مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا !

[ad_1]
مفیدستان:

۱۰ بهمن ۹۵ ساعت ۱۲:۳۶

دانشمندان به تازگی حشره‌ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس (Aethiocarenus burmanicus) را در بین فسیل‌های کهربایی در میانمار یافته‌اند که ظاهر بسیار عجیب و غیر زمینی دارد. این حشره، یک سر مثلثی شکل با دو چشم برآمده دارد که بسیار شبیه ستاره‌ی فیلم معروف .E.T (ای.تی موجود فرازمینی) در سال 1982 است. در حقیقت این موجود به قدری با حشرات زمینی فرق می‌کند که دانشمندان آن را در طبقه‌بندی مخصوص خود قرار داده‌اند و آن را حشره فرازمینی می‌نامند.

این حشره فرازمینی شبیه به موجود فیلم .E.T است

جرج پوینار (George Poinar)، حشره شناس دانشگاه ایالت اورگون و یکی از محققان کشف این حشره می‌گوید: “من تا به حال چیزی شبیه این ندیده‌ام. به نظر می‌رسد که در دنیای حشرات، این موجود خاص باشد و پس از بررسی‌های بسیار، ما تصمیم گرفتیم تا آن را در دسته‌ای جداگانه قرار دهیم.”

پوینار کسی است که برای اولین بار ظاهر این حشره را به .E.T شبیه دانست. به گفته‌ی او:

اولین باری که این حشره را دیدم، فکر کردم که باید یک موجود فضایی باشد.

حشره فرازمینی

محققان بر این باورند که این حشره فرازمینی منقرض شده، هم گیاه خوار بوده است و هم گوشت خوار. علاوه بر این، به لطف شکل عجیب سرش، می‌توانسته پشت خود را نیز ببیند. پوینار می‌گوید که ماسکی را شبیه به سر این حشره درست کرده و در مراسم شب هالووین پوشیده اما به دلیل آنکه کودکان از آن می‌ترسیدند، مجبور شده تا آن را در بیاورد. پژوهشگران همچنین یک گونه‌ی دیگر از این حشره را در فسیل های کهربا یافتند و بدین ترتیب، دسته‌ی خاص این حشره، در حال حاضر فقط از دو گونه تشکیل می‌شود که در دنیای حشرات بسیار اتفاق نادری است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا گجت نیوزکشففسیلحشرهفرازمینیدرمحققان به تازگی حشره فرازمینی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس کشف کرده اند که به کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا تازه های …دانشمندان به تازگی حشره‌ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس را در بین کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربادانشمندان به تازگی حشره‌ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس را در بین قیمت گوشیاخبار روز تبلت و گوشیکشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ارسال شده توسط پوریا علایی ۱۰ بهمن ۹۵ ساعت ۱۲۳۶ کشف یک گیاه منقرض‌شده در فسیل کهربا…کشف یک گیاه منقرض‌شده در فسیل کهربا یک حشره‌شناس کشف یک گیاه منقرض‌شده در کشف فسیل میلیون ساله حشره در ساحل بالتیک محققان موفق به کشف فسیل حشره ای در حشره که در کنار یک در این قطعه سنگ کهربا فسیل سالم حشره میلیون ساله عکس دیدنی …فسیل سالم حشره میلیون ساله عکس کشففسیلحشره در این معدن ، فسیل یک کهربا در کشف یک گیاه منقرض‌شده در فسیل کهربامقاله مدت میلیون سال در کهربا به شده در فسیل کهربا یک حشره‌شناس معتبر کشف فسیل دم دایناسور در سنگ کهربا ۹۹ میلیون …سنگکهرباکشف فسیل دم دایناسور در سنگ کهربا ۹۹ میلیون ساله در حالی توسط یک محقق دانشگاه علوم تصاویر فسیلهای کهربایی کشف فسیل حشرات … تصاویر فسیلهای کهربایی کشف فسیل حشرات در کهربا فسیل حشره در کهربا کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا



لینک منبع :کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا !

Images for کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! | گجت نیوز gadgetnews.ir/151815/کشف-فسیل-حشره-فرازمینی-در-کهربا/‎Cached29 ژانویه 2017 ... محققان به تازگی حشره فرازمینی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس کشف کرده اند که به قدری با حشرات زمین فرق می کند که در دسته ی مخصوص به ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا - تکنومون technomon.com/.../کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا‎Cached29 ژانویه 2017 ... محققان به تازگی حشره فرازمینی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس کشف کرده اند که به قدری با حشرات زمین فرق می کند که در دسته ی مخصوص به ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا!+عکس | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/.../کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا-عکس 29 ژانویه 2017 ... این حشره، یک سر مثلثی شکل با دو چشم برآمده دارد که بسیار شبیه ستاره‌ی فیلم معروف .E.T (ای.تی موجود فرازمینی) در سال 1982 است. در حقیقت این ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا! - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا-- 29 ژانویه 2017 ... این حشره، یک سر مثلثی شکل با دو چشم برآمده دارد که بسیار شبیه ستاره‌ی فیلم معروف .E.T (ای.تی موجود فرازمینی) در سال 1982 است. در حقیقت این ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! - تصنا tasna.ir/1395/11/10/کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا.html 29 ژانویه 2017 ... Aethiocarenus کهربا burmanicus در اتیوکرنوس فرازمینی برمانیکوس حشره فرازمینی یک ها فسیل موجودات کشف فضایی. کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! - گجت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32396589 29 ژانویه 2017 ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! دانشمندان به تازگی حشره ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس (Aethiocarenus burmanicus) را در بین ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! - تکنونیوز - techno-news.ir techno-news.ir/1395/11/10/کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا/ 29 ژانویه 2017 ... پژوهشگران همچنین یک گونه‌ی دیگر از این حشره را در فسیل های کهربا یافتند و بدین ترتیب، دسته‌ی خاص این حشره، در حال حاضر فقط از دو گونه ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا! - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../کشف-فسیل-یک-حشره-فرازمینی-در-کهربا‎Cached29 ژانویه 2017 ... دانشمندان به تازگی حشره‌ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس (Aethiocarenus burmanicus) را در بین فسیل‌های کهربایی در میانمار یافته‌اند که ظاهر ... کشف فسیل یک حشره فرازمینی در کهربا ! - اخبار جدید لحظه ای ایران و ... akhbartop.com/291348/‎Cached29 ژانویه 2017 ... دانشمندان به تازگی حشره‌ی جدیدی به نام اتیوکرنوس برمانیکوس (Aethiocarenus burmanicus) را در بین فسیل‌های کهربایی در میانمار یافته‌اند که ظاهر ...