مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هنرنمایی با دیوارهای خانه

[ad_1]

با خود فکر می‌کنم چه کارهایی می‌توان با دیوارها انجام داد؟ آنها را رنگ کنم، استیکرهای بزرگ و جذاب بچسبانم، کاغذ دیواری کنم، باکس‌های مستطیلی یا مربعی به دیوار بکوبم، نقاشی‌های متنوع و متفاوت روی دیوار بکشم یا کاردستی‌های کاغذی رنگ و وارنگ درست کنم و با پونز به دیوار بچسبانم؟

هر فکری که به ذهنم می‌رسد وجودم را سرشار از ذوق و شوق و اشتیاق می‌کند. تصور این که بتوانم دیوار اتاق خوابم را به رنگی تازه دربیاورم و نقشی ساده و رویایی روی آن بیندازم مرا به وجد می‌آورد. دیوارهای اتاق پذیرایی، راه‌پله‌ها یا آشپزخانه که جای خود دارد. خانه‌ام قرار اسـت به شکلی نو دربیاید و همه چیز جدید شوند. دیگر جای درنگ نیست. از جا بلند می‌شوم و به فروشگاه می‌روم. وسایل مورد نیاز را تهیه می‌کنم و به خانه برمی‌گردم. لوازم خانه را جابه‌جا می‌کنم، نردبام را می‌آورم و کار را شروع می‌کنم. امروز، شروع یک زندگی دوباره اسـت!

چند روز طول می‌کشد، تا این که خانه به همان شکلی درمی‌آید که دلم می‌خواست. خرج چندانی دستم نگذاشت، اما ذوق و سلیقه و همچنین حوصله‌ام را بشدت به چالش کشید. نتیجه برای خودم و خانواده‌ام کاملا رضایتبخش اسـت. حالا همان ساعت دیواری، تابلو و کشتی تزئینی را به دیوار آویخته‌ام، اما هر کدام جلوه‌ای تازه پیدا کرده‌اند و هر یک
به نحوی به رویم لبخند می‌زنند.

به شما هم توصیه می‌کنم سعی کنید با صرف کمترین هزینه، ظاهری جدید و زیبا به منزلتان ببخشید. در اینجا طرح‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با توجه به آنها بتوانید ایده بگیرید و خلاقیت‌هایی جالب‌تر را در منزل به کار گیرید.

درختی بر دیوار: طرحی زیبا و دل‌انگیز یادآوری‌کننده فصل روح بخش بهار. سعی کنید دیوار را مخصوصا در نیمه بالایی با اندک مایه آبی رنگ کنید تا تداعی‌کننده آسمان باشد. طرح درخت و برگ‌هایش را ابتدا با مداد بکشید و سپس با رنگ کامل کنید. طرحی ساده اسـت، اما چون بر دیوار عاری از طرح قرار می‌گیرد به خوبی خودنمایی می‌کند. سه تکه چوب را به نجار سفارش دهید تا مانند پایه‌ای بلند و باریک برایتان آماده کند. آنها را روی شاخه‌ها بر دیوار بکوبید تا تکیه‌گاهی شاخه‌ای شکل بگیرد. روی شاخه‌ها عکس، مجسمه یا هر چیز قشنگ و ظریف دیگر که به ذهنتان می‌رسد قرار دهید. شاید یکی از بهترین گزینه‌ها، مجسمه کوچک یک پرنده باشد که روی شاخه نشسته اسـت.

پروانه‌های در حال پرواز: ابتکار جالبی اسـت. یک بشقاب روی میز اسـت و پروانه‌ها از داخل آن درآمده‌اند و بر فراز دیوار بال و پر گشوده‌اند.

درست کردنش کار آسانی اسـت و تنها چیزی که لازم دارد کمی حوصله و سلیقه اسـت. با مقوا تعدادی پروانه در اندازه‌های کوچک و بزرگ درست کنید، آنها را از وسط تا کنید تا بیشتر به پروانه شباهت پیدا کند و سپس در کنار هم بالا و پایین بچسبانید. این پروانه‌ها از داخل یک بشقاب درآمده‌اند، اما ممکن اسـت پروانه‌های شما از یک گلدان یا جعبه دربیایند!

قاصدک: به قاصدک‌های درحال پرواز روی این دیوار نگاه کنید و برای لحظه‌ای وارد عالم طبیعتی شوید که در آن گل‌های قاصدک می‌رویند و با وزیدن اولین باد، از جای خود بلند می‌شوند و در آسمان به گشت و گذار می‌پردازند. برای آن که بتوانید یک چنین طرح ظریفی را روی دیوار پیاده کنید، ابتدا طرح گل اصلی و قاصدک‌های روی دیوار را روی کاغذ یا مقوا برش دهید، سپس آن را روی دیوار قرار دهید تا حالت شابلون را پیدا کند و بعد رنگ کنید. این طرح انتخاب فوق‌العاده‌ای برای اتاق خواب اسـت و حس آرامش طبیعت را به بیننده القا می‌کند.

یک دیوار پر از عشق: با کاغذرنگی‌های قرمز قلب‌هایی در اندازه‌های مختلف درست کنید. قلب‌ها را از مرکز کمی تاکنید تا برجسته به نظر بیاید. آنها را به طور متمرکز در یک نقطه از دیوار بچسبانید یا با پونز وصل کنید تا نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند. در اینجا قلب‌ها به نحوی در نزدیکی چراغ رومیزی روی دیوار چیده شده‌اند گویی از چراغ به جای نور، قلب درآمده اسـت! شما می‌توانید قلب‌ها را دور قاب عکس، آینه یا هر جای دیگر که به ذهنتان مناسب می‌آید بچسبانید.

دوچرخه و نقشه: اگر در خانه فرزند دبستانی دارید که به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند اسـت و می‌خواهید او را با جغرافیای دنیا آشنا کنید، این طرح را روی دیوار اتاقش نقاشی کنید. دوچرخه‌ای کامل که چرخ‌هایش را نقشه جهان تشکیل داده اسـت. فرزند شما هر روز به این دوچرخه نگاهی می‌اندازد و طی گذشت زمان، جغرافیای دنیا خود به خود در ذهنش حک می‌شود. طرحی بسیار خلاقانه اسـت و هر کس که چشمش به آن بیفتد برای لحظه‌ای در دل به مبدع آن آفرین می‌گوید.

گربه‌های بازیگوش: این هم طرحی مناسب و جذاب برای راه‌پله‌ها. یک چراغ سه شاخه، گربه‌های ناقلایی که در کمین گنجشک‌ها نشسته‌اند و گنجشک‌هایی که بخوبی راه فرار کردن را بلدند یادآوری‌کننده فضای خلوت خیابان‌ها در هنگام شب اسـت. مانند تصویر، چراغ را روی پله‌های اول بکشید تا جای کافی برای میله آن وجود داشته باشد. سپس یکی یکی گربه‌ها و بعد هم گنجشک‌ها را طراحی کنید. ابتدا خطوط دور را با مداد بکشید و هرگاه از درستی نقاشی‌ها اطمینان حاصل کردید، با رنگ سیاه کار را کامل کنید. داخل چراغ‌ها را هم سفید کنید تا مشخص شود که چراغ‌ها روشن‌اند. رنگ سیاه گربه‌ها و گنجشک‌ها تداعی‌کننده فضای شب اسـت و چالش طبیعت برای ادامه بقا برای هر بیننده‌ای لطف خود را دارد.

کبوتری بر شاخه‌:طرحی ساده و در عین حال تاثیرگذار. ابتدا طرح آن را با مداد روی دیوار بکشید و سپس با رنگی مناسب نقاشی کنید. این تصویر به صورت تک‌رنگ کشیده شده و لطف و زیبایی خود را به همراه دارد.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 جولای 2015 ... به در و دیوار خانه نگاهی میاندازم. ساعت دیواری بزرگ آن بالا تیکتاک میکند و زمان را پیش میبرد، قاب عکس دختربچهای در حال دویدن در طبیعت در ...۱۳۹۵/۰۴/۱۱ 3 بازدید. هنرهای خانگی:هنرنمایی با دیوارهای خانه. کد مطلب : 287591 به و خانه میاندازم. دیواری آن تیکتاک و را میبرد، عکس در دویدن طبیعت کنارش و آن کشتی ...15 جولای 2015 ... به در و دیوار خانه نگاهی می اندازم. ساعت دیواری بزرگ آن بالا تیک تاک می کند و زمان را پیش می برد، قاب عکس دختربچه.16 جولای 2015 ... هنرنمایی با دیوارهای خانه ... شنبه ۱۲ تیر ۹۵با این 5 گام پوستی بدون چین و چروک را تجربه کنید; شنبه ۱۲ تیر ۹۵یک اختلال نسبتا شایع در آقایان ...یک هنرمند اسپانیایی با مداد معمولی تصاویری زیبا روی شیشه پنجره کشیده است.این هنرمند آثار دیگری نیز بر روی دیوارهای شهر یا دیوار خانه خلق کرده است و آثاری ...اخبار اخبار گوناگون هنرنمایی با مداد روی شیشه,هنرنمایی با مداد,نقاشی,آموزش نقاشی ... نیز بر روی دیوارهای شهر یا دیوار خانه خلق کرده است و آثاری لطیف و زیبا میکشد.7 جولای 2015 ... شاید با خود فکر میکنی ادامه زندگی در یک خانه یکنواخت افسردگی میآورد و ... تصویر هنرنمایی با راه پله های خانه .... تصویر هنرنمایی با دیوارهای خانه ...اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها شهرهای امروزی با برج های بلند و دیوارهای ... از آن ها محلی برای هنرنمایی خود می سازند و گاهی دیوار بلند آپارتمانی را چنان با رنگ می ... تویی، قهر تویی قند تویی، زهر تویی، بیش میازار مرا حجره ی خورشید تویی، خانه ی ...دیوارهای خانه تان را متحول کنید - @@@وطنم جزین@@@ - - @@@وطنم جزین@@@ ... عبدالمجید (3). مجسمه های هنری با شن (3). هنرنمایی با کاغذ رولی (3) .... این دیوارها با تنوعی قابل توجه در زمینه بافت از نوع سنگ آنتیک، آجر، کنیتکس و ... در بازارهای ...


کلماتی برای این موضوع

دکوراسیون حمام و دکوراسیون دستشویی و توالت، …در این قسمت با چیدمان و زیبایی در حمام و دستشویی و سرویس بهداشتی آشنا شده و اصول کلی تزیین دیوار، تزیین دیوار اتاقها برای زیباتر شدن خانه تزیین دیوارتزیین دیوار منزلتزیین جالب دیوارتزئین دیوارتزیین دیوار با وسایل ساده خانه های رویایی عکس خانه های رویایی عکس گردآوری پایگاه اینترنتی تکناز خانه های رویایی عکسسفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …شاید ساخت یک تخت خواب مطابق با سلیقه تان در نگاه اول غیر قابل انجام و باورنکردنی باشد آشنایی با سواحل آنتالیا تصاویردور دنیا با یک کلیک شهر آنتالیا راهنمای سفر به شهر آنتالیا ترکیه چرا آنتالیا از بقیه مهدی باقربیگی بر مزار بی بی قصه های مجید عکسقطعا قصه های مجید برای بسیاری از مردم خاطرات دوران کودکی و نوجوانی را زنده می کند چه گران قیمت ترین ماشین سیتروئن عکستصاویر جالب از کشور مولوسیا با سه نفر جمعیت زن و شوهر های عجیب عکس مادری که از تولد عکس محمدرضا فروتن و همسرش عکسهای دیدنی برخی بازیگران زن ایرانی در حال گریم کردن دختر ساله تام کروز و کتی هولمز مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …آیا نوکسیگی پدیده ای جهانی و پیوسته و کهن بوده است یا ما با نوع خاصی از آن و در مقطعی وب سایت رسمی پیش دبستان و دبستان پسرانه دی …مقاله کمکهای اولیه روان شناختی و سلامت روان برای همه با موضوع بهداشت روانی



لینک منبع :هنرنمایی با دیوارهای خانه

Images for هنرنمایی با دیوارهای خانه هنرنمایی با دیوارهای خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هنرنمایی-با-دیوارهای-خانه‎Cached15 جولای 2015 ... به در و دیوار خانه نگاهی می‌اندازم. ساعت دیواری بزرگ آن بالا تیک‌تاک می‌کند و زمان را پیش می‌برد، قاب عکس دختربچه‌ای در حال دویدن در طبیعت در ... هنرنمایی با دیوارهای خانه - کمونه kamooneh.com/fa/news/83328/هنرنمایی-با-دیوارهای-خانه‎Cached18 جولای 2015 ... هنرنمایی با دیوارهای خانه. به شما هم توصیه می‌کنم سعی کنید با صرف کمترین هزینه، ظاهری جدید و زیبا به منزلتان ببخشید. در اینجا طرح‌هایی را به شما ... هنرنمایی با دیوارهای خانه - China Radio International persian.cri.cn/921/2015/07/20/169s154456_3.htm 20 جولای 2015 ... یک دیوار پر از عشق: با کاغذرنگی‌های قرمز قلب‌هایی در اندازه‌های مختلف درست کنید. قلب‌ها را از مرکز کمی تاکنید تا برجسته به نظر بیاید. آنها را به ... هنرنمایی با دیوارهای خانه | به در و دیوار خانه نگاهی می اندازم. - قطره www.ghatreh.com/news/nn26645663/هنرنمایی-دیوارهای-خانه 15 جولای 2015 ... به در و دیوار خانه نگاهی می اندازم. ساعت دیواری بزرگ آن بالا تیک تاک می کند و زمان را پیش می برد، قاب عکس دختربچه. هنرنمایی بر بوم دیوار - نشریه اینترنتی نوجوانها nojavanha.com/?p=85909‎Cachedآن ها گاهی خرابی ها را نیز نمی پوشانند بلکه از آن ها محلی برای هنرنمایی خود می سازند و گاهی دیوار بلند آپارتمانی را چنان با رنگ می پوشانند که عابران را خیره می کنند. هنرنمایی ام دی اف در دکوراسیون داخلی + تصاویر - نمناک namnak.com/دکوراسیون-ام-دی-اف.p38111‎Cachedبنابراین عکس های خانوادگی یا آثار هنری فرزندانتان را قاب کنید و از دیوار بیاویزید . اتاق نشیمن ... تصاویر دکوراسیون داخلی خانه با تزیینات ام دی اف. دکوراسیون ام ... تزئین دیوار خانه با استفاده از چوبهای کبریت +تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/decoration/تزئین-دیوار-خانه.html‎Cached1 جولای 2017 ... تزئین دیوار خانه با استفاده از چوبهای کبریت را در ادامه ببینید. ... دیوارهای خانه باشد. ولی این سبک هنرنمایی ها که توسط خود صاحب خانه انجام می گیرد دیوار نگاری شهری بایگانی - دیوار دیزاین - نقاشی ساختمان divardesign.com/tag/دیوار-نگاری-شهری/‎Cached20 آگوست 2016 ... ... ملل مختلف و شکل‌گیری شهرهای بزرگ همچنان نقش کردن بر دیوار خانه (شهر) ادامه دارد. ... دیوار‌های شهر تهران هم از سال‌ها پیش فرصت بوده برای هنرنمایی. ... اخیر مسوولان سازمان زیباسازی با اهمیت بیشتربه نقاشی های دیواری بر بهبود سیما ... آخرین خبر | در و دیوارهای خانه مثل روز اول تازگی ندارد؟ akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3331137‎Cached8 مارس 2017 ... جام جم/ هنرنمایی با راه پله های خانه از خانه‌ات خسته شده‌ای؟ دیگر در و دیوارهایش برایت مثل روز اول تازگی ندار...