مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد

[ad_1]
مفیدستان:
تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد

خبرگزاری آریا - کمپانی تسلا اخیرا از مدیر سابق توسعه سامانه «Autopilot» خود «استرلینگ اندرسون» شکایت کرده است. این شرکت شکایت مشابهی را در خصوص مدیر فنی پیشین برنامه خودروهای بدون راننده گوگل «کریس ارمسان» نیز مطرح نموده است.
این شرکت خودروسازی مدعی شده که دو فرد مورد اشاره با همکاری یکدیگر و با بیرون بردن اطلاعات و ترغیب تعدادی از متخصصین تیم تحت سرپرستی خود، اقدام به راه اندازی یک کمپانی جدید تحت عنوان «Aurora Innovation» کرده اند. شنیده شده این دو نفر قصد داشته اند با کمک این اطلاعات و تیمی از متخصصین سابق تسلا و گوگل، یک سامانه خودران مستقل را برای اتومبیل ها توسعه دهند.
تسلا می گوید اندرسون دست کم 12 نیروی خبره هسته اصلی تیم Autopilot را به خروج از این شرکت ترغیب نموده و همچنین تمام اسناد استفاده های نامجاز از اطلاعات فنی کمپانی را از بین برده است.
بر طبق این شکایت، اندرسون چند ده گیگابایت از اطلاعات سری تسلا را به یک حافظه جانبی شخصی انتقال داده و در هنگام خروج از کمپانی آنها را تحویل نداده و در عوض از بین برده است.
این در حالی است که شرکت «Aurora Innovation» تمام اتهامات مطرح شده را تکذیب نموده و مدعی شده است که افراد خارج شده از تیم تسلا با میل و رغبت شخصی تصمیم به تغییر شغل خود گرفته اند. لازم به ذکر است که از میان 12 مهندس موردش اشاره، تنها 3 نفر راضی به خروج از تسلا و پیوستن به کمپانی جدید اندرسون شده اند.
هنوز تاریخ برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت مورد بحث مشخص نشده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد



لینک منبع :تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد

تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد - دیجیاتو digiato.com/article/.../تسلا-از-مدیر-سابق-خود-به-اتهام-دزدی-اطلا/‎Cached27 ژانویه 2017 ... کمپانی تسلا اخیرا از مدیر سابق توسعه سامانه «Autopilot» خود «استرلینگ اندرسون » شکایت کرده است. این شرکت شکایت مشابهی را در خصوص مدیر ... خبرگزاری آریا - تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد www.aryanews.com/.../تسلا-از-مدیر-سابق-خود-به-اتهام-دزدی-اطلاعات-شکایت-کرد 27 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی تسلا اخیرا از مدیر سابق توسعه سامانه «Autopilot» خود « استرلینگ اندرسون» شکایت کرده است. این شرکت شکایت مشابهی ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد rooykard24.com/.../تسلا-از-مدیر-سابق-خود-به-اتهام-دزدی-اطلاعات-شکایت-کرد‎Cached27 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی تسلا اخیرا از مدیر سابق توسعه سامانه «autopilot» خود « استرلینگ اندرسون» ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/C05C78872491 27 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - کمپانی تسلا اخیرا از مدیر سابق توسعه سامانه «Autopilot» خود « استرلینگ اندرسون» شکایت کرده است. این شرکت شکایت مشابهی ... اخبار تکنولوژی | HiCar www.hicar.ir/tag/اخبار-تکنولوژی/‎Cachedخودروهای بدون راننده آلفابت به شکل چشمگیری ایمن تر شده اند. گزارش سالیانه ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد. کمپانی تسلا اخیرا از مدیر ... بایگانی‌ها خودرو - دیجی تِک نیوز digitechnews.ir/category/car/‎Cachedتسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد ... گروه خودروسازی ایران خودرو، پیش فروش تندر ۹۰ پلاس را به مناسبت دهه فجر آغاز خواهد کرد. تندر ۹۰ پلاس، ... میزان فروش ال جی جی 6 قابل قبول نیست اما چرا؟ - تکنومون technomon.com/.../میزان-فروش-ال-جی-جی-6-قابل-قبول-نیست-اما-چرا؟‎Cached5 روز پیش ... در ادامه نقاط ضعف و قوت پرچمدار جدید ال جی و دلایل عدم موفقیت آن تا به امروز را بررسی ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد. کاربران ویندوز 10 از کاربران ویندوز 7 پیشی گرفتند | خبرآموز news.yadamooz.ir/news/262384 27 ژانویه 2017 ... ولی اینکه دقیقا چگونه کاربران به سرعت این سیستم عامل جدید را پذیرفته اند؟ طبق آخرین ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد ... حمید بقایی پس از احضار به دادسرا راهی زندان شد | Hendevaneh hendevaneh.com/حمید-بقایی-پس-از-احضار-به-دادسرا-راهی-زن/‎Cachedحمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دوره ریاست جمهوری، خرداد ۹۴ به اتهام ... آقای احمدی‌نژاد پس از رد صلاحیتش در فیلمی به همراه حمید بقایی اعلام کرد که از هچ نامزدی ... سال گذشته همچنان مفتوح است و روزنامه «شرق» پیش از این از وجود «۲۳ شکایت» از او، ... از مدیران دولت نهم و دهم از جمله محمدرضا رحیمی، معاون اول آقای احمدی‌نژاد، به اتهام فساد ... امنیت سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا ارتقا یافت - onvansho https://onvansho.ir/.../امنیت-سیستم-رانندگی-اتوماتیک-تسلا-ارتقا-یافت.html مدیرعامل تسلا موتورز اعلام کرد این خودروساز سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک خود را با . ... تسلا از مدیر سابق خود به اتهام دزدی اطلاعات شکایت کرد از این پس تجربه ...