مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران

[ad_1]
وب‌سایت ارک توریسم: هندوستان سرزمینی اسـت که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و سرسبز کرالا گسترده شده اسـت. به همین دلیل هند سرزمین تناقض ها نیز نامیده می شود. مرزهای گسترده هندوستان شامل مناظر بی نظیر و فرهنگ منحصر به فرد می باشد. در هر یک از خیابان های کشور هندوستان راه بروید، با عجایبی روبرو می شوید که  از خود برای انتخاب هند به عنوان مقصد سفر تشکر خواهید کرد.
راهنمای سفر به هندوستان
هندوستان همواره به عنوان مقصدی افسانه ای شناخته می شود. فرهنگ متمایز هند، جشنواره ها و مراسم های سنتی نشانگر ویژگی حماسی و افسانه ای این کشور هستند. دین در هند همچون فرهنگ و جغرافیایی آن بسیار متنوع اسـت. این کشور دارای کهن ترین سنت ها و اعتقادات اسـت. در هندوستان، دین و فرهنگ نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند.
راهنمای سفر به هندوستان
هندوستان به عنوان دومین کشور پرجمعیت جهان، در جنوب آسیا قرار دارد و با پاکستان، بنگلادش، نپال، بوتان، چین و برمه هم مرز اسـت.

پایتخت این کشور دهلی نو می باشد و شهرهای مهم آن عبارتند از بمبئی، دهلی، کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، اگرا، میسور، جی پور و گوا.

نژاد مردم هند شامل ۷۲% هندوآریائی، ۲۵% دراویدی و ۳% نژاد زرد اسـت که این نژادها بر اساس شرایط مکانی، فرهنگی و دینی نیز دارای تقسیمات خاص خود هستند.

طبق قانون اساسی هند، زبان هندی به عنوان زبان رسمی سراسر کشور اعلام شده اسـت. زبان انگلیسی نیز دومین زبان رسمی این کشور می باشد. زبان فارسی هشت قرن پیش و در دوره غزنویان به هند راه یافت و شاعران بزرگی همچون بیدل دهلوی و امیر خسرو دهلوی و شعر سبک هندی را در خود پروراند.

اختلاف ساعت ایران و هند به این شرح اسـت که ساعت به وقت هند در تابستان ۱ ساعت و در زمستان ۲ ساعت جلوتر از ایران می باشد. روپیه واحد پول رسمی هندوستان اسـت و به ۱۰۰ پیسه تقسیم می شود.

آب و هوای هندوستان:

هندوستان به دلیل داشتن آب و هوای خاص برای ایرانی ها در نیمه دوم سال میلادی قابل اجرا اسـت. عید نوروز آخرین فرصتی اسـت که برای تور هند مناسب می باشد. در بهار نیز هند چندان نامطبوع نیست ولی تورهای ایرانی برای فصل بهار و تابستان چندان رونقی ندارند.

راهنمای سفر به هندوستان
حمل و نقل و ویزا:

برای سفر به هندوستان اخذ ویزا از سفارت هند در ایران ضروری اسـت. به منظور اخذ این ویزا ابتدا باید بلیط رفت و برگشت هواپیمای خود را تهیه کرده و به همراه سایر مدارک مورد نیاز به سفارت هند مراجعه کنید.

راهنمای سفر به هندوستان

شبکه حمل و نقل داخل شهری در هند محدود اسـت و اتوبوس ها به دلیل جمعیت زیاد و وسعت شهر چندان قابل دسترسی نیستند. در هندوستان از وسیله ای به نام "آتو ریکشا” نیز استفاده می شود که ظرفیت آن حداکثر سه نفر اسـت و همواره حالت دربستی دارد. هزینه این سه چرخه ها از طریق تاکسیمتر بر حسب روپیه مشخص می شود. علاوه بر این، تاکسی های شهری و برون شهری نیز وجود دارند. اگر دنبال وسیله ای اقتصادی و راحت برای گشت و گذار در هند هستید، به شما توصیه می کنیم این کار را با کرایه یک موتور انجام دهید.
راهنمای سفر به هندوستان
غذا و رستوران:

رستوران های هند بسیار متنوع اسـت؛ اکثر آن ها غذاهای گیاهی عرضه می کنند و برخی دیگر غذاهای گوشتی. در شهرهای بنگلور و بمبئی صاحبان بسیاری از رستوران های غیرگیاهی، ایرانی هستند. غذاهای چینی نیز در هند بسیار پرطرفدار اسـت و همچنین رستوران هایی مانند مک دونالد و KFC نیز در این کشور شعبه دارند.

اگر مایل به چشیدن غذاهای هندی باشید، غذای گیاهی "ماسالودوسا” برای شروع مناسب اسـت. غذاهای هندی بسیار تند و با ادویه فراوان پخته می شوند ولی در عوض بسیار لذیذ هستند. لازم به ذکر اسـت که چای در هند همیشه همراه با شیر و ادویه هایی مانند زنجبیل، هل و فلفل سیاه تهیه می شود.

