مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید

[ad_1]
مفیدستان:
با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید

خبرگزاری آریا - افراد انگیزه‌کُش, تخریب روحیه کارمندان,انگیزه کش‌های حرفه‌ای
اگر شما در رویکرد مدیریتی خود به دنبال تخریب روحیه کارمندان یا کسانی که در بخش شما فعالیت می‌کنند هستید، استفاده از 3‌قانون زیر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.
جیک یک جوان بسیار تیزهوش و پرانرژی است که شغل خود را در بخش بازاریابی یک شرکت نوآور تازه تاسیس در حوزه آکادمیک بسیار ایده‌آل می‌داند (این یک شرکت واقعی است، اما تمامی اسامی تغییر داده شده است.)

برای چند ماه اول جیک خود را در بهشتی می‌دید، زیرا فعالیت در شرایطی از قبیل همکارانی باهوش، اختیارات فراوان، وجود تعداد زیادی مشتری که با آگاهی به دنبال راهکارهایی برای کسب‌وکار در بخشی پر رونق هستند، رقبایی ضعیف و محصولاتی عالی که می‌توانست با عشق آنها را عرضه کند، رویایی می‌نمود.

تنها مشکل لارنس، مدیرعامل شرکت بود. لارنس بدون‌شک فردی بی‌نظیر بود که به شیوه‌ای خارق‌العاده سهامداران و سرمایه‌گذاران را مسحور خود می‌کرد. او با آنها وارد جلسه می‌شد، به آنها نوید چشم‌اندازی را که خود از آینده درخشان شرکت داشت، می‌داد و تصویری هیجان‌انگیز از آینده را برای آنها ترسیم می‌کرد و در آخر با جیب‌هایی پر از پول از جلسه خارج می‌شد.

اما میان تمام کارکنان پر استعدادی که تحت تاثیر خدماتی که شرکت ارائه می‌داد قرار گرفته و جذب آنجا شده بودند، لارنس به‌عنوان انگیزه‌کش شناخته می‌شد.

برای جیک مدت زیادی طول نکشید تا به این ویژگی عجیب لارنس پی ببرد، یعنی قابلیت او در عیب‌جویی از عملکرد کارکنان، استعدادی بود که می‌توانست افراد پرتلاش و با انگیزه را دلسرد کند. تنها اندکی در کنار او بودن کافی بود تا در دل فردی که قبلا اهدافی شفاف و انرژی فراوان داشت، بذر شک و تردید، کرختی، بی‌اعتمادی و خستگی تدریجی کاشته شود. آنگونه که جیک متوجه شده بود، لارنس در دلسرد کردن افراد ذوقی هنرمندانه داشت!

با شنیدن داستان جیک، تصمیم گرفتم با تعداد دیگری از کارکنان این شرکت مصاحبه کنم تا ببینم از یک انگیزه کش کلاس جهانی چه درس‌هایی می‌توان گرفت. بنابراین با کیسی، یک ستاره آینده دار که در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان فعالیت می‌کرد و لیی، یک متخصص IT که لارنس توانسته بود او را از یکی از بهترین شرکت‌های نوآور جهانی برباید مصاحبه کردم.

شنیدن تجربیات این دو که به‌طور طبیعی افرادی با انگیزه و متعهد بودند من را قادر ساخت تا به قوانینی برای کشتن سرزندگی و انرژی در سازمان دست یابم. بنابراین اگر شما هم در رویکرد مدیریتی خود به دنبال تخریب روحیه کارمندان یا کسانی که در بخش شما فعالیت می‌کنند هستید، استفاده از 3‌قانون زیر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

3 عادت افراد انگیزه‌کُش
1- انگیزه‌کش‌های درجه یک مدام به افراد می‌گویند کاری را که در حال انجام آن هستند چطور انجام دهند، مخصوصا اگر به خوبی از پس آن کار برآیند.

با این کار انگیزه‌کش‌ها با یک تیر دو نشان می‌زنند. از یک طرف به کارمندان خود می‌فهمانند که هیچ شناختی از کار خود و اهداف سازمان ندارند؛ در نتیجه آنها احساس می‌کنند تمام تلاشی که تا به حال می‌کردند بیهوده بوده و انگیزه‌کش نیز به آن هدفی که داشته دست می‌یابد.

درعین حال این مدیر با این مانور می‌تواند هرگونه موفقیتی را در آینده کارمندان به‌دست خواهند آورد به‌نام خود مصادره و ادعا کند که این نتیجه مداخله‌های بجای او بوده است.

