مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تخریب هم‌زمان 19 ساختمان [تماشا کنید]

[ad_1]
مفیدستان:

چینی‌ها اینبار یک تخریب بی‌نظیر را انجام داده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم تماشای ویدئوی آن را از دست ندهید. این تخریب در مرکز چین و شهر هانکو انجام می‌شود. در ادامه می‌بینید که 19 ساختمان با بیش از 40 متر ارتفاع به صورت هم‌زمان تخریب می‌شوند.

این بزرگترین تخریب ساختمان در تمام چین است. دولت این کشور تصمیم گرفته تا به‌جای این آپارتمان‌ها مراکز تجاری مدرن بسازد و با همین نیت 19 ساختمان آن را به صورت هم‌زمان تخریب کردند.

مساحت کل مجموعه تخریب شده حدود 15 هکتار است که برای این پروژه از 5 تن مواد منفجره استفاده شده است که آنها را در 120 هزار نقطه قرار داده‌اند تا تخریب بدون مشکل انجام شود.

در ادامه ویدئوی این عملیات را از دست ندهید و دقت کنید که در اطراف این پروژه زندگی عادی جریان دارد و تخریب نزدیک ایستگاه قطار و همچنین خیابان انجام می‌شود.


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان …ساختمان مسکونی از نظر اسکلت باید نه تنها مقاوم در برابر نیروهای زلزله ساخته شود الف اجتماعیتوضیح آتش نشانی درباره دود برخواسته از ساختمان پلاسکو حضور ۱۳ تیم از سگ‌های زنده مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری الف انتخاب سیاسی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، …نقش کلیدی آموزش و پرورش در تربیت نسل‌ها و ساختن مدینه فاضله مورد نظر، امریست که بی حادثه کوی دانشگاه چگونه شکل گرفت؟ فرهنگ نیوزبه گزارش فرهنگ نیوز ، جدا از آنچه در تیر سال بر کوی، دانشگاه و کف خیابان‌های تهران مرکزدانلود رایگان تخصصی عمران و معماریسیستم های مرکب از قاب و دیوار برشی سیستم های قالب صلب خالص برای ساختمان های مرتفع تر هتل اسپیناس پالاس، بزرگ ترین و جنجالی ترین هتل …هتل اسپیناس پالاس که اواخر خرداد ماه پرونده تخلفات آن با وساطت رییس سازمان میراث کافه معماری پورتال تخصصی معماریرای گیری پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران روز کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان همه …مبحث دوم مراجع صالح جهت رسیدگی بر خلاف ترتیب مقرر در قانون مصوب که رسیدگی به تمام مطالب پایان نامه با موضوع طراحی …سلام سعیده جون نرگس عباسیم دنبال مطلب برا دانشکده کشاورزی بودم اینو دیدم موفق باشی کارشناس رسمی دادگستری رشته راه وساختمان سیستم های نوین در ساختمان حتی اگر در محدوده کوچکی اشکال اجرایی داشته باشد، در زمان وقوع زلزله از آن ناحیه کافه معماری پورتال تخصصی معماری رای گیری پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران روز دوشنبه الف خانم لطفا حجابت را رعایت کن؛ پاسخ خب تو نگاه نکن خانم لطفا حجابت را رعایت کن؛ پاسخ خب تو نگاه نکن الف فیلم کامل رصد، دستگیری‌ و اعترافات داعشی‌ها در تهران درود بر شما که اینقدر هوشیار و فداکارید اگه بشه باید خانواده این حیوونا را پیدا کرد و تف روانپزشکروان درمانگرروانکاو عوامل موثر در بروز افسردگی بروز افسردگی در فرد دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله کودکان باهوشعقب ماندهواکسیناسیونتب هاسرخکسرخچهسیاه سرفه کودکان باهوشعقب ماندهواکسیناسیونتب هاسرخکسرخچهسیاه سرفهابله مرغاناوریونمخملک جدول تفاوت ویژگی های زنان و مردان بخشی از تفاوت های مردان و زنان را به صورت زیر می توان عنوان نمود زنان تشریفات را دوست دارند بدو علم بدو علم بدو علم با بروز شکست در جنگ کبیر میهنیاوایل حمله آلمان به شوروی و شکست پی در پی پروفسور محمد حسین سلطان زاده متولد اهل یزد ساکن تهران فارغ التحصیل دبستان نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به



لینک منبع :تخریب هم‌زمان 19 ساختمان [تماشا کنید]