راهنمای سفر به هندوستان
جاذبه های گردشگری هندوستان:

کشور هند برای هر نوع سلیقه گردشگری، شامل اکوتوریسم و طبیعت گردی، ماجراجویی، ساحلی و فرهنگی مناسب اسـت. از تعطیلات لب ساحل گرفته تا سفر به مکان های مقدس، سفر به هند اشکال گوناگونی دارد.

راهنمای سفر به هندوستان
تاج محل، بنارس، غار آجانتا، شهر کویری جایسالمر، پارک ملی کانها، ساحل پالولم، معبد ویروپاکشا، کاخ دریاچه پیچولا، خط ساحلی کرالا، عجیب ترین چاه دنیا به نام چاند بائوری، دریاچه نگین کشمیر، قطب منار دهلی، گروه یادمان های پاتاداکال، دماغه دلفین و کلیسای سن استفان از زیباترین و کم نظیرترین جاذبه های گردشگری هندوستان می باشند که پیشنهاد می کنیم آن ها را به خاطر سپرده و در سفر خود به این کشور از آن ها دیدن فرمایید.
راهنمای سفر به هندوستان
برترین های هندوستان:

ارزان ترین مقصد:
سفر به هندوستان از لحاظ آمار و ارقام و هزینه هایش بسیار ارزان تر از سفر به بسیاری از شهرهای داخلی اسـت. این کشور یکی از مقاصد مهم گردشگران جهان می باشد. جالب اسـت بدانید هزینه روزانه سفر به هندوستان فقط ۲۵ دلار اسـت. از لحاظ تحصیل نیز دانشگاه های هند ارزان ترین می باشد.

عجیب ترین سلمانی ها: سلمانی های هند علاوه بر اینکه موهای شما را کوتاه می کنند، ابروها، گوش ها و بینی شما را نیز اصلاح می کنند و در آخر هم یک ماساژ حسابی به سر و گردن شما می دهند.

پرطرفدارترین دستفروش ها: دستفروش های هندی غذا، خوراکی و اجناس تقلبی می فروشند. پاک کردن گوش، دندانپزشکی و طالع بینی از دیگر خدمات دستفروش های هندی اسـت. سال ۲۰۱۳ در بمبئی شعبه ای از استارباکس باز شد که به دلیل طولانی شدن صف مشتریان، یک دستفروش کنار صف بساط چای چید.

بزرگ ترین شبکه های راه آهن: راه آهن هندوستان یکی از بزرگ ترین شبکه های راه آهن دنیا به شمار می رود که سال گذشته ۱۶۰ ساله شده اسـت. قطارهای هندی روزانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر را جا به جا می کنند. با اینکه ایمنی و ظاهر خوبی ندارند، سوار آن ها شدن تجربه ای کلاسیک اسـت.

مشهورترین جواهرات: زیورآلات هندی از مروارید گرفته تا جواهرات جیپوری در دنیا بسیار مشهور هستند و خانم های هندی همواره از تعداد زیادی زیورآلات استفاده می کنند.

راهنمای سفر به هندوستان
کثیف ترین و خوشمزه ترین غذاها: در هند هر نوع غذایی، غذای خوشمزه و غیر سالم محسوب می شود. کباب های جاده محمدعلی در بمبئی یا ماهی ماکان در جاده لارنس آمریتسار از جمله غذاهای محبوب هستند.

خاص ترین زبان بدن: در هندوستان هیچ زبانی را بهتر از تکان دادن سر، دست، مچ ها و … که بخشی از حرکات خاص هندی ها اسـت، متوجه نمی شوند. اگر می خواهید از آن ها عقب نمانید باید به حرف زدن آن ها دقت کرده و زود حرکات آن ها را یاد بگیرید.

وسواس ترین در مورد بازی کریکت: در هند بازیکنان کریکت بسیار محبوب هستند و دستمزدهای فوق العاده بالایی می گیرند. تماشاهای بازی زنده کریکت در این کشور تجربه ای جالب می باشد که با طبل زنی و آتش بازی و … همراه اسـت.

راهنمای سفر به هندوستان
حیرت انگیزترین جشنواره ها: در کشور هندوستان جشنواره های زیادی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کنند. جشنواره رنگ هولی یکی از جالب ترین آن ها می باشد.

