مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است

[ad_1]
مفیدستان:

سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است.

گزارش مالی سونی برای سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۶ این شرکت منتشر شده است و ما نیز در ادامه آمار بخش سونی موبایل را مرور خواهیم کرد. این بخش سونی سود عملیاتی ۱۸۷ میلیون دلاری گزارش کرده است که این سود حاصل از فروش ۲.۲ میلیارد دلاری بوده است.

سونی در فصل آخر سال ۲۰۱۶ موفق به فروش ۵.۱ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۵، افتی ۲.۵ میلیون دستگاهی نشان می‌دهد. سونی می‌گوید این شرکت عمده‌ی کاهش فروش خود را در اروپا تجربه کرده است و البته در مناطق دیگر که از دید سونی سود چندانی ندارند نیز گوشی‌های اکسپریا افت فروش داشته‌اند.

در مجموع سونی موفق به فروش ۱۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا در سال ۲۰۱۶ شده است که کمترین مقدار از سال ۲۰۱۲ - که زمان تشکیل بخش سونی موبایل بود - به‌حساب می‌آید. البته به نظر می‌رسد سونی فروش کمتر را به زیان‌ده بودن بخش موبایل خود ترجیح می‌دهد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

دانلود ویدیو 360P | دانلود ویدیو 720P


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سونی گوشی اکسپریا را در ایفا معرفی کرد؛ …دقایقی قبل کمپانی سونی در جریان ایفا ۲۰۱۶ برلین از پرچمدار جدید خود به نام اکسپریا کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم جانبی تبلت لوازم جانبی لپ تاپ لوازم جانبی پرینتر بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱ میلیون …اکسپریا زد کامپکت را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های ساخت شرکت سونی دانستلیست گوشی‌های قابل ارتقا به اندروید نوقا فارنتگوگل به‌تازگی عرضه آپدیت اندروید نوقا را برای گوشی‌های نکسوسی آغاز کرده است؛ اما سونی گوشی اکسپریا را در ایفا معرفی کرد؛ پرچمدار تمام دقایقی قبل کمپانی سونی در جریان ایفا ۲۰۱۶ برلین از پرچمدار جدید خود به نام اکسپریا ایکس‌زد بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۴۰۰ اکسپریا زد کامپکت را به جرات می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های ساخت شرکت سونی دانست کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر لپ تاپ لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم جانبی تبلت لوازم جانبی لپ تاپ لوازم جانبی پرینتر لوازم



لینک منبع :سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است

سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است - زومیت www.zoomit.ir/2017/2/3/151924/sony-xperia-q4-2016/‎Cached3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنابر آن موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. Images for سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است - ایسکانیوز iscanews.ir/.../سونی-در-فصل-پاییز-۵-میلیون-گوشی-اکسپریا-فروخته-است 3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است - تکنومون technomon.com/.../سونی-در-فصل-پاییز-۵-میلیون-گوشی-اکسپریا-فروخته-است‎Cached3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنابر آن موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است - خانه nazfeed.xyz/news/8505 n سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. \n\n گزارش مالی سونی برای ... سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است ... share4u.ir/?p=41049 سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است. سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه ... سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است khabarooz.com/post/217129‎Cachedسونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است. سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه ... سونی در فصل پاییز ۵ میلیون گوشی اکسپریا فروخته است | Payam ... https://www.payamjavan.com/سونی-در-فصل-پاییز-۵-میلیون-گوشی-اکسپریا/ 3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال ۲۰۱۶ را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. Read more here:: ... سونی در فصل پاییز 5 میلیون گوشی اکسپریا فروخته است | ایسکا ... khabarone.ir/.../سونی-در-فصل-پاییز-۵-میلیون-گوشی-اکسپریا-فروخته-است 3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال 2016 را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش 5 میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است. سونی در فصل پاییز 5 میلیون گوشی اکسپریا فروخته است - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/1470358.html 3 فوریه 2017 ... سونی گزارش مالی خود برای فصل آخر سال 2016 را ارائه کرده که بنا بر آن، موفق به فروش 5 میلیون دستگاه گوشی اکسپریا شده است.