مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ادامه با هم ببینیم:

طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک

مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما دستور پخت این غذا را برایتان تدارک دیده ایم. برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و خمیری که بصورت خانگی و یا از بیرون تهیه شده استفاده می کنیم. طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ادامه با هم ببینیم:

 

طرز تهیه مینی پیتزا

طرز تهیه مینی پیتزا :

مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما، دستور پخت این غذا را برایتان تدارک دیده ایم.
برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و خمیری که بصورت خانگی و یا از بیرون تهیه شده استفاده می کنیم.

1- فر را روی ۴۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید تا گرم شود.
قالب شش تایی کاپ کیک را با روغن زیتون چرب کنید.
روی یک سطحی که آردپاشی شده است،
هر خمیر را با وردنه به دایره هایی با دور ۱۵ سانتی متر تبدیل کنید.
هر خمیر را داخل قالب فشار دهید تا به ته و اطراف قالب بچسبد. روی آن نمک و فلفل بپاشید.

2- روی هر قالب ۱ قاشق چایخوری پنیر و ۱ قایق چایخوری گوجه فرنگی (تکه شده) بریزید.
در این مرحله می توانید هر مادۀ غذایی دلخواهتان را اضافه کنید
و سپس روی آن دوباره پنیر و گوجه را اضافه کنید.
قالب ها را حدود ۱۲ دقیقه داخل فر بگذارید تا پیتزاها طلایی و ترد شوند.
بعد از بیرون آوردن از فر، ۲ دقیقه صبر کنید سپس پیتزاها را از قالب جدا کنید.

نکاتی در رابطه با این دستورالعمل :

 

1- قالب های کاپ کیک استاندارد معمولاً ۶ تایی یا ۱۲ تایی هستند.
اگر میخواهید ۶ پیتزا را در قالب های ۱۲ تایی درست کنید
، بین آن ها فضای خالی بگذارید. قالب های نچسب راحت تر هستند
اما لزوماً مورد نیاز نیستند. قالب های نازک معمولاً موجب سوختن می شوند.

2- برای چرب کردن قالب ها از روغن زیتون ارگانیک استفاده کنید ،
محصولات ارگانیک سلامت غذایی بیشتری دارند.

آشپزباشی

طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه چیز کیک موز طرز تهیه چیز کیک دو رنگ بدون نیاز به فرطرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه …چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک …طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوصطرز تهیه دونات، طرز تهیه دونات خانگیدونات پرتقالی طرز تهیه و ریزه کاری های پخت دونات خانگی طرز تهیه مینی دونات در فر مافین پای سبزیجات طرز تهیه پای اسفناج و پنیر ایران …مبین عزیز دستور خمیر پای هم در این مطلب و هم در بخش پای و تارت موجوده که میتونی مطالعه چیزکیک یخچالی بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت چیز کیک جدیدا خیلی طرفدار پیدا کرده و یکی از فوندانت با مارشمالو براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره کیک شربتی ~ کارگاه آشپزسازیهمینطور که در تمامی عکسها ملاحظه فرمودید مخلوط این کیک رنگ خیلی روشنی داره همه عکسها کوردن بلو چیکن کوردن بلو فرانسوی ایران کوکچیکن کوردن بلو فرانسوی کره را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود کیک نارگیلی ~ کارگاه آشپزسازیجالبی این کیک به اینه که اصلا توش پودر نارگیل نداره ولی یک طعم نارگیلی خیلی خوبی داره طرز تهیه چیز کیک موز طرز تهیه چیز کیک قلبی ژله ای توت فرنگیمخصوص ولنتاین با آموزش کاملا تصویری طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت آکا چیز کیکطرز تهیه انواع چیزکیکطرز تهیه چیز کیکطرز تهیه چیز کیک سادهطرز تهیه انواع چیزکیک طرز تهیه کیک شیفون شکلاتی سبکترین کیک برای تزئین و رولت طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی با مغز وانیلی و رویه مخصوص طرز تهیه دونات، طرز تهیه دونات خانگی دونات پرتقالی طرز تهیه و ریزه کاری های پخت دونات خانگی طرز تهیه مینی دونات در فر مافین دونات پای سبزیجات طرز تهیه پای اسفناج و پنیر ایران کوک مبین عزیز دستور خمیر پای هم در این مطلب و هم در بخش پای و تارت موجوده که میتونی مطالعه کنی چیزکیک یخچالی بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت چیز کیک جدیدا خیلی طرفدار پیدا کرده و یکی از فوندانت با مارشمالو براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره کیک شربتی ~ کارگاه آشپزسازی درون سینی فر و یا قالب رولت کاغذ روغنی انداخته و آن را چرب کنید قالب با ابعاد حدودی سی در کوردن بلو چیکن کوردن بلو فرانسوی ایران کوک چیکن کوردن بلو فرانسوی کره را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید تا ذوب شود ، آرد کیک نارگیلی ~ کارگاه آشپزسازی جالبی این کیک به اینه که اصلا توش پودر نارگیل نداره ولی یک طعم نارگیلی خیلی خوبی داره



لینک منبع :طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس

Images for طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-مینی-پیتزا-در-قالب-کاپ-کیک‎Cached23 ژانویه 2017 ... مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما دستور پخت این غذا را برایتان تدارک دیده ایم. برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/cooking/طرز-تهیه-مینی-پیتزا.html‎Cached23 ژانویه 2017 ... برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و خمیری که بصورت خانگی و یا از بیرون تهیه شده استفاده می کنیم. طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-مینی-پیتزا-در-قالب-کاپ-کیک-عکس/‎Cachedبرای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و خمیری که بصورت خانگی و یا از بیرون تهیه شده استفاده می کنیم. طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ادامه با هم ببینیم: طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-مینی-پیتزا-در-قالب-کاپ-کیک-عکس/‎Cached9 مه 2017 ... برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و خمیری که بصورت خانگی و یا از بیرون تهیه شده استفاده می کنیم. طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک - واران نیوز https://www.varannews.ir/.../طرز-تهیه-مینی-پیتزا-در-قالب-کاپ-کیک‎Cached23 ژانویه 2017 ... مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما دستور پخت این غذا را برایتان تدارک دیده ایم. برای تهیه ی آن از قالب کاپ کیک و ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک - هشدارنیوز www.hoshdarnews.ir/168929/تهیه-مینی-پیتزا-قالب.html 23 ژانویه 2017 ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک - وب سایت آشپزباشی: مینی پیتزا از مجموعه دستور غذای-تهیه-مینی-پیتزا-قالب. طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک - خبرلند khabarland.com/news/.../طرز-تهیه-مینی-پیتزا-در-قالب-کاپ-کیک‎Cached23 ژانویه 2017 ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما ... راهنمای سفر به تفلیس گرجستان (+عکس) ... طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک +عکس - پورتال نیک صالحی mcp.mixna.ir/news/08ff78642616.html طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک را در ادامه با هم ببینیم: طرز تهیه مینی پیتزا در قالب کاپ کیک مینی پیتزا از مجموعه دستور غذایی های مارتا استوارت است که ما ... کاپ کیک پیتزا - آشپزیهای مامانم.. - نی نی وبلاگ motherschef.niniweblog.com/post/392/کاپ-کیک-پیتزا.html‎Cached Similarکاپ کیک پیتزا - مامانم چی برام پخته؟ ... پنیر پیتزا یک پیمانه. فلفل قرمز زردچوبه آویشن نمک به میزان لازم. طرز تهیه. ابتدا تخم مرغها رو در ظرف موردنظر بشکنید.