2-انگیزه کش‌های حرفه‌ای مطمئن می‌شوند هرگونه تحقیری که به کارمند تحمیل می‌کنند در جمع اتفاق می‌افتد، مخصوصا در مقابل افرادی که برای کارمند مهم هستند.
کیسی، تبحر لارنس در این زمینه را این‌گونه توصیف می‌کند: «هروقت من مشتری جدیدی را برای ملاقات دعوت می‌کنم (این کار بخش بزرگی از شغل من است) همیشه نگران آبروریزی هستم. چون منتظرم لارنس با یک شگرد جدید برای ضایع کردن من از راه برسد و من را احمق جلوه دهد. هفته قبل افرادی را از اسکاندیناوی برای پیش نمایش یکی از ابزارهای جدیدمان دعوت کردم، آنها عاشقش شدند تا اینکه لارنس وارد شد و گفت «الان است که کیسی شما را متقاعد کند چیزی از این تکنولوژی نمی‌فهمید!»

3- انگیزه‌کش‌های عالی خبرگی خاصی در سورپرایز کردن دارند.
لی، مغز متفکر برنامه‌های IT لارنس به استعداد او در ایجاد سردرگمی درباره آنچه اتفاق می‌افتد اشاره می‌کند. برای مثال، لی چندین بار یک مشتری را برای بحث در مورد استراتژی دعوت کرد فقط برای آنکه پی ببرد لارنس بدون اطلاع او قبلا با آنها صحبت کرده است.

اما مثل تمام انگیزه‌کش‌ها، لارنس نیز یک جواب آماده برای توجیه عملکردش داشت: «شرکت به سرعت در حال حرکت است و ما نمی‌توانیم نگران این باشیم که چه کسی اعتبار به‌دست می‌آورد یا اینکه کی با چه کسی صحبت می‌کند» و چون شرکت به سرعت در حال رشد است، این توجیه برای تازه‌واردهایی که هنوز زیر بار فشار رفتارهای مایوس‌کننده رئیس خود خرد نشده‌اند منطقی به نظر می‌آید. اما بعد از چند ماه کار در شرکت، افراد متوجه می‌شوند تا چه اندازه جا انداختن یک محصول حتی اگر هم عالی باشد بدون پشتیبانی دشوار است.

پرونده لارنس من را به یاد روزگاری انداخت که به‌عنوان نویسنده متن سخنرانی‌ها فعالیت می‌کردم. یکی از سرپرستان من استعداد فوق‌العاده‌ای در این زمینه داشت. یک روز او بعد از کلی لفاظی کردن درباره خدمات عالی شرکت در گذشته، ناگهان رو به من کرد و با جدیت گفت «ما یک شرکت خیلی خوب می‌شدیم اگر این کارمندان را نداشتیم».
منبع:دنیای اقتصاد


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط … همکاران حسود،کنترل خود،محیط کار،محل کار،عصبانی،حسادت همکاران،افکار منفی،دلشوره چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در آیا در هیچ یک از مذاهب و فرقه های اهل سنت فتوایی بر …سؤال کننده با حق پاسخ اجماع امت بر حرمت لواط است حنفیه انجام دهنده این کار را حد ن می نظریه دکتر سروش در مورد قرآن پرسمان دانشجویی …عصمت هم امرى موهبتى است و هم ارادى و اکتسابى درک این مسئله در گرو شناخت چند نکته استمیگنا علل و درمان کمرویی،خجالت و اضطراب اجتماعی در …در این حالت کودک میل و اشتیاقی برای بازی با دیگران و همسالان خود آشنا و ناآشنا ندارد خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو بتی پس از سال سکوت دوباره فعالیت های هنری را از سر می گیرد بتیبتی در شهریور ماه سال عشق حسینیدلم را در میان قافله ات جا گذاشته ام و در لا بلای خیمه های دور از تو گرفتارم کی به مسیر شناخت یهودیان مخفیشعبان جعفری با پرچمی در دست، در فعالیت‌های انتخاباتی مجلس دورهٔ هجدهم عکس از آرشیو یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب اهل سنت اینجا را …به نام خدا و با سلام به همه شما عزیزان تذکر این مطلب ثابت است و مطالب جدید همیشه در اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهری‌محتوای این کلاس‌ها به تمسخر گرفتن دین اسلام و غلط دانستن نماز و روزه و سایر کتاب روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط کار،غلبع بر همکاران حسود،کنترل خود،محیط کار،محل کار،عصبانی،حسادت همکاران،افکار منفی،دلشوره ، اضطراب چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در ایران نظریه دکتر سروش در مورد قرآن پرسمان دانشجویی معارف اسلامی «عصمت» هم امرى موهبتى است و هم ارادى و اکتسابى درک این مسئله در گرو شناخت چند نکته است آیا در هیچ یک از مذاهب و فرقه های اهل سنت فتوایی بر حلال بودن سؤال کننده با حق پاسخ اجماع امت بر حرمت لواط است حنفیه انجام دهنده این کار را حد ن می زنند عشق حسینی دلم را در میان قافله ات جا گذاشته ام و در لا بلای خیمه های دور از تو گرفتارم کی به مسیر ما می میگنا علل و درمان کمرویی،خجالت و اضطراب اجتماعی در کودکان در این حالت کودک میل و اشتیاقی برای بازی با دیگران و همسالان خود آشنا و ناآشنا ندارد و شناخت یهودیان مخفی شعبان جعفری با پرچمی در دست، در فعالیت‌های انتخاباتی مجلس دورهٔ هجدهم عکس از آرشیو یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب به نام خدا و با سلام به همه شما عزیزان تذکر این مطلب ثابت است و مطالب جدید همیشه در زیر این خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو بتی پس از سال سکوت دوباره فعالیت های هنری را از سر می گیرد بتیبتی در شهریور ماه سال در اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهری یکی از دانشجویان شرکت کننده در کلاس‌های عرفان کیهانی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با



