مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند

[ad_1]
 وب‌سایت چیدانه: دنیای کاشی‌ها بسیار گسترده اسـت و در طراحی آن‌ها خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده اسـت. این کاشی‌ها پر از طرح و رنگ هستند و زمانی که شما شروع به قدرانی و توجه به این طرح‌ها و رنگ‌ها و امکاناتی که کاشی‌های سنتی و مدرن در اختیار شما قرار می‌دهند بکنید، جهان از حالت سیاه و سفید به حالت رنگی تغییر می‌کند.طرح‌ها و نقش‌های کاشی‌های سنتی مدیترانه‌ای یک فرم هنری فوق‌العاده هستند: پیچیده، رنگارنگ، و متقارن.

 

طراحی‌های مدرن که از نمونه‌های طبیعی الهام گرفته‌ شده و در آن ها از رنگ‌ها و طرح های سنتی استفاده می‌کنند و آن‌ها را در قالبی جدید به کار می‌گیرند.

 

و خب باید بدانیم که کاشی‌ها فقط مخصوص حمام و کفپوش‌ها نیستند، بلکه از آن‌ها در طراحی دکوراسیون منزل و دیوارها، نیمکت‌ها، و حتی شومینه‌ها می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این، در اتاق نشیمن، پاسیوها، و اتاق خواب‌ها می‌توان از آن‌ها بهره گرفت. پس با چیدانه همراه باشید و بیایید با هم نگاهی به دنیای زیبا و خاص این طرح‌ها و رنگ‌ها بیاندازیم.


طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

کاشی‌هایی سنتی اسپانیایی که روزگاری در کف به کار گرفته می‌شدند اکنون در دیوار یک آشپزخانه مدرن استفاده شده‌اند. آن‌ها بدون این‌که حس و حال معاصر فضا را از بین ببرند، رنگ‌ها و نقش‌های فوق‌العاده زیبایی به این فضا اضافه کرده‌اند. استفاده از این کاشی ها جزو ویژگی های یک آشپزخانه معاصر و امروزی هستند.

طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

استفاده از راه‌پله‌هایی خاص با طراحی‌هایی منحصربه‌فرد که پیشانی آن‌ها با کاشی‌هایی که دارای طرح‌های متنوع و خاص کاشی شده‌اند شیوه‌ای جذاب و متفاوت برای اضافه کردن رنگ و طرح به خانه اسـت. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، این طرح‌ها و رنگ‌ها آن‌قدر زیبا و جذابند که آدم دوست دارد در میانه راه در جایی میان دو فضایی که راه‌پله آن‌ها را به هم وصل می‌کند برای همیشه بماند.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

کاشی‌هایی به سبک مکزیکی از جنس سفال. همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید این فضا رُستیک، برجسته، و دوست‌داشتنی اسـت.
طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

کاشی‌هایی به سبک سنتی ترکیه که در یک سرویس بهداشتی انگلیسی به کار گرفته شده اسـت.

 

طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی
این کاشی‌های ۱۵۰ ساله اسپانیایی که از یک ساختمان قدیمی باقی مانده‌اند، به این سرویس بهداشتی سفید رنگ حس و حالی مدرن و خاص داده‌اند.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

استفاده هوشمندانه از یک نوار باریک کاشی‌کاری‌شده به سبک مراکشی به این سرویس بهداشتی مدرن و ساده رنگ و زندگی بخشیده اسـت.
طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

همه چیز فقط به رنگ ختم نمی‌شود. شکل این کاشی‌های ساده سفید رنگ (آینه در آینه) حس و حالی مراکشی به فضا اضافه کرده اسـت.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

کاشی‌هایی که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، همانند کاشی‌های گرانادایی موجود در کاخ الحمرا هستند. در این فضا سنت و مدرنیته با هم تلفیق شده‌اند و به یک طرح سنتی حال و هوایی مدرن و معاصر داده‌اند.
طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

عکسی در که در بالا مشاهده می‌کنید یک تراس در فضای بیرونی خانه‌ای اسـت که با کاشی‌های مکزیکی که دارای طرح‌هایی ساده به رنگ آبی اسـت سنگفرش شده اسـت. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این کاشی‌ها به این فضا حس و حالی خاص و دوست‌داشتنی داده‌اند و ثابت می‌کنند که فضاهای بیرونی خانه هم می‌توانند از داشتن چنین طرح‌ها و نقش‌هایی لذت ببرند.
طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی

راه‌پله‌هایی در فضای بیرونی خانه با کاشی‌هایی با طرح‌های زیبا و مختلف. واقعا طرح‌‌ها و رنگ‌های غیر قابل پیش‌بینی که در فضاهای بیرون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند دوست‌داشتنی و زیبا هستند.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی


این پاسیوی کاشی‌کاری‌شده در خانه‌ای در خاورمیانه قرار دارد و امتدادی از خانه اسـت و بیشتر شبیه یک اتاق اضافی اسـت تا یک فضای بیرونی مجزا. همان‌طور که مشاهده می‌کنید کاشی‌ها حس و حالی متقارن و یکدست به این فضا اضافه کرده‌اند.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی


کاشی‌هایی گرانادایی در خانه‌ای به سبک آفریقای شمالی. البته این خانه در کالیفرنیای جنوبی واقع شده اسـت. رفتن به این فضا همچون سفر به کشوری دیگر اسـت.

