مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب

[ad_1]
مفیدستان:

تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب

تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب 

تبخال در ابتدای کار خود را با خارش در ناحیه لب نشان می دهد و چند ساعت بعد معمولا در ساعات شب خود را ظاهر می کند. یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود.

 

ذق ذق خفیف اولین علامت بروز تبخال است. تبخال واژینال در اطراف واژن و کشاله ران، آلت و کیسه بیضه مردان ایجاد می‌شود. عضلات دردناک می‌شود و غدد لنفی در اطراف گره لنفی ممکن است دردناک شود. تاول ناشی از تبخال می‌تواند برای روزها دردناک باشد.

 

درمان‌‌های رایج
داروهای ضدویروس به صورت قرص یا کرم از شایع‌ترین درمان‌های تبخال هستند.

 

مواد غذایی مفیدبرای تبخال
مرکبات و توت‌ها وتبخال
غنی‌ترین منابع ویتامین C هستند که برای التیام زخم‌ها مفیدند. افزایش دریافت ویتامین C تا 1000 میلی‌گرم در روز می‌تواند از عود مجدد تبخال جلوگیری کند.

 

روی و تبخال
غلات سبوسدار، نان کامل، گوشت قرمز، منابع خوب روی هستند که برای التیام پوست لازمند. هنگامی که روی به همراه ویتامین C استفاده شود باعث کاهش عود مجدد تبخال می‌شود.

 

توت‌ها و میوه‌ها و سبزی‌ها و تبخال
حاوی بیوفلا ونوئیدها هستند. مکمل بیوفلا ونوئیدها به تسریع التیام تبخال ژنتیال در خانم‌ها کمک می‌کند.

 

پروتئین و تبخال
ماهی، گوشت قرمز، گوشت مرغ منابع غنی اسیدآمینه لیزین است که باعث کاهش بروز تبخال می‌شود.

 

مواد غذایی که باید پرهیز شوند
مغزدانه‌ها، دانه‌ها و شکلات حاوی اسیدآمینه آرژنین هستند. ویروس تبخال در محیط غنی از آرژنین مقاومت می‌کند.

 

نکته مهم
سطح پایین لیزین در خون با افزایش خطر عود ویروس تبخال مرتبط است. استفاده از مکمل لیزین می‌تواند به کاهش دفعات بروز و شدت علائم تبخال کمک کند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب خال…روش های موثر درمان تبخال لب و علل ایجاد تبخال پیشگیری و درمان تبخال با طب سنتی و خواص نارنگی و تاثیر آن بر خواب، خواص نارنگی، فواید …سلامت پزشکی خواص نارنگی و تاثیر آن بر خواب نارنگی میوه ای خوشمزه که خیلی ها دوستش انواع ماسک های صورت پوست و زیباییلب…انواعماسکهایصورتانواع ماسک های صورت انواع ماسک برای پوست چرب ماسک آلوی قرمز برای تهیه ماسک آلوی قرمز کهیر چیست الرژی یاحساسیتآسم کهیرخارشتنگی نفستبخال کهیرچیستبهترین درمان کهیر شناسایی عامل مسوول و اجتناب از تماس مجدد با آن است تغییر محل زندگی علائم کم خونی و راه های درمان آنعلائمکمخونیعلائم کم خونی و راه های درمان کم خونی و دلایل کم خونی را در نمناک بخوانیدپوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه …پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر پوستیمیخچه زگیل زونا درمان تبخال با نسخه های خانگی و طبیعی، تبخال، تب خال، علت روش های موثر درمان تبخال لب و علل ایجاد تبخال پیشگیری و درمان تبخال با طب سنتی و داروهای خواص نارنگی و تاثیر آن بر خواب، خواص نارنگی، فواید نارنگی سلامت پزشکی خواص نارنگی و تاثیر آن بر خواب نارنگی میوه ای خوشمزه که خیلی ها دوستش دارند انواع ماسک های صورت پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پف انواعماسکهای انواع ماسک های صورت انواع ماسک برای پوست چرب ماسک آلوی قرمز برای تهیه ماسک آلوی قرمز کافی کهیر چیست الرژی یاحساسیتآسم کهیرخارشتنگی نفستبخال کهیرچیست بهترین درمان کهیر شناسایی عامل مسوول و اجتناب از تماس مجدد با آن است تغییر محل زندگی برای علائم کم خونی و راه های درمان آن علائمکمخونی علائم کم خونی و راه های درمان کم خونی و دلایل کم خونی را در نمناک بخوانید کلینیک بین المللی تخصصی پوست، مو،کاشت مو و زیبایی دکتر وفاجو کلینیک تخصصی بین المللی پوست، زیبایی و کاشت مو دکتر وفاجو،یکی از مجهزترین کلینیکهای کاشت پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پفناخنسوختگی خال پیر روشهای درمانی موجود کدامند ؟ هدف از درمان ویتیلیگو بازگرداندن عملکرد پوست و بهبود بخشیدن



