مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است

[ad_1]
مفیدستان:

به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را راهی بازار کرده بود. احتمال دارد که تبلت جدید هم با نام Galaxy TabPro S2 عرضه شود.

به گزارش صبحانه،  از آنجایی که این تبلت به تازگی مجوز‌های لازم برای استفاده از Wi-Fi را دریافت کرده، به نظر می‌رسد که چیزی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.
نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است
در گزارش‌های جدید گفته شده که سامسونگ تبلت جدید خودش را در چهار مدل راهی بازار می کند که به ترتیب SM-S728، SM-W727، SM-W723 و SM-W720 نام دارند. به احتمال زیاد برخی از این محصولات تنها به وای-فای مجهز شده‌اند و برخی دیگر از شبکه‌ی LTE هم پشتیبانی می‌کنند. هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات منتشر نشده و نمی‌دانیم چه سخت افزاری روی آن‌ها قرار گرفته است. بعید نیست که سامسونگ یک تبلت ۱۲ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با پردازنده‌های سری Core M شرکت اینتل راهی بازار کند.

از آنجایی که گفته شده که این تبلت به زودی معرفی می‌شود، بعید نیست که در نمایشگاه MWC 2017 شاهد چنین اتفاقی باشیم.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه استبه نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است ⋆ …اخبار آی تینسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت های ویندوزی سامسونگ در راه استبه گزارش ایسکانیوز؛ این شرکت سال گذشته تبلت را راهی بازار کرده بود احتمال نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است…در گزارش‌های جدید گفته شده که سامسونگ تبلت جدید خودش را در چهار مدل راهی بازار می کند نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است…دسته‌بندی نشدهنسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه استعکس یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۰ دیدگاهاجتماعی نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه استنسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است اجتماعی تحلیل با معابر در ترامپ لیست قیمت روز تبلت تبلت های مایکروسافت، هواوی، سامسونگ لیست قیمت قیمت تبلت های موجود در ممکن است تبلت مورد نظر شما در تبلت های سامسونگ نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است …به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه استنسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت های ویندوزی سامسونگ در راه است آکاتبلت ویندوزی سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد مدیا تک گزارش مالی سه ماهه مستر اچ پیفروش سرور مرکز تامین سرور های اورجینال سرور سرور اموزش نصب ویندوز در سرور اچ پی یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در نظرات کاربران در مورد تبلت نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد تبلت موبایل سامسونگ گلکسی تب بهترین تبلت های موجود در بازار مشخصات و تصاویر اخبار تکنولوژی بهترین تبلت های موجود در بازار مشخصات و تصاویر آشنایی با تبلت های برتر بازار قیمت تبلت های برتر بازار تبلت سیستم عامل های آندرویدتلات سامسونگ تبلت ال جی گوشی راهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار ایران علم فردا بهترینمارکتبلتچیست؟ کارت حافظه در تبلت کارت حافظه برای ترکیب یک حافظه خارجی با حافظ داخلی و همچنین انتقال بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط مرورگر اج مایکروسافت در مقایسه با کروم گوگل ۱۱۲ درصد سریع تر بنا به گزارش آکاایران آمارهای متعددی از محبوبیت مرورگرهای مختلف در فضای وب وجود دارد، اما زومجی آشنایی با قابلیت پشتیبانی بازی های ایکس باکس در عناوین رایگان این ماه ایکس باکس لایو از هم اکنون در دسترس هستند ویدئو استودیو در پول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوز



لینک منبع :نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است

نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../نسل-دوم-تبلت‌های-ویندوزی-سامسونگ/ 29 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../نسل-دوم-تبلت‌های-ویندوزی-سامسونگ-در-راه-است/ مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را راهی ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../نسل-دوم-تبلت‌های-ویندوزی-سامسونگ-در-راه-است/7387842 به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را راهی بازار ... دومین نسل تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - مجموعه زندگی | دمادم https://damadam.ir/.../دومین-نسل-تبلت‌های-ویندوزی-سامسونگ-در-راه-است/7386077 به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را راهی بازار ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - مجله خبری رایاباکس mag.rayabox.ir/نسل-دوم-تبلت‌های-ویندوزی-سامسونگ-در-ر/‎Cached29 ژانویه 2017 ... سامسونگ در اوایل سال 2016 از اولین نسل تبلت های ویندوزی خود برای رقابت با سرفس مایکروسافت رونمایی کرد. حال به نظر می رسد که نسل دوم تبلت ... میهن مگ - دومین نسل تبلت های ویندوزی سامسونگ در راه است https://mihanmag.com/.../دومین_نسل_تبلت_های_ویندوزی_سامسونگ_در_راه_است‎Cached29 ژانویه 2017 ... به نظر می رسد که سامسونگ در حالی که دیگر نسل دوم Tablet PC ویندوز خود بازار است. این شرکت در سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S در راه خود را به ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است | مجله راگا magazine.raganews.ir/313851/ 29 ژانویه 2017 ... مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../نسل-دوم-تبلت-های-ویندوزی-سامسونگ-در-راه-است‎Cached29 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را ... نسل دوم تبلت‌های ویندوزی سامسونگ در راه است - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--نسل-دوم-تبلت-های-ویندوزی-سامسونگ-در-راه-است- 29 ژانویه 2017 ... به نظر می‌رسد که سامسونگ تا مدتی دیگر نسل دوم تبلت‌های ویندوزی خودش را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته تبلت Galaxy TabPro S را ... احتمالاً تبلت ویندوزی گلکسی Tab Pro S2 سامسونگ وارد نمایشگاه ... www.techbook.ir/.../احتمالا-تبلت-ویندوزی-گلکسی-tab-pro-s2-سامسونگ-وارد-نمایشگاه-mwc-میشود‎Cached30 ژانویه 2017 ... شرکت سامسونگ سال گذشته از اولین تبلت ویندوزی خود رونمایی کرد که با ... اکنون قرار است نسل دوم تبلت ویندوزی این شرکت رونمایی و عرضه شود.