مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر

[ad_1]
وب سایت زومیت: اپل در مراسم امشب خود از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب اســت و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. با زومیت همراه باشید.

تیم کوک امشب در مراسم اپل اعلام کرد که اپل واچ پر فروش ترین ساعت هوشمند دنیا اســت؛ این در حالی اســت که تحلیل گران فیت بیت را پر فروش ترین ساعت و دستبند هوشمند دنیا می‌دانند. اپل می‌گوید که ساعت هوشمند این شرکت مورد توجه و علاقه‌ی مشتریان قرار گرفته اســت . کاربران آن را ساعتی عالی می‌دانند.

جف ویلیامز در این مراسم از آپدیت Watch OS 3 گفت و از صفحه کلید لمسی اپلیکیشن Breathe و همچنین سیستم هشدار در شرایط اضطراری  که همگی در کنفرانس توسعه دهندگان معرفی شده بود.

یکی از نکات جالب در مورد اپل واچ این اســت که بازی پوکمون گو به این ساعت می آید. بازی پوکمون گو بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده اســت. بازیکنان این بازی بیش از ۴.۶ میلیارد کیلومتر راه رفته اند تا پوکمون شکار کنند.

اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر

ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب اســت و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. این ساعت هوشمند ظاهری شبیه به نسخه قبلی خود دارد. عمر باتری این ساعت هوشمند نیز یک روز اســت.به نظر می‌رسد که مهم‌ترین تغییر  این ساعت هوشمند در ضد آب بودن آن اســت.

در نسل جدید اپل واچ از تراشه‌ی جدید S2 استفاده شده اســت. پردازنده‌ی دو هسته‌ای جدید اپل واچ، ۵۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی عمل می‌کند و قدرت پردازش گرافیکی آن نیز دو برابر شده اســت. پس انتظار می‌رود ساعت جدید اپل واچ سریع‌تر از نسل قبلی باشد و اپلیکیشن‌های سنگین تری را اجرا کند. اپلیکیشن‌های جدیدی مانند Night Sky 4  حالا در اپل واچ با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شوند.

اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر

صفحه نمایش جدید اپل واچ نیز حالا دو برابر روشن‌تر از نسل قبلی اســت. این صفحه نمایش، روشن‌ترین نمایشگری اســت که اپل تا به امروز در تمام محصولات خود استفاده کرده اســت. نمایشگر این ساعت ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارد. که باعث می‌شود به وضوح حتی زیر نور مستقیم آفتاب نیز تصویر آن دیده شود. اپل واچ بعدی GPS داخلی نیز دارد.

 

اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر

در اپل واچ جدید تمرکز ویژه‌ای بر روی یادگیری رفتارهای کاربر شده اســت و اپل مدام به این عبارت را به زبان می‌آورد که از شما یاد می‌گیرد.  حتی اپل معتقد اســت که این ساعت به مرور نوع شنا کردن شما را نیز یاد می‌گیرد.

اپل واچ جدید در نسخه‌ی آلومینومی و استیل و همچنین سرامیکی روانه بازار می‌شود. نسخه دیگری از اپل واچ هم با همکاری نایکی تولید شده اســت. اپل می‌گوید که بیش از یک دهه اســت که با این شرکت تولیدکننده تجهیزات و پوشاک ورزشی در تعامل اســت و امروز مفتخر به معرفی Apple Watch Nike+ اســت. در این نسخه از اپل واچ  دونده‌ها بیشتر مد نظر قرار گرفته‌اند. طراحی این ساعت نیز به کاملا ورزشی اســت و در آن از رنگ‌های فسفری و مشکی استفاده شده اســت. اپلیکیشن Apple Watch Nike+ به ورزشکاران کمک می‌کند تا فعالیت‌های ورزشی خود را تحت نظر بگیرند. سیری نیز می تواند این اپلیکیشن را اجرا کند تا ورزشکار نیازی به لمس صفحه ساعت نداشته باشند.

