مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید

[ad_1]
مفیدستان:

در این ساختنی یک روش ساده برای بافت دستبند یاد می‌گیرید. برای بافت این دستبند قلاب بافی نیاز به مهارت زیادی ندارید و آشنایی با گره‌های اصلی کافی است. از همین روش می‌توانید برای بافت تل سر، گردنبند یا نوارهای تزیینی برای لباس‌های بافتنی هم استفاده کنید. با ساختنی همراه باشید.

دستبند قلاب بافی ببافید
دستبند قلاب بافی ببافید

وسایل مورد نیاز

  • کاموا در رنگ دلخواه – حدود ده متر
  • میل قلاب بافی ۳ میلیمتری

گام اول

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

هشت زنجیره ببافید و سپس با یک بافت نامرئی به زنجیره اول وصل شوید.

گام دوم

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

یک زنجیره ببافید، ۱۴ بافت پایه کوتاه دور حلقه بزنید. سپس این دور را با یک بافت نامرئی به زنجیره اول وصل کنید.

گام سوم

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

هشت زنجیره ببافید و این زنجیره‌ها را با یک بافت نامرئی به پنجمین زنجیره از میل وصل کنید.

گام چهارم

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

برای ساخت یک گلبرگ: دو زنجیره، یک بافت پایه بلند دوتایی، یک بافت پایه بلند سه تایی، یک بافت پایه بلند دوتایی روی حلقه، دو زنجیره ببافید و با یک بافت نامرئی به همان حلقه وصل شوید.
این مراحل را یکبار دیگر تکرار کنید و یک گلبرگ دیگر هم ببافید.

گام پنجم

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

گام سوم و چهارم را تکرار کنید تا دستبند قلاب بافی به طول دلخواه تان برسد. وقتی دستبند به طول دلخواه تان رسید، یک برگ دیگر هم ببافید.

گام ششم

گام چهارم را تکرار کنید و دو گلبرگ دیگر هم ببافید. سپس روی هر کدام از سه زنجیره بعدی یک بافت پایه کوتاه بزنید. روی زنجیره بعدی هم یک بافت پایه کوتاه بزنید.

گام هفتم

آموزش بافت دستبند قلاب بافی
آموزش بافت دستبند قلاب بافی

گام ششم را تکرار کنید تا تمام برگ‌ها کامل بشوند و به حلقه ای که در گام اول و دوم ساختید، برگردید. یک بافت پایه کوتاه روی زنجیره اولی که در گام دوم بافتید، بزنید. حالا بافت را ببندید و دنباله کاموا را ببافید.

دستبند قلاب بافی آماده است

دستبند بافتنی آماده است
دستبند بافتنی آماده است

حالا می‌توانید از این روش ساده برای بافت دستبند قلاب بافی در رنگ‌های مختلف استفاده کنید. همانطور که در ابتدا گفتیم از این روش بافت ساده می‌توانید برای ساخت سایر زیورآلات یا وسایل تزیینی هم استفاده کنید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید

توضیح کوتاه

برای بافت این دستبندها نیاز به مهارت قلاب بافی پیشرفته ندارید.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سایت آموزش هنرهای دستی بانوانآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از آموزش گام به گام یک قلاب بافی زیبا، آموزش قلاب بافی …قلاب بافی جزو هنرهای زیبا و در عین حال ساده است که بسیاری از خانم ها را جلب خود کرده آموزش سارافون دخترانه قلاب بافیآموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از روسری سه گوش قلاب بافی مد ایرانیروسریسهگوشقلاببافیروسری سه گوش قلاب بافی با الگو روسری سه گوش قلاب بافی روسری سه گوش قلاب بافی با نقشه اموزش تصویری بافتنی سایت و فروشگاه بافتنی …اموزشتصویریبافتنیبا سلام دوستای خوبم اموزش زیر از کانال تلگرامی قلاب بافی هم پوشان گرفته شده طریقه ی بافت شال و کلاه سایت خریدخرید شال و کلاهآموزش بافت شال و کلاه آموزش بافتنی بافت انواع شال و کلاه بافت شیک ترین شال و کلاه زیورآلات، ساخت زیورآلات دستی، دستبند، گردنبند، …کاردستیزیورآلات ساخت زیورآلاتساخت دستبندبافت دستبنددستبند دوستیآموزش ساخت زیورآلات آموزش بافت جلیقه بافتنی زنانهتزیین میزهای قدیمی با هنر دکوپاژ گل میزهای ساده را اگر رنگ و روئی ندارند سمباده بکشید چگونه یک شال گردنی ببافید بافت شال گردن نحوه بافت شال گردن نحوه بافت شال گردن ها آموزش تصویری بافت شال شال جادوگریدرست کردن این سبد با طناب و نخ هس که بااستفاده از قلاب بافی درست میشهخیلی راحته سایت آموزش هنرهای دستی بانوان آموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از مصطفی آموزش گام به گام یک قلاب بافی زیبا، آموزش قلاب بافی آکا قلاب بافی جزو هنرهای زیبا و در عین حال ساده است که بسیاری از خانم ها را جلب خود کرده است، با آموزش سارافون دخترانه قلاب بافی آموزش بافتنی و قلاب بافی آموزش آسان ساخت دستبند کریستالی زیبا عکس های زیبا و جدید از مصطفی روسری سه گوش قلاب بافی مد ایرانی روسریسهگوشقلاببافی روسری سه گوش قلاب بافی با الگو روسری سه گوش قلاب بافی روسری سه گوش قلاب بافی با نقشه شال سه اموزش تصویری بافتنی سایت و فروشگاه بافتنی جودونه اموزشتصویری سایت و فروشگاه بافتنی جودونه با سلام دوستای خوبم اموزش زیر از کانال تلگرامی قلاب بافی هم طریقه ی بافت شال و کلاه سایت خرید خرید شال و کلاه آموزش بافت شال و کلاه آموزش بافتنی بافت انواع شال و کلاه بافت شیک ترین شال و کلاه آموزش زیورآلات، ساخت زیورآلات دستی، دستبند، گردنبند، گوشواره، گل کاردستی زیورآلات ساخت زیورآلاتساخت دستبندبافت دستبنددستبند دوستیآموزش ساخت زیورآلاتآموزش جادوگری درست کردن این سبد با طناب و نخ هس که بااستفاده از قلاب بافی درست میشهخیلی راحته آموزش بافت جلیقه بافتنی زنانه تزیین میزهای قدیمی با هنر دکوپاژ گل میزهای ساده را اگر رنگ و روئی ندارند سمباده بکشید و بعد چگونه یک شال گردنی ببافید بافتنی از آن هنرهایی است که طرفداران بسیاری دارد، به‌خصوص در این روزهای سرد که هیچ چیز



