مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عجیب ترین و زیبا ترین سواحل دنیا

[ad_1]
وب سایت 118 سفر: با این که ممکن اســت پیشنهاد سفر به نواحی ساحلی کمی تکراری شده باشد، ساحل های زیادی وجود دارند که هنوز هم جذابیت و زیبایی خاص خود را حفظ کرده اند. امروز می خواهیم سواحلی را معرفی کنیم که می توانند تجربه ای بی نظیر از یک سفر رویایی را برایتان به ارمغان بیاورند، با ما همراه باشید.

1. South Beach؛ میامی

این ساحل بیشتر برای شب های زیبای خود و ماسه های سفیدش مشهور شده اســت و می تواند مقصد خوبی برای تعطیلات آخر هفته آن هایی که قصد سفر به آمریکا را دارند، باشد.

بهترین سواحل دنیا

2. Railay Beach؛ تایلند

Railay Beach که تنها به قایق قابل دسترسی اســت، تبدیل به یکی از زیبا ترین و آزام بخش ترین مکان های تفریحی تایلند شده اســت.

بهترین سواحل دنیا


 

3. Navagio Beach؛ یونان

این ساحل که به ساحل "کشتی شکسته" نیز مشهور اســت، منظره بی نظیری را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. این نام به دلیل کشتی که در سال 1980 در این منطقه به گل نشست، بر این ساحل نهاده شد.

بهترین سواحل دنیا


 

4. Maho Beach؛ آمریکا

این ساحل با ماسه های سفید خود زیبایی های زیادی را دل جای داده اســت. در این خلیج می توانید تجربه شنا با لاکپشت های دریایی را در کارنامه سفر خود ثبت کنید.

بهترین سواحل دنیا


 

5. Walvis Bay؛ نامیبیا

از آمریکا به جنوب غربی آفریقا می رسیم. در این مکان شگفت انگیز می توانید شاهد زنگی وحشی فلامینگو ها و نهنگ های بزرگ باشید.

بهترین سواحل دنیا

6. Monterosso Al Mare؛ ایتالیا

این ساحل ماسه ای، منطقه ای بی نظیر برای یک حمام آفتاب دلچسب خواهد بود.

بهترین سواحل دنیا


 

7. Whitehaven Beach؛ استرالیا

Whitehaven Beach به راستی یک بهشت در دل استرالیا اســت. رنگ آبی فیروزه ای این خلیج هر چشمی را مبهوت خود می کند.

بهترین سواحل دنیا


 

8. Ngapali Beach؛ میانمار

این ساحل زیبا در آسیای جنوب شرقی، مقصدی ویژه برای سفر در ماه آخر تعطیلات تابستانی خواهد بود.

بهترین سواحل دنیا


 

9. Baker Beach؛ سان فرانسیسکو

اگر چه ممکن اســت این ساحل همان چیزی نباشد که انتظارش را دارید، با این حال منظره ای که از پل گلدن گیت خواهید دید، شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین سواحل دنیا

10. The Baths؛ جزایر ویرجین بریتانیا

اگر به شنا و غواصی علاقه مند هستید، این ساحل بهترین گزینه خواهد بود. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم شنا کنید و هم از منظره دیدنی آن لذت ببرید.

بهترین سواحل دنیا


 

11. Clifton Beach؛ آفریقای جنوبی

این ساحل دیدنی با خانه های لوکس خود، میزبان ویژه ای برای علاقه مندان به سفر های ساحلی خواهد بود.

بهترین سواحل دنیا


 

12. Baia do Sancho؛ برزیل

این ساحل بکر به راحتی قابل دستیابی نیست، یا باید از قایق استفاده کنید و یا اگر اهل کوهنوردی هستید، مسیری را از راه کوه عبور کنید.

بهترین سواحل دنیا


 

13. Rhossili Bay؛ انگلیس

انگلیس ساحل های بی نظیری را در دل خود جای داده اســت، حتی اگر آب و هوا مناسب حمام آفتاب نباشد! مشاهده طبیعت و چشم انداز زیبای این منطقه ارزش سفر به این ساحل را خواهد داشت.

