مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد.

به گزارش صبحانه، این ربات که "گیتا" نام دارد، یک ربات شخصی بوده که به طور خاص برای حمل بار کاربران طراحی شده است.
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس
به گزارش انگجت، این ربات توانایی حمل 40 پوند (18 کیلوگرم)بار را هم به تنهایی و هم توسط کنترل کاربر را داشته و به سادگی کاربر را تا منزل همراهی می‌کند.
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس

سرعت این ربات دوچرخ حدودا 22 مایل (35 کیلومتر)در ساعت بوده و با سرعت یک دوچرخه برابری می‌کند.
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس
این ربات برای کاربرانی طراحی شده که علاقه خاصی به حمل خریدهای خود با خودرو یا حمل مواد غذایی خریداری شده با چرخ دستی ندارند.
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد قیمت و زمان عرضه این فناوری جدید در دسترس نبوده و طبق اعلام کمپانی سازنده، تا دوم فوریه اطلاعاتی جدید در این باره ارائه خواهد شد.
خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سامسونگ گلکسی آموزش های تخصصی سامسونگ گلکسی جی آموزش های تخصصی آموزش تفکر مثبت و آرامشآموزشاز خود انتظار بیش از حد نداشته باشیم و خود را همه فن حریف ندانیم، به عبارت دیگر از اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار معرفی فیلم بیا تا برویممعرفیفیلمبیا تا برویم یکی را دوست داری و آن یکی تنها دوست زندگی توستبعد خیلی ساده آن یکی آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدامهر روز هزاران مورد آگهی استخدام در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به سامسونگ گلکسی آموزش های تخصصی سامسونگ گلکسی جی آموزش های تخصصی سامسونگ آموزش تفکر مثبت و آرامش آموزش از خود انتظار بیش از حد نداشته باشیم و خود را همه فن حریف ندانیم، به عبارت دیگر از کمال اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون معرفی فیلم بیا تا برویم معرفیفیلم بیا تا برویم یکی را دوست داری و آن یکی تنها دوست زندگی توستبعد خیلی ساده آن یکی میمیرد و آگهی‌ها و نیازمندی‌های استخدام استخدام هر روز هزاران مورد آگهی استخدام در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین



لینک منبع :خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس

Images for خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس خریدهای خود را به این ربات بسپارید+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید-تصاویر‎Cached31 ژانویه 2017 ... یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد . خریدهای خود را به این ربات بسپارید+تصاویر | رکنا www.rokna.ir/.../241644-خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید-تصاویر‎Cached31 ژانویه 2017 ... این ربات توانایی حمل 40 پوند (18 کیلوگرم)بار را هم به تنهایی و هم توسط کنترل کاربر را داشته و به سادگی کاربر را تا منزل همراهی می‌کند. خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/.../خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید-عکس‎Cached31 ژانویه 2017 ... به گزارش انگجت، این ربات توانایی حمل 40 پوند (18 کیلوگرم)بار را هم به تنهایی و هم توسط کنترل کاربر را داشته و به سادگی کاربر را تا منزل ... خریدهای خود را به این ربات بسپارید + تصاویر www.kanoon.ir/.../خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید-تصاویر‎Cached1 فوریه 2017 ... یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد . خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید-عکس/7406644 یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد . به گزارش صبحانه، این ربات که 'گیتا' نام دارد، یک ربات شخصی بوده که به ... خریدهای خود را به این ربات بسپارید+تصاویر - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/news/خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید.../7404409 یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد . به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، این ربات که 'گیتا' نام دارد، یک ربات ... خریدهای خود را به این ربات بسپارید + تصاویر - آنا | دمادم https://damadam.ir/news/خریدهای-خود-را-به-این-ربات-بسپارید.../7408561 یک گروه تحقیقاتی به نام Piaggio موفق به طراحی و ساخت یک ربات حمل کننده بار شد . به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از ایسنا، این ربات که ... خریدهای خود را به این ربات بسپارید +عکس khabarooz.com/post/207698‎Cachedبه گزارش صبحانه ، این ربات که "گیتا" نام دارد، یک ربات شخصی بوده که به طور خاص برای حمل بار کاربران طراحی شده است. به گزارش انگجت، این ربات توانایی حمل ۴۰ ... خریدهای خود را به این ربات بسپارید+تصاویر khabarooz.com/post/206745‎Cachedبه گزارش ایسنا به نقل از انگجت، این ربات که "گیتا" نام دارد، یک ربات شخصی بوده که به طور خاص برای حمل بار کاربران طراحی شده است. این ربات توانایی حمل ۴۰ ...