مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید

[ad_1]
مفیدستان:

واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
فضاپیمای کاسینی ناسا از تصاویری بی‌نظیر را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از حلقه‌های سیاره زحل ثبت کرده‌است، تصاویری با جزئیات دقیق که حتی می‌توان ذرات یخ را نیز در آنها مشاهده کرد.

 

براساس گزارش ناسا، کاسینی اکنون در فاز رصد حلقه‌های سیاره زحل قرار دارد که طی آن فضاپیما باید چندین شیرجه مداری انجام داده و از کنار سیستم اصلی حلقه‌های زحل عبور کند. این آخرین‌بخش‌های فعالیت فضاپیمای 20 ساله کاسینی است و این فضاپیما در نهایت در ماه سپتامبر خود را به سطح سیاره خواهد زد.

وضوح تصویری عکس‌های جدید به حدی است که جزئیاتی به بزرگی 550 متر،‌ ابعادی نزدیک به بزرگترین ساختمان‌های روی زمین را نیز به وضوح نشان می‌دهند. 

کاسینی در فاز پایان بزرگ ماموریت خود، شیرجه مرگ خود را از 26 آوریل آغاز خواهد کرد و 22 دور از نزدیک‌ترین فاصله ممکن به دور سیاره خواهد زد و پس از آن به میان فضای خالی میان حلقه‌ها و سیاره شیرجه خواهد زد. در این شیرجه نیز آخرین‌نگاه‌ها را به بخش‌های داخلی حلقه‌ها خواهد داشت و در نهایت در 15 سپتامبر با بالاترین لایه اتمسفر زحل برخورد کرده و مانند یک شهاب‌سنگ خواهد سوخت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ناسا در حال بازسازی شرایط زندگی در مریخ در بخشی از جزیره هاوایی است تا زمینه را برای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی ناسا در حال بازسازی شرایط زندگی در مریخ در بخشی از جزیره هاوایی است تا زمینه را برای سفر



لینک منبع :واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید

Images for واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/360569‎Cached31 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضاپیمای کاسینی تصاویری بی‌نظیر را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از حلقه‌های سیاره زحل ثبت کرده‌است، تصاویری که حتی می‌توان ... واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/31/1621595 31 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضاپیمای کاسینی ناسا از تصاویری بی‌نظیر را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از حلقه‌های سیاره زحل ثبت کرده‌است، تصاویری با ... واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید - بتانیوز betanews.ir/news/.../واضح-ترین-تصاویر-از-حلقه-های-زحل-را-ببینید‎Cached31 ژانویه 2017 ... دانش فضا همشهری آنلاین فضاپیمای کاسینی ناسا از تصاویری بی نظیر را از نزدیک ترین فاصله ممکن از حلقه های سیاره زحل ثبت کرده است ... حلقه های زحل را از نزدیک ببینید - onvansho onvansho.ir/result/حلقه-های-زحل-را-از-نزدیک-ببینید.html واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید. همشهری آنلاین فضاپیمای کاسینی تصاویری بی‌نظیر را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از حلقه . زحل در آستانه‌ی نقطه مقابله ... واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید | همشهری | خبروان khabarone.ir/news/.../واضح‌ترین-تصاویر-از-حلقه‌های-زحل-را-ببینید 31 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: فضاپیمای کاسینی ناسا از تصاویری بی‌نظیر را از نزدیک‌ترین فاصله ممکن از حلقه‌های سیاره زحل ثبت کرده‌است، تصاویری با ... واضح ترین تصاویر از حلقه های زحل را ببینید bahar.xyz/data/.../واضح‌ترین+تصاویر+از+حلقه‌های+زحل+را+ببینید‎Cachedپست واضح ترین تصاویر از حلقه های زحل را ببینید از وبلگ مرجع دریافت و با درج لینک مستقیم منبع آن نمایش داده شده است. در صورتیکه محتوای پست نمایش داده شده ... واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید - دنیابین donyabin.com/pt/.../واضح‌ترین-تصاویر-از-حلقه‌های-زحل-را-ب/‎Cachedواضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید دانش > فضا - دنیابین:فضاپیمای کاسینی ناسا از تصاویری. نزدیک‌ترین عکس گرفته شده از حلقه‌های زحل را ببینید khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=6a2b887a-8e36-4e70...‎Cachedنزدیک‌ترین عکس گرفته شده از حلقه‌های زحل را ببینید. فضاپیمای کاسینی موفق‌شده است نزدیک نمایی که تاکنون ممکن بوده را از حلقه‌های زحل ثبت کند. این حلقه‌های ... خبرگزاری آریا - واضح‌ترین تصاویر از حلقه‌های زحل را ببینید www.aryanews.com/.../واضح‌ترین-تصاویر-از-حلقه‌های-زحل-را-ببینید براساس گزارش ناسا، کاسینی اکنون در فاز رصد حلقه‌های سیاره زحل قرار دارد که طی آن فضاپیما باید چندین شیرجه مداری انجام داده و از کنار سیستم اصلی حلقه‌های زحل عبور ...