مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند

[ad_1]
مفیدستان:

گوشی تازه نوکیا موسوم به نوکیا 6 پس از عرضه از طریق یک وب سایت تجارت الکترونیکی چینی موسوم به JD.com با استقبال خوبی مواجه شد و در عرض یک دقیقه تمامی موجودی این سایت به فروش رفت.

به گزارش صبحانه،  این گوشی متوسط برای پیش خرید در سایتهای مختلفی در چین عرضه شده و بررسی ها حاکیست حدود یک میلیون واحد از آن به همین شیوه به فروش رفته است.
بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند
به گزارش لیبین اکسپرس، نوکیا 6 اولین گوشی هوشمند ساخت این شرکت است که به طور مستقل بعد از سه سال روانه بازار می شود و قیمت آن حدود 247 دلار است. نوکیا بعد از فروختن واحد تولید گوشی های هوشمند خود به مایکروسافت برای مدتی طولانی در این زمینه به فعالیت نپرداخت.

نوکیا 6 دارای نمایشگر فوق دقیق 5.5 اینچی با شیشه نشکن است. پردازنده Snapdragon 430 با چهار گیگابایت رم و 6 گیگابایت حافظه داخلی از جمله ویژگی های گوشی یاد شده است. امکان نصب دو سیم کارت بر روی این گوشی وجود دارد و باتری آن نیز 3000 میلی آمپری است.

دوربین پشتی این گوشی 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و سریع است و دوربین جلویی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. سیستم عامل آندروید 7 نوقا و پشتیبانی از پرت یو اس بی 2 ، حسگر اثر انگشت ، بلندگوهای استریو و صدای استریو از دیگر امکانات گوشی یاد شده است.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا …یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته با مدیاپردازش به بازار ایران باز می‌گردد زومیتشرکت زد تی‌ ای ارائه دهنده راهکارهای مخابراتی و تولیدکننده گوشی‌های موبایل، به کمک بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یکبررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به صورت کامل به همراه عکس‌های اختصاصی و مشخصات کامل نظرات کاربران در مورد گوشی …با سلامدوست گرامی شما نوت۷ خودتون رو پس ندادین چون حتی گوشی های قاچاق نوت۷ رو کشاورزنیوز رسانه خبری نوین برای نسل امروزکشاورزنیوز اخبارکشاورزی ایران رئیس اتحادیه آهن سازان تهران گفت رکود بازار آهن به بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و یکی از پر طرفدارترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند، میان رده یا میان قیمت‌های این دسته از با مدیاپردازش به بازار ایران باز می‌گردد زومیت شرکت زد تی‌ ای ارائه دهنده راهکارهای مخابراتی و تولیدکننده گوشی‌های موبایل، به کمک بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یک بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ به صورت کامل به همراه عکس‌های اختصاصی و مشخصات کامل گوشی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل با سلامدوست گرامی شما نوت۷ خودتون رو پس ندادین چون حتی گوشی های قاچاق نوت۷ رو توایران پس کشاورزنیوز رسانه خبری نوین برای نسل امروز کشاورزنیوز اخبارکشاورزی ایران رئیس اتحادیه آهن سازان تهران گفت رکود بازار آهن به علت



لینک منبع :بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند

بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951104000257‎Cached23 ژانویه 2017 ... گوشی تازه نوکیا موسوم به نوکیا 6 پس از عرضه از طریق یک وب سایت تجارت الکترونیکی چینی موسوم به JD.com با استقبال خوبی مواجه شد و در ... بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/.../بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی‌های-هوشمند 23 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 اولین گوشی هوشمند ساخت این شرکت است که به‌طور مستقل بعد از سه سال روانه بازار می‌شود و قیمت آن حدود 247 دلار است. نوکیا بعد از فروختن ... بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - تماس نیوز www.tamasnews.com/.../بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی-های-هوشمند 23 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 اولین گوشی هوشمند ساخت این شرکت است که به طور مستقل بعد از سه سال روانه بازار می شود و قیمت آن حدود 247 دلار است. نوکیا بعد از ... بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند | پایگاه خبری بادیجی badigi.com/feed-items/بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی-های-هو/ ارسال به دوستان Share on Facebook · Share on Tumblr · Share on Google+ · Tweet about this on Twitter · Share on LinkedIn · Email this to someone Print this ... سایت عنوان | بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند www.onvan.com/616587/بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی‌های/ بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند. گوشی تازه نوکیا موسوم به نوکیا ۶ پس از عرضه از طریق یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی چینی موسوم به JD.com با ... شایعاتی جدید در رابطه با بازگشت نوکیا به بازار موبایل با پرچمدار ... digiato.com/article/2014/11/03/پرچمدار-اندروید-نوکیا/‎Cached Similar3 نوامبر 2014 ... همانطور که قبلا در دیجیاتو برایتان نوشتیم، نوکیا احتمالا قصد بازگشت مستقل به بازار تلفن های هوشمند را دارد. بر اساس گمانه زنی ها، احتمال دارد این ... آیا در سال 2017 شاهد بازگشت واقعی و قدرتمند نوکیا به بازار گوشی ها ... mynokia.ir/will-2017-be-the-real-return-for-nokia-phones/‎Cachedآیا در سال ۲۰۱۷ شاهد بازگشت واقعی و قدرتمند نوکیا به بازار گوشی ها خواهیم بود؟ ... میلادی نخستین گوشی هوشمند اندرویدی مستقل نوکیا را با نام نوکیا ۶ وارد بازار چین ... بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - ایزی خبر ezkhabar.ir/1395/11/04/بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی-های-هو/ بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند Fars News Agency (FNA) RSS serviceگوشی تازه نوکیا موسوم به نوکیا ۶ پس از عرضه از طریق یک وب سایت تجارت ... خبرگزاری آریا - بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند www.aryanews.com/.../بازگشت-مستقل-نوکیا-به-بازار-گوشی-های-هوشمند خبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و ... این خبر را در سایت اصلی مطالعه کنید: بازگشت مستقل نوکیا به بازار گوشی های هوشمند ... خبر رسمی: نوکیا قصد بازگشت به بازار گوشی و تبلت هوشمند را دارد ... winphone.ir/nokia-announced-hmd-global-oy-as-the-sole-global-partner-for-nokia-phones-and-tablets/‎Cached18 مه 2016 ... نظر شما درباره این قرارداد چیست؟ آیا نوکیا با بازگشت به بازار رقابت گوشی های هوشمند، شانسی برای موفقیت دارد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.