مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

[ad_1]
مفیدستان:

انتخاب رنگ تیره برای دکوراسیون هر فضایی به خصوص اتاق نشیمن نیاز به شجاعت و آگاهی کامل داره تا بتوان محیطی زیبا را خلق کرد. رنگ های تیره همیشه بیانگر ناراحتی و غم نیستند. با بکارگیری هوشمندانه ی آنها در دیزاین اتاق ها میتوان محیطی شیک و آرامش بخش رو بوجود آورد. در این مطلب پرکاربردترین نکات در بکارگیری رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن رو با همدیگه مرور میکنیم.

دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از رنگ های تیره

دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از رنگ های تیره

سبک و رنگ خود را انتخاب کنید

قبل از هر چیزی در ابتدای کار سبک خود را انتخاب کنید. رنگ های تیره تقریبا میتونن با هر سبک دکوری همخوانی داشته باشند. مثل مدرن، تجملاتی یا سنتی. بعد از این مرحله انتخاب رنگ در جلوه گری دکوراسیونتون نقش بسیار مهمی داره. فضاهای تاریک و تیره همیشه به این معنی نیست که شما باید رنگ مشکی و در کنار اون سفید رو به کار ببرید بلکه میتونین از رنگ های خاکستری، سبز تیره، بنفش یا آبی هم استفاده کنید.

ترکیب دیوارهای خاکستری و مبلمان سبز زمردی چشم نواز

ترکیب دیوارهای خاکستری و مبلمان سبز زمردی چشم نواز

مبلمان را جسورانه انتخاب کنید

بعد از اینکه سبکتون رو انتخاب کردین در انتخاب مبلمان و وسایل بهتره که جسور باشید و نشیمنی منحصر به فرد رو به وجود بیارین. استفاده از تک مبل با رنگ زرد آفتابی در یک اتاق تاریک نقطه ی خیره کننده ای رو ایجاد میکنه و بسیار زیبا خودنمایی میکنه.

مبلمان تک زرد آفتابی

مبلمان تک زرد آفتابی

استفاده از وسایل با رنگ نیلی هم برای جلوه بخشیدن به فضا بسیار مناسب و زیباست.

مبلمان نیلی و کرکره های سنتی

مبلمان نیلی و کرکره های سنتی

برای اینکه محیط دلنشین تر و آرامش بخش تری داشته باشین بهتره که از ترکیب رنگ های با تناژ سبز زمردی در اثاثیه و لوازمتون استفاده کنید چون حالتی نرم و لطیف به فضای اتاق نشیمن میبخشد. سعی کنید رنگ سبز زمردی رو با خاکستری ترکیب و ادغام کنید.

مبلمان زمرد و شومینه آنتیک

مبلمان زمرد و شومینه آنتیک

شومینه زیباترین دکور در فضاهای تیره

خودتون وقتی که زیبایی شعله های آتش رو که در فضایی تیره زبانه میکشه و به محیط گرمی، نور و روح میبخشه تصور کنید. مطمئنا با من هم نظر میشین که یکی از بهترین گزینه ها برای دکورتون استفاده از شومینه ای تیره رنگه. در کنار اون استفاده از شمعدانها وقراردادن تابلوهایی با رنگ روشن زیبایی کار رو دوچندان میکنه.

شومینه و تابلوهای زیبا

شومینه و تابلوهای زیبا

با دقت نورپردازی کنید

نورپردازی بخش مهمی از دکوراسیون هر فضایی محسوب میشه و میتونه همه چیز رو تحت تاثیر قرار بده. دقت کنید که لوسترها و چراغ ها رو متناسب با سبک دکوراسیونتون انتخاب کنید و بدونید که بهترین رنگ ها برای لوسترها جهت قرارگیری در اتاق نشیمنی با دکوراسیون تیره رنگ های طلایی، برنجی و نقره ایست.