بهترین سواحل دنیا


 

14. Grace Bay؛ جزایر تورکس و کایکوس

اگر از روحیه زیبایی شناسی بالایی برخوردار هستید، سفر به این جزایر و بازدید از این ساحل دیدنی در دریای کارائیب، یک ماجراجویی تمام و کمال خواهد بود.

بهترین سواحل دنیا

15. Tangalle Beach؛ سری لانکا

اگر به دنبال سواحل دست نخورده می گردید، سری به جنوب آسیا بزنید، این ساحل در جنوب شرقی سری لانکا همان چیزی اســت که به دنبالش هستید.

بهترین سواحل دنیا

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


عجیب ترین و دیدنی ترین سواحل دنیا کجاست؟ دوست دارید ... همه این منویی که جلوی رویتان قرار دادیم در دنیای واقعی وجود دارند و بسیار هم زیبا و اعجابانگیز هستند.عجیب ترین و زیباترین سواحل جهان تصاویر پسندیدم 11. 23 اسفند 1394 10:55 9 معرفی جاذبه های توریستی. تابستان در راه است و هزاران نفر رهسپار سفر به سواحل ...5 سپتامبر 2014 ... به گزارش ميهن پست – وقتي صحبت از ساحل دريا به ميان مي آيد شايد آن چه كه به ذهن اكثر آدم ها خطور مي كند موج هاي ملايم و گاهي تند آب دريا بر روي شن هاي ...5 سپتامبر 2014 ... از جمله تفاوت این سواحل در رنگ شن و ماسه ، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی آن است که کمتر می توان ساختاری تک و قابل نمونه آن را در سایر نقاط جهان ...زیباترین سواحل جهان عجیب ترین سواحل جهان زیباترین ساحل های جهان,جالبترین ساحل جهان,عجیب و غریب ترین سواحل جهان,سواحل جهان,جالبترین سواحل جهان.11 سپتامبر 2016 ... با این که ممکن است پیشنهاد سفر به نواحی ساحلی کمی تکراری شده باشد، ساحل های زیادی وجود دارند که هنوز هم جذابیت و زیبایی خاص خود را حفظ کرده ...22 سپتامبر 2014 ... خانه وبلاگ ترین ها ۱۷ ساحل فوق العاده که باید دید. وبلاگ · ترین ... ساحلی که غروب زیبا و دلگیری داره و آرامشی عجیب انسان رو میگیرد. در این نوشته ...10 سپتامبر 2016 ... عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا. با این که ممکن است پیشنهاد سفر به نواحی ساحلی کمی تکراری شده باشد، ساحل های زیادی وجود دارند که هنوز هم ...9 سپتامبر 2014 ... هانا زیبا ترین و عجیب ترین سواحل دیدنی جهان قرارمون یادت نره منصور , زیباترین سواحل , , هانا.


کلماتی برای این موضوع

جالب ترین و عجیب ترین عروسی های جهان عکسجالب ترین و عجیب ترین عروسی های دنیا روز عروسی علاوه بر عروسی و داماد برای خانواده ها ترسناک ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری جهانمکانهایی عجیب و ترسناک برای گردشگری در همه جای دنیا مکان های عجیبی وجود دارند که عجیب و غریب ترین سواحل جهانزیباترین سواحل جهان عجیب ترین سواحل جهان زیباترین ساحل های جهانجالبترین ساحل جهان عکس و مطالب عجیب عکس و مطالب عجیب،عکس های ترسناک،عکس های باورنکردنی،تصاویردیدنی و عجیب،مطالب عجیب پاک ترین و سالم ترین شهر ایران انتخاب شد تصاویرجدید ترین این بخش آبشار برغمد در سبزوار آبشار جنگلک در تهران عکس تصاویر دیدنی از کاخ گران ترین ویلای دنیاتصاویر زیباگران ترین ویلای دنیاتصاویر زیبا پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان ساخت عجیب و جالب ترین حمام زنانه در جهان عکس نازوبکلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشدعجیب ترین زنان جهان عکس و اما جولیا بنت عبدالله، زن ۴۰ ساله ای است کە بە سبب تاخیر روزانه و رفتن مداوم بە حمام جالب ترین و دیدنی ترین تصاویر خبری روز سه …پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینندعجیب ترین موجودات کشف شده جهان در سال ایران …درحالی که سال میلادی به پایان میرسد، زمان نگاه کردن به گذشته و معرفی دوباره بزرگترین



