مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8

[ad_1]
مفیدستان:

وب سایت تک شات: تا به این لحظه شایعات و خبرهای بسیاری درباره پرچم دار بعدی کوپرتینویی ها به بیرون درز پیدا کرده است. البته هنوز نمی توان ادعا کرد که اخبار مربوط به طراحی و مشخصه های فنی محصولی که احتمالاً نام آیفون 8 را یدک خواهد کشید، درست هستند. با این وجود، این پرسش که ما باید منتظر چه آیفونی باشیم ذهن بسیاری از علاقه مندان به اسمارت فون های اپل را مشغول خود کرده است. 

 

 تماشا کنید: ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8، مشخصات احتمالی این گوشی را نشان می دهد

خبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ویدیویی از طرح مفهومی و ماکت آیفون 8 اپل را منتشر کرده که بر اساس شایعات پیرامون این دستگاه ساخته شده است. برای نمونه، در این ویدیو مشاهده می شود که در قسمت جلو و پشت آیفون 8، از شیشه استفاده شده است. نواری از جنس فولاد ضد زنگ نیز لبه های گوشی را پوشانده است. این طراح هم چنین مکان قرارگیری دوربین و مجهز بودن این گوشی به Smart Connector را در ویدیوی خود نشان داده است.

ویژگی Smart Connector اولین بار در آیپد پروی 12.9 اینچی مشاهده شد که از همان زمان هم شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که این قابلیت به آیفون های اپل ورود پیدا می کند. جالب است که تا به این لحظه هیچ شایعه ای در خصوص وجود این قابلیت در آیفون 8 منتشر نشده و این طرح مفهومی اولین موردی است که آن را به ما اطلاع می دهد.

در هر صورت به یاد داشته باشید که ویدیوی زیر تنها یک طرح مفهومی یا کانسپتی از آیفون 8 اپل به حساب می آید و اطلاعات و تصاویر آن رسمی و تایید شده نیستند.

 

 

 در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 تماشا کنید: ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8، مشخصات احتمالی این گوشی را نشان می دهد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی اپل آیفون زومیتاپل آیفون ، گوشی اپل در سال با مشخصات فنی قدرتمند مجهز به اپل و قیمت حدودی دلاردانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت آیفون، آیپاد و …دانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد اپل آیفون زومیت تا چند هفته‌ی آینده شرکت اپل از آیفون رونمایی خواهد کرد عرضه‌ی آیفون ۷ برای شرکت آیفون گجت نیوزاحتمالا بسیاری از شما هم با مفهوم جیلبریک کردن یا قفل‌شکنی محصولات اپل آشنا باشیدمقایسه آیفون با آیفون اس چه چیز هایی تغییر …پس از معرفی دو گوشی جدید اپل به نام و نوبت مقایسه این نسل با نسل پیشین است کافه اپل سایت آیفون آیپاد آیپد مک اخبار و آموزش …باز هم دردانه ای جدید از با نام روانه اپ استور شد شما در این بازی خارق مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل لباس ، فیلم و سریال ، …جدیدترین پیامک فلسفی و اس ام اس عارفانه ۱ بهمن ۱۳۹۵ گلچین جملات زیبا از بزرگان و متون برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و … نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف شرکت عرضه یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در اپل آیفون زومیت اپل آیفون ، گوشی اپل در سال با مشخصات فنی قدرتمند مجهز به اپل و قیمت حدودی دلار دانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد دانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد اپل آیفون زومیت تا چند هفته‌ی آینده شرکت اپل از آیفون رونمایی خواهد کرد عرضه‌ی آیفون ۷ برای شرکت اپل آیفون گجت نیوز احتمالا بسیاری از شما هم با مفهوم جیلبریک کردن یا قفل‌شکنی محصولات اپل آشنا باشید مقایسه آیفون با آیفون اس چه چیز هایی تغییر کرده است پس از معرفی دو گوشی جدید اپل به نام و نوبت مقایسه این نسل با نسل پیشین است کافه اپل سایت آیفون آیپاد آیپد مک اخبار و آموزش اپل باز هم دردانه ای جدید از با نام روانه اپ استور شد شما در این بازی خارق العاده مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل لباس ، فیلم و سریال ، دانلود آهنگ عکس ، مدل لباس ، رمان ، اس ام اس ، سریال ، فیلم ، دانلود آهنگ جدید برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل کنید تا پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف شرکت عرضه شده است نمونه هایی از طرح جابر هدف از طرح مدرسه آماده عکس از طرح های سیاه قلم عکسی از طرح اسم فایزه خروج از طرح ترافیک تهران نمونه از طرح دور گردنبند منظور از طرح دو فوریتی عکس از طرح سفال شیروانی



لینک منبع :ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8

Images for ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ویدیو-جدید-از-طرح-مفهومی-آیفون-8‎Cachedخبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ویدیویی از طرح مفهومی و ماکت آیفون 8 ... آپارات - طرح مفهومی آیفون 8 www.aparat.com/result/طرح_مفهومی_آیفون_8‎Cachedطرح مفهومی جدید از آیفون 8 · پارس4گیفت. 213 بازدید. 1:59 ... حتما دیوانه می شوید؛ طرح مفهومی آیفون 8 با همراهی iOS 11 · اپراتک ... ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8. ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 - آپارات www.aparat.com/v/0MB6V/ویدیو_جدید_از_طرح_مفهومی_آیفون_8‎Cached24 ژانویه 2017 ... مجله اینترنتی برترین ها ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 موبایل , اپل , آیفون 8 , مجله اینترنتی برترین ها. آپارات - طرح مفهومی آیفون 8 www.aparat.com/result/_طرح_مفهومی_آیفون_8 حتما دیوانه می شوید؛طرح مفهومی آیفون 8 با همراهی iOS 11 · اپراتک ... ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 ... صفحه نمایش بدون حاشیه برای آیفون 8 [طرح مفهومی] · اپل اپس. ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 - روزامه roozame.com/detail/1972505‎Cached Rating: 4.5 - 54 votes 24 ژانویه 2017 ... خبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ویدیویی از طرح مفهومی و ... ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8 ** خبر خوب برای آن دسته از افرادی که ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo18242465419239799 ویدیو جدید از طرح مفهومی آیفون 8. خبر خوب برای آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به آیفون بعدی اپل را دنبال می کنند این است که یک طراح به نام Imran Taylor، ... دانلود کلیپ های طرح مفهومی آیفون 8 2video.ir/category/clip/طرح-مفهومی-آیفون-8‎Cachedدانلود ویدیو کلیپ های طرح مفهومی آیفون 8، مرجع دانلود ویدئو کلیپ طرح مفهومی آیفون 8. ... طرح مفهومی جدید آیفون 8. طرح مفهومی آیفون 8؛ آرز... 00:57. طرح مفهومی آیفون ... طرح مفهومی آیفون 8 با صفحه نمایش منحنی - کافه اپل cafeapple.net/news/4177-iphone-8-concept-featuring-curved-display.html‎Cached29 ژانویه 2017 ... نام این طراح Iskander Utebayev است که طرح مفهومی آیفون 8 را ... پیشنهاد می کنیم ویدیوی این طرح مفهومی را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان ... کلیپ های طرح جدید آیفون 8 vlip.ir/category/طرح-جدید-آیفون-8 00:37. نیک عیدانه 1396 نیک طنین. آیفون 8 در طرح جدید. 04:03. آیفون 8 در طرح جدید . طرح مفهومی آیفون 8 با حا... 00:37. طرح مفهومی آیفون 8 با حاشیه نمایشگ... iphone ...