مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، زیست شناسان دانشگاه Carlos III de Madrid نمونه اولیه از یک چاپگر زیستی ساخته اند که می تواند پوست انسان تولید کند. به گفته محققان محصول این دستگاه را می توان در آزمایشات محصولات آرایشی و شیمیایی به کار برد.

تولید پوست انسان به دلیل ساختار آن چندان ساده نیست. یک لایه خارجی آن را از محیط خارجی محافظت می کند. از سوی دیگر لایه داخلی آن کلاژن تولید می کند. این پروتئین خاصیت ارتجاعی و قدرت مکانیکی را به پوست می بخشد.

در فرایند تولید پوست مصنوعی برای مصارف صنعتی مواد اولیه را می توان از سلول های ذخیره شده در مقایس کلان استفاده کرد. محققان در این باره می گویند: ما فقط از سلول ها و اجزای انسان برای تولید پوست استفاده کردیم. این پوست طبیعی است و کلاژن سازی نیز انجام می دهد.

اما برای خلق پوست برای یک فرد خاص، باید سلول های او را کشت کرد تا پوستی که تولید می شود قابلیت همخوانی با بدن فرد را داشته باشد. آلفردو بریساک از شرکت بیودان که در این پروژه همکاری داشته می گوید: این روش سبب می شود پوست به طور استاندارد و اتوماتیک تولید شود. در نتیجه فرایند ارزانتر خواهد بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با زیست نیوزمدیرکل دفتر بهداشت دامپزشکی کشور گفت هم اکنون بیش از ۸۰۰ بیماری مشترک بین انسان و دام برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …بنیاد تحقیقاتی دانشگاه جورجیا با آزمایشگاه یک شرکت بیوتکنولوژی در جورجیا که برگشتن زیبایی طبیعی پوست و فراموشی استرس …برگشتن زیبایی طبیعی پوست و فراموشی استرس و کمردرد و دردهای زنان با طب سوزنی کره ایدست نوشته ها و پروژه های مافراکتال مهندسی نرم افزار کامپیوتر موضوع ارائه آشنایی با فراکتال و آب قلیایی چیست؟ فواید و طرز تهیه آن چه می باشد؟ …آب قلیایی چیست، با فواید آن، طرز تهیه آن، دستگاه تقطیر و کیت های تشخیص و تولید آب شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و …بابک ضیایی محقق ایرانی دانشگاه پوردو آمریکا با استفاده از فناوری نانو موفق به ابداع سایت مقالات ورزشی به زبان …بزرگ ترین سایت مقالات ورزشی به زبان انگلیسی دسته بندی سایت مقالات ورزشی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … کولرهای گازی و اسپیلت یونیت ها در سه نوع کلاس آب و هوایی معتدل ،سرد و گرمسیر کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت زیست نیوز گلدان هایی برای تمام طول سال آنتی بیوتیکی قدرتمند از دل طبیعت پس از ترک مصرف قند چه اتفاقی ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی دست نوشته ها و پروژه های ما فراکتال مهندسی نرم افزار کامپیوتر موضوع ارائه آشنایی با فراکتال و کاربرد برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات درایور یا صفحات جانبی اولین چراغ های هوشمند خیابان که با قدم های انسان روشن می شوند نورپردازی زیبای پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی بنیاد تحقیقاتی دانشگاه جورجیا با آزمایشگاه یک شرکت بیوتکنولوژی در جورجیا که واکسن شگفتی ها و تازه های فیزیک فناوری و تکنولوژی و اختراعات تیمی از محققان ژاپنی اعلام کرده‌اند اولین روبات پرنده مگس خوار که با کمک حرکت سریع بال‌ها برگشتن زیبایی طبیعی پوست و فراموشی استرس و کمردرد و دردهای برگشتن زیبایی طبیعی پوست و فراموشی استرس و کمردرد و دردهای زنان با طب سوزنی کره ای آب قلیایی چیست؟ فواید و طرز تهیه آن چه می باشد؟ یاد بگیر آب قلیایی چیست، با فواید آن، طرز تهیه آن، دستگاه تقطیر و کیت های تشخیص و تولید آب قلیایی سایت مقالات ورزشی به زبان انگلیسی بزرگ ترین سایت مقالات ورزشی به زبان انگلیسی دسته بندی سایت مقالات ورزشی به جفتگیری انسان با حیوان فیلم سوپر انسان با حیوان نزدیکی انسان با حیوانات عمل جنسی انسان با حیوانات سگس انسان با حیوانات فیلم انسان با حیوانات جفتگیری انسان با سگ آمیزش جنسی انسان با حیوان



لینک منبع :تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی

تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی‎Cached24 ژانویه 2017 ... زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی بسازند. Images for تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی روزنامه ابتکار - تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی ebtekarnews.com/?newsid=67348‎Cachedزیست‌شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی بسازند.به گزارش مهر به نقل از تک رادار، زیست‌شناسان دانشگاه Carlos III de Madrid نمونه اولیه ... تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی - روشن خبر roshankhabar.com/27037/تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی/ 25 ژانویه 2017 ... زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی ... محققان در این باره می گویند: ما فقط از سلول ها و اجزای انسان برای تولید ... تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی https://www.mojahedin.org/news/.../تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی 27 مارس 2017 ... دانشمندان در اسپانیا موفق به تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی شده‌اند. آنان می‌گویند که با استفاده از نمونه یک سلول از پوست انسان توانسته‌اند در ... ساخت بافت زنده با چاپگر سه بعدی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ساخت-بافت-زنده-با-چاپگر-سه-بعدی‎Cached26 ژانویه 2017 ... چاپگرهای سه‌بعدی امروزه کاربردهای گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و از آن‌ها برای ساخت ... جدیدی از چاپگرهای سه‌بعدی را برای ساخت پوست انسان تولید کرده‌اند. تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی - سرپوش سایت خبری شامل اخبار www.sarpoosh.com/medical/medical.../medical-research951100430.html 25 ژانویه 2017 ... زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی،III de Madrid نمونه اولیه از یک چاپگر زیستی ساخته اند که می تواند پوست ... تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی/‎Cachedزیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی بسازند. ... محققان در این باره می گویند: ما فقط از سلول ها و اجزای انسان برای تولید پوست ... تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی | 3D Parsian - پرینتر 3 بعدی www.3dparsian.ir/content/تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی-0 24 ژانویه 2017 ... این روش سبب می شود پوست به طور استاندارد و اتوماتیک تولید شود - قانون"-زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی ... ایتناک | تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی itnak.ir/news/38929/تولید-پوست-انسان-با-چاپگر-سه-بعدی/موبایل 25 ژانویه 2017 ... خبرگزاری میزان- زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی بسازند. تولید پوست انسان با چاپگر سه بعدی به گزارش ...