مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید

[ad_1]
وب‌سایت بازده: همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم. مدام حواس‌مان اســت که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی می‌کنیم تا میزان شکر، چربی و دیگر مواد تشکیل‌دهنده را بفهمیم. با این وجود، وقتی پای توجه به آن‌چه می‌خوریم وسط باشد، اغلب نوشیدنی ها را فراموش می‌کنیم.

همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم. مدام حواس‌مان اســت که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی می‌کنیم تا میزان شکر، چربی و دیگر مواد تشکیل‌دهنده را بفهمیم. با این وجود، وقتی پای توجه به آن‌چه می‌خوریم وسط باشد، اغلب نوشیدنی ها را فراموش می‌کنیم.

10 نوشیدنی که باید دست از خوردن‌شان بکشید
بسیاری از نوشیدنی های روزمره حاوی شکر، چربی و دیگر مواد تشکیل‌دهنده‌ی مخفی هستند که تلاش‌های ما را به باد می‌دهند. حواس‌تان به این ده نوشیدنی باشد! این‌ها برنامه‌ی کاهش وزن‌تان را مختل می‌کنند.

۱. نوشابه‌ی رژیمی

نوشابه‌ی رژیمی را کنار بگذارید! ممکن اســت تنها گناه‌تان در هنگام بیرون غذا خوردن با خانواده‌ و دوستان‌تان نوشیدن نوشابه باشد، اما این نوشیدنی عاری از هر گونه مواد مغذی اســت و ممکن اســت صدمات آن به بدن آن‌قدر زیاد باشد که بدون کالری بودن آن اصلا یک امتیاز محسوب نمی‌شود!
 
۲. قهوه‌ی زده شده

این نوشیدنی‌ها که هم پول زیادی باید بابت‌شان بپردازید و هم دورکمرتان حسابی بزرگ می‌شود، معمولا از ۲% شیر تشکیل شده‌اند، ۸۰۰ کالری و ۱۷۰ گرم شکر در هر لیوان دارند.

۳. نوشیدنی های انرژی‌زا

این نوشیدنی‌ها که سرشار از قند و کافئین هستند، یک خیزش در انرژی شما ایجاد می‌کنند که عمر کوتاهی دارد و زمانی که از قند و کافئین موجود در آن دوری می‌کنید، دوباره بی‌حال می‌شوید. سعی کنید کسلی میانه‌ی روز خود را رفع کنید، به این ترتیب بدن‌تان از شما ممنون خواهدبود.
 

10 نوشیدنی که باید دست از خوردن‌شان بکشید

۴. اسموتی‌های آماده

میوه‌ی روی بسته بسیار وسوسه‌انگیز اســت. این اسموتی‌ها که از کمی میوه، مقدار زیادی قند تصفیه شده و شیر پرچرب تولید شده‌اند به راحتی در دسترس هستند، اما برای برنامه‌ی کاهش وزن‌تان بسیار ضرر دارند. به جای آن می‌توانید میوه‌ی تازه یا یخ‌زده، شیربادام، و ماست یونانی بخورید.
 
۵. آب‌های طعم‌دار

آب‌های طعم‌دار شاید خوشمزه باشد اما پر از قند هستند و بعد از خوردن آنها همچنان تشنه می‌مانید و میل به خوردن آب خواهید داشت. برای بهبود سلامتی‌تان بهتر اســت آب ساده را جایگزین آنها کنید.

۶. شربت

گول عنوان شربت‌ها را نخورید. هر لیوان شربتِ عاری از میوه به اندازه یک تکه‌ی بزرگ آب‌نبات قند دارد.
 
۷. نوشیدنی های ورزشی

این نوشیدنی‌ها که بعد از یک ورزش یا بازی سنگین نیروی دوباره‌ای به شما می‌دهند، حاوی شیرین‌کننده‌های طبیعی و مصنوعی هستند و افزودنی‌های اصلاح شده‌ی ژنتیکی دارند که توصیه نمی‌شوند.
 
۸. آب‌میوه

آب‌میوه مواد مغذی ضروری برای بدن دارد اما می‌توانید به جای آن سه تا و نصفی دونات بخورید! از آب‌میوه‌های حاوی قند فراوان پرهیز کنید و به جای آن یک تکه میوه بخورید.
 

10 نوشیدنی که باید دست از خوردن‌شان بکشید
۹. لیمونادهای غیرخانگی

لیمونادهای غیرخانگی نیز مانند سایر آب‌میوه‌ها حاوی همان شیرین‌کننده‌های استفاده شده در سودا هستند، انگار که آب‌نبات مایع بخورید!
 
۱۰. نوشیدنی های مخلوط با یخ

نوشیدنی‌های مخلوط یخ‌زده مانند پیناکولادا ۸۸۰ کالری در هر لیوان دارند، بیش‌تر از ی وعده غذا با کالری متوسط برای شام! نوشیدنی‌هایی بخورید که قند و کالری کمی دارند و واقعا شام‌تان را بخورید.
 
