مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟

[ad_1]
مفیدستان:

Shine Leather Shoes

برای اکثر لباسهای رسمی باید از کفش چرمی استفاده کرد و یکی از دردسرهای کفشهای چرمی تمیز کردنشان است در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا روش تمیز کردن اینگونه کفش ها را یاد بگیرید.

به گزارش الامتو و به نقل از بامیلو؛ کفش‌های چرمی برای حفظ بهترین حالت خود، نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند. اگر می‌خواهید کفش‌های چرمی‌تان دوام بیشتری داشته باشند، باید گردوخاکشان را پاک کرده و آن‌ها را نرم و براق نگه‌دارید. برای این کار روش‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید با انجام مداوم آن‌ها، طول عمر کفش چرمی خود را افزایش دهید. فقط به یک پارچه تمیز و نرم، چند ورق روزنامه و مقداری آب و سرکه نیاز دارید. همچنین محصولات تخصصی‌تری مانند نرم‌کننده چرم و یا واکس کفش هم لازم‌ دارید.

قبل از شروع، توصیه می‌کنیم بعد از هر بار استفاده، خاک کفش را با یک پارچه نرم بگیرید. به‌این‌ترتیب تمیز کردن آن آسان‌تر خواهد شد. اگر کفشتان بندی است، بهتر است بندها را جداگانه در ماشین لباسشویی بشویید تا ظاهر اولیه خود را به دست آورند.

اگر کفش چرمی‌تان لکه‌دار شده، تنها با پاک کردن براق نمی‌شود. برای پاک کردن لکه‌های روی چرم، با یک پارچه نم‌دار مقداری نمک روی سطح چرم بمالید، بدون اینکه خیس شود. برای پاک کردن لکه‌های ناشی از استفاده نمک نیز، می‌توانید ترکیب مساوی آب و سرکه سفید را با پارچه ای روی سطح لکه‌دار بکشید. سپس با یک پارچه تمیز آن را خشک‌کنید. این کار را تا پاک شدن کامل لکه، تکرار کنید. برای پاک کردن لکه یا خط‌های روی کفش‌های ورنی می توانید از وازلین یا کرم‌های بسیار چرب استفاده کنید.
اگر روغن یا واکس مخصوص چرم دارید، پس از پاک کردن کفش، از پارچه‌ای تمیز برای زدن روغن یا واکس استفاده کنید. سپس اجازه دهید کاملاً جذب شود و مواد باقی‌مانده را پاک‌کنید.

پس از پاک کردن و واکس زدن، یک پارچه خیس را به‌آرامی روح سطح کفش بکشید و بگذارید خشک شود. دقت داشته باشید که برای جلوگیری از تغییر رنگ، هرگز کفش چرمی خود را برای خشک شدن زیر آفتاب نگذارید.
برای براق کردن کفش چرم ورنی، از روغن‌های گیاهی استفاده کنید. اما قبل از این کار برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، ابتدا روغن را روی نقطه کوچکی امتحان کنید.

برای بهترین نتیجه، واکس زدن کفش‌هایتان را ماهی یک بار تکرار کنید. از محصولات براق‌کننده چرم، نوع کرمی آن را استفاده کنید. توسط یک پارچه تمیز واکس را دایره‌وار روی سطح کفش پخش‌کنید. در آخر، کرم باقی‌مانده را از روی کفش بردارید. برای کفش‌های براق‌تر، قبل از واکس زدن چند قطره آب روی کفش بریزید.

و درنهایت، برای جلوگیری از ترک خوردن چرم یا آسیب زیاد، از نرم‌کننده‌های مخصوص چرم استفاده کنید. برحسب میزان استفاده خود، این کار را چند بار در سال تکرار کنید. این نرم‌کننده‌ها، علاوه بر این‌که ترک‌های احتمالی خم شدن کفش را کمتر کرده و ظاهری نرم و صاف به آن‌ می‌بخشند، به دوام بیشتر آن‌هم کمک می‌کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه روی چرم نقاشی کنیم؟ تاریخچه نقاشی روی چرمبا وجود هفتاد سال قدمت هنر نقاشی روی چرم این هنر هنوز به ثبت نرسیده است هنر نقاشی روی چگونه لکه ها را پاک کنیم؟ شیمیآب اکسیژنه آب اکسیژنه یک ماده رنگ‌بر و سفید کننده است و در آزمایشگاهها و در رنگ کردن عروس مد ارایشعروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی شست و شوی پرده آموزش شستن و تمیز کردن پرده …شستن و تمیز کردن پرده در خانه پرده های خانه هرچند وقت یکبار کثیف شده و نیاز به شستشو آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری خانه داری و تزئیناتخانه داری وخلاقیتخانه داری و آشپزیخانه داری در هتلخانه داری هتل چطور کاشی‌های حمام را تمیز کنیم؟در همین زمینه چطور مشکلات پارکت را رفع کنیم؟ آشنایی با مجله تعمیر وسائل خانگی چطور قیمت حواله ارزی اتحادیه طلادلار هزار تومانی تنها روز دوام آورد نسخه‌ای برای جلوگیری از التهابات بازار ارزنرخ برابری ارزها اتحادیه طلابرابری ارزهانرخ برابری ارزهانرخ لحظه ای برابری ارزهانرخ زنده برابری ارزهابرابری مدل ارایش ومو مخصوص عروس مدلارایشومومخصوصعروسآرایشگر باید به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را چگونه روی چرم نقاشی کنیم؟ تاریخچه نقاشی روی چرم با وجود هفتاد سال قدمت هنر نقاشی روی چرم این هنر هنوز به ثبت نرسیده است هنر نقاشی روی چرم چگونه لکه ها را پاک کنیم؟ شیمی آب اکسیژنه آب اکسیژنه یک ماده رنگ‌بر و سفید کننده است و در آزمایشگاهها و در رنگ کردن مو و عروس مد ارایش عروس مد ارایش عروس مد ارایش اموزش ارایشگریمعکس لباس زنانهعکس کیف و کفش زنانهفرمول رنگ شست و شوی پرده آموزش شستن و تمیز کردن پرده در خانه آکا شستن و تمیز کردن پرده در خانه پرده های خانه هرچند وقت یکبار کثیف شده و نیاز به شستشو دارند آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا این جملات را همیشه به یاد داشته باشید مصرف نادرست سالاد و مشکل چاقی مواد غذایی مفید برای از نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود چطور کاشی‌های حمام را تمیز کنیم؟ در همین زمینه چطور مشکلات پارکت را رفع کنیم؟ آشنایی با مجله تعمیر وسائل خانگی چطور داخل قیمت حواله ارزی اتحادیه طلا برنامه ایران برای توسعه همکاری‌های گازی با روسیه فهرست قیمت هر متر مربع مسکن در منطقه مسکن نرخ برابری ارزها اتحادیه طلا هاب سوخت‌رسانی منطقه در جزیره قشم شفاف‌سازی مالی بعد از رفع تحریم‌ها ما جرای ۲ ماه شکنجه



