مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران

[ad_1]
وب سایت آی تی نیوز:  مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد.در این دیدار محمود واعظی با بیان سابقه تاریخی روابط دو کشور گفت: سطح فعلی همکاری های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران  ترکیه مناسب اسـت.
 پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران اسـت

وی افزود: برای ایران ثبات و امنیت ترکیه بسیار مهم اسـت.

وزیر ارتباطات ایران با اشاره به اهمیت ICT در جوامع کنونی گفت: در دنیای امروز، ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی بر اقتصاد کشورها دارد و به عنوان محرکی اسـت که از لحاظ اقتصادی دیگر بخش ها را نیز فعال می کند.

وی با اشاره به فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر در این حوزه گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش ICT، زمینه های زیادی برای همکاری و سرمایه گذاری وجود دارد.

مدیر عامل ترکسل ضمن تشکر از برگزاری مناسب اجلاس ایران کانکت، فعالیت های این شرکت را تشریح و با اشاره به سطح روابط موجود دو کشور آمادگی آن شرکت را برای توسعه همکاری های فیمابین با شرکت های مخابراتی ایران اعلام کرد.

وی در ادامه به طراحی نرم افزار BIP در ترکیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 45 هزار ایرانی از این نرم افزار استفاده می کنند که شرکت ترکسل آمادگی لازم برای توسعه نرم افزار به زبان فارسی و نگهداری دیتاهای آن در داخل کشور ایران را دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


7 سپتامبر 2016 ... مدیرعامل ترکسل در دیدار با واعظی: پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است. شناسه خبر: 1180632 سرویس: اقتصادی. ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰: ...7 سپتامبر 2016 ... پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است. شفقنا اقتصادی- مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران ...7 سپتامبر 2016 ... پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت آی تی نیوز: مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در ...7 سپتامبر 2016 ... مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ...پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران · اجتماعی. میتوانند بