مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم

[ad_1]

 خبرآنلاین، میت 9 از این منظر جا پای پی 9 می‌گذارد و رقیبی جدی برای آیفون 7 محسوب می‌شود با این تفاوت که دو سنسور دوربین آیفون 7 پلاس رنگی اسـت درحالی‌که یکی از لایکای تعریف‌شده برای هوآوی رنگی و دیگری سیاه‌وسفید اسـت.


البته به دلیل رابط مغناطیسی ممکن اسـت هر دو دوربین آیفون 7 پلاس از نوع OIS یا تارکاه اپتیک نباشد و هواوی نیز در میت 9 شاید نتواند مشکل لرزش گیزی هم‌زمان دو دوربین را حل کند.

فبلت میت 9 هوآوی با پردازنده خانگی kirin 960 با رابط نرم‌افزاری EMUI 5.0 و اندروید 7 نوقا با 6 گیگ رم و اتصال نسل چهارم Cat.12 به‌زودی رونمایی می‌شود.

از سوی دیگر ایوان بلس، لودهنده معروف سخن از تبلت 7 اینچی گوگل رانده که توسط هواوی تا قبل از پایان سال با 4 گیگ رم ساخته و عرضه خواهد شد.

پیش‌تر گفته‌شده بود که برند نکسوس از منظر مدیران گوگل مرده اسـت و نام پیکسل جای آن را در سری جدید خواهد گرفت و ممکن اسـت مدل 7 اینچی به نام Google Pixel 7P مشهور شود. (تأیید نشده)

از سوی دیگر همگان منتظر رونمایی از دو گوشی در 4 اکتبر در کنار واقعیت مجازی Daydream گوگل و کروم کست 4K خواهند بود.

میت 9 / عکس زیر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. فناوری اطلاعات > سخت افزار - کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال ...6 سپتامبر 2016 ... از سوی دیگر ایوان بلس، لودهنده معروف سخن از تبلت 7 اینچی گوگل رانده که توسط هواوی تا قبل از پایان سال با 4 گیگ رم ساخته و عرضه خواهد شد.هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم ... فبلت میت 9 هوآوی با پردازنده خانگی kirin 960 با رابط نرمافزاری EMUI 5.0 و اندروید 7 ...هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم ... از تبلت 7 اینچی گوگل رانده که توسط هواوی تا قبل از پایان سال با 4 گیگ رم ساخته و ...6 سپتامبر 2016 ... r r r هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رمr r به گزارش خبرآنلاین، میت 9 از این منظر جا پای پی 9 میگذارد و ...6 سپتامبر 2016 ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ ... با رابط نرمافزاری EMUI 5.0 و اندروید ۷ نوقا با ۶ گیگ رم و اتصال نسل ...هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو دوربین لایکا و مجهز به OIS (تار ...هوآوي میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اينچي هوآوي براي گوگل با ۴ گيگ رم فناوری اطلاعات > سخت افزار - کمپانی چینی هوآوي تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو ...n خبرآنلاین، میت 9 از این منظر جا پای پی 9 میگذارد و رقیبی جدی برای آیفون 7 محسوب میشود با این تفاوت که دو سنسور دوربین آیفون 7 پلاس رنگی است درحالیکه ...فروش دامنه · لينك قبلي · لينك بعدي.


کلماتی برای این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای آشنایی با تبلت های برتر بازار قیمتعلاقمندان به خرید تبلت با طیف گسترده از گزینه ها را پیش رو دارند، اینکه آیا به دنبال راهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار …بهترینمارکتبلتچیست؟کارت حافظه در تبلت کارت حافظه برای ترکیب یک حافظه خارجی با حافظ داخلی و همچنین اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت با تور بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای …بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای گیری ۱۰ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان ایستنا گوشیهوآوی با کنار زدن سامسونگ، پردرآمدترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی شدمراحل لیست گوشی های هواوی که به اندروید لالی پاپ …لیست گوشی های هواوی که به اندروید لالی پاپ آپدیت خواهند شد ۱۹۰ دیدگاه ارسال شده توسطمسائل تخصصی تبلت های اندرویدی روت آپدیت …ریکاوری نصب برای برای نصب رام های و یا رام های کوک شده دیگر باید اندرویدینا بازی بازی اندرویدتفریحی بازی فوقالعاده زیبا و باگرافیک جی تی ا بازی فوقالعاده جی تی آ نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام به همگی ایکاش شرکت اپل فقط گوشی ۵۵ اینچ میزد از دوسه سال هم یه ۴ اینچی تولید



لینک منبع :تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم

الف - تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم alef.ir/vdce7o8x7jh8vfi.b9bj.html?389700 تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. بخش دانش و فناوری الف،17 شهریور95. کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو دوربین لایکا و مجهز به OIS ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ ... www.khabaronline.ir/(X(1)S(xpk))/detail/576220/ict/hardware‎Cached6 سپتامبر 2016 ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. فناوری اطلاعات > سخت افزار - کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال ... تبلت 7 اینچی هوآوی برای گوگل با 4 گیگ رم | کمپانی چینی هوآوی - قطره www.ghatreh.com/news/nn33575340/تبلت-اینچی-هوآوی-برای-گوگل-گیگ 7 سپتامبر 2016 ... کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو دوربین لایکا و مجهز به OIS ( تار کاه اپتیک) راهی بازار می کÙ. تبلت 7 اینچی هوآوی برای گوگل با 4 گیگ رم - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24858983 7 سپتامبر 2016 ... ساخت تبلت 7 اینچی گوگل توسط هواوی ...، این تبلت که قبل از پایان سال 2016 روانه بازار خواهد شد مجهز به 4 گیگابایت رم خواهد بود. با توجه به ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ ... football.tnews.ir/news/807870018542‎Cached6 سپتامبر 2016 ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ ... 4min.cf/هوآوی-میت۹-با-دو-دوربین-لایکا-تبلت-۷-ای/ 6 سپتامبر 2016 ... مترجم انگلیسی به فارسی | ترجمه ی زبان , کمپانی چینی هوآوی تا. ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای شرکت گوگل ... www.serze.com/هوآوی-میت۹-دوربین-لایکا-تبلت-اینچی-1728030/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. دشوار افزار – کمپانی چینی هوآوی تا قبل از آخر سال میت 9 را با دو ... گوشی هوشمند بایگانی - صفحه 2 از 2 - نت پلاس پلاس netpp.ir/tag/گوشی-هوشمند/page/2/ هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم فناوری اطلاعات > سخت افزار – کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ ... elim.ir/.../هوآوی-میت۹-با-دو-دوربین-لایکا-تبلت-۷-اینچی-هوآوی-برای-گوگل-ب/ 6 سپتامبر 2016 ... کمپانی چینی هوآوی تا قبل از پایان سال میت 9 را با دو دوربین لایکا و ... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم. فبلت بسیار ارزان اینچی زدمکس پرو عکس | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?q=فبلت+بسیار+ارزان+اینچی+زدمکس+پرو+عکس... هوآوی میت۹ با دو دوربین لایکا / تبلت ۷ اینچی هوآوی برای گوگل با ۴ گیگ رم به گزارش خبرآنلاین، میت 9 از این منظر جا پای پی 9 می‌گذارد و رقیبی جدی برای آیفون 7 ...