مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود

[ad_1]
مفیدستان:

سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود

دانش > دانش - همشهری آنلاین:
بدن تاکسیدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش موجب مرگ خود و از کار افتادن بزرگ‌ترین آزمایشگاه فیزیکی جهان شد، در موزه‌ای در روتردام به نمایش در می‌آید.

براساس گزارش گاردین، موهای کز داده شده و پاهای آسیب‌دیده این سمور به خوبی آخرین نقطه‌ای که در حضور داشته‌است را آشکار می‌سازد: فنس‌های برخورد‌دهنده بزرگ هادرون واقع در مرز ژنو که جریان 18 هزار ولتی آن باعث شد سمور بینوا درجا خشک شود.

سمور

این رویداد که در ماه نوامبر سال گذشته رخ داد، باعث شد تا برق برخورد‌دهنده قطع شود و جسد سمور نیز برای نمایش در موزه روتردام نگه داشته شد. اکنون این سمور تاکسیدرمی شده و در نمایشگاه افسانه حیوانات مرده در این موزه به نمایش گذاشته شده‌است.

به گفته کیز مولیکر مدیر موزه روتردام، این سمور نمونه خوبی از مفهومی است که نمایشگاه در پی ابراز آن است: اینکه زندگی حیوانات و انسان هرروز بیشتر از گذشته با یکدیگر تداخل پیدا می‌کنند و نتیجه این تداخل نیز برای هردوطرف می‌تواند ناخوشایند باشد.

این سمور آخرین نمونه از حیواناتی است که قربانی فعالیت‌های انسانی شده‌اند. در کنار این سمور گنجشکی حضور دارد که پس از خراب کردن یک دومینوی 23 هزارتکه‌ای کشته شد. یک جوجه تیغی که در یکی از ظرف‌های سرو رستوران مک‌دونالد به دام افتاده بود ویک گربه ماهی که قربانی رسم زنده بلعیدن ماهی‌ها در هلند شده‌بود نیز در این موزه حضور دارند.

برخورد دهنده بزرگ هادرون یکبار دیگر نیز به لطف حیوانات به زانو درآمده بود. در ماه آوریل سال گذشته نیز یک راسو با یکی از ترانسفورمرهای برخورد‌دهنده برخورد کرده و موجب قطعی برق شده‌بود اما چیزی از بدن او باقی نمانده بود تا در نمایشگاه به نمایش درآید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود



لینک منبع :سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود

سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/360441/Science/scientific‎Cached30 ژانویه 2017 ... سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود. دانش > دانش - همشهری آنلاین: بدن تاکسیدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش موجب مرگ خود و ... سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/30/1620449 30 ژانویه 2017 ... سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود. دانش,برخورد‌دهنده,حیوانات. همشهری آنلاین: بدن تاکسیدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش ... سمور بداقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/6191566/سمور-بداقبال-سرن-به-نمایش-گذاشته-می‌شود 30 ژانویه 2017 ... سمور بداقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود. همشهری آنلاین: بدن تاکسیدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش موجب مرگ خود و از کار افتادن ... Images for سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود سمور بد اقبال سرن به نمایش گذاشته می شود - شبکه اینترنتی آفتاب mcp.mixna.ir/news/da8e79131278.html‎Cachedبراساس گزارش گاردین، موهای کز داده شده و پاهای آسیب‌دیده این سمور به خوبی آخرین نقطه‌ای که در حضور داشته‌است را آشکار می‌سازد: فنس‌های برخورد‌دهنده بزرگ هادرون واقع در ... سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود rooykard24.com/.../سمور-بد-اقبال-سرن-به-نمایش-گذاشته-می-شود‎Cached30 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین:بدن تاکسیدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش موجب مرگ خود و از کار افتادن بزرگ‌ترین آزمایشگاه فیزیکی جهان شد، در ... فیلم سرخپوستی بوقلمون ها به دور گربه مرده - onvansho onvansho.ir/result/فیلم-سرخپوستی-بوقلمون-ها-به-دور-گربه-مرده.html بوقلمون ها به دور گربه فیلم چرخیدن بوقلمون ها ها به دور گربه مُرده . سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود عجیب بوقلمون‌ها به دور جسد یک گربه مرده ها شیر می‌نوشند ... ببینید: از کوچکترین قورباغه‌های جهان - روجانیوز www.rooja.org/fa/content/1787531.html?mainsurce=true سه شنبه 29 فروردین 1396 | به روز شده: 2 ساعت و 6 دقیقه قبل ... خورشید ؛ مقصر اصلی به گل نشستن نهنگ‌ها · سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود · عکس روز: ... Toggle navigation HAMSHAHRIONLINE | درباره ما | موسسه همشهری ... www.bia2akhbar.com/details.php?id=4812882‎Cachedچهارشنبه 14 تیر 1396 | به روز شده: 40 دقیقه قبل ... الهام از پنگوئن‌های گرسنه برای ایمنی خودروهای هوشمند · سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود · فیلم | لحظه حمله ... جستجوی کار خوب مرغدار لرستانی در تحویل سمور مهاجم به محیط زیست feedyab.gdn/.../کار-خوب-مرغدار-لرستانی-در-تحویل-سمور-مهاجم-به-محیط-زیست سمور بد‌اقبال سرن به نمایش گذاشته می‌شود. همشهری آنلاین: بدن تا یدرمی شده یک سمور سنگی که تقریبا یک سال پیش موجب مرگ خود و از کار افتادن بزرگ‌ترین ...