لینک منبع :تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب

تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - پارس ناز www.parsnaz.com/تاثیر-مرکبات-توت-درمان-تبخال-لب.html‎Cachedتاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب ،درمان های قطعی و خانگی تبخال،درمان تبخال با خوراکی ها،درمان تبخال با این میوه ها،درمان تبخال روی لب. تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - آکا www.akairan.com/health/bimari.../news20174301551855376.html‎Cached29 آوریل 2017 ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب ،درمان های قطعی و خانگی تبخال،درمان تبخال با خوراکی ها،درمان تبخال با این میوه ها،درمان تبخال روی لب. تاثیر مرکبات توت برای درمان تبخال لب - onvansho onvansho.ir/result/تاثیر-مرکبات-توت-برای-درمان-تبخال-لب.html معمولا روی لب‌ها ظاهر برای درمان تبخال تاثیر مفید توت . دلایل ایجاد تبخالروش های درمان آن آن alt دلایل ایجاد تبخالروش های درمان آن height مفید برای تبخال لب بر لب ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - زن باس zanbas.ir/پزشکی-و.../تاثیر-مرکبات-و-توت-برای-درمان-تبخال-لب/‎Cached29 ژانویه 2017 ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب. تبخال در ابتدای کار خود را با خارش در ناحیه لب نشان می دهد و چند ساعت بعد معمولا در ساعات شب خود را ظاهر ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - نیوز پارسی newsparsi.com/تاثیر-مرکبات-و-توت-برای-درمان-تبخال-لب-999205.html 7 آوریل 2017 ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب تبخال در ابتدای کار خود را با خارش در ناحیه لب نشان می دهد و چند ساعت بعد معمولا در ساعات شب خود را ظاهر ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب | فتویاب fotoyab.ir/تاثیر-مرکبات-و-توت-برای-درمان-تبخال-لب/ 29 ژانویه 2017 ... تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب ،درمان های قطعی و خانگی تبخال،درمان تبخال با خوراکی ها،درمان تبخال با این میوه ها،درمان تبخال روی لب. تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب iruniha.xyz/search/?q=تاثیر+مرکبات+و+توت...درمان+تبخال+لب‎Cachedتاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - پارس ناز تاثیر مرکبات و توت برای درمان تبخال لب - آکا تاثیر مرکبات توت برای درمان تبخال لب - onvansho تاثیر ... درمان تبخال لب با مرکبات و توت /آموزش - Newis.ir newis.ir/درمان-تبخال-لب-با-مرکبات-و-توت-آموزش/ 30 ژانویه 2017 ... تبخال در ابتدای کار خود را با خارش در ناحیه لب نشان می دهد و چند ساعت بعد معمولا در ساعات شب خود را ظاهر می کند. تاثیر مرکبات و توت برای درمان ... کهیر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کهیر‎Cached Similarکهیر معمولاً بر اثر واکنش بدن در برابر آزاد شدن مواد هیستامینی یا ترکیباتی نزدیک به ... تخم مرغ، توت فرنگی، شیر و افزودنی‌های غذایی و میوه‌های تازه به‌ویژه مرکبات و داروهایی از ... مصرف داروهای ضدهیستامین می‌تواند در درمان کهیر سودمند باشد. ... کهیر در اطراف چشم، لب و دستگاه تناسلی ورم شدید ایجاد می‌کند که در این حال، ظاهر ضایعات ... راه هایی برای بهبود تبخال های لب، دهان و دستگاه تناسلی - کوکا www.coca.ir/herpes-treatment-home-remedies/‎Cached Similarبادرنجبویه،چای و منابع ویتامین C مانند پرتقال و کیوی برای درمان تبخال،درمان تبخال با داروهای گیاهی ... عصاره گل‌های بادرنجبویه تاثیر خوبی در درمان تبخال لب دارد.