مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

ایرپادهای اپل با قیمت ۱۵۹ دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون‌های بی‌سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر از مشکلات این است که ایرپادها در هر رنگی عرضه نمی‌شوند. به عنوان مثال، اگر شما آی‌فون 7 با رنگ جت‌‌بلک داشته باشید، ایرپاد جت‌بلک یا حداقل مشکی پیدا نمی‌کنید.

به گزارش صبحانه، اما دیگر نگران این مشکل نباشید. یک شرکت با نام بلک‌پاد، ایرپادهای سفید شما را گرفته و در سه فاز مختلف با یک رنگ مشکی شیک آن را رنگ می‌کند. البته همانطور که مسلم است، این کار مجانی انجام نمی‌شود و باید ۹۹ دلار برای اینکار پرداخت کنید.
 
همچنین می‌توانید مستقیما یک بلک‌پاد با قیمت ۲۴۹ دلار از این شرکت خریداری نمایید. پیتر اوپتری بنیانگذار بلک‌پاد می‌گوید:‌‌ «ما ایرپاد اپل را دوست داریم، اما با بسیاری از کاربران که صحبت کردیم، آنها آرزو داشتند که این محصول در رنگ‌های دیگر نیز وجود داشته باشد. اکثر این کاربران دوست داشتند که ایرپاد در رنگ سیاه وجود داشته باشد تا با آی‌فون جت بلک یا سیاه آنها ست باشد.»
با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس
در حال حاضر برای این مجصول لیست انتظار وجود دارد و باید کمی منتظر بمانید. حتی خود اپل نیز تا ۶ هفته دیگر نمی‌تواند ایرپاد به شما تحویل دهد. خظر دیگر این است که در صورت استفاده از خدمات بلک‌پاد، گارانتی ایرپاد را باطل کنید.

منبع : آی تی رسان


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی بررسی آیفون پلاس اپل زومیتبررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدید اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی بررسی آیفون پلاس اپل زومیت بررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدید



لینک منبع :با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس

با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../با-نسخه-مشکی-ایرپاد-آشنا-شوید-عکس‎Cached29 ژانویه 2017 ... با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس. ایرپادهای اپل با قیمت ۱۵۹ دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون‌های بی‌سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر ... Images for با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس | ایرپادهای اپل با - قطره www.ghatreh.com/news/nn35826414/نسخه-مشکی-ایرپاد-آشنا-شوید-عکس 29 ژانویه 2017 ... ایرپادهای اپل با قیمت 159 دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون های بی سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر از مشک. با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/با-نسخه-مشکی-ایرپاد-آشنا-شوید-عکس/7386719 یکی دیگر از مشکلات این است که ایرپادها در هر رنگی عرضه نمی شوند. به عنوان مثال، اگر شما آی فون 7 با رنگ جت بلک داشته باشید، ایرپاد جت بلک یا حداقل مشکی ... با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - مطالب اینترنتی - قائم هاست elmiv.rzb.2ii.ir/post482881.html با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس. مفیدستان: ایرپادهای اپل با قیمت ۱۵۹ دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون‌های بی‌سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر از ... با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - مطالب اینترنتی - رزبلاگ elmiv.rozblog.com/.../با-نسخه-مشکی-ایرپاد-آشنا-شوید-عکس.html‎Cached30 ژانویه 2017 ... مفیدستان: ایرپادهای اپل با قیمت ۱۵۹ دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون‌های بی‌سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر از مشکلات این است که…,با ... با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - مطالب اینترنتی - بلاگ خوان elmiv.rzb.h5h.ir/post599375.html اکثر این کاربران دوست داشتند که ایرپاد در رنگ سیاه وجود داشته باشد تا با آی‌فون جت بلک یا سیاه آنها ست باشد.» با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس. با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس - مطالب اینترنتی - شهر وبلاگ elmiv.rzb.shahreweblog.ir/post556995.html با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس. مفیدستان: ایرپادهای اپل با قیمت ۱۵۹ دلار چندان ارزان نیستند، اما هدفون‌های بی‌سیم هم قیمت چندان کمی ندارند. یکی دیگر از ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق | ITIRAN itiran.com/ایرپاد-jet-black‎Cached1 ژانویه 2017 ... رنگ مشکی براق برای ایرپاد اپل را ببینید. ... منبع : آی‌تی‌ایران نسخه چاپی ... آیفون 7 و 7 پلاس با رنگ جدیدی به نام جت بلک یا مشکی براق به بازار معرفی شد که البته انتقادات فراوانی را به ... با میلیاردرهای تکنولوژی آشنا شوید. با نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس | خبرگزاری ... - پارسی پو parsipoo.ir/news/.../با-نسخه-مشکی-ایرپاد-آشنا-شوید-عکس/‎Cachedبا نسخه مشکی ایرپاد آشنا شوید! +عکس. خبرگزاری صبحانه آنلاین ساعت ۱۵:۲۱ یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵. منبع خبر (خبرگزاری صبحانه آنلاین) است و پارسی پو در قبال ...