مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه‌های تاریخی

[ad_1]
مفیدستان:
تین‌نیوز| مسوول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: «با وجود خانه‌های قدیمی در کاشان، تلاش می‌کنیم این شهرستان را به برند خانه‌های تاریخی تبدیل کنیم.»

  به گزارش «ایسنا»، حجت‌الله ناصحی‌پور، همچنین از میزبانی این شهرستان به عنوان مقصد نهایی و مراسم اختتامیه هفدهمین کنوانسیون بین‌المللی راهنمایان گردشگری 2017 خبر داد و در ادامه اظهار کرد: «240 نفر راهنما از 45 کشور مختلف دنیا 18بهمن‌ماه از اصفهان وارد کاشان می‌شوند که 88 نفر آنها در این شهرستان اقامت خواهند داشت.»

ناصحی‌پور افزود: «برخی از راهنمایان شرکت‌کننده در کاشان تنها چند ساعت در این شهرستان خواهند ماند، ولی براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برخی از راهنمایان تا 21 بهمن در کاشان حضور خواهند داشت و از آثار تاریخی این شهر بازدید خواهند کرد.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



لینک منبع :تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه‌های تاریخی

تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی donya-e-eqtesad.com/news/1089103‎Cached30 ژانویه 2017 ... مسوول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: «با وجود خانه‌های قدیمی در کاشان، تلاش می‌کنیم این شهرستان را به برند خانه‌های تاریخی تبدیل کنیم ... Images for تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه‌های تاریخی تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی - شعار سال shoaresal.ir/fa/.../تلاش-کاشان-برای-تبدیل-شدن-به-برند-خانه-های-تاریخی 4 فوریه 2017 ... با وجود خانه های قدیمی در کاشان، تلاش می کنیم این شهرستان را به برند خانه های تاریخی تبدیل کنیم. تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی - onvansho onvansho.ir/.../تلاش-کاشان-برای-تبدیل-شدن-به-برند-خانه-های-تاریخی.html تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی. مسوول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان گفت با وجود خانه های قدیمی در کاشان تلاش می . برخی خانه‌های تاریخی ... تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی - شعار سال | خبر ... khabarfarsi.com/u/32774679 4 فوریه 2017 ... حوادث کوتاه از کشور. خودروی سواری پراید در جاده هراز 2 نفر کشته و 2 تن هم زخمی شدند . زکریا اشکپور اظهار داشت: افراد فوت شده 2 مرد 20 تا 30 ساله ... تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی - مجله خبری نیوزس newzes.ir/news/195581 با وجود خانه های قدیمی در #کاشان، تلاش می کنیم این شهرستان را به برند خانه های # تاریخی تبدیل کنیم. \n\"مسوول گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان\"\n به گزارش ... خبرگزاری آریا - تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی www.aryanews.com/.../تلاش-کاشان-برای-تبدیل-شدن-به-برند-خانه-های-تاریخی 2 فوریه 2017 ... به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت الله ناصحی پور، همچنین از میزبانی این شهرستان به عنوان مقصد نهایی و مراسم اختتامیه ... عصر ساختمان - کاشان برند خانه‌های تاریخی شود www.asresakhteman.com/News/.../کاشان-برند-خانه-های-تاریخی-شود‎Cached29 ژانویه 2017 ... به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایران آنلاین، حجت الله ... تلاش می‌کنیم تا این شهرستان را به عنوان شهر خانه‌های تاریخی برند شود. روزنامه دنیای اقتصاد95/11/11: خبر - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3507788 30 ژانویه 2017 ... همچنین لغو روادید گروهی گردشگران هم پیگیری می شود و به زودی این امکان برای دو کشور ... تلاش کاشان برای تبدیل شدن به برند خانه های تاریخی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری تهران ttga.ir/?ags=news_detail_right&id_newst=887 20 ژانویه 2016 ... خانم بلوچی در مورد مرمت یک بنای سنتی و تاریخی به نام خانه ایرانی (خانه تهامی ) ... در کاشان که با تلاش و زحمت ایشان طی 7سال اکنون تبدیل به یک اقامتگاه دیدنی برای ... اشاره به اینکه بهترین واژه برای برند ایرانی واژه "مهمان نوازی" است.