مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است ؟

[ad_1]
مفیدستان:

اپلیکیشن موبایلی آژانس تاکسی‌رانی، توقف فعالیت تاکسی‌های اینترنتی را تکذیب کرد.

به گزارش صبحانه، درپی اعلام پلمپ دو آژانس تاکسیرانی موبایلی به دلیل مخالف اتاق ایران با فعالیت این کسب و کارهای نوپا که توسط رئیس اتحادیه صنف رایانه مطرح شد، روابط عمومی تپسی با تکذیب توقف فعالیت این نرم افراز کاربردی اعلام کرد: این کسب و کار نوپا و دانش بنیان توسط مهاجرت معکوس سه جوان ایرانی که در آمریکا و کانادا با تحصیلات عالی اقدام به بازگشت به کشور کرده اند تاسیس شده است.
اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است ؟
آنها با راه اندازی اپلیکیشن تپسی توانسته اند یک پروژه ملی را آغاز کرده که در مدت زمان 6 ماه موجب اشتغال 25 هزار نفر شوند.

این اپلیکیشن یک تکنولوژی واسط بین رانندگان و مسافران است که با بهینه سازی تردد خودروها نه تنها کاهش قیمت نهایی برای مسافران و افزایش درآمد برای رانندگان را به همراه دارد بلکه باعث کاهش ترددهای تک سرنشین شده که متعاقبا منتج به کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنابا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، تبلیغات بنری، …این خاصیت یک برند است که مشتریانش در هر کجا و در هر شرایطی که باشند رد و پایش را می بررسی تبلت اکسپریا زد ۴ سونی …اولین چیزی که در تبلت اکسپریا زد ۴ سونی توجه مان را جلب می کند، طراحی ساده و ارگونومی قابلیت جدید ویندوز آکا قابلیت جدید ویندوز ویندوز ویژگی های ویندوز شمار هویت های شناسایی شده حادثه انجمن‌های تخصصی ترفندستان ‌ در صورتی که اولین بار است که از انجمن‏‌های ترفندستان بازدید می‌‏کنید به شما خوش غیرفعال کردن برنامه‌های استارت آپ ویندوز بایت گیتغیرفعالکردنبرنامهاستارتآپآموزش و نحوه غیرفعال کردن برنامه‌های استارت آپ در ویندوزهای ، و ، که به صورت منبع تغذیه کامپیوتر چیست؟ بایت گیتواحدمنبعتغذیهچیست؟واحد منبع تغذیه دستگاهی است که انرژی الکتریکی مورد نیاز قطعات و سخت ایستنا اینترنت و شبکهبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور کافه بازاریابی پایگاه مستقل جامعه بازاریابی …پایگاه مستقل جامعه بازاریابی تبلیغات اصفهان در زمینه تبلیغات فرهنگی رقابت سختی با نرم افزارهای درج نرم افزارهای توسط شما شما می توانید نرم افزارهای خود را در زمینه در آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه تبلیغات اینترنتی، تبلیغات، تبلیغات بنری، مشاور و مجری تبلیغات این خاصیت یک برند است که مشتریانش در هر کجا و در هر شرایطی که باشند رد و پایش را می بینند و از بررسی تبلت اکسپریا زد ۴ سونی تبلت اولین چیزی که در تبلت اکسپریا زد ۴ سونی توجه مان را جلب می کند، طراحی ساده و ارگونومی مناسب قابلیت جدید ویندوز آکا قابلیت جدید ویندوز ویندوز ویژگی های ویندوز جدول لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم انجمن‌های تخصصی ترفندستان ‌ در صورتی که اولین بار است که از انجمن‏‌های ترفندستان بازدید می‌‏کنید به شما خوش‏‌آمد می غیرفعال کردن برنامه‌های استارت آپ ویندوز بایت گیت غیرفعالکردنبرنامه آموزش و نحوه غیرفعال کردن برنامه‌های استارت آپ در ویندوزهای ، و ، که به صورت منبع تغذیه کامپیوتر چیست؟ بایت گیت واحدمنبعتغذیهچیست؟ واحد منبع تغذیه دستگاهی است که انرژی الکتریکی مورد نیاز قطعات و سخت‌افزارهای اینترنت و شبکه آژانس خبری فناوری با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه کافه بازاریابی پایگاه مستقل جامعه بازاریابی تبلیغات پایگاه مستقل جامعه بازاریابی تبلیغات اصفهان در زمینه تبلیغات فرهنگی رقابت سختی با تهران نرم افزارهای درج نرم افزارهای توسط شما شما می توانید نرم افزارهای خود را در زمینه در این سایت