 

 طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از کاشی رنگی


این فضای مخصوص که نشیمن‌گاهی متفاوت در فضای بیرونی خانه‌ای در اسپانیاست، با کاشی‌های طرح‌دار و زیبا حس و حالی متفاوت به خود گرفته اسـت. این کاشی‌ها به فضا شادی و سرخوشی اضافه کرده‌اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است.2 سپتامبر 2016 ... دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی.کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی ها پر از ...1 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند جهانِ هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در دیزاین و طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده ...کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. دنیای کاشيها بسیار گسترده است و در طراحی آنها خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشيها پر از طرح و رنگ ...1 سپتامبر 2016 ... دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی ها پر از طرح و رنگ هستند و ...دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی ها پر از طرح و رنگ هستند و زمانی که شما شروع به ...2 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده…, ...2 سپتامبر 2016 ... چیدانه: کاشیها گسترده و طراحی خیال تا کجا بخواهید کرده این پر طرح رنگ و که شروع قدرانی توجه این و و که سنتی مدرن اختیار قرار بکنید، از سیاه ...


کلماتی برای این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی هم سنتی، هم مدرندکوراسیون خانه تان را تلفیقی …هم سنتی، هم مدرندکوراسیون خانه تان را تلفیقی کنیدبسیاری از افراد فکر می کنند چیدمان کسب و کار رنگی ترنگ دوربین ها را زیبا می کند رنگی رنگیآدمهایی که دنیا رو به جای رنگی تری تبدیل می کنند، آدم های ارزشمندی هستن باید هواشونو چگونه آپارتمان های کوچک را بزرگ کنید؟پرشین …چگونه آپارتمان های کوچک را بزرگ کنید؟ امروزه در هزاره سوم، افزایش جمعیت و همین طور اگر این کارها را انجام دهید دکور خانه شما بیشتر به چشم می دکور خانه خود را بیشتر نشان دهید قرار نیست چیزهای خیلی عجیبی بگوییم فقط می خواهیم چند چطور بطری را با کاشی تزیین کنیم؟بیش‌تر این بطری‌ها با کاشی‌های سرامیکی یا شیشه‌ای درست می‌شوند بسته به طرحی که در دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه…دکوراسیون ، دکوراسیون حمام، دکوراسیون منزل شومینه های خانه خود را به شکل پائیزی آجر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآجرریشهٔ واژهٔ آجُر که در افغانستان زاو گفته می‌شود که در فارسی آجور و آگور هم می چگونه سرویس بهداشتی های زشت را زیبا کنیم؟ …درست است که بیشتر زمان ما در خانه، در دستشویی یا حمام سپری نمی شود اما این دلیل نمی شود گروه نصاب کاشی، سرامیک و سنگ استادکاران نکات …گروه نصاب کاشی، سرامیک و سنگ استادکاران طرح ، مشاوره خرید ، نصب و اجرای حرفه ای کاشی



لینک منبع :کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند

Images for کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کاشی-های-رنگی-که-خانه-را-جذاب-می-کنند‎Cached1 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../کاشی-های-رنگی-که-خانه-را-جذاب-می-کنند/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی ها پر از طرح و رنگ هستند و ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران tnews.ir/news/911c69756947.html 2 سپتامبر 2016 ... دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی ها پر از طرح و رنگ هستند و ... کاشی های رنگی که منزل را جذاب می کنند (19 عکس) - سرزه www.serze.com/کاشی-رنگی-منزل-جذاب-کنند-عکس-1685252/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند جهانِ هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در دیزاین و طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24611495/redirect/bloghnews.com 2 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند. دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند - جدیدترین های اینترنت - رزبلاگ jadidtarinsite.rozblog.com/.../-کاشی-های-رنگی-که-خانه-را-جذاب-می-کنند.html‎Cached2 سپتامبر 2016 ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده…, ... کاشی های رنگی که خانه را جذاب می کنند | دنیای هنر کاشی کاری - قطره www.ghatreh.com/news/.../کاشی-های-رنگی-خانه-جذاب-کنند‎Cached2 سپتامبر 2016 ... دنیای هنر کاشی کاری بسیار گسترده است و در طراحی آن ها، خیال طراحان تا هر کجا که بخواهید پرواز کرده است. این کاشی. کاشی های رنگی سنتی در دکوراسیون منزل baaax.ir/fa/article/print/129‎Cached3 ژانویه 2017 ... بدین گونه که، از رنگ‌ها و طرح های سنتی استفاده می‌کنند و آن‌ها را در قالبی ... آن‌ها با کاشی‌ های دارای طرح‌های متنوع و خاص، کار شده‌ است، شیوه‌ای جذاب و ... اصفهان Archives - Dream of Iran dreamofiran.com/fa/category/iran/isfahan/‎Cached... یک چیز، آنقدر جذاب به نظر می رسد، که بسیاری از مردم سعی می کنند با استفاده ... معماری مساجد در ایران از منطقه ای به منطقه دیگر تفاوت می کند که این تفاوتها ... این مساجد اغلب دارای ساختارهای بسیار پیچیده هستند که در آنها از تنوع رنگها، کاشی کاری و .... جدای از خانه های قدیمی، در ابیانه همچنین آتشخانه ای زرتشتی که به دوران ساسانیان ...