مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟

[ad_1]
مفیدستان:

ایسنا: معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد.

 دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟

در دولت یازدهم به دنبال صدور پروانه ارائه خدمات پهن باند موبایل به اپراتورهای غالب کشور، دسترسی به اینترنت برای شهروندان با آسودگی و کیفیت بیشتری همراه شد اما گذشته از بحث قیمت اینترنت که از جمله نکات مورد توجه کاربران است، همچنان در حوزه اینترنت ثابت مشکلات دیگری نیز وجود دارد.

به عنوان مثال طی این مدت بسیاری از شرکت‌های ارائه کننده اینترنت از پر شدن بخش قابل توجهی از ظرفیت خود سخن گفته و به دشواری‌هایی که در این باره وجود دارد اشاره کردند.

اما در کنار این مشکل که به دشواری شهروندان برای ثبت نام خط‌های جدید ADSL منجر می‌شد کاربران اینترنت گلایه‌های متعددی نیز نسبت به روند واگذاری اینترنت حجمی مطرح کرده و خواستار ارائه سرویس اینترنت نامحدود شدند.

گذری کوتاه بر صفحات منتسب به وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی نیز به خوبی بیانگر این موضوع بوده و کاربران بسیاری دسترسی به اینترنت غیر حجمی را خواستار شده‌اند.

اما نصرالله جهانگرد - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره شرایط فعلی ADSL در کشور اظهار کرد: اکنون در این بخش در کشور خطوط دسترسی به گونه‌ای است که تقریبا به شکل نامحدود امکان دسترسی وجود دارد اما در شبکه دسترسی انتهایی که به مخابرات ایران و استان‌ها مربوط می‌شود، به دلیل عقب‌افتادگی در سرمایه‌گذاری امکانات شبکه کابلی ما کفایت تمام نیازهای مردم را نمی کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: اکنون به دنبال اصلاحی که در ساختار مدیریتی شرکت مخابرات رخ داده، مدیران جدید همت خود را بر روی این موضوع گذاشته و اظهار امیدواری می کنند که بتوانند در یک دوره زمانی فشرده این کمبودها را جبران کنند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب مشترکان می توانند در سراسر کشور در تمامی نقاط به شبکه ثابت دسترسی داشته و ترافیک خوب و مطلوبی را دریافت کنند.

