مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پنکیک نارگیل با برش های انبه

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی اســت که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم.

 

 مواد لازم:

  • پودر نارگیل ۱۰۰ گرم
  • آرد ۱۰۰ گرم
  • بیکینگ پودر یک و نیم قاشق چایخوری
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • شیر نارگیل ۲۰ میلی لیتر
  • عسل ۱ قاشق غذاخوری
  • روغن به میزان لازم
  • انبه ۱ عدد
  • پودر قند ۱۵۰ گرم
  • لیمو ۴ عدد

 پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو

 

طرز تهیه:


1. برای تهیه خمیر پن کیک، پودر نارگیل را در مخلوط کن ریخته و برای ۱ دقیقه بزنید تا کاملا ریز شود.

 

2. آرد و بیکینگ پودر را اضافه کرده، برای چند ثانیه بزنید تا با هم ترکیب شوند. سپس آن ها را در کاسه ای بریزید.

 

3. میان ترکیب آرد را گود کنید و تخم مرغ را اضافه کنید، مواد را هم بزنید.

 

4. شیر نارگیل و عسل را اضافه کنید و مواد را با هم ترکیب کنید، تا خمیر یکدستی داشته باشید. روی آن را بپوشانید برای ۱۵ دقیقه کنار بگذارید.


5. در این میان، شربت لیمو را آماده می کنیم. پودر قند را به همراه ۱۵۰ میلی لیتر آب، آب لیمو و رنده ی پوست لیمو در قابلمه ای کوچک بریزید.

 

6. آن را روی حرارت بگذارید تا مواد قل بزند، مواد را هم بزنید تا پودر قند حل شود.

 

7. بگذارید تا مواد ۱۰ دقیقه دیگر قل بزند و غلیظ شود. آن را بچشید و در صورت لزوم رنده ی پوست لیموی بیشتری به آن اضافه کنید. آن را کنار بگذارید تا کمی خنک شود.


8. برای پختن پن کیک ها، کمی روغن در ماهیتابه ای نچسب گرم کنید، ماهیتابه را بچرخانید تا همه جای آن چرب شود.

 

9. از خمیر چند قاشق غذاخوری پر در ماهیتابه بریزید و با حرارت متوسط رو به پایین برای ۲ تا ۳ دقیقه از هر طرف تا طلایی و مغز پخت شود، بپزید.

 

10. پن کیک را از ماهیتابه خارج و در مکانی گرم قرار دهید تا باقیمانده آن ها را هم بپزید.


11. پن کیک ها را با برش های انبه و شربت لیمو میل کنید.

 

نکاتی در رابطه با تهیه ی پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو:


1. پوست یکی از لیمو ها را رنده کنید و سپس آب آن ها را بگیرید.


2. پوست و هسته ی انبه را جدا کنید و آن را نازک خلالی کنید.

 
3.  به جای شیر نارگیل می توانید از شیر پر چرب و یا شیر بادام استفاده کنید.


4.  با این میزان مواد ۱۲ عدد پن کیک خواهید داشت. 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 سپتامبر 2016 ... پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم.پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. .پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان ...n کد خبر: ۳۷۷۲۲۲ nn ۱۲۹ بازدید nnnn وبسایت آشپزباشی: پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن ...مواد لازم: پودر نارگیل ۱۰۰ گرم آرد ۱۰۰ گرم بیکینگ پودر یک و نیم قاشق ... آموزش تهیه پنکیک نارگیل همراه با انبه پنکیک نارگیل وقتی با برش های انبه باشد طعم ...1 سپتامبر 2016 ... پنکیک نارگیل با برش های انبه پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از کلکسیون دستورغذایی های گوردن رمزی است که نحوه تهیه آن را برای ...1 سپتامبر 2016 ... 11. پن کیک ها را با برش های انبه و شربت لیمو میل کنید. نکاتی در رابطه با تهیه ی پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو: 1. پوست یکی از ...1 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه پنکیک نارگیل با برش های انبه. خلاصه خبر. مواد لازم: پودر نارگیل 100 گرم آرد 100 گرم بیکینگ پودر یک و نیم قاشق چایخوری تخم مرغ 1 ...1 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه پنکیک نارگیل با برش های انبه. مواد لازم: ... کلسترول در همه ی سلول های بدن یافت می شود و وظایف حیاتی مهمی را برعهده دارد. این ماده توسط خود ...


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه پنکیک، طرز تهیه پنکیک خانگی خوشمزه …فوت و فن های طرز تهیه پنکیک پیازچه خوشمزه و مقوی با سبزیجات طرز تهیه کوکو سبزیجاتپنکیکخواص نارگیل خواص نارگیل چیست؟ نارگیل با نام علمی گیاهی است که ابتدا در جنوب آسیا کشت می طرز تهیه تزیین کیک تولد با خامه و میوهابتدا کیک اسفنجی را با یک چاقوی تمیز به ۲ قسمت برش دهید سپس با شربت بار روی لایه های مزه فینگرفودفینگرفودمزه فینگرفود مزه های خوش مزه و ق غ سیر له شدهمزه جشن تولداین ایده قشنگیه که به بچه ها حق انتهاب میده که پاستاشون رو با چی بخورن ومعمولاً وسوسه طرز تهیه کیک موز و گردوپرشین پرشیاموز یکی از میوه های مغذی است که طرفداران زیادی دارد چند وقت پیش در رستوران چشمم به کیک بانوی گلبانو غذاهای گیاهی مدرن بدون پخت و …نکته اولا باید دانست بلغوری که این سالاد سالاد بلغور را با آن درست می کنند از بلغور شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور آشپزی رنگین آشپزی رنگین طرزتهیه انواع غذاهای ایرانی و خارجی با عکس و تزئینآشپزخانه کوچک من مربای بادمجانیکی از مربا های مورد علاقه بچه گیهای من مربای بادمجان بود من وقتی بچه بودم از بادمجان



لینک منبع :پنکیک نارگیل با برش های انبه

Images for پنکیک نارگیل با برش های انبه پنکیک نارگیل با برش های انبه - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پنکیک-نارگیل-با-برش-های-انبه‎Cachedپن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. طرز تهیه پنکیک نارگیل با برش های انبه - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../طرز-تهیه-پنکیک-نارگیل-با-برش-های-انبه‎Cachedطرز تهیه پنکیک نارگیل با برش های انبه. مواد لازم: پودر نارگیل ۱۰۰ گرم آرد ۱۰۰ گرم بیکینگ پودر یک و نیم قاشق چایخوری تخم مرغ ۱ عدد شیر نارگیل ۲۰ میلی لیتر پنکیک نارگیل با برش های انبه - دیجی مجله | مجله دیجیتال خبری و ... www.digimajale.com/پنکیک-نارگیل-با-برش-های-انبه/43706/‎Cached11 نوامبر 2016 ... وبسایت دیجی مجله: پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. پنکیک نارگیل با برش های انبه - پایگاه خبری ندا - تی نیوز tnews.ir/news/3a2969720456.html 2 سپتامبر 2016 ... مجله اینترنتی ندا آنلاین: وب سایت آشپزباشی: پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی هست که طرز تهیه ... پنکیک نارگیل با برش های انبه - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/پنکیک_نارگیل_با_برش_های_انبه‎Cachedپنکیک نارگیل با برش های انبه. دانلود کیک نارگیل و انبه · دانلود بستنی انبه درون نارگیل · دانلود ترشی انبه · دانلود روش کاشت درخت میوه انبه از هسته (فیلم). پنکیک نارگیل با برش های انبه - عصر اهواز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24543775 پنکیک نارگیل با برش های انبه ... یک قاشق چای خوری سیر را درون یک کیسه پلاستیکی زیپ شو بزرگ با 6 مورد بعد از آن در لیست مواد لازم گفته شده ترکیب کنید ... پنکیک نارگیل با برش های انبه - جویا jooya.net/family/پنکیک-نارگیل-با-برش-های-انبه-1731402 پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. طرز تهیه پنکیک نارگیل با برش های انبه | 1. برای تهیه خمیر پن - قطره www.ghatreh.com/news/.../طرز-تهیه-پنکیک-نارگیل-برش-های-انبه 1 سپتامبر 2016 ... 1. برای تهیه خمیر پن کیک، پودر نارگیل را در مخلوط کن ریخته و برای 1 دقیقه بزنید تا کاملا ریز شود. 2. آرد و بیکینگ پو. پنکیک نارگیل با برش های انبه - سرزه www.serze.com/پنکیک-نارگیل-انبه-1685294/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... پنکیک نارگیل با برش های انبه پن کیک نارگیل با برش های انبه و شربت لیمو از کلکسیون دستورغذایی های گوردن رمزی است که نحوه تهیه آن را برای ...