محبوب ترین ایستگاه های تپه ای: شهرهای کوهستانی که به آن ها ایستگاه های تپه ای نیز گفته می شود، بهشت کوهنوردان و دوستداران پیاده روی اسـت. ماتران یکی از مشهورترین ایستگاه های تپه ای هند می باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 آگوست 2016 ... هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های ...آخرين خبر/ مار کبري هندي که بر روي سرش چهره انساننمايي شکل گرفته، ستاره و عروس روستاي گاروگنج هندوستان لقب گرفت. گفتني است کودکان اين روستا از ۲ ...2 آگوست 2016 ... هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران تصاویر. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا ...هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و سرسبز کرالا گسترده ...2 آگوست 2016 ... هر از های هندوستان بروید، عجایبی می که خود انتخاب به مقصد تشکر کرد. هندوستان به مقصدی ای می فرهنگ هند، ها مراسم سنتی ویژگی و ای کشور دین هند ...2 آگوست 2016 ... آکاایران: هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان همواره به عنوان مقصدی افسانه ای شناخته می شود. فرهنگ متمایز هند، جشنواره ها و مراسم های سنتی ...هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. وبسایت ارک توریسم: هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله ...2 آگوست 2016 ... هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و ...هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و سرسبز کرالا گسترده ...


کلماتی برای این موضوع

سفر به کره جنوبی، کشور افسانه و تکنولوژی …تور کره جنوبی تابستان با سلام من به مدت سال در کشور کره زندگی کرده ام ، واقعا مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور بابلسر سفری خاطره انگیز به نگین مازندران …دیدنیهای بابلسر بابلسر در ابتدای‌ سدة کنونى‌ از مراکز مهم‌ تجاری‌ ایران‌ محسوب تمام زیبایی های شمال را یکجا در این بهشت گیلان …بهشت گیلان در شرق استان زیبای گیلان تعدادی از بهترین مقاصد گردشگری وجود دارند؛ فصل موزه های عجیب ایران و جهان آکاموزه ای برای سوپ ژاپنی دیگر همه می دانند ژاپنی ها چقدر به فرهنگ و آداب و رسوم شان مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور …آژانس مهر پروازنوروز تور قبرسکوش آداسیتور لحظه آخریتور ترکیهتور استانبولتور طبیعت ایران و جاذبه طبیعت گردی آناگر می خواهید برفراز ابرها راه بروید جواهردشت مقصد شماست منطقه ییلاقی جواهردشت با سفر به تفلیس قطعه ای از بهشت لست سکندآغاز سفر سفر من به اتفاق همسرم در روز دوازدهم خرداد از پایانه غرب تهران به سمت تفلیس آشنایی با همسایگان ایران ترکیه ترکیه در جنوب شرقی اروپا و شمال غربی آسیا واقع شده استاین کشور دارای دو شهرهای استان تهران دیدنی های استان تهران ایران …دیدنی های استان تهرانمکان های دیدنی استان تهراندیدنی های استان تهرانجاذبه های



لینک منبع :هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران

هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../هندوستان-مقصد-افسانه-ای-گردشگران‎Cached2 آگوست 2016 ... هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های ... Images for هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/هندوستان،-مقصد-افسانه-ای-گردشگران/ هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا ... هندوستان مقصد افسانه ای گردشگران آکا - onvansho onvansho.ir/result/هندوستان-مقصد-افسانه-ای-گردشگران-آکا.html انجمن راسخون هندوستان مقصد افسانه ای گردشگران پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه . راهنمای سفر به هندوستان ارک توریسم حماسیافسانه ای مقصد سفر به هندوستان از لحاظ ... هندوستان مقصد افسانه ای گردشگران - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/هندوستان_مقصد_افسانه_ای_گردشگران‎Cachedدانلود یل تعقیب جیپ با گردشگران در پارک صفاری در هندوستان (فیلم) · دانلود فیل تعقیب جیپ با گردشگران در پارک صفاری در هندوستان (فیلم) ... هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران - شبکه توریسم https://www.shabakehtourism.com/هندوستان،-مقصد-افسانه-ای-گردشگران/ هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا ... برچسب مقصد افسانه ای گردشگران | مطالب کاربران | گردشگری و تور ... www.tishineh.com/tag/9818-1/مقصد-افسانه-ای-گردشگران‎Cached4 آگوست 2016 ... مقصد افسانه ای گردشگران. هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می‌شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله‌های یخ زده هیمالیا ... هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران - پدیده نیوز madahnews.ir/news/7873/هندوستان-مقصد-افسانه-ای-گردشگران‎Cachedهندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و سرسبز کرالا گسترده ... هندوستان مقصد افسانه ای گردشگران - رهتا www.rahta.com/q/هندوستان،_مقصد_افسانه_ای_گردشگران‎Cachedیک معبد خیلی عجیب در هندوستان با خدایی از نوع حیوانات · هندوستان، مقصد افسانه ای گردشگران. صاحب‌خبر - به گزارش بولتن نیوز،هندوستان سرزمینی است که اغلب از ... هند سرزمین افسانه ای - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/543368‎Cached30 دسامبر 2007 ... به این ترتیب صنعت گردشگری هند راه پیشرفت را در پیش گرفته و ... تبلیغاتی توانست بهترین مقصد انجمن دفاتر مسافرتی بریتانیا در ... شعار «هند افسانه‌ای» جایزه بهترین فراخوان تبلیغاتی گردشگری جهان را نصیب خود کند.