مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توئیتر فروخته می شود؟!

[ad_1]

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: به نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس شنیده‌ها طی جلسه‌ی ۱۸ شهریور هیئت مدیره‌ی این کمپانی، در مورد واگذاری و فروش توییتر نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

  هیئت مدیره توییتر در مورد فروش این شبکه اجتماعی تصمیم می‌گیرند

توییتر از جمله‌ی شبکه‌های اجتماعی قدیمی دنیای مجازی اسـت که در ماه‌های اخیر حال و روز چندان خوبی نداشته اسـت. تلاش‌های جک دورسی، موسس و مدیرعامل کنونی این کمپانی نیز نتوانسته گره از مشکلات توییتر باز کند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که در خلال موضوعات مختلف قابل بحث طی جلسه‌‌‌ی هیئت مدیره که ۱۸ شهریور برگزار می‌شود، بحث واگذاری و فروش توییتر نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ماه‌های اخیر شایعات متعددی در مورد تغییرات در توییتر و احتمال تصاحب آن توسط یک کمپانی دیگر مطرح شده که همین موضوع باعث افزایش ارزش سهام توییتر و زنده شدن امیدها در دل سهامداران شده اسـت، چراکه بنابر شایعات، سهامداران امیدوارند تا خریداری برای این شبکه‌ی اجتماعی پیدا شود.

نام‌های بزرگی در دنیای رسانه و تکنولوژی وجود دارند که می‌توانند نگاه دقیق‌تری را به پتانسیل و داشته‌های توییتر انداخته و این شبکه‌ی اجتماعی را مال خود کنند. برای مثال می‌توان به آلفابت اشاره کرد که با تصاحب توییتر می‌تواند آن را یکی از زیرمجموعه‌های خود قرار دهد. همچنین باید به اپل، روپرت مورداک و کمپانی قرن بیست و یکم فاکس اشاره کرد. البته شماری از کمپانی‌های خصوصی نیز می‌توانند با تصاحب توییتر، مشکلات این شبکه‌ی اجتماعی را التیام بخشیده و آن را به دور از انظار عمومی تقویت کنند.

در گذشته موسسان و رهبران توییتر به این موضوع اشاره کرده‌اند که درصدد حفظ استقلال خود هستند، اما ایده‌ی فروش توییتر زمانی جدی‌تر از پیش مطرح می‌شود که ایوان ویلیامز، عضور هیئت مدیره و موسس این شبکه‌ی اجتماعی در سخنانی به این موضوع اشاره کرده که توییتر باید در مورد آینده‌ی استقلال خود گزینه‌ی خوب را انتخاب کند.

ویلیامز پیش از آنکه دیک کوستولو بر مسند ریاست بنشیند، مدیرعامل توییتر بود. وی در گفتگویی با بلومبرگ، انتخاب بهترین گزینه ممکن را در مورد حیات توییتر به عنوان یک کمپانی مستقل پررنگ کرده اسـت. سهام توییتر پس از گفته‌های ویلیامز شاهد افزایشی ۶ درصدی بود.

اما یافتن یک خریدار برای این سرویس کار چندان ساده‌ای نیست، چراکه هزینه‌ی تصاحب توییتر بسیار بالا تخمین زده می‌شود. با توجه به پرداخت ۲۶ میلیارد دلار برای تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت، برآوردها نشان از این دارند که خریدار توییتر باید مبلغی قریب به ۱۸ میلیارد دلار را برای به‌دست آوردن توییتر پرداخت کند. البته برچسب قیمت ۱۸ میلیارد دلاری برای یک کمپانی که درگیر رشد کند بوده و هر فصل پول از دست می‌دهد، زیاد اسـت.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع، توییتر درصدد آن اسـت تا بهره‌وری را افزایش داده و هزینه‌های خود را کاهش دهد. یکی از روش‌های کاهش هزینه را باید تعدیل نیرو خواند. توییتر اکتبر سال گذشته دست به اخراج ۸ درصد کارمندان خود زد که همین موضوع نگرانی‌ها در مورد تکرار تعدیل نیرو را افزایش داده اسـت.

البته کاهش نیروی کار برای بار دوم اجتناب ناپذیر اسـت. براساس آخرین آمار که مربوط به ۳۰ ژوئن سال جاری اسـت، توییتر بیش از ۳٫۸۶۰ نیروی کار دارد. منابع نزدیک به توییتر از احتمال انجام دور دیگری از تعدیل نیرو سخن گفته‌اند که می‌تواند این شبکه‌ی اجتماعی را از نظر خریداران جذاب‌تر کند.

همچنین باید به زیرمجموعه‌ها و بخش‌های دیگری از توییتر اشاره کرد که این مجموعه را بزرگ‌تر کرده اسـت. برای مثال می‌توان به MoPub، Vine و Fabric اشاره کرد که توییتر می‌تواند با فروش آن‌ها به کمپانی‌های کوچک‌تر، تمرکز خود را روی فعالیت اصلی‌اش افزایش داده و موقعیت خود را برای خریداران بهتر از پیش کند.

در کنار تصاحب توییتر، گزینه‌های دیگری نیز مطرح اسـت که یکی از این موارد خرید بخش بزرگ‌تری از سهام توییتر توسط سهامداران کنونی این کمپانی اسـت. برای مثال می‌توان به استیو بالمر، مدیرعامل سابق مایکروسافت و مالک تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز اشاره کرد که در کنار آلولید بن تلال، شاهزاده‌ی سعودی بخش بزرگی از سهام توییتر را در اختیار داشته و بنابر شایعات در نظر دارند تا بخش دیگری را مال خود کنند.

 هیئت مدیره توییتر در مورد فروش این شبکه اجتماعی تصمیم می‌گیرند

شماری از منتقدان دو شغله بودن جک دورسی را به عنوان مدیرعامل Twitter و Square عامل عدم تمرکز بیشتر روی توییتر عنوان کرده‌اند. یک سال از تصدی دورسی بر صندلی ریاست در توییتر می‌گذارد، اما هنوز روند درآمدزایی این کمپانی بهبود نیافته اسـت.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


توییتر فروخته میشود. بخش دانش و فناوری الف،18 مرداد95. مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به ...8 آگوست 2016 ... توییتر فروخته میشود. مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به قیمت پیشنهادی ...8 آگوست 2016 ... توییتر فروخته میشود. مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به قیمت پیشنهادی ...گفتنی است استیو بالمر و ولیدبن طلال 9 درصد از سهام توییتر را در اختیار خوددارند. برای نمایش تمام اخبار با عنوان توییتر فروخته میشود اینجا کلیک کنید.8 آگوست 2016 ... توییتر فروخته میشود ! مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به قیمت پیشنهادی ...8 آگوست 2016 ... توییتر هم فروخته میشود! مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به قیمت ...8 آگوست 2016 ... توییتر فروخته میشود. مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکاً توییتر را به قیمت پیشنهادی ...8 آگوست 2016 ... بخشی از سهام توییتر برای فروش عرضهشده و پتانسیل خرید کل کمپانی با تصاحب این سهام توسط افرادی مانند استیو بالمر و پرنس ولید بن طلال ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت سایبربان: مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک ...توییتر فروخته میشود البته رابرت پک تحلیلگر SunTrust احتمال خرید توییتر توسط این دو سهامدار بزرگ را بعید دانسته و تأکید کرده است که جک دورسی مؤسس ...


کلماتی برای این موضوع

توئیتر فروخته می شود؟ نوشته شده توسطبین الملللید خبر به نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس توئیتر فروخته می‌شود؟به گزارش خبرآنلاین، بخشی از سهام توئیتر برای فروش عرضه‌شده و پتانسیل خرید کل کمپانی توئیتر فروخته می شود؟ توئیترفروختهمیشودبه نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس شنیده‌ها طی توئیتر به قیمت میلیارد دلار فروخته می‌شود؟ …به گزارش سیتنا به نقل از خبرآنلاین، بخشی از سهام توئیتر برای فروش عرضه‌شده و پتانسیل میکی‌موس به زودی مدیر توئیتر می‌شود – موبناآیفونخودراضدآبکنیدمیکی‌موس به زودی مدیر توئیتر می‌شود به ارزش دلار فروخته می‌شود تا مجموع توئیتر به قیمت میلیارد دلاربه استیو بالمر و …توئیتر به قیمت میلیارد دلاربه استیو بالمر و ولید بن طلال فروخته می‌شود؟جنس فروخته شده پس گرفته می شود پایگاه خبری … جنس فروخته شده پس گرفته می شود جنس فروخته شده پس گرفته می به ایران در توئیتر توئیتر اکانت مدیر و مؤسس خود را فیلتر کرد سیتناسیستم فیلترینگ توئیتر به در توئیتر می‌شود و اکانت فروخته می‌شود الف توییتر فروخته می‌شود توییتر فروخته می‌شود نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شودمچی جهان فروخته شد مچیجهانفروختهشدجنس فروخته شده پس گرفته می‌شود توئیتر فروخته می شود؟



لینک منبع :توئیتر فروخته می شود؟!

توئیتر فروخته می شود؟! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/384439/توئیتر-فروخته-می-شود 8 سپتامبر 2016 ... توئیتر فروخته می شود؟! به نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس شنیده‌ها طی جلسه‌ی ۱۸ شهریور هیئت مدیره‌ی این ... توییتر. چیزی‌ست که در حال رخ دادن است. https://twitter.com/?lang=fa‎Cached Similarبه توییتر خوش آمدید. با دوستان خود و دیگر افراد جالب توجه تماس برقرار کنید. خبرهای تازه از آنچه مورد توجه شماست را در لحظه دریافت کنید و از تمام زوایا شاهد تحولات ... توئیتر فروخته می شود؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1085551‎Cached6 آگوست 2016 ... مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکا توئیتر را به قیمت پیشنهادی 22 تا 26 میلیارد دلار ... توئیتر فروخته می شود؟! - وب‌سایت روزامه roozame.com/detail/1028069 توئیتر فروخته می شود؟! به نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس شنیده‌ها طی جلسه‌ی ۱۸ شهریور هیئت مدیره‌ی این کمپانی، در مورد ... توئیتر فروخته می شود؟! - سرویس خبری servicekhabari.com/122154 10 سپتامبر 2016 ... zoomit.ir – حسین خلیلی صفا: به نظر می‌رسد روزهای آرام تابستان برای توییتر به سر آمده، چراکه براساس شنیده‌ها طی جلسه‌ی ۱۸ شهریور هیئت مدیره‌ی ... توئیتر به یک شاهزاده سعودی فروخته می شود//ولید بن طلال ، چه معنایی ... vitrinou.ir/post/918‎Cached9 آگوست 2016 ... به گفته رسانه ها ، «استیو بالمر»، مدیر عامل سابق مایکروسافت به همراه شاهزاده سعودی «ولید بن طلال» پیشنهاد خرید سهام این شرکت به بهای حدود 26 ... توئیتر به استیو بالمر و ولید بن طلال فروخته می‌شود؟ - آفتاب aftabnews.ir/.../توئیتر-به-استیو-بالمر-و-ولید-بن-طلال-فروخته-می‌شود‎Cached6 آگوست 2016 ... مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکا توئیتر را به قیمت پیشنهادی 22 تا 26 میلیارد دلار ... توئیتر به قیمت 26 میلیارد دلاربه استیو بالمر و ولید بن طلال ... www.3neshaneh.com/news/single/433000 توئیتر به قیمت 26 میلیارد دلاربه استیو بالمر و ولید بن طلال فروخته می‌شود؟ کد خبر 433000 - 1395 05 | تاریخ: 152 روز پیش-1395/05/17 | ساعت: 00:19 ... توئیتر به استیو بالمر و ولید بن طلال فروخته می شود؟ - تدبیر | خبر ... khabarfarsi.com/u/23151310 6 آگوست 2016 ... توئیتر به استیو بالمر و ولید بن طلال فروخته می شود؟ مدیر اجرایی سابق مایکروسافت و شاهزاده سعودی با تشکیل یک تیم تجاری قصد دارند مشترکا ... «دیک کاستلو» بخشی از سهام خود را در توئیتر فروخت ebinews.com/.../دیک-کاستلو-بخشی-از-سهام-خود-را-در-توئیتر-فروخت.aspx با در نظر گرفتن سهامی که تحت عنوان Stock Option ( سهامی که زیر قیمت موجود به کارکنان یک شرکت داده می‌شود) در اختیار دارد کاستلو کمی بیشتر از 9 میلیون سهم را ...