لینک منبع :اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است ؟

اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951111000748‎Cached1 فوریه 2017 ... اپلیکیشن موبایلی آژانس تاکسی‌رانی، توقف فعالیت تاکسی‌های اینترنتی را تکذیب کرد. واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس ... hoban.ir/واکنش-به-خبر-پلمپ-تاکسی‌های-اینترنتی/ واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است. توسط مدیر حقوقی. ارسال شده در بهمن ۱۴, ۱۳۹۵. 1 ثانیه خوانده شده. ۰. 0. 37. واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس ... tasna.ir/.../واکنش-به-خبر-پلمپ-تاکسی‌های-اینترنتی-اپلیکیشن-موبایلی-آژانس-فعال-است.html است فعال آژانس موبایلی اپلیکیشن اینترنتی/ تاکسی‌های پلمپ خبر به واکنش. اپلیکیشن موبایلی تپسی فعال است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../اپلیکیشن-موبایلی-تپسی-فعال-است‎Cached1 فوریه 2017 ... شرکت دانش بنیان گرداننده اپلیکیشن موبایلی تپسی، موضوع توقف فعالیت خود را تکذیب کرد. اپلیکیشن موبایلی آژانس تاکسی رانی فعال است - سیتنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/32721483 3 فوریه 2017 ... اپلیکیشن موبایلی آژانس تاکسی رانی فعال است ... در پی حکم قاضی فدرال ایالت واشنگتن، به آژانس های دولتی و خطوط هواپیمایی سراسر جهان اعلام شد ... عصر خودرو - اپلیکیشن موبایلی تپسی فعال است www.asrekhodro.com/News/.../اپلیکیشن-موبایلی-تپسی-فعال-است 1 فوریه 2017 ... عصر خودرو- شرکت دانش بنیان گرداننده اپلیکیشن موبایلی تپسی، موضوع توقف فعالیت خود را تکذیب کرد. 11/13 -واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی ... vista.ir/.../واکنش-به-خبر-پلمپ-تاکسی‌های-اینترنتی-اپلیکیشن-موبایلی-آژانس-فعال-است اپلیکیشن موبایلی آژانس تاکسی‌رانی، توقف فعالیت تاکسی‌های اینترنتی را تکذیب کرد. واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس ... www.news-bazar.com/.../واکنش-به-خبر-پلمپ-تاکسی-های-اینترنتی--اپلیکیشن-موبایلی-آژان واکنش به خبر پلمپ تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است. چهارشنبه 13 بهمن 1395 14:40 ۱۳ ساعت و ۱۹ دقیقه پیش خبرگزاری فارس 0 0. اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است - پارسی پو parsipoo.ir/news/.../اپلیکیشن-موبایلی-آژانس-فعال-است/ 1 فوریه 2017 ... اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است ؟ آنها با راه اندازی اپلیکیشن تپسی توانسته اند یک پروژه ملی را آغاز کرده که در مدت زمان 6 ماه موجب اشتغال 25 ... واکنش به خبر پلمب تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس ... khabarcyber.com/?p=48265 3 فوریه 2017 ... واکنش به خبر پلمب تاکسی‌های اینترنتی/ اپلیکیشن موبایلی آژانس فعال است. شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اپلیکیشن موبایلی ...