به همراه آب آن داخل شیشه بریزید و بگذارید کاملاً خنک شود سپس در آن ...