تاثیر نور پردازی در دکوراسیون با رنگ تیره

تاثیر نور پردازی در دکوراسیون با رنگ تیره

اگه نمیخواین که اتاق نشیمنتون تاریک باشه و شیک به نظر برسه باید حتما از نور طبیعی هم در کنار لوسترها استفاده کنید، در غیر این صورت محیطی تیره و کسل کننده خواهید داشت. ایجاد پنجره های بزرگ و همزمان استفاده از نورهای مخفی باعث روشن شدن اتاق و آرامش و دلنشینی اون میشه.

نور طبیعی

نور طبیعی

به اتاق نشیمنتان روح ببخشید

اگر شما برای داشتن دکوراسیونی تیره فقط در پی استفاده از رنگ ها با طیف های مختلف باشین به مرور فضایی کسل کننده خواهید داشت. بهتره که در کنار رنگ ها شما از متریال های مختلف نظیر چوب، آجر، مس و سنگ هم بهره ببرین. با انتخاب درست جنس مبلمان به فضا بافت و بعد بیفزایید.

استفاده از وسایل زیبا و رنگ های مختلف

استفاده از وسایل زیبا و رنگ های مختلف


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی بهترین رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون در سال …بهترین رنگ های پیشنهادی برای یک دکوراسیون داخلی زیبا در سال بر اساس تصمیم گیرهایی همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون ، رنگ زرد …دکوراسیون های زرد ، دکور زرد برای منزل ،رنگ زرد همه چیز درباره سازگارترین رنگ چگونه رنگ اتاق خود را انتخاب کنیم؟ • پارسیان هوماتاق هاآشپزخانهاستفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی بنفش ؛ وقتی در تیره ترین تو نالیته ها مثل رنگهایی که کنار هم می نشینند زیباشو دات کامسلام خوببید ؟ممنون از ایده های جالبتون…ببخشید سروبس خواب من رنگ گردویی داره و کاغذ مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون …مزایای مبلمان یک تکه و ال شکل در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل پیشخوانامروزه بشر با تلاش برای دستیابی به مواد جدید، با استفاده از مواد آلی موجود در طبیعت به دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزلمعرفی شرکت های دکوراسیوندکوراسیونداخلیبرای اجرا و طراحی دکوراسیون یک اتاق نیازمند پیروی از چند قانون هستیم البته این نکته دکوراسیون یکی از بخش های مهم در تزیینات منزل تزیین کردن دیوار است شما می توانید با کمک انواع نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون ، رنگ زرد تصاویری دکوراسیون های زرد ، دکور زرد برای منزل ،رنگ زرد همه چیز درباره سازگارترین رنگ دکواسیون دکوراسیون یک آپارتمان شیک فرانسوی به رنگ سفید عکس دکوراسیون دیوار منحصر به فرد و خاص با دیوارنقش ها عکس مدل هایی شیک از دکوراسیون های دیوار رنگهایی که کنار هم می نشینند زیباشو دات کام سلام خوببید ؟ممنون از ایده های جالبتون…ببخشید سروبس خواب من رنگ گردویی داره و کاغذ دیواری مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین چگونه رنگ اتاق خود را انتخاب کنیم؟ • پارسیان هوم اتاق ها آشپزخانه استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی بنفش ؛ وقتی در تیره ترین تو نالیته ها مثل بادنجانی معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل پیشخوان امروزه بشر با تلاش برای دستیابی به مواد جدید، با استفاده از مواد آلی موجود در طبیعت به کشف و دکوراسیون منزل عکس دکوراسیون منزلدکوراسیون داخلی منزلدکوراسیون آشپزخانه عکس دکوراسیوندکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزلمعرفی شرکت های دکوراسیون دکوراسیونداخلی برای اجرا و طراحی دکوراسیون یک اتاق نیازمند پیروی از چند قانون هستیم البته این نکته را در دکوراسیون یکی از بخش های مهم در تزیینات منزل تزیین کردن دیوار است شما می توانید با کمک انواع برچسب های



