مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟

[ad_1]
مفیدستان:

درباره مسائل مالی صادق باشید..

حل مسائل مالی

حل مسائل مالی ,متخصصان امر معتقدند که اگر می‌خواهید کنترل هزینه‌های خود را به دست بگیرید، از این حقه‌های کوچک، راهکارهای دوگانه برای تغییر تفکر و رفتارتان بهره ببرید. در اینجا به ۶ مورد از آن‌ها اشاره شده است.

۱.برای کاهش هزینه‌ها: درباره مسائل مالی صادق باشید.

موقعیت‌های اجتماعی مرتبط با پول(غذاهای گران ‌قیمت، خرید هدایای گرانبها) بسیار فریبنده هستند، اما ریچل کروز، مولف کتاب “عشق برای زندگی” معتقد است اگر درصدد کاهش هزینه‌ها باشید، به طرز خوشایندی از واکنش اطرافیان شگفت‌زده خواهید شد، زیرا در ابتدای سال نو دیگران نیز شرایط مشابهی با شما را تجربه می‌کنند.

۲. لیستی متعارف از نیازها و خواسته‌های خود تهیه کنید.

آنا نیول جونز، مولف کتاب راهنمای مصرف در زندگی بدون قرض می‌گوید، افراد در اغلب موارد با کمبود بودجه مواجه می‌شوند. علاوه بر خرید خواربار، پول شارژ، قبض‌ها و حمل و نقل، مقدار زیادی از بودجه صرف خرج‌های غیرمترقبه می‌گردد. نیول می‌گوید، اگر دائماً سفر می‌روید یا مهمانی‌های خانوادگی بخشی از شادی‌های معمول شماست، آن‌ها را در لیست نیازهای خود بگنجانید. اما موارد هم درجه و هم ارزش همچون کانال‌های تلویزیونی، خدمات تزئینی را در لیست خواسته‌ها قرار دهید و از آن‌ها بکاهید.

۳.نظر خواهی کنید.

هنگامی که به عادات خرج کردن بسیار وابسته‌اید، به نظر می‌رسد که راهی برای کاهش هزینه‌ها وجود ندارد، این نظر لورن گروتمن، مولف کتاب بهبود دخل و خرج، است. بنابراین گروتمن پیشنهاد می‌کند که یک گروه فیسبوکی خصوصی بیابید که روی هزنه‌ها تمرکز دارد یا رفیقی را پیدا کنید که اهداف مشترکی با شما دارد.

حل مسائل مالی

حل مسائل مالی

برنامه‌ ذخیره پول را به تفریح بدل کنید

۴.برای کمک به ذخیره پول: برنامه‌ ذخیره پول را به تفریح بدل کنید.

گروتمن دو اپلیکیشن را پیشنهاد می‌دهد که شما را به پس‌انداز ترغیب می‌کند. یکی از آن‌ها هزینه‌ها را گرد کرده و مابقی پول را به حساب سرمایه‌گذاری وارد می‌کند. دیگری شما را به چالش‌های فردی کوچک(ذخیره ۲۰ دلار از هزینه قهوه در هفته) و بزرگ(هزینه‌های خوردو) دعوت می‌کند.

۵.از کوسن‌های مبل پول به دست آورید.

گروتمن معتقد است حداقل در هر خانه‌ایی اشیائی مستعمل که مجموع آن‌ها به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد برای فروش یافت می‌شود. شما می‌توانید لباس‌ها و کفش‌های تزئینی خود را در اپلیکیشن‌های مرتبط به فروش برسانید. حتی ابزارهای شکسته و دست دوم نیز می‌توانند پول‌ساز شوند. برخی از مواردی که در کمال تعجب به فروش می‌رسند عبارتند از لپ‌تاب‌های آسیب‌ دیده، ابزارهای کهنه، و حتی فنجان‌های مارک‌دار. چرخی در خاطرات خود بزنید!

۶.از یک مشاور مالی کمک بگیرید.

کروز معتقد است که اگر روند اندوختن پول خوب پیش رفت، و درصدد برآمدید
تا به قلمروهای پیشرفته‌تری راه یابید از یک مشاور مالی کمک بگیرید.
فردی متخصص را بیابید و به شخصه با او صحبت کنید.
بهتر است از دوستان قابل اعتماد کمک بخواهید.
کروز اضافه می‌کند که شما به مشاوری نیاز دارید که به قدر کافی صبور بوده
تا مواردی که با آن ناشنا هستید را به شما آموزش دهد.
در برخورد با مشاور این دو سوال مهم را از او بپرسید: آیا مجوز رسمی مشاوره دارد؟
و برای مشاوره چگونه باید با او تماس بگیرید؟ درباره هزینه‌های حق مشاوره تحقیق کنید.
بسیاری از متخصصان، مشاورانی که حق‌الزحمه ثابتی دارند را پیشنهاد می‌دهند.

آی بانو

چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آی بانو پایگاه بانوی ایرانی آی‌بانو پایگاه بانوی …متخصصان امر معتقدند که اگر می‌خواهید کنترل هزینه‌های خود را به دست بگیرید، از این آی بانو پایگاه بانوی ایرانی آی‌بانو پایگاه بانوی ایرانی متخصصان امر معتقدند که اگر می‌خواهید کنترل هزینه‌های خود را به دست بگیرید، از این حقه‌های



لینک منبع :چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟

چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../payandan5-financial-decisions.html‎Cachedتصمیم گیری در مسائل مالی,حل مسائل مالی,مدیریت مسائل مالی,مسائل مالی,تصمیمات مالی, کاهش هزینه‌ها,کنترل هزینه‌ها. چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news201771716441588450.html‎Cached17 جولای 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته مهارت ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - روجانیوز www.rooja.org/fa/content/1959892.html?mainsurce=true متخصصان امر معتقدند که اگر می‌خواهید کنترل هزینه‌های خود را به دست بگیرید، از این حقه‌های کوچک، راهکارهای دوگانه برای تغییر تفکر و رفتارتان بهره... به چه صورت به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ (۲ عکس) - فارسی farsi.gdn/صورت-تصمیمات-مالی-پایند-بمانیم-عکس-2879326/ 2 فوریه 2017 ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟  عکس شماره 1 ⇩ در رابطه با مسائل مالی راستگو باشید کارشناسان امر باور می دارند که اگه می‌خواهید مهار ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - ناز naz.abtinblog.com/.../چگونه+به+تصمیمات+مالی+خود+پایند+بمانیم؟‎Cachedچگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ بازدید : 1 سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 زمان : 4:17. 1; 2; 3; 4; 5. تصمیم گیری در مسائل مالی,حل مسائل مالی,مدیریت مسائل مالی ... «گرم‌مزاجان» دائماً تصمیمات خود را تغییر می‌دهند - onvansho onvansho.ir/result/«گرم‌مزاجان»-دائماً-تصمیمات-خود-را-تغییر-می‌دهند.html روانشناسی برای زندگی بهترچگونه به تصمیمات مالی خود تغییر تفکر را پیشنهاد می . چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم نیک صالحی هزینه‌های خود را به دست ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - نیو96,سایت خبری و تفریحی mailpars.com/post.php?...چگونه%20به%20تصمیمات%20مالی%20خود%20پایند%20بمانیم؟%...‎Cachedچگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - مجله تفریحی چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - بیتوته چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - نیو96,سایت ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم - آی وی نیوز ivnews.ir/search/?...چگونه%20به%20تصمیمات%20مالی%20خود%20پایند%20بمانیم... مجله خبری و تفریحی آی وی نیوز تفریحی سرگرمی اخبار روز ایران و جهان پزشکی سلامت سبک زندگی زناشویی مد و زیبایی مجله تفریحی سرگرمی کامپیوتر و موبایل. چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم؟ - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09چگونه+... همزمان با خریدهای نوروزی و تکاپوی خانه تکانی‌ها، از تزئین سفره باستانی و ایرانی هفت‌سین غافل نشوید. به گزارش بولتن نیوز، آمدن همیشه با خود پیام‌آور شادی، ... چگونه به تصمیمات مالی خود پایند بمانیم - لیمو پاتوق limopatogh.ir/search/?...چگونه%20به%20تصمیمات%20مالی%20خود%20پایند%20بمانیم...‎Cachedورزش سه: مالک باشگاه نساجی مازندران با استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم مخالفت کرد و از هواداران‌شان خواست پشتیبان تیم باشند. نساجی مازندران امروز در ...