لینک منبع :با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید

با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../motivate3-others-take.html‎Cached Similarبا این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید تخریب روحیه کارمندان,انگیزه کش‌های حرفه‌ای, انگیزه‌کش,انگیزه‌کش‌های عالی. با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news20177182332697752.html‎Cached17 جولای 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته مهارت ... Images for با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید - باشگاه خبرنگاران - تی نیوز tnews.ir/news/01F732200856.html اگر شما در رویکرد مدیریتی خود به دنبال تخریب روحیه کارمندان یا کسانی که در بخش شما فعالیت می کنند هستید، استفاده از 3 قانون زیر موفقیت شما را تضمین خواهد ... با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید - اکاایران www.akairan.ir/با_این_عادت_ها_انگیزه_را_در_دیگران_می_کشید‎Cachedکلمه با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۱۴ خرداد ۱۳۹۶. با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید · اکاایران · نقشه سایت ... با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید - مجله اینترنتی | Itupdate.ir itupdate.ir/با-این-عادت-ها-انگیزه-را-در-دیگران-می-کشید-8959‎Cachedبا این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید. لینک مطلب : http://www.iranbanou.com/ magazin.aspx?id=176778&mgn=با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید. با این عادت ها انگیزه را در دیگران می کشید - صبح بخیر sobbekheir.com/health/با-این-عادت-ها-انگیزه-را-در-دیگران-می-کشید اگر شما در رویکرد مدیریتی خود به دنبال تخریب روحیه کارمندان یا کسانی که در بخش شما فعالیت می‌کنند هستید، استفاده از 3‌قانون زیر موفقیت شما را تضمین خواهد ... چگونه ثروتمند شویم بایگانی | دانلود کتاب صوتی موفقیت - رادیو مثبت https://radiomosbat.com/tag/چگونه-ثروتمند-شویم/‎Cachedزمانی که مخزن انگیزه و اراده تان خالی می شود، این عادت ها هستند که برای ادامه راه می توانید بر آن ها تکیه کنید. عادت ها به شما .... آیا دیگران تلاش می کنند شما را پایین و در سطح خودشان نگه دارند؟ بله!! ... با دانستن این مطلب چرا شما از خودتان دست می کشید؟ [PDF] راهنمای آموزش ترک سیگار www.gums.ac.ir/Upload/Modules/Contents/asset74/rahnamaye.pdf‎Cachedباید بر پایۀ انگیزه ها و ویژگی های خود آن فرد تعیین و اجرا شود. مردان و زنانی که می خواهند ... ها را از بین می برد. بنابراین با نکشیدن سیگار از وقوع تمام این مرگ ها پیشگیری می توان ... سیگار کشیدن برای آنها به یک عادت تبدیل شده است! بسیاری از مردم .... شما را تحت نظر. دارند و شما نمی خواهید دیگران شما را فردی شکست خورده ببینند. عوامل از بین برنده انگیزه کارکنان یک شرکت | Vahid Gharani | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../عوامل-از-بین-برنده-انگیزه-کارکنان-یک-شرکت-vahid-gharani‎Cached17 ژانویه 2017 ... اگر می خواهید انگیزه ی کارکنان خود را از بین ببرید و تیم فوق العاده ی ... آیا تا به حال با آنها در مورد به کارگیری این استعداد ها در شرکتتان صحبت کرده اید؟ ... به رخ کشیدن موفقیت های برخی اعضای تیم پیش اعضای دیگر، یا نشان ... متهم کردن و انداختن تقصیر ها به گردن دیگران، یکی از مخرب ترین عادات انسانهاست.