مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب

[ad_1]

ممکن اســت شما نیز تجربه‌ی مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی در طول شب را داشته باشید. اگر این کار را در یک اتاق تاریک و به وسیله‌ی لپ‌تاپ خود انجام می‌دهید، چشم‌تان به مرور زمان خسته می‌شود. نرم‌افزار Adobe Reader این امکان را فراهم آورده اســت تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب آسان‌تر و بهتر مطالعه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.


ابتدا فایل PDF مورد نظر خود را توسط نرم‌افزار Adobe Reader باز نمایید.

سپس از منوی Edit بر روی Preferences کلیک کنید.
 


در پنجره‌ی Preferences، از ستون سمت چپ بر روی Accessibility کلیک نمایید.


اکنون در محدوده‌ی Document Colors Options، تیک گزینه‌ی Replace Document Colors را بزنید. سپس Use High-Contrast colors را انتخاب کرده و در لیست مقابل High-contrast color combination، گزینه‌ی White text on black (یا ترکیب رنگ دلخواه دیگری) را انتخاب کنید.


سپس (ترفندستان) روی OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.
 

خواهید دید که با این کار متون سفید بر روی پس‌زمینه‌‌ی مشکی قرار می‌گیرد و بدین ترتیب مطالعه‌ی آن‌ها در شب آسان‌تر می‌گردد.
 

 

Kasra
Kasra

کسری مقبلی؛ موسس و مدیر ارشد اجرایی ترفندستان. علاقه‌مند به فناوری و ترفندهای فناوری!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 ژوئن 2016 ... نرمافزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر مطالعه کنید.21 آگوست 2016 ... نرم افزار adobe reader امکانی فراهم آورده اَست تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل هایِ pdf را دَر طول شب آسان تر وَ بهتر مطالعه کنید.مطالعهی ...فایل های PDF وآموزش فایلPDF ودیدن فایل PDF درطول شب وباز کردن فایل PDF ... پس زمینه ی مشکی قرار می گیرد و بدین ترتیب مطالعه ی آن ها در شب آسان تر می گردد.24 ژوئن 2016 ... به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگران جوان؛ ممکن است شما نیز تجربهی مطالعهی کتابهای الکترونیکی در طول شب را داشته ...مطالعهی آسانتر فایلهای PDF در شب. نرمافزار Adobe Reader این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر ...نرمافزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر مطالعه کنید. ممکن است شما نیز تجربهی.نرمافزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر مطالعه کنید.مطالعهی آسانتر فایلهای PDF در شب آموزش تصویری. ... استخدام - 1 هفته پیش; فایل های غیر قابل حذف را پاک کنید آموزش بهترینها... خبرپو - 1 هفته پیش; نظامیان ...24 ژوئن 2016 ... نرمافزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر مطالعه کنید.30 جولای 2016 ... شما اینجا هستید : خانه – دستهبندی نشده – مطالعهی آسانتر فایلهای PDF در شب ... رنگ صفحه، فایلهای PDF را در طول شب آسانتر و بهتر مطالعه کنید.


کلماتی برای این موضوع

دانلود نرم افزار مدیریت … نرم افزاری برای مطالعه ی کتاب های الکترونیکی است که صفحه نمایش رایانه را بازی‌های ویندوز در ویندوز ویرایشگر ویندوز فایل‌های اجرایی حافظه فلش ترفندهای ویندوز بازی‌های ویندوز آموزش کامپیوتر،ترفندهای کامپیوتریمرتب کردن فایل ها در ویندوز کاربرانی که با تعداد زیادی فایل مختلف سر و کار دارند عواملی که زن را برای مرد جذاب می کندیکی از صفات ستوده نزد خداوند، متانت و صبوری یک زن در زندگی مشترک است، برخی این رفتار دین وزندگی تایبادنوستراداموس نام لاتین مایکل دنوستردام، فیزیکدان و منجمی فرانسوی بود که در قرن ۱۶ مهارت بلاگدر ویندوز درحالت پیش فرض سیستم را به ۲۰ از پهنای باند یک اتصال به آموزش و ترفند وردآموزش و ترفند ترفند …آموزشویندوزکامپیوترنرم افزارسخت افزارویروسهکرجیستریفتوشاپوبلاگگرافیکآموزش کلاس ششم دلفانبرنامه ریزی سالانه بررسی کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم در سال تحصیلی گستره



لینک منبع :مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب

مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری - بیتوته www.beytoote.com/computer/tarfand.../files-reading-tutorials.html‎Cachedنرم‌افزار Adobe Reader , ترفندهای نرم‌افزار Adobe Reader , مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF , فایل‌های PDF , نرم افزار خواندن فایل های pdf , مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری - دانلود کتاب www.takbook.com/book/مطالعه‌ی-آسان‌تر-فایل‌های-pdf-در-شبآمو/‎Cachedمطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری. نرم‌افزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب ... مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری - دانلود کتاب www.takbook.com/191519-article/.../مطالعه‌ی-آسان‌تر-فایل‌های-pdf-در-شبآمو/ نرم‌افزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب آسان‌تر و بهتر مطالعه کنید. ممکن است شما نیز تجربه‌ی. مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری - خبر از ما www.khabarazma.com/160780 24 ژوئن 2016 ... نرم‌افزار Adobe Reader امکانی فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب آسان‌تر و بهتر مطالعه کنید. مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب - دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی nkums.ac.ir/Content/.../مطالعه‌ی%20آسان‌تر%20فایل‌های%20PDF%20در%20شب مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب. ممکن است شما نیز تجربه‌ی مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی در طول شب را داشته باشید. اگر این کار را در یک اتاق تاریک و به ... مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب itc.csa.nkums.ac.ir/.../مطالعه‌ی%20آسان‌تر%20فایل‌های%20PDF%20در%20شب‎Cachedمطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب. ممکن است شما نیز تجربه‌ی مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی در طول شب را داشته باشید. اگر این کار را در یک اتاق تاریک و به ... آموزش مطالعه راحت فایل های PDF در شب - نمناک namnak.com/مطالعه-ی-آسان-تر-فایل-های-PDF.p33378‎Cachedفایل های PDF وآموزش فایلPDF ودیدن فایل PDF درطول شب وباز کردن فایل PDF توسط ... شما نیز تجربه ی مطالعه ی کتاب های الکترونیکی در طول شب را داشته باشید . مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری | تک مطلب takmatlab.com/مطالعه‌ی-آسان‌تر-فایل‌های-pdf-در-شبآمو/‎Cachedنرم‌افزار Adobe Reader , ترفندهای نرم‌افزار Adobe Reader , مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF , فایل‌های PDF , نرم افزار خواندن فایل های pdf , مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری - صفحه 400 از ... webnegin.ir/page/400/?orderby=menu_order حبیب الله القانیان تاجر کلیمی و رییس انجمن کلیمیان؛ سرمایه گذار ساخت پاساژ پلاسکو بعنوان نخستین مجتمع تجاری بلند مرتبه تهران بود. خانواده القانیان به مدت ... مطالعه‌ی آسان‌تر فایل‌های PDF در شب+آموزش تصویری – دخترونه dokhtaroone.com/مطالعه‌ی-آسان‌تر-فایل‌های-pdf-در-شبآمو/.../ترفند-های-کامپیوتری/‎Cachedنرم‌افزار Adobe Reader این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید با تغییر رنگ صفحه، فایل‌های PDF را در طول شب آسان‌تر و بهتر مطالعه کنید. در این ترفند به نحوه‌ی ...