اپل واچ از ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) عرضه می‌شود و اپل واچ نایکی نیز از اواخر ماه اکتبر  (اوایل آبان ماه) به فروش می‌رسد. حالا با معرفی نسخه جدید ساعت هوشمند اپل، اپل واچ قبلی به قیمت ۲۶۹ دلار کاهش یافت و اپل واچ سری دوم نیز با قیمت ۳۶۹ دلار روانه بازار می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتالفروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال سلام یه کیف سنسوردار میت ۷ هواوی دارم بسیار بسیار



لینک منبع :اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر

Images for اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 50 متر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../اپل-واچ-series-2-ضدآب-تا-عمق-50-متر‎Cached7 سپتامبر 2016 ... اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. این ساعت هوشمند ظاهری شبیه ... نیم نگاهی به اپل واچ سری 2؛ ضد آب تا عمق 50 متری|مجله خبری گوشی‌شاپ www.gooshishop.com/.../نیم-نگاهی-به-اپل-واچ-سری-2-ضد-آب-تا-عمق-50-متری‎Cached25 سپتامبر 2016 ... بالاخره پس از مدت‌ ها حرف، حدیث و انتشار شایعه‌ های مختلف، همانطور که انتظار می‌ رفت شرکت اپل از نسل جدید ساعت‌ های هوشمند خود با نام Apple Watch ... اپل واچ Series 2 معرفی شد: ضد آب تا عمق 50 متر و پردازنده 2 هسته ای ... khabarfarsi.com/u/24886086 7 سپتامبر 2016 ... اپل واچ Series 2 معرفی شد: ضد آب تا عمق 50 متر و پردازنده 2 هسته ای S2 .... در صدد آن آمدیم تا مقایسه آیفون 7 و ال جی جی 5 پرچم دار سری جی گوشی های ... اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر | برترینها vista.ir/news/30454632/اپل-واچ-Series-2-ضدآب-تا-عمق-5-متر‎Cachedاپل در مراسم امشب خود از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. با زومیت همراه باشید. اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق ۵۰ متر – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/244587/ اپل واچ Series 2: ضدآب تا عمق 5 متر. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد ۵۰ درصد سریع تر از نسخه قبلی خود دارد. این ساعت هوشمند ظاهری شبیه به نسخه قبلی ... اپل واچ Series 2 معرفی شد: ضد آب تا عمق 5 متر و پردازنده 2 هسته ای - قطره www.ghatreh.com/.../اپل-واچ-Series-معرفی-عمق-متر-پردازنده-هسته‎Cached7 سپتامبر 2016 ... اپل در مراسم امشب خود از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. ساعت هوشمند جدید اپل ضد آب است و عملکرد 50 درصد سریع تØ. اپل واچ Series 2 معرفی شد: ضد آب تا عمق ۵۰ متر و پردازنده ۲ هسته ای S2 ... saadshop.com/mag/?tag=اپل-واچ-series-2-معرفی...ضد-آب-تا-عمق...متر-و... [ad_1] آئودی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ (Paris motor show) از مدل ۲۰۱۷ دو خودروی A5 Sportback و S5 Sportback رونمایی کرد. در ادامه‌ی خبر همراه ... با تمام ویژگیهای اپل واچ 2 آشنا شوید؛ پردازنده دو هسته ای S2 و ضد آب تا ... technotific.ir/1395/06/.../با-تمام-ویژگیهای-نسل-دوم-اپل-واچ-آشنا-شو/‎Cachedشرکت اپل از نسل دوم ساعت هوشمند خود موسوم به اپل واچ 2 (Apple Watch series 2) ... با تمام ویژگیهای اپل واچ ۲ آشنا شوید؛ پردازنده دو هسته ای S2 و ضد آب تا عمق ۵۰ متر. مشخصات فنی و قیمت گوشی اپل واچ اسپورت 42 میلیمتری | Apple ... www.gsm.ir/item/mobile/show/.../موبایل-Apple-Watch-Sport-42mm/‎Cachedمشخصات فنی کامل گوشی اپل واچ اسپورت 42 میلیمتری،قیمت گوشی Apple Watch Sport 42mm به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی تخصصی ... سری 2 ضد اب هستش دوست عزیز. 0. 0 ... 5 تیر 1396 ساعت 16:46 ... سری دوش ضد آبه البته تا عمق 50 متری.