مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پسردار شدن این گیاه را بخورید

[ad_1]
مفیدستان:
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شفا آنلاین ، انتخاب در داشتن فرزند دختر یا پسر، از قدیم‌الایام جزو آرزوهای بشر بوده و بسیاری از والدین، علاقمند به تعیین این جنسیت هستند. نتایج یک مطالعه علمی‌پژوهشی نشان می‌دهد که شاید گیاه دارویی رازک، بتواند به این والدین کمک کند!


رازک، گیاه دارویی مهمی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف از جمله اختلالات تولید مثلی استفاده می‌گردد.

با توجه به این خاصیت گیاه دارویی رازک و همچنین نظر به این که داشتن فرزندان سالم با جنسیت دلخواه یکی از آرزوهای بزرگ هر زوج می‌باشد، یکی از پژوهشگران کشورمان در پژوهشی جالب، تاثیر عصاره این گیاه را بر نسبت جنسیت نوزادان در حیوانات مدل مورد مطالعه و آزمایش قرار داده است.

در این مطالعه تجربی، عصاره الکلی گیاه دارویی رازک که نام علمی آن Humulus lupulus می باشد در سه سطح 50، 100 و 150 میلی گرم بر کیلوگرم تهیه شد و تاثیر آن بر نسبیت جنسیت نوزادان 80 سر موش کوچک آزمایشگاهی بررسی گردید. کلیه تجویزها به مدت 35 روز و با استفاده از سوند معده روی گروه های مختلف موش ها انجام گرفت و در روز آخر تجویز، موش‌های نر و ماده از گروه‌های مختلف با هم جفت گیری نموده و پس از تولد نوزادان، نسبت جنسیت آن ها با کمک روش های آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج به دست آمده از این پژوهش نشان می دهد که مصرف عصاره الکلی رازک به ویژه توسط حیوانات ماده به طور معنی داری باعث افزایش نسبت جنسیت نوزادان نر در این حیوانات مدل می گردد.

طبق بیان پژوهشگران، چنین اثری احتمالا به دلیل تاثیرات آرام بخشی عصاره گیاه دارویی رازک و هم چنین وجود املاح پتاسیم و تاثیر این گیاه در افزایش pH محیط واژن و رحم می باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تغذیه پسردار شدن برای پسردار شدن چی بخوریم و …تغذیهپسردارشدنتغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی پسردار شدن و بچه رژیم پسر دار شدن بیان تو صفحه چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش انتخاب جنسیت فرزند با تغذیهممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای دختردار شدن افراد مبتلا به بیماری‌های زیر نباید رژیم طرز تهیه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ حکیم …چاق کننده همینطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی دانلود کتب طب گیاهی فهرست مطالب راه های چاق شدن نکات مفید غذاهای پرکالری برای افراد لاغر میان وعده های امام جماعتی که راننده تاکسی استامامجماعتیکهرانندهنه، در حقیقت این کار را بعد از این که به تهران مهاجرت کردیم، انتخاب کردم خب چطور شد به طب بوعلی سینا در طب بوعلی سینا با اصطلاحات طبع سرد گرم خشگ تر و معتدل در بیان خاصیت های گیاهان آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیدکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانهادرمانهاعلم پزشکی از بین رفته بود، بقراط آن را یافت مرده بود، جالینوس زنده اش کرد کور بود و تغذیه پسردار شدن برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ تغذیهپسردارشدن تغذیه پسردار شدن و برای پسردار شدن چه بخوریم و چی نخوریم و رژیم غذایی پسردار شدن و بچه پسر رژیم پسر دار شدن بیان تو صفحه چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش سرماخوردگی انتخاب جنسیت فرزند با تغذیه ممنوعیت اجرای رژیم غذایی برای دختردار شدن افراد مبتلا به بیماری‌های زیر نباید رژیم غذایی دانلود کتب طب گیاهی فهرست مطالب راه های چاق شدن نکات مفید غذاهای پرکالری برای افراد لاغر میان وعده های پیشنهادی طرز تهیه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ حکیم تهرانی چاق کننده همینطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی می کند امام جماعتی که راننده تاکسی است امامجماعتیکه نه، در حقیقت این کار را بعد از این که به تهران مهاجرت کردیم، انتخاب کردم خب چطور شد به این طب بوعلی سینا در طب بوعلی سینا با اصطلاحات طبع سرد گرم خشگ تر و معتدل در بیان خاصیت های گیاهان داروئی آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی دکتر احمد صادقیان مدرس حوزه و دانشگاه چکیده یکی از مباحث مطرح در بحث علم و دین، استخدام بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه چگونه کودکان را برای تزریق واکسن آماده کنیم؟ چند شیوه ی کاربردی مهم با این روش سرماخوردگی ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی درمانها درمانها یکی از دوستان نقل میفرمود که امام صادق علیه السلام برای شب ادراری کودکان نسخه ای دارد به این



لینک منبع :برای پسردار شدن این گیاه را بخورید

برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید‎Cached25 ژانویه 2017 ... با توجه به این خاصیت گیاه دارویی رازک و همچنین نظر به این که داشتن فرزندان سالم با جنسیت دلخواه یکی از آرزوهای بزرگ هر زوج می‌باشد، یکی از ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - پارس نیوز www.parsnews.com/.../423931-برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید‎Cached26 ژانویه 2017 ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید. رازک، گیاه دارویی مهمی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف از جمله اختلالات تولید مثلی استفاده می‌گردد. برای پسردار شدن این گیاه را بخورید! - الودکتر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148524606029657‎Cached24 ژانویه 2017 ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید! رازک، گیاه دارویی مهمی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف از جمله اختلالات تولید مثلی استفاده می‌گردد. برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید 25 ژانویه 2017 ... رازک، گیاه دارویی مهمی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف از جمله اختلالات تولید مثلی استفاده می‌گردد. برای پسردار شدن این گیاه را بخورید | ساتین saten.ir/127546/برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید/‎Cached26 ژانویه 2017 ... انتخاب در داشتن فرزند دختر یا پسر، از قدیم‌الایام جزو آرزوهای بشر بوده و بسیاری از والدین، علاقمند به تعیین این جنسیت هستند. نتایج یک مطالعه ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید/‎Cachedبرای پسردار شدن این گیاه را بخورید. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، انتخاب در داشتن فرزند دختر یا پسر، از قدیم‌الایام جزو آرزوهای بشر بوده و ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید | شبکه سلامتی clearclinic.ir/برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید/ 25 ژانویه 2017 ... تصویر برای پسردار شدن این گیاه را بخورید. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شفا آنلاین ، انتخاب در داشتن فرزند دختر یا پسر، از قدیم‌الایام جزو ... برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - جستجوگر اخبار هوشمند اخبار ... roshdiyehnews.ir/News/.../برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید.html‎Cached24 ژانویه 2017 ... با توجه به این خاصیت گیاه دارویی رازک و همچنین نظر به این که داشتن فرزندان سالم با جنسیت دلخواه یکی از آرزوهای بزرگ هر زوج می‌باشد، یکی از ... گوناگون » برای پسردار شدن این گیاه را بخورید - پیچک نیوز www.khabar.pichak.net/گوناگون/برای_پسردار_شدن_این_گیاه_را_بخورید برای پسردار شدن این گیاه را بخورید · گوناگون. نیمکت می است. است. و قلیچ و باشگاه پایان تیم اصلا رسانه و شخصی مشکلی است آینده در وی عامدانه است. خبرگزاری آریا - برای پسردار شدن این گیاه را بخورید www.aryanews.com/NewsFeed/.../برای-پسردار-شدن-این-گیاه-را-بخورید 25 ژانویه 2017 ... با توجه به این خاصیت گیاه دارویی رازک و همچنین نظر به این که داشتن فرزندان سالم با جنسیت دلخواه یکی از آرزوهای بزرگ هر زوج می‌باشد، یکی از ...