مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل رکورد فروش آیفون را شکست

[ad_1]
مفیدستان:

براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه‌ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضد آب و ضد گرد و خاک هستند و از استاندارد IP67 بهره می‌برند. این ویژگی‌ها باعث شدند اپل بتواند در بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر بیش از ۷۸٫۳ میلیون گوشی بفروشد.

به گزارش صبحانه، براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه‌ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضد آب و ضد گرد و خاک هستند و از استاندارد IP67 بهره می‌برند. اپل برای مدل پلاس دوربین دوتایی در نظر گرفته بود و حتی آن را در رنگ جدیدی هم راهی بازار کرده بود.
 
این ویژگی‌ها باعث شدند اپل بتواند در بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر بیش از ۷۸٫۳ میلیون گوشی بفروشد. قبلا پیش بینی شده بود که اپل بتواند در این سه ماهه نزدیک به ۷۷٫۴ میلیون دستگاه آیفون بفروشد. حالا این شرکت توانست ۴٫۷ درصد بیشتر از پیش بینی‌ها گوشی بفروشد.

فروش فوق‌العاده آیفون ۷ پلاس باعث شده که میانگین قیمت فروش کل آیفون‌های اپل به ۶۴۹ دلار برسد. میانگین قیمت فروش آیفون در سال ۲۰۱۵ به ۶۹۱ دلار رسیده بود. انتظار می‌رود که اپل در سه ماهه‌ی بعدی بین ۵۱٫۵ میلیون تا ۵۳٫۵ میلیون گوشی بفروشد.
 
براساس اطلاعات منتشر شده، اپل بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر نزدیک به ۱۳ میلیون تبلت فروخته که در مقایسه با سال ۲۰۱۵ کاهش نشان می‌دهد. اپل در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۱۶٫۱۲ میلیون دستگاه آیپد فروخته بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیفون تست سقوط آزاد آیفون از ارتفاع تست آیفون …تستسقوطآزادآیفوناپل در سال سال نیز فردا به پایان خواهد رسید و در این سال، اپل اقدامات متعددی را اپل آیفون زومیتشنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل در چین برای فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس خود به مشکل آیفون ۷ اپل آیفون پک اصلی آیفون ۷ راهنمای …پسازخریدآیفونپس از خرید آیفون و قبل از اینکه پک اصلی آن را باز کنید ، نیاز هست تا چک کنید که آیا اپل آیفون آیفون اس ای زومیتاپل آیفون آیفون اس ای گوشی اینچی جدید اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، پردازنده یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپلپول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوزنگرانی کاربران از انفجار آیفون تصاویرنگرانیکاربرانازانفجار آیفون به نقل از ایندیپندنت، یک گوشی آیفون در مسیر تحویل به مشتری منفجر شد مرحله دوم پیش فروش پژو آی آغاز شدمعاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با اعلام تحویل اولین سری از خودروهای پژو آی، از خبرگزاری اقتصاد ایرانرد پای دلالان در آگهی‌های بازار مسکن حذف لیورپول از جام اتحادیه انگلیس شرط رسیدن به از اینترنت اشیاء چه می دانید؟ آکااینستاگرام باز هم رکورد خود را شکست آکاایران اینستاگرام باز هم رکورد خود را شکست آیفون تست سقوط آزاد آیفون از ارتفاع تست آیفون اپل تستسقوطآزاد اپل در سال سال نیز فردا به پایان خواهد رسید و در این سال، اپل اقدامات متعددی را انجام اپل آیفون زومیت شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل در چین برای فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس خود به مشکل آیفون ۷ اپل آیفون پک اصلی آیفون ۷ راهنمای پس از خرید پسازخریدآیفون پس از خرید آیفون و قبل از اینکه پک اصلی آن را باز کنید ، نیاز هست تا چک کنید که آیا پلمپ اپل آیفون آیفون اس ای زومیت اپل آیفون آیفون اس ای گوشی اینچی جدید اپل با قیمت ۴۰۰ دلار، پردازنده ، سیستم یک ارور رخ داد لیست قیمت قطعات کامپیوتر لیست قیمت گوشی موبایل لیست قیمت تبلت لیست قیمت محصولات اپل پول نیوز مدیرکل توسعه تعاون وزارت تعاون در گفت‌وگو با پول‌نیوز نگرانی کاربران از انفجار آیفون تصاویر نگرانیکاربران انفجار آیفون به نقل از ایندیپندنت، یک گوشی آیفون در مسیر تحویل به مشتری منفجر شد؛ اتفاقی خبرگزاری اقتصاد ایران رد پای دلالان در آگهی‌های بازار مسکن حذف لیورپول از جام اتحادیه انگلیس شرط رسیدن به نفت ۶۰ مرحله دوم پیش فروش پژو آی آغاز شد معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با اعلام تحویل اولین سری از خودروهای پژو آی، از آغاز از «اینترنت اشیاء» چه می دانید؟ آکا اینستاگرام باز هم رکورد خود را شکست آکاایران اینستاگرام باز هم رکورد خود را شکست آکاایران فروش آیفون تصویری کوماکس فروش آیفون تصویری فروش ایفون فروش ایفون اس



لینک منبع :اپل رکورد فروش آیفون را شکست

اپل رکورد فروش آیفون را شکست - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اپل-رکورد-فروش-آیفون-را-شکست/‎Cached1 فوریه 2017 ... براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه‌ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ضد آب و ضد گرد و ... آیفون 6، رکورد فروش اپل را شکست - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/828611‎Cached30 آوریل 2016 ... پس از ثبت این میزان درخواست برای خرید آیفون 6 که دو برابر میزان تقاضای دو سال پیش برای آیفون 5 بود، اپل اعلام کرد که بسیاری از مشتریان ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست ⋆ آفتاب آی تی aftabit.ir/2017/02/03/اپل-رکورد-فروش-آیفون-را-شکست/‎Cached3 فوریه 2017 ... براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه‌ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضد آب و ضد گرد و ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست - تی نیوز tnews.ir/news/125879277897.html 1 فوریه 2017 ... براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضد آب و ضد گرد و ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست | IR24 | ای ار 24 ir24.news/اخبار-فناوری/اپل-رکورد-فروش-آیفون-را-شکست/ 1 فوریه 2017 ... اپل رکورد فروش آیفون را شکست. براساس اطلاعات منتشر شده اپل در اولین سه ماهه‌ی سال مالی جدید خودش توانست رکورد فروش آیفون را بشکند. آیفون ۷ ... اپل رکورد فروش آیفون را بار دیگر شکست! - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../اپل-رکورد-فروش-آیفون-را-بار-دیگر-شکست!/‎Cached30 سپتامبر 2015 ... دیگر عادت کرده‌ایم که هر سال در چند روز اول عرضه آیفون شاهد شکستن رکورد فروش قبلی باشیم. این بار هم با جزئیات فروش آیفون جدید 6اس و 6اس ... اپل رکورد فروش آیفون ها را شکست: 13 میلیون دستگاه در سه روز ... tech.gamefa.com/34165/اپل-رکورد-فروش-آیفون-ها-را-شکست-13-میلیون/ 28 سپتامبر 2015 ... اپل اعلام کرد که طی فروش آیفون های 6 اس و مدل پلاس آن، توانسته است رکورد جدیدی را در بخش فروش آیفون ها در تاریخ این کمپانی به ثبت برساند. اپل رکورد فروش آیفون در هند را شکست - دیجیاتو digiato.com/article/.../اپل-رکورد-فروش-آیفون-در-هند-را-شکست/‎Cached21 ژانویه 2016 ... اپل با ارائه تخفیف های اساسی قصد دارد تا فروش بالای تلفن های همراهش را در این کشور تضمین کند، این در حالی است که آیفون ها قیمت بالاتری نسبت ... اپل رکورد فروش خود را شکست - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5961517/اپل-رکورد-فروش-خود-را-شکست‎Cached1 فوریه 2017 ... اپل رکورد فروش خود را شکست ... اپل با فروش 78.3 میلیون دستگاه آیفون و درآمد 78.4 میلیارد دلاری طی پاییز 2016 رکورد به گزارش گروه وبگردی ... اپل بار دیگر در فروش آیفون‌هایش رکورد شکست - نیو نارنجی newnarenji.ir/اپل-بار-دیگر-در-فروش-آیفون‌هایش-رکورد/ 29 سپتامبر 2015 ... اپل بار دیگر در فروش آیفون‌هایش رکورد شکست این دستگاه سه روز پیش در ... شدو در کمتر از یک هفته رکورد فروش سابق گوشی‌های آیفون را شکست.