لینک منبع :دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید

Images for دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/11/52856‎Cached31 ژانویه 2017 ... در این ساختنی یک روش ساده برای بافت دستبند یاد می‌گیرید. برای بافت این دستبند قلاب بافی نیاز به مهارت زیادی ندارید و آشنایی با گره‌های ... آموزش بافت دستبند بافتنی بایگانی | ساختنی saakhtani.ir/tags/آموزش-بافت-دستبند-بافتنی‎Cachedدستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید · عاطفه اسدزاده بهمن ۱۲, ۱۳۹۵ ... در این ساختنی یک روش ساده برای بافت دستبند یاد می‌گیرید. برای بافت این دستبند قلاب ... دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید - مفیدستان mofidestan.ir/دستبند-قلاب-بافی-ساده-و-شیک-ببافید/‎Cached31 ژانویه 2017 ... در این ساختنی یک روش ساده برای بافت دستبند یاد می‌گیرید. برای بافت این دستبند قلاب بافی نیاز به مهارت زیادی ندارید و آشنایی با گره‌های ... دستبند قلاب بافی ساده و شیک ببافید - لیست اخبار newslist.ir/news/sci.../t/دستبند-قلاب-بافی-ساده-و-شیک-ببافید‎Cachedدر این ساختنی یک روش ساده برای بافت دستبند یاد می گیرید برای بافت این دستبند قلاب بافی نیاز به مهارت زیادی ندارید و آشنایی با گره های اصلی کافی است. فیلم آموزش بافت دستبند ساده قلاب بافی با مهره رنگی - مجله تصویر ... www.tasvirezendegi.com/فیلم-آموزش-بافت-دستبند-ساده-قلاب-بافی/‎Cachedآموزش ساخت زیورآلات, آموزش مهره بافی ,آموزش بافت دستبند ساده, مهره بافی با قلاب , فیلم آموزش مهره بافی ,فیلم قلاب بافی , آموزش ... تمام رج را به همین ترتیب ببافید. ... کانال بافتنی زیبا پر از مدل های شیک و زیبای بافتنی و آموزش های ناب رایگان. آموزش تصویری بافت دستگیره قلاب بافی - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/آموزش-تصویری-بافت-دستگیره-قلاب-بافی/‎Cached1 روز پیش ... آموزش قلاب بافی دستگیره ابتدا حلقه ای با نخ ساخته و شش پایه دوبل و دو زنجیره بزنید (6 ... بافت را بر گردانده ۵ زنجیره ویک پایه کوتاه تا شش بار ببافید و بافت داخل .... آموزش بافت شنل بچه دخترانه قلاب بافی ساده و شیک + فیلم. آموزش بافت دستبند کروشه (جارویی) - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/آموزش-بافت-دستبند-کروشه-جارویی/‎Cachedآموزش بافت دستبند کروشه, آموزش ساخت زیورآلات, آموزش تصویری بافت دستبند, دستبند کروشه, ... میل قلاب بافی ۴ میلیمتری ... پنج تا از حلقه ها را با قلاب بگیرید و هر پنج تا را با یک دانه تک پایه به هم ببافید. .... فیلم آموزش بافت دستبند ساده قلاب بافی با مهره ... عکس زیباترین مدل آرایش لب و رژ زدن شیک و مجلسی ۹۶ – ۲۰۱۷. آموزش تصویری بافت دستبند انگشتی ساده - نمناک namnak.com/آموزش-بافت-دستبند-انگشتی.p24289‎Cachedبا دنبال کردن مراحل آموزش بافت دستبند انگشتی با نخ کاموایی زیبا به راحتی خودتا در منزل می توانید یک دستبند شیک ببافید. بافتنی انگشتی میتواند برای ... بافت کلاه وشال قلاب بافی ساده | تاروپود taropod.ir/blog/بافت-کلاه-وشال-گردن-قلاب-بافی-زیبا-و-شیک/‎Cached Similar31 دسامبر 2013 ... بافت کلاه شال قلاب بافی بسیار ساده که تنها با یاد داشتن اصول اولیه قلاب بافی می ... بافت کلاه وشال گردن قلاب بافی زیبا و شیک ... این آموزش ها شما میتوانید هرگونه دستبند دوستی را ببافید ، در این بسته مواد اولیه مورد نیاز شامل ...