مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، آیفون ۷ و ۷ Plus جت‌بلک از جمله گوشی‌های هوشمند پر زرق و برق هستند که تاکنون عرضه شده‌اند.

اپل زمانی که از آیفون ۷ و ۷ Plus جت‌بلک در ماه سپتامبر رونمایی کرد، دقیقا اعتراف نکرد که این دستگاه چه اندازه ظریف است. این شرکت بیانیه‌ای را جهت سلب مسوولیت در وب‌سایت خود منتشر کرد که به این شرح است: آیفون ۷ جت‌بلک مراحل ۹ گانه فرآیند پولیش را طی کرده است و سطح این گوشی به سختی و استقامت سایر محصولات اپل است.

با این حال، درخشش بالای آن ممکن است خراش‌ها را بیشتر نشان دهد. بنابراین اگر در مورد آن نگران هستید می‌توانید از قاب‌های محافظ‌ موجود استفاده کنید.

تصاویری از خراشیدگی‌هایی که برای آیفون ۷ و ۷ Plus جت‌بلک اتفاق افتاده است مشاهده می‌شود که هر کدام برای مدت دو یا سه ماه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این تصاویر توسط مردمی به اشتراک گذاشته شده که از گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند و البته برخی از آنها از زاویه‌های خاصی قابل مشاهده هستند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نظرات کاربران در مورد گوشی …من برای اولین بار یک گوشی آیفون ۷ پلاس خریدمهنگام خرید هم خیلی وسواس به خرج دادم که آیفون اخبار ، مشخصات ، قیمت خرید و تاریخ عرضه گوشی …آیفون پلاس جت بلک حدودا ۲ تا ۳ ماه از عرضه پرچم دار جدید اپل میگذرد به غیر از دوربین یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپلبررسی آیفون پلاس اپل زومیتآیفون و پلاس، پرچمداران امسالِ شرکت پرآوازه‌ی اپل هستند که با محصولات باکیفیت خود نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی وی … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل ال جی وی بررسی گجتی نگاهی عمیق به تبلت مایکروسافت …۳۰ دی ۹۵ ساعت ۲۳۰۰ سامسونگ آپدیت اندروید نوقا را به گوشی های قدیمی‌تر خود میاوردسامسونگ گلکسی اس گجت نیوزسامسونگگلکسیاسبازنویسی کتابچه راهنمای کاربر گلکسی اس و گلکسی اس اج ؛ ارائه رسمی آپدیت اندروید پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بدو علمبا بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی در پی روسها در او بدو علم علوم فضایی و هوانوردیبدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل من برای اولین بار یک گوشی آیفون ۷ پلاس خریدمهنگام خرید هم خیلی وسواس به خرج دادم که گوشی آیفون اخبار ، مشخصات ، قیمت خرید و تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون پلاس جت بلک حدودا ۲ تا ۳ ماه از عرضه پرچم دار جدید اپل میگذرد به غیر از دوربین بررسی آیفون پلاس اپل زومیت بررسی اپل آیفون آیفون گوشی جدید اپل با قیمت پایه دلار زومیت نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی وی نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل ال جی وی پول نیوز فلسفه اجرای قانون خودرو گران‌قیمت متعارف تدابیری برای جبران کوتاهی بانک ها در قبال بخش بدو علم با بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی در پی روسها در او به یک بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه های دهه



لینک منبع :مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک

مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/click/.../مشکل-جدی-در-بدنه-گوشی-آیفون-۷-جت-بلک‎Cached24 ژانویه 2017 ... زمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد ... مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - کلیک | نبض فناوری و ... click.ir/1395/11/04/iphone-7-jet-black-body-scartched/‎Cachedزمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد شده، بی‌نقصی این ... مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../مشکل-جدی-در-بدنه-گوشی-آیفون-۷-جت-بلک 24 ژانویه 2017 ... زمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد ... مشکل خط و خراش و رنگ پریدگی بدنه آیفون ۷ پلاس مشکی مات چه قدر جدی www.sibche.ir/1395/.../iphone-7-plus-is-prone-to-scratches-and-scuffs/‎Cached13 فوریه 2017 ... مشکل خط و خراش و رنگ پریدگی بدنه آیفون ۷ پلاس مشکی مات چه قدر جدی است؟ ... اپل در ابتدای عرضه آیفون ۷، در مورد جنس بدنه جت بلک به کاربران خود هشدار ... های آیفون ۷ هم رخ داده است اما از آنجایی که رنگ کالبد بدنه این گوشی نقره ای ... مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../مشکل-جدی-در-بدنه-گوشی-آیفون-جت-بلک-ohtwme/ زمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد شده، بی‌نقصی این ... مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - جام جم - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142309988/ زمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد شده، بی‌نقصی این ... وضعیت بدنه آیفون 7 پلاس جت بلک بعد از دو ماه استفاده چگونه است؟ www.gsm.ir/.../وضعیت-بدنه-آیفون-7-پلاس-جت-بلک-بعد-از-دو-ماه-استفاده-چگونه-است؟/‎Cached5 ژانویه 2017 ... همانطور که می‌دانید گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارای رنگ جت بلک یا ... این باشیم که کمپانی اپل مدل‌های جدیدتر آیفون را بدون این مشکل اساسی ... جام‌جم آنلاین - مشکل جدی در بدنه گوشی آیفون ۷ جت بلک - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../مشکل-جدی-در-بدنه-گوشی-آیفون-۷-جت-بلک 24 ژانویه 2017 ... زمانی که آیفون ۷ جت‌بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می‌رفت، اما ظاهرا خراشیدگی‌هایی که در سطح این گوشی ایجاد ... ترنجی | مشکل جدید در رنگ جت بلک آیفون ۷ toranji.ir/2016/10/19/مشکل-جدید-رنگ-جت-بلک-آیفون-۷/‎Cached19 ا کتبر 2016 ... رنگ جت بلک (Jet Black) رنگ جدیدی است که به آیفون ۷ […] ... در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشکل جدیدی که پس از خش افتادن روی بدنه آن منتشر شده ... آیفون 7 مشکی مات دچار مشکل شد، رنگ بدنه به حالت رنده شده جدا می‌شود ... www.techbook.ir/.../ایفون-7-مشکی-مات-دچار-مشکل-شد-رنگ-بدنه-به-حالت-رنده-شده-جدا-میشود‎Cached12 فوریه 2017 ... شرکت اپل در زمان رونمایی از دو گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دو رنگ جدید مشکی مات و مشکی براق (جت بلک) را در اختیار خریداران قرار داد.