لینک منبع :چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟

چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟ - آلامتو www.alamto.com/how-clean-leather-shoes.html‎Cached31 ژانویه 2017 ... چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟:برای اکثر لباسهای رسمی باید از کفش چرمی استفاده کرد و یکی از دردسرهای کفشهای چرمی تمیز کردنشان است ... چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟ -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../how-clean-leather-shoes.html‎Cached24 جولای 2017 ... چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟:برای اکثر لباسهای رسمی باید از کفش چرمی استفاده کرد و یکی از دردسرهای کفشهای چرمی تمیز کردنشان است ... چگونه کفش چرمی را تمیز کنیم؟ - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/چگونه-کفش-چرمی-را-تمیز-کنیم؟/‎Cached27 ا کتبر 2014 ... تمیز کردن کفش چرمی با کفش چرم جیر (نوبوک) تفاوت دارد و هر یک مواد و شیوه‌های تمیز سازی جداگانه‌ای دارند. این‌جور کفش‌ها را هر 3 ماه یک‌بار تمیز ... روش برق انداختن کفش چرم - چی بپوشم https://chibepoosham.com/shoe-shine-polish-tip/‎Cached2 آگوست 2016 ... روش برق انداختن کفش چرم عنوان مقاله‌ای است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد. قبل از هرچیزی ... تمام چیزی که نیاز دارید یک قوطی تمیز کننده ی چرم و یک شانه ی مخصوص است. ابتدا کمی شانه را ... چگونگی درست کردن جعبه ی مخصوص ابزار براق کننده ی کفش. حال که کفش ... مطالب مرتبط: ۱- چگونه از کفش هایم نگهداری کنم؟ 4 گام تا تمیز کردن کفش چرم جیر - چی بپوشم https://chibepoosham.com/4-step-to-clean-suede-shoes/‎Cached12 آگوست 2015 ... ۴ گام تا تمیز کردن کفش چرم جیر عنوان مقاله‌ای است که کارشناسان چی بپوشم جهت ... بعد از اینکه گرد و خاک را به کمک برس پاک نمودید، اسپری براق کننده را در ... ۱- چه واکسی برای کفشم انتخاب کنم؟ ۲- چگونه کفش خود را تمیز کنیم؟ تمیز کردن کفش‌های چرمی با استفاده از روغن زیتون - سافتلن www.softlan.com/?articles=روش-صحیح...تمیز...کفش‌های-چرمی‎Cachedتمیز کردن کفش‌های چرمی با استفاده از روغن زیتون کفش های چرمی به خصوص کفش آقایان خیلی زود خاک آلود می‌شود اما روغن زیتون می تواند منجر به دوام کفش شود. چگونه کفش چرم را تمیز و براق کنیم؟ - میهن مگ https://mihanmag.com/.../چگونه_کفش_چرم_را_تمیز_و_براق_کنیم؟‎Cached31 ژانویه 2017 ... ترین لباس رسمی باید چکمه های چرم استفاده می شود یکی از مشکلات در کفش چرم تمیز کردن آنها را به ادامه در این مقاله به ما بپیوندید در نظر گرفتن ... چگونه کفش های چرم را تمیز کنیم - بدونیم bedunim.ir/چگونه-کفش-های-چرم-را-تمیز-کنیم/‎Cached Similar2 نوامبر 2015 ... چگونه کفش های چرم را تمیز کنیم. نگهداری چکمه های زمستانی، شیوه خاص خودش را دارد. باید طوری آن ها را تمیز کنیم که آسیب نبینند. نکاتی در این مورد ... چگونه کفش های چرمی را تمیز کنیم | pHow.ir phow.ir/25645_چگونه-تمیز-کردن-کفش-های-چرمی.html‎Cached Similar22 ژانویه 2014 ... برای اینکه با روش صحیح تمیز کردن کفش های چرمی آشنا شوید، این چگونه ... کرم را حتما با یک پارچه نرم به کفش بزنید، برای براق کردن بیشتر آن ... چگونه کفش ها را واکس زده و براق کنیم | pHow.ir phow.ir/25943_چگونه-واکس-زدن-و-براق-کردن-کفش.html‎Cached Similar27 ژانویه 2014 ... این چگونه را برای یادگیری واکس زدن و براق کردن کفش هایتان بخوا. ... قبل از واکس زدن با استفاده از یک پاک کننده چرم و نرم کننده کاملاً تمیز کنید.