با در نظر گرفتن همه‌ی این‌ها، چه باید بنوشیم؟ آب را در بالای فهرست‌تان قرار بدهید. اغلب ما به اندازه‌ی کافی آب در طول روز نمی‌نوشیم. حداقل دو لیتر آب در روز بخورید. سپس، به دنبال نوشیدنی‌هایی باشید که حاوی مواد طبیعی و بدون مواد اصلاح شده‌ی ژنتیکی هستند و از آنها لذت ببرید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 جولای 2016 ... نوشیدنیهایی که باید دست از خوردنشان بکشید. همه ما مدام حواسمان است که چه چیزی در دهان میگذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی میکنیم تا میزان ...[unable to retrieve full-text content]همه ما مدام حواسمان است که چه چیزی در دهان میگذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی میکنیم تا میزان شکر، چربی و دیگر مواد ...15 جولای 2016 ... به گزارش شفا آنلاین، همه ی ما این تجربه را داشته ایم. مدام حواس مان است که چه چیزی در دهان می گذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی می کنیم تا میزان ...همه ما مدام حواسمان است که چه چیزی در دهان میگذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی میکنیم تا میزان شکر، چربی و دیگر مواد تشکیلدهنده را بفهمیم. با این وجود، وقتی پای ...همه ما مدام حواسمان است که چه چیزی در دهان میگذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی میکنیم تا میزان شکر، چربی و دیگر مواد تشکیلدهنده را بفهمیم. با این وجود، وقتی پای ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدبه گزارش کشاورزنیوز، همهی ما این تجربه را داشتهایم. مدام حواسمان است که چه چیزی در دهان میگذاریم. برچسب محصول را به دقت ...9 جولای 2016 ... بازده: ما تجربه داشتهایم. حواسمان که چیزی دهان برچسب را دقت میکنیم میزان چربی دیگر تشکیلدهنده بفهمیم. این وقتی توجه آنچه وسط اغلب ها فراموش ما ...نوشیدنیهایی که باید دست از خوردنشان بکشید ... جامعه > مشکلات مردم - در قوانین مختلفی که رابطه استخدامی بین مستخدم و اشخاص (حقوقی و حقیقی) را معین می کند، ...عکس های عاشقانه دلنوشته های زیبا عاشقانه های تصویری عکس نوشته های عاشقانه عکس نوشته دلنوشته دلنوشته عکس متن های زیبا عکس متن عاشقانه عکس نوشته.


کلماتی برای این موضوع

نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید



لینک منبع :نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید

نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شان-بکشید‎Cached9 جولای 2016 ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید. همه ما مدام حواس‌مان است که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. برچسب محصول را به دقت وارسی می‌کنیم تا میزان ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - آرایشی و بهداشتی ... sefidbarfi.com/نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شا/ 10 نوشیدنی که باید دست از خوردن‌شان بکشید. ۴. اسموتی‌های آماده. میوه‌ی روی بسته بسیار وسوسه‌انگیز است. این اسموتی‌ها که از کمی میوه، مقدار زیادی قند تصفیه شده و ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - شفا آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شان-بکشید/2990711‎Cachedشفا آنلاین>تغذیه>همه ما مدام حواس‌مان است که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. وقتی پای توجه به آن‌چه ... نوشیدنی هایی که باید دست از خوردن شان بکشید. شفا آنلاین>تغذیه>همه ما ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - پادشا padsha.com/tag/نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شان-بکشید‎Cachedنوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید ... یک سنت درآورید. ۶) در ابتدا با در اختیار قرار دادن مجموعه ای از غذاهای بچه، از هنگامی که کودکتان شش ماهه شد، آغاز کنید. هرلحظه، نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - اخبار ایران harlahze.com/سلامت/نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شان-بکشید در ازدواج با افراد طلاق‌گرفته چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ آسپیرین احتمال مرگ ناشی از سرطان را کاهش ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید. برترین ها ... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=1d9b465f-5ad7-4838-a381-fbc7abb33db9 11 جولای 2016 ... شفا آنلاین>تغذیه>همه ما مدام حواس‌مان است که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. وقتی پای توجه به آن‌چه می‌خوریم وسط باشد، اغلب نوشیدنی ها را فراموش می‌کنیم. معلومات طبی - Home | Facebook https://www.facebook.com/معلومات-طبی-1729188287334531/?hc_ref... برای درمان استرس پیشنهاد می کنیم از این تکنیک سنتی ژاپنی که فقط 5 دقیقه طول می کشد و در هر مکانی قابل انجام ..... نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید - دایرکتوری سلامت www.hdir.ir/شفا.../75843-نوشیدنی‌هایی-که-باید-دست-از-خوردن‌شان-بکشید نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید. توضیحات: شفا آنلاین: 21 تیر 1395. شفا آنلاین>تغذیه>همه ما مدام حواس‌مان است که چه چیزی در دهان می‌گذاریم. وقتی پای ... قهوه با بدن ما چه می‌کند؟ - مرکز سلامتی آب هوشمند water.com-1.ir/قهوه-با-بدن-ما-چه-می‌کند؟/‎Cached20 جولای 2017 ... وب‌سایت فرادید: در عصری زندگی می‌کنیم که قهوه بیش از همیشه محبوبیت دارد. ... پس بهتر است قهوه را جایگزین نوشیدنی‌های ناسالم کنید. ۵. ... مناسب ترین ورزش ها برای درمان واریس · نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید ... مدیر سایت – برگه 137 – فود کلینیک foodclinic.ir/author/m0dir/page/137/ نوشیدنی‌هایی که باید دست از خوردن‌شان بکشید · نوشیدنی‌هایی ... یکی از موثرترین روش های رفع یبوست، مصرف غذاهایی است که علایم سندرم متابولیک را کاهش می دهند.