تخریب هم‌زمان 19 ساختمان [تماشا کنید] | ITIRAN itiran.com/تخریب-19-ساختمان-در-چین‎Cached24 ژانویه 2017 ... تخریب همزمان 19 ساختمان بلند در چین+ویدئو. ... چینی‌ها اینبار یک تخریب بی‌نظیر را انجام داده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم تماشای ویدئوی آن را از دست ... تخریب ساختمان حتما ببینید - YouTube ► 0:32https://www.youtube.com/watch?v=5EBH5Faku70 Nov 12, 2012 - 32 sec - Uploaded by farid jamali تخریب بلندترین ساختمان اروپا در فرانکفورت - Duration: 0:58. euronews (به زبان فارسی) 8,132 views · 0:58 · یادآور-حمله به ... تخریب هم‌زمان 19 ساختمان [تماشا کنید] - تصنا tasna.ir/1395/11/05/تخریب-هم‌زمان-19-ساختمان-%5Bتماشا-کنید%5D.html 24 ژانویه 2017 ... کنید] [تماشا ساختمان 19 هم‌زمان تخریب. ... به‌جای این آپارتمان‌ها مراکز تجاری مدرن بسازد و با همین نیت 19 ساختمان آن را به صورت هم‌زمان تخریب کردند. تخریب همزمان 19 ساختمان در 10 ثانیه - آپارات www.aparat.com/v/fXB6h/تخریب_همزمان_19_ساختمان_در_10_ثانیه‎Cached24 ژانویه 2017 ... خبرآنلاین نزدیک به 20 مجتمع مسکونی طی یک عملیات انهدام برنامه ریزی شده در عرض 10 ثانیه به طور کامل ویران شد. تخریب همزمان 19 ساختمان در 10 ... تصاویر/ لحظه تخریب همزمان 19 ساختمان در چین | لحظه تخریب عمدی - قطره www.ghatreh.com/news/.../تصاویر-لحظه-تخریب-همزمان-ساختمان-چین 22 ژانویه 2017 ... لحظه تخریب عمدی 19 ساختمان بلندمرتبه در شهر هووبیی چین که با در نظر گرفتن ... دقایقی پس از باز کردن منقضی می شود و برای ارسال نظر صفحه را باید رفرش کنید. .... تایم لپس زیبایی از فراز شهر مینسک در بلاروس [تماشا کنید] ... تخریب همزمان 19 ساختمان یک شهرک در تنها 10 ثانیه - نماشا www.namasha.com/v/XXy8UlZW‎Cached15 مه 2017 ... هرآنچه در مورداملاک، معماری و ساختمان نیازمندید را در "مرجع تخصصی آنلاین زیماکالا" بیابید . تخریب همزمان ساختمان - جستجو :: صفحه 4 - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/تخریب-همزمان-ساختمان/4 نتایج جستجو: تخریب همزمان ساختمان. ... چهارشنبه 22 دى 95 - ساعت 14:19 - دسته: سلامت - منبع: طبنا ... تایم لپس 32 ساله گوگل از کره زمین [تماشا کنید]. چهارشنبه 10 ... آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/آتش‌سوزی_و_ریزش_ساختمان_پلاسکو‎Cachedدر حوالی ساعت ۱۱:۳۰ و در حالی که تعداد زیادی آتش‌نشان در داخل ساختمان در حال کنترل آتش بودند، کل ساختمان پلاسکو بطور عمودی ریزش کرد و به صورت کامل تخریب شد. جهان - BBC فارسی - 'وقوع چند انفجار در ساختمان وزارت کشور سوریه' www.bbc.com/.../12/121212_l20_syria_home_ministry_blast.shtml‎Cached12 دسامبر 2012 ... بنا بر گزارش‌ها از سوریه، در ساختمان وزارت کشور در شهر دمشق، پایتخت، یک رشته انفجار ... یکی از بمب‌ها در یک خودرو کار گذاشته شده بود و ورودی اصلی ساختمان را تخریب کرد. ... همزمان وزرای خارجه گروه "دوستان سوریه" که متشکل از بیش از ١٠٠ کشور غربی و عربی ... رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل تماشا کنید03:19. جهان - BBC فارسی - انفجار در پایتخت مکزیک ۳۲ کشته بر جای ... www.bbc.com/persian/world/.../130131_u07_mexico_city_blast.shtml‎Cached1 فوریه 2013 ... در تصاویر ویدیویی که از محل این انفجار ارسال شده، دامنه تخریب ساختمان و نخاله های ساختمانی که به اطراف پرتاب شده مشاهده می شوو و همزمان آمبولانس های ...