مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران

[ad_1]
خبرگزاری مهر: براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون ۸۱۲ هزار و ۲۱۷ دامنه اینترنتی در کشور توسط کاربران ایرانی به ثبت رسیده و فعال اســت که این آمار در پایان سال ۹۴ بالغ بر ۷۵۴ هزار دامنه اعلام شده بود.

بررسی ها نشان می دهد که پسوند « آی آر» همچنان در صدر ثبت دامنه‌های فعال اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی قرار دارد و پسوند net.ir نیز کمترین میزان ثبت دامنه را به خود اختصاص داده اســت.

آخرین وضعیت ثبت دامنه های اینترنتی نشان می دهد که هم اکنون تعداد ۸۰۳ هزار و ۳۰۳ دامنه با پسوند ir در کشور فعال اســت که بیشترین تعداد دامنه اینترنتی را شامل می شود؛ همچنین شمار پسوندهای ثبت شده co.ir  بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۶ دامنه، شمار دامنه های ثبت شده با پسوند ایران ۲ هزار و ۱۵۶ دامنه و شمار دامنه های ثبت شده با پسوند ac.ir حدود یک هزار و ۵۳۰ دامنه اعلام شده اســت.

در همین حال تعداد دامنه های فعال به ثبت رسیده با پسوند sch.ir حدود ۳۳۶ دامنه، با پسوند gov.ir بالغ بر ۲۷۷، پسوند org.ir بالغ بر ۳۱۵ و id.ir بالغ بر ۴۲۳ دامنه اســت؛ تاکنون ۴۱ دامنه نیز با پسوند net.ir به ثبت رسیده و در مجموع ۸۱۲ هزار و ۲۱۷ دامنه در پایگاه ثبت دامنه های اینترنتی در ایران تا شهریورماه ۹۵ ثبت شده و فعال اســت.

از این رو شمار دامنه های اینترنتی فعال در کشور، با رشد چشمگیری در حال ثبت اســت. به نحوی که بررسی ها نشان می دهد در سال ۹۱ بیش از ۱۰۰ هزار دامنه «دات آی ‌آر» ثبت‌ شد که تعداد دامنه‌های ثبت‌شده در سال ۹۱ دو برابر سال ۹۰ بوده اســت؛ همچنین با توجه به رشد ثبت دامنه «IR.» در سال ۹۲ شمار دامنه های فعال اینترنتی به بیش از ۴۰۰ هزار پسوند رسیده اســت و در سال ۹۳ نیز با رشد صعودی این دامنه ها از مرز ۶۰۰ هزار دامنه و در سال ۹۴ از مرز ۷۵۰ هزار دامنه گذشت.

هم اکنون ایران با تعداد دامنه های اینترنتی فعال، از نظر تعداد دامنه اینترنتی کشوری، نه تنها بزرگترین کشور در منطقه اســت، بلکه از کشورهایی نظیر سنگاپور، مالزی، هنگ‌کنگ، ترکیه، اسلواکی، یونان و فنلاند هم پیشی گرفته اســت و با رشد سالانه ۴۵ درصدی در میان چهار کشور برتر جهان از نظر رشد دامنه اینترنتی قرار دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 سپتامبر 2016 ... بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان میدهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده ...9 سپتامبر 2016 ... بالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در 6 ماهه اول سال ح.خبرگزاری مهر: براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون 812 هزار و 217 دامنه اینترنتی در کشور توسط ...بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان میدهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده است.خبرگزاری مهر: براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون ۸۱۲ هزار و ۲۱۷ دامنه اینترنتی در کشور توسط ...n کد خبر: ۳۸۴۸۶۲ nn ۱۱۴ بازدید nnnخبرگزاری مهر: براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون ۸۱۲ ...فناوری اطلاعات > ارتباطات - مهر نوشت: بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان میدهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار ...خبرگزاری مهر: براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون 812 هزار و 217 دامنه اینترنتی در کشور توسط ...بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان میدهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید...9 سپتامبر 2016 ... آکاایران بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ...


کلماتی برای این موضوع

جدیدترین خبرهای شهر چالوس خبر فارسیروانی و رفتاری را در جامعه فراهم می کند، تصریح کرد به زودی در غرب مازندران شهرستان انجمن تخصصی موبایل اوّل تبلیغات شما در این مکان ماهیانه فقط هزار تومانکرمانشاه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادکرمانشاهدوره اسلامی در سال ۶۴۰ م در پی حمله اعراب به ایران سعد جریر به شهر دینور تاخت و از دانلود رایگان بیش از کتاب الکترونیکی … هشتمین پسر نمایندگانپژوهشکده بیمه سندیکای بیمه گران ایران انجمن حرفه ای صنعت بیمه بیمه مرکزی جمهوری دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدردانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهددانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت …دانلودمتنکاملمقالاتدانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه فردوسی مشهدروش تحقیقخلاصه و نتیجه گیری تحقیقموضوععوامل موثر بر قاچاق کالا و خدمات در ایران بعد از طی



لینک منبع :فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران

فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../فعالیت-812-هزار-دامنه-اینترنتی-در-ایران 9 سپتامبر 2016 ... بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می‌دهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده ... فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران - صدای ایران https://sedayiran.com/fa/news/.../فعالیت-812-هزار-دامنه-اینترنتی-در-ایران 9 سپتامبر 2016 ... بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می‌دهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده ... فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران | بالغ بر 812 هزار دامنه - قطره www.ghatreh.com/news/.../فعالیت-812هزار-دامنه-اینترنتی-ایران‎Cachedبالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در 6 ماهه اول سال ح. فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران - موبنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24955951 10 سپتامبر 2016 ... فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران. بالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در 6 ماهه ... فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران - جوان ایرانی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24953724 سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از ایتنا؛ بخش وب و اینترنت: براساس آخرین آمار منتشر شد؛ 60هزار پسوند در6ماه ثبت شد جوان ایرانی- بالغ بر 812 هزار دامنه ... فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران - ایانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24953589 10 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری مهر: بالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای ... ها نشان می دهد که در 6ماهه اول سال حدود 60 هزار دامنه جدید به ثبت رسیده است . فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران - پایگاه خبری تحلیلی حرا ... khabarfarsi.com/u/24942868 9 سپتامبر 2016 ... فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران. بالغ بر 812 هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می دهد که در 6 ماهه ... فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/فعالیت_812_هزار_دامنه_اینترنتی_در_ایران‎Cachedدانلود 1 - 1 - دامنه چیست؟ دانلود آبشار رایِن؛ آبشاری در دامنه های کوه هزار کرمان (فیلم). فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران. دانلود پسوند دامنه های اینترنتی (فیلم). فعالیت 812 هزار دامنه اینترنتی در ایران - رهتا www.rahta.com/q/فعالیت_812_هزار_دامنه_اینترنتی_در_ایران صاحب‌خبر - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آمارهای ارائه شده از سوی مرکز ثبت پسوندها و دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانشهای بنیادی، تاکنون ... خبرگزاری آریا - فعالیت 812هزار دامنه اینترنتی در ایران www.aryanews.com/NewsFeed/.../فعالیت-812هزار-دامنه-اینترنتی-در-ایران 10 سپتامبر 2016 ... بالغ بر ۸۱۲ هزار دامنه اینترنتی با هویت ایرانی در فضای مجازی فعال است و بررسی ها نشان می‌دهد که در ۶ ماهه اول سال حدود ۶۰ هزار دامنه جدید به ثبت رسیده ...