جهانگرد همچنین یادآور شد: در حال حاضر نیز اگر مشترکان فعلی ADSL در دریافت خدمات با مشکلی مواجه باشند، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این مسئله را بررسی خواهد کرد تا مشکل حل شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اینترنت آسیاتک قیمت طرح های ویژه یکساله نامحدود …اینترنت آسیاتک نماینده آسیاتک قیمت طرح های جشنواره ویژه یکساله نامحدود ماهیانه اینترنت لامرد آی سی تی شرکت فناوری اطلاعات و …خدمات لامرد آی سی تی سیستم های امنیتی خدمات اینترنت سرویس وایرلس سرویس سرویس دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی اوترنت اینترنت پرسرعت و بدون‌سانسور در راه است …علم و فناوریدر طول سال‌های گذشته و با افزایش تاثیر اینترنت بر سرنوشت کشورها، برخی دولت‌ها همه‌ی آشنایی با فناوری اینترنت پرسرعت تعرفه عمومی چگونه با سرویس به اینترنت متصل می شوید؟ دریافت فرم اشتراک پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …آرشیو کامل ساله مجلات نشنال جئوگرافیک به همراه مستند رازهای تایتانیک تومان خریداینترنت مجانی و رایگانلینک صفحات سایت و مطالب خواندنی کارت های اینترنت دایل آپ رایگان در ده شهر فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقهبعضی وقت ها کارتون اجاب می کنه حتی وقتی که به اینترنت یا حتی دسترسی ندارید؛ باز پکیج ویژه و استثنایی کسب درآمد از اینترنت – …بسته آموزش کسب درامد عالی در اینترنت از مهندس محمد هادی طلوعی نویسنده این آموزش جناب پیوندهای مفید با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی اینترنت آسیاتک قیمت طرح های ویژه یکساله نامحدود ماهیانه اینترنت آسیاتک نماینده آسیاتک قیمت طرح های جشنواره ویژه یکساله نامحدود ماهیانه رایگان اینترنت لامرد آی سی تی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات لامرد شرکت لامرد آی سی تی ؛ بزرگترین ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در جنوب استان فارس شرکت فناوری دیکتاتوری چیست؟ به چه کسی دیکتاتور می‌گویند؟ دیکتاتوری و دیکتاتور در اصل مقامی بود در جمهوری روم باستان که برای هنگام بحران به کسی اوترنت اینترنت پرسرعت و بدون‌سانسور در راه است بینانیوز علم و فناوری در طول سال‌های گذشته و با افزایش تاثیر اینترنت بر سرنوشت کشورها، برخی دولت‌ها همه‌ی تلاش آشنایی با فناوری اینترنت پرسرعت تعرفه عمومی چگونه با سرویس به اینترنت متصل می شوید؟ دریافت فرم اشتراک درخواست پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل آرشیو کامل ساله مجلات نشنال جئوگرافیک به همراه مستند رازهای تایتانیک تومان خرید اینترنت مجانی و رایگان لینک صفحات سایت و مطالب خواندنی کارت های اینترنت دایل آپ رایگان در ده شهر ایران بانک صادرات ایران پرسش و پاسخ اینترنت بانک سپهر … پرسش و پاسخ از صحت کد کاربری خود اطمینان حاصل نمایید در صورتیکه به تازگی عضو اینترنت بانک شده و تاکنون پیوندهای مفید با استناد به قانون جرایم رایانه ای دسترسی به تارنمای فراخوانده شده امکان پذیر نمی باشد پکیج ویژه و استثنایی کسب درآمد از اینترنت – کسب درآمد از بسته آموزش کسب درامد عالی در اینترنت از مهندس محمد هادی طلوعی نویسنده این آموزش جناب طلوعی اینترنت نامحدود شاتل اینترنت نامحدود ارزان رایتل اینترنت نامحدود اینترنت نامحدود اینترنت نامحدود همراه اول اینترنت نامحدود اینترنت نامحدود ایرانسل خرید اینترنت نامحدود



لینک منبع :دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟

دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../دسترسی-به-اینترنت-نامحدود-چه-شد‎Cached24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد. دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../دسترسی-به-اینترنت-نامحدود-چه-شد‎Cached24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد. الف - دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ alef.ir/vdcdnj0onyt0ss6.2a2y.html?438399‎Cached24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد. دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ - تی نیوز tnews.ir/news/aba278670940.html 24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد. دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32078529 23 ژانویه 2017 ... دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را ... آنچه که باید از اینترنت نامحدود بدانید / آیا این وعده محقق می شود؟ - العالم fa.alalam.ir/news/3016171 4 روز پیش ... دسترسی به اینترنت حجمی در سال‌های اخیر محدودیت‌های متعددی برای ... معتقد است: اگر اینترنت بخواهد نامحدود شود، تقاضا زیاد خواهد شد و ممکن است ... ارائه جزئیات جدیدی از نحوه ارائه سرویس اینترنت نامحدود www.eghtesadnews.com/.../177473-ارائه-جزئیات-جدیدی-از-نحوه-ارائه-سرویس-اینترنت-نامحدود‎Cached5 روز پیش ... وی تاکید کرد که این مصوبه به معنای ارائه اینترنت نامحدود نیست بلکه فروش ... بر ثانیه استفاده می‌کرد، اکنون می‌تواند سرعت دسترسی به اینترنت خود را بین 3 تا ... مدل تعرفه اینترنت نامحدود نهایی شد/تماشای رایگان ۵ ساعت ویدئو ... دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ | پایگاه خبری آرمان اقتصادی armaneghtesadi.ir/1395/11/05/دسترسی-به-اینترنت-نامحدود-چه-شد؟/ 24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد.به گزارش آرمان ... دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../دسترسی-به-اینترنت-نامحدود-چه-شد‎Cached24 ژانویه 2017 ... با عنایت به اینکه سایت «رویکرد ۲۴» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در ... دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟ | الف | خبروان https://khabarone.ir/news/6062776/دسترسی-به-اینترنت-نامحدود-چه-شد 24 ژانویه 2017 ... معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد. به گزارش ...