مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این دسر کم شکلات را خالص درست کنید

[ad_1]
وب‌سایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده اسـت, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که درصد کاکائوی آن حداقل 70 درصد باشد استفاده نمایید.

مواد لازم:

  •  زرده تخم مرغ : 4 عدد
  •  شکر دانه ریز : 4 قاشق غذاخوری
  •  شکلات خالص : 50 گرم
  •  آب انگور : 125 میلی لیتر
  •  پودر کاکائو جهت سرو : مقداری

شکلات زابایون

طرز تهیه:

1
. داخل کاسه بزرگی با استفاده از همزن برقی , زرده تخم مرغ ها را با شکر بزنید تا کاملا کرم رنگ شوند .

2. شکلات را ریز رنده نمایید و به مخلوط تخم مرغ اضافه نمایید .

3. آب انگور را به مخلوط شکلات بیافزایید و خوب هم بزنید .

4. کاسه حاوی مخلوط شکلات را روی قابلمه ای پر از آب که به آرامی می جوشد قرار دهید . همزن را روی سرعت کم تنطیم نمایید و در حالی که مخلوط روی حرارت ملایم قرار دارد , آن را مرتب بزنید تا مخلوط سفت و غلیظ شود . مواظب باشید که مخلوط زیاد نپزد یا نبرد .

5. مخلوط داغ را داخل ظروف شیشه ای یا فنجان ها ی قهوه خوری بریزید و روی آن مقداری پودر کاکائو بپاشید . کرم را داغ , سرو نمایید .

توصیه سرآشپز:

دسر شکلات زابایون را کمی پیش از سرو, آماده نمایید, زیرا اگر بماند به تدریج تغییر شکل می دهد و می برد. اگر هنگام پخت, مخلوط سفت شد, بلافاصله آن را از روی حرارت برداشته و داخل کاسه ی آب سرد قرار دهید تا خنک شود. سپس با شدت شروع به هم زدن دسر نمایید تا دوباره به حالت اول برگردد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


29 آگوست 2016 ... از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که درصد کاکائوی آن ...4 سپتامبر 2016 ... وبسایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که ...وبسایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که درصد کاکائوی آن ...29 آگوست 2016 ... این دسر کم شکلات را خالص درست کنید از آن جا که در نحوه تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات بهره گرفته شده است, برای این که دسر, مزه خوبی ...29 آگوست 2016 ... وب سایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی ...از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که درصد کاکائوی آن حداقل 70 درصد باشد, ...این دسر کم شکلات را خالص درست کنید ** از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی ...شما خبرهای روز یکشنبه 14 شهریور 1395 / 2 ذیالحجه 1437 / 4 سپتامبر 2016 را مشاهده میکنید. تماس با ما | تبلیغات | موضوعات خبری. صفحه نخست · مرندو حومه.11 ا کتبر 2016 ... وبسایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که ...


کلماتی برای این موضوع

رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانرابطه کم‌خوابی و پرخوری خواب و اضافه وزن همیشه به هم ربط داده می شود به گزارش تغذیه کودک از ابتدای سالگی تا پایان سالگی درسنین تا سالگی به وزن کودک در هر سال تهیه رب انار خانگی به دو روش یاد بگیر دات کاماین مقاله اختصاصاً برای یاد بگیر دات کام تهیه شده است استفاده از آن با ذکر منبع همراه چاکلت لاوا کیک ~ کارگاه آشپزسازیمن برای درست کردن لاوا کیک از این ظروف با نام رمکین استفاده کردم حالا این اصلا چی یک روز خام گیاهخواری و یک روز سم زداییمن هر کدوم از اینا رو که درست می کنم بد مزه میشه کاشکی جایی بود می شد آماده خریدکیک شکلاتی سنتی کیکشکلاتیگوشه را می توانید این‌جاها در فیسبوک، توییتر، پین‌ترست، گوگل‌پلاس دنبال کنید و بهترین راهنما برای افزایش حجم جلوبازو پایگاه …مدیریت پاسخ در تاریخ مهر ۲ام ۱۳۹۲ ۲۳۲۲ سلام تمرین تغذیه و استراحت هر سه این موارد را نان عاری از گلوتن به نقل از ساینس دیلی ، پژوهشگران در این تحقیق از گندم سیاه ، کوینولا شکلات صبحانه ~ کارگاه آشپزسازیبچه ام تازه به دنیا اومده بود و تصمیم گرفته بودم واسه وبلاگ رسپی شکلات صبحانه رو آماده طرز تهیه کیک عسل و زنجبیل دسر شکلات انار، یک دسر نیم ساعته و آسان مناسب شب یلدا شب یلدا شب چله یکی از مهم ترین



لینک منبع :این دسر کم شکلات را خالص درست کنید

این دسر کم شکلات را خالص درست کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../این-دسر-کم-شکلات-را-خالص-درست-کنید‎Cached29 آگوست 2016 ... این دسر کم شکلات را خالص درست کنید. از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا ... Images for این دسر کم شکلات را خالص درست کنید این دسر کم شکلات را خالص درست کنید - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../این-دسر-کم-شکلات-را-خالص-درست-کنید‎Cached30 آگوست 2016 ... از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که درصد کاکائوی آن ... دسر کم شکلات خالص - دیجی مجله | مجله دیجیتال خبری و آموزشی www.digimajale.com/این-دسر-کم-شکلات-را-خالص-درست-کنید/38843/ 5 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا کند, از شکلاتی که ... این دسر کم شکلات را خالص درست کنید - مجله اینترنتی تلاش ناب talashenab.ir/این-دسر-کم-شکلات-را-خالص-درست-کنید/ 29 آگوست 2016 ... وب‌تارنما آوای سلامتی: از آن جا که در طرز تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات استفاده شده است, برای این که دسر, طعم خوبی پیدا نماید, از شکلاتی که ... طرز تهیه پای شکلات با پریتزل - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24313124 این دسر کم شکلات را خالص درست کنید ... مواد لازم: زرده تخم مرغ : 4 عدد شکر دانه ریز : 4 قاشق غذاخوری شکلات خالص : 50 گرم آب انگور : 125 میلی لیتر پودر کاکائو ... موس شکلات - Spoon-feed Baking https://spbaking.com/recipes/موس-‌شکلات-t51‎Cached2 فوریه 2016 ... توی این دسر شکلات آب شده بوسیله سفیده ی تخم مرغ زده شده حالت اسفنجی پیدا می کنه. رسپی قدیمی به ... http://whatscookingamerica.net/Q-A/EggPasturization.htm مواد لازم: ... من مواد لازم رو نصف کردم اگر کامل درست کنید برای 8 نفر موس شکلات دارید. مواد لازم رو ... شیرجوش رو روی حرارت کم بذارید و هم بزنید. تا کمی ... این دسر کم شکلات را خالص تهیه کنید - سرزه www.serze.com/شکلات-خالص-تهیه-کنید-1660365/‎Cached29 آگوست 2016 ... این دسر کم شکلات را خالص درست کنید از آن جا که در نحوه تهیه شکلات زابایون مقدار کمی شکلات بهره گرفته شده است, برای این که دسر, مزه خوبی ... دسر شکلاتی | طرز تهیه دسر شکلاتی - نمناک namnak.com/دسر-شکلاتی.p20259‎Cachedاین دسر یکی از راحت ترین و سریع ترین دسرهاست که حتی در زمان کم هم میتونید برای مهمانیهاتون دسر ... دسر شکلاتی را می توانید در وعده میان وعده - دسر - سرو کنید . دسر شکلاتی یک نفره با طعم بهار نارنج - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../دسر-شکلاتی-یک-نفره-با-طعم-بهار-نارنج 18 جولای 2016 ... دسری پر مایه در ظروفی کوچک، با طعم بهار نارنج برای ابراز لطف بی حد و اندازه به شما برایتان آموزش داده ایم. ... این دسر کم شکلات را خالص درست کنید.