لینک منبع :استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

Images for استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن • دونفره https://www.2nafare.com/رنگ-های-تیره-نشیمنdark-colors-living-room/‎Cachedانتخاب رنگ های تیره در دکوراسیون نشیمن احتیاج به شجاعت داره و با کمی نقص همه چیز از زیبایی میوفته ولی اگه جزئیات هوشمندانه انتخاب بشه رنگهای تیره عالی اند. استفاده از رنگ های تیره در فضاهای کوچک • دونفره https://www.2nafare.com/استفاده-از-رنگ-های-تیره-در-فضاهای-کوچک/‎Cachedدر این مطلب توضیحاتی درباره رنگ های تیره در اتاق های کوچک صحبت میکنیم. ... رو به خودشون نمیدن که از رنگ های متفاوت تری برای دکوراسیون خونه استفاده کنن. نحوه انتخاب رنگ برای دکوراسیون خاص - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/select-color2-decoration.html‎Cached Similarرنگ سبز جنگلی تیره معمولا برای اتاق نشیمن یا پذیرایی در نظر گرفته می شود. ... رنگ های تیره اتاق را رمزآلود و عمیق نشان می دهد پس از استفاده از آنها نترسید . مناسب ترین رنگ اتاق نشیمن - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/color1-living-room1.html‎Cachedترکیب نارنجی+گندمی+سایه های سفید برای دکوراسیون اتاق نشیمن رنگ های ... ترکیب رنگ Bluebird یا رنگ پرنده ی آبی+ خاکستری تیره+ رنگ برف سفید برای ... استفاده از رگه های قرمز می تواند نمایه هیجان انگیز و غیرمنتظره ای به اتاق نشیمن بدهد. استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن - میهن مگ https://mihanmag.com/.../استفاده_از_رنگ_های_تیره_در_دکوراسیون_اتاق_نشیمن‎Cached30 ژانویه 2017 ... در این مطلب بیشتر به طور گسترده ای استفاده می شود راهنمایی در استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن رو به هر یک از دیگر. سبک رنگ ... چگونه رنگ اتاق خود را انتخاب کنیم؟ • پارسیان هوم www.parsianhome.com/رنگ-اتاق/‎Cached Similarدر اتاق نشیمن و ناهارخوری، قرمز افراد را به سمت همدیگر هدایت می کند و گفتگوها را ... بنابراین در استفاده از تونالیته های تیره آبی به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون ... با ترکیب این رنگ ها منزل خود را متفاوت و زیباتر کنید! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../با-ترکیب-این-رنگ-ها-منزل-خود-را-متفاوت-و-زیباتر-کنید‎Cached Similar8 آوریل 2012 ... استفاده از رنگ های خنثی یا روشن مانند زرد یا بنفش طراحی اتاق را برجسته تر ... و روشن است و می تواند در دکوراسیون آشپزخانه و اتاق نشیمن استفاده شود. ... سایر رنگ ها: مشکی با اکثر رنگ های تیره و روشن تناسب دارد و ترکیب آن با ... طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سفید و مشکی | نوبرانه www.nobaraneh.com/8376/دکوراسیون-داخلی-سیاه-سفید‎Cached Similarاستفاده چشمگیر از رنگ مشکی در دکوراسیون خانه و بالاخذ دیوارها به راحتی می تواند ... طراحی دکوراسیون اتاق کار با رنگ های تیره تزیین اتاق عروس با رنگ های تیره و ... طراحی دکوراسیون داخلی با سیاه و طلایی دیزاین و تزیین اتاق نشیمن با سیاه و ... 5رنگ تیره برای زیبایی دیوارها در دکوراسیون داخلی+تصاویر - نمناک namnak.com/رنگ-دکوراسیون-داخلی.p36186‎Cachedرنگ دکوراسیون داخلی یک ترکیب آبی تیره و کرم برای یک اتاق نشیمن دلباز ... برای استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان بهتر است از رنگ ...