مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95)

[ad_1]
مفیدستان:

۱۴ بهمن ۹۵ ساعت ۱۷:۵۴

از دقایقی پیش، اپلیکیشن تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه از سرار کشور گزارش شده است. جالب اینجاست که حتی با آی پی خارجی نیز دسترسی به پیام رسان تلگرام (Telegram) مقدور نیست.

همانطور که اشاره شد، از دقایقی پیش اپلیکیشن پیام رسان تلگرام قطع شد و هنوز هیچ خبری از علت این اختلال سراسری گزارش نشده است. این درحالی‌ست که اختلال در این اپلیکیشن چیز جدیدی نبوده و هرماه چند مورد از اینگونه مشکلات در تلگرام دیده می شود.

علیرغم اینکه هنوز هیچ گزارش رسمی از علت این اختلال منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه امکان اتصال به این اپلیکیشن حتی با استفاده از آی پی های خارجی نیز میسر نیست، بعید به نظر می رسد که این اختلالات ربطی به شبکه داخلی کشور ما داشته باشد و احتمالا مشکل از سمت سرورهای اصلی تلگرام است. با این حال هر بار که تلگرام قطع می شود، شایعه فیلتر شدن این اپلیکیشن پیام رسان قوت گرفته و به سرعت در فضای مجازی دست به دست می شود.

تلگرام محبوب ترین نرم افزار پیام رسان موبایلی در کشورمان ایران است که تقریبا تمام کاربران گوشی های هوشمند در ایران از این برنامه استفاده می کنند.

تیم گجت نیوز در حال پیگیری علت این اختلال بوده و در صورت کسب اطلاعات بیشتر این مطلب به روز خواهد شد.

بروزرسانی :

بنابه گزارش کاربران ، اختلال تنها بر روی شماره های ایرانی بوده و اتصال به اپلیکیشن تلگرام با شماره های غیر ایرانی بدون مشکل انجام می شود !


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روزنامه دنیای اقتصاددنیای اقتصاد استقلال بانک مرکزی، به‌عنوان یک اصل مهم سیاست‌های پولی، در تمام اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد تهران صفحه اصلیمرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد تهران، همه ساله در دو ترم مهر و بهمن اقدام به جذب روزنامه دنیای اقتصاد دنیای اقتصاد استقلال بانک مرکزی، به‌عنوان یک اصل مهم سیاست‌های پولی، در تمام اقتصادهای اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد تهران صفحه اصلی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد تهران، همه ساله در دو ترم مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو



لینک منبع :تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95)

تلگرام قطع شد ؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95) gadgetnews.ir/152861/تلگرام-قطع-شد-اختلال-اپلیکیشن-telegram/‎Cached2 فوریه 2017 ... از دقایقی پیش، اپلیکیشن تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه گزارش شده است. حتی با آی پی خارجی نیز دسترسی به پیام رسان تلگرام ... تلگرام قطع شد اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام 14 بهمن 95 technomon.com/.../تلگرام-قطع-شد-اختلال-سراسری-در-اپلیکیشن-تلگرام-14-بهمن-95‎Cached2 فوریه 2017 ... از دقایقی پیش، اپلیکیشن تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه گزارش شده است. حتی با آی پی خارجی نیز دسترسی به پیام رسان تلگرام ... تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95) tasna.ir/.../14/تلگرام-قطع-شد؛-اختلال-سراسری-در-اپلیکیشن-تلگرام-14-بهمن-95.html‎Cached2 فوریه 2017 ... 95) telegram بهمن اپلیکیشن (14 تلگرام تلگرام اختلال اپلیکیشن در در تلگرام سراسری برنامه اختلال تلگرام شد؛ تلگرام قطع فیلتر تلگرام ... تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 ... - خبرداری؟ khabardary.ir/تلگرام-قطع-شد؛-اختلال-سراسری-در-اپلیکی/ 2 فوریه 2017 ... از دقایقی پیش، اپلیکیشن تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه از سرار ... ۶۴ دیدگاه ارسال شده توسط: عرفان انبار 14 بهمن 95 ساعت 17:54. علت قطعی تلگرام telegram امروز پنجشنبه 14 بهمن 95 1 . تلگرام قطع شد 2249.rozblog.com/.../علت-قطعی-تلگرام-telegram-امروز-پنجشنبه-14-بهمن-95 2 فوریه 2017 ... تلگرام قطع شد ؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95) Rating: 100% - 1 vote47 دقیقه قبل ... حتی با آی پی خارجی نیز دسترسی به ... تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95 ... www.iraniphoneshop.ir/.../1230-تلگرام-قطع-شد؛-اختلال-سراسری-در-اپلیکیشن-تلگرام-14-بهمن-95.html‎Cached19 فوریه 2017 ... برنامه‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد، همگی از جمله برنامه‌های پرکاربرد و مهم سیستم‌عامل مک هستند که بدون اینکه در ... تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95 ... khabarfarsi.com/u/32682982 2 فوریه 2017 ... تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95) ... تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه از سرار کشور گزارش شده است. تلگرام قطع شد ؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95 ... pooyamag.ir/detail/1116378/article/8‎Cachedتلگرام قطع شد ؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95) مرا به خاطر بسپار عضو نیستید؟ آخرین مطالب 32امروز 23 تیر 96 ساعت 22:09 23 تیر 96 ساعت ... تلگرام قطع شد اختلال سراسری اپلیکیشن تلگرام 14 بهمن 95 - محبوب ها mahboobha.ir/.../تلگرام-قطع-شد-اختلال-سراسری-اپلیکیشن-تلگرام-14-بهمن-95 14 آوریل 2017 ... از دقایقی پیش، اپلیکیشن تلگرام قطع شد و اختلال سراسری در این برنامه از سرار کشور گزارش شده است. جالب اینجاست که حتی با آی پی خارجی نیز ... مخابرات تلگرام را مسدود کرد www.entekhab.ir/fa/news/203390/مخابرات-تلگرام-را-مسدود-کرد‎Cached Similarانسداد و غیر فعال کردن برنامه تلگرام از سوی شرکت مخابرات بلافاصله با واکنش و ... تلگرام از جمله اپلیکیشن های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل ویژگی و ... طور فزاینده موحب نارضایتی و روی گردانی مردم و مشترکان از این شرکت شده است. ... که اینترنت یک روز قطع بود وقتی تماس میگرفتیم بعد از ثبت شماره تلفن اعلام ...