مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی

[ad_1]
مفیدستان:
فارس: براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست‌اندازی به اطلاعات ذخیره‌شده بر روی سرورهای خارج از این کشور از کاربران اینترنت جاسوسی کند.
  منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی

یک دادگاه تجدیدنظر در ایالات‌متحده حکمی صادر کرد که براساس آن حکم صادره توسط دادگاه دیگری در این زمینه صحیح بوده است.

منازعه در این زمینه ناشی از شکایت مایکروسافت به دادگاه در مورد خواست دولت ایالات‌متحده بوده است. یکی از نهادهای اطلاعاتی این کشور خواستار دسترسی به محتوای ایمیل‌های کاربران مایکروسافت بوده که بر روی یک رایانه سرور در شهر دوبلین در ایرلند ذخیره‌شده‌اند.
در رسیدگی اولیه به این پرونده 4 نفر از اعضای هیئت‌منصفه به نفع مایکروسافت و 4 نفر دیگر به نفع دولت رأی دادند و درنهایت گروهی سه‌نفره از قضات ارشد آمریکایی به این موضوع رسیدگی کرده و اعلام کردند اگرچه دولت می‌تواند به محتوای اطلاعات کاربران که بر روی سرورهایی در داخل خاک آمریکا ذخیره‌شده باشد، دسترسی یابند، اما این امر در مورد سرورهایی که خارج از این کشور هستند مصداق ندارد. مقامات دولت فدرال خواستار بازنگری در این تصمیم شدند و درنهایت دادگاه تجدیدنظر در نیویورک همان تصمیم را تأیید کرد.


وزارت دادگستری آمریکا که از این تصمیم راضی نیست می‌گوید از تمامی گزینه‌های ممکن برای بازنگری در آن استفاده خواهد کرد و حتی ممکن است به دیوان عالی این کشور متوسل شود.


دولت آمریکا اعلام کرده بود مایکروسافت نمی‌تواند به بهانه دفاع از حریم شخصی کاربران و ایمیل‌های آن‌ها جلوی دسترسی به این اطلاعات را بگیرد و این کار برای حفظ امنیت ملی ضروری است. لذا به نظر می‌رسد بحث و تبادل‌نظر در این زمینه طی ماه‌های آینده هم ادامه یابد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مطالعات آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم لابی اسرائیل و سیاست خارجی آمریکا ترکیبی از حمایت بی قید قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایرانصفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعتحدود درصد از افراد هم برای خرید فیلترشکن به سایت‌های فعال در این زمینه را انتخاب می مقالات حقوق پورتال پرتال حقوقمقالاتحقوقاستفاده از ویدئو‌کنفرانس در جلسات دادگاه نویسنده ۱۳٩٤۳٢٥ معاون حقوقی قوه داستان من و خواهر زنم نرگس آبادههیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو مطالعات آمریکا بسم الله الرحمن الرحیم لابی اسرائیل و سیاست خارجی آمریکا ترکیبی از حمایت بی قید وشرط قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایران صفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعت حدود درصد از افراد هم برای خرید فیلترشکن به سایت‌های فعال در این زمینه را انتخاب می‌کنند داستان من و خواهر زنم نرگس آباده هیجده ساله پدر پسر را خطاب کرد ای عزیز تر از جان قبل از رفتنت ، کمی مقابل پدر راه برو مقالات حقوق پورتال پرتال حقوق مقالاتحقوق مرجع صالح رسیدگی به جرایم موادمخدر اطفال نویسنده ۱۳٩٤٥٢۸ ا عتیاد و موادمخدر یکی از



لینک منبع :منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی

منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/منع-جاسوسی-دولت-آمریکا-از-سرورهای-خارجی 25 ژانویه 2017 ... براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست‌اندازی به اطلاعات ذخیره‌شده بر روی سرورهای خارج از این کشور از کاربران اینترنت ... دولت آمریکا از جاسوسی سرورهای خارج از این کشور منع شد www.farsnews.com/13951106000324‎Cached25 ژانویه 2017 ... خبرگزاری فارس: دولت آمریکا از جاسوسی سرورهای خارج از این کشور منع شد ... بوده که بر روی یک رایانه سرور در شهر دوبلین در ایرلند ذخیره شده اند. منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../منع-جاسوسی-دولت-آمریکا-از-سرورهای-خارجی/7359782 فارس: براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست اندازی به اطلاعات ذخیره شده بر روی سرورهای خارج از این کشور از کاربران اینترنت جاسوسی کند. منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../منع-جاسوسی-دولت-آمریکا-از-سرورهای-خارجی‎Cached26 ژانویه 2017 ... براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست‌اندازی به اطلاعات ذخیره‌شده بر روی سرورهای خارج از این کشور از کاربران اینترنت ... منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/312740/ صفحه اصلی علم و فن آوری منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی ... فارس: براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست‌اندازی به اطلاعات ذخیره‌شده ... منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی | خبرگزاری گذارنیوز ... parsipoo.ir/news/1485376200118753/ فارس: براساس حکم صادره از یک دادگاه، دولت آمریکا حق ندارد با دست اندازی به اطلاعات ذخیره شده بر روی سرورهای خارج از این کشور از کاربران اینترنت جاسوسی کند. منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی khabarcyber.com/?p=47035‎CachedCloak and Dagger: حمله‌ای مخفی و شایع به تمام سیستم عامل‌های اندروید. ای تی آنالیز. حمله سایبری ایران به آمریکا که رسانه‌ای نشد. گرداب. پشت پرده اپل. آی تی اس ان. جستجوی منع جاسوسی ت از سرورهای خارجی - فید یاب feedyab.gdn/search/منع-جاسوسی-ت-از-سرورهای-خارجی منع جاسوسی ت از سرورهای خارجی در بین سایتها جستجو و نتایج آن نمایش داده شده است. ... http://bartarinha.ir/fa/news/468962/منع-جاسوسی-دولت-آمریکا-از-سرورهای-خارجی ... منع دسترسی ترامپ به اطلاعات سرورهای خارجی مایکروسافت - میزان ... khabarfarsi.com/u/32242676 26 ژانویه 2017 ... منع دسترسی ترامپ به اطلاعات سرورهای خارجی مایکروسافت. خبرگزاری میزان- .... منع جاسوسی دولت آمریکا از سرورهای خارجی ...: براساس حکم صادره از ... دولت آمریکا از جاسوسی سرورهای خارج از این کشور منع شد - خبرگزاری ... khabarfarsi.com/u/32163781/back دولت آمریکا از جاسوسی سرورهای خارج از این کشور منع شد. به گزارش خبرنگار .... منع دسترسی ترامپ به اطلاعات سرورهای خارجی مایکروسافت .... هیات دادگاه در دو گروه 4 ...