لینک منبع :عجیب ترین و زیبا ترین سواحل دنیا

Images for عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - زومیت www.zoomit.ir/2014/7/17/12655/top-10-unusual-beaches/‎Cached17 جولای 2014 ... آشنایی به ده ساحل عجیب و غیر معمول در اقصی نقاط جهان. ... ساحلی معروف و دیدنی که اغلب به عنوان یکی از زیباترین سواحل دنیا از آن نام برده می‌شود. با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/discover3-world2-exotic.html‎Cached Similarزیباترین سواحل جهان عجیب ترین ساحل جهان ساحل ساحل شیشه‌ای,جزیره مونارکو,سواحل ماسه‌ای سیاه,ساحل اَلگرو,ساحل خلیج کتدرال,عجایب طبیعی,عجایب گردشگری ... سفر به عجیب ترین و زیباترین سواحل دیدنی جهان + عکس | میهن پست mihanpost.com/سفر-به-عجیب-ترین-و-زیباترین-سواحل-دیدنی/‎Cached Similar5 سپتامبر 2014 ... به گزارش میهن پست – وقتی صحبت از ساحل دریا به میان می آید شاید آن چه که به ذهن اکثر آدم ها خطور می کند موج های ملایم و گاهی تند آب دریا بر روی شن های ... ۱۰ تا از زیباترین و جالب‌ترین ساحل های دنیا! | عجیب‌ترین https://www.ajibtarin.com/strange-nature/.../زیبا-جالب-ساحل-دنیا/‎Cached Rating: 5 - 1 vote 19 نوامبر 2016 ... با ما همراه باشید تا در این مطلب با ۱۰ تا از زیباترین و ... Mar 27, 2018تولد اتو والاخ شیمیدان آلمانی Mar 29, 2018تولد ژوزف هوتون تیلور اختر ... Mar 30, 2018مرگ فیلیپ شووالتر هنچ ... عجیب ترین و دیدنی ترین سواحل دنیا کجاست؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../عجیب-ترین-و-دیدنی-ترین-سواحل-دنیا-کجاست‎Cached Similar20 آوریل 2015 ... عجیب ترین و دیدنی ترین سواحل دنیا کجاست؟ دوست دارید ساحلی که می‌روید سفید باشد یا صورتی؟ صخره‌ای یا شنی؟ تیره یا روشن؟ نورانی باشد، یا ... عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا (2) - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../عجیب-ترین-و-زیباترین-سواحل-دنیا-2‎Cached10 سپتامبر 2016 ... عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا (2). با این که ممکن است پیشنهاد سفر به نواحی ساحلی کمی تکراری شده باشد، ساحل های زیادی وجود دارند که هنوز هم ... عجیب ترین زیبا ترین سواحل دنیا - onvansho onvansho.ir/result/عجیب-ترین-زیبا-ترین-سواحل-دنیا.html عجیب ترین سواحل دنیا خارق العاده ترین ساحلی این آرایش زیبا از قرار گیری سنگ ها بیش . عکس هایی از زیباترین ساحل های دنیا زیباترین ساحل های دنیا عکس ها در حال ... زیباترین و عجیب ترین سواحل دیدنی جهان | گجت نیوز gadgetnews.ir/22869/amazing-beaches-around-the-world/‎Cached Similar5 سپتامبر 2014 ... اما همیشه سواحل دریا به گونه ای که بیشتر ما انسان ها در این کره خاکی می بینیم و در آن قدم می زنیم با آن ... برچسب ها : زیباترین سواحل شن عجیب ترین. عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا (2) -آکا - آکاایران www.akairan.com/asia/word/news2016101218465579989.html‎Cached12 ا کتبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد عجیب ترین و زیباترین سواحل دنیا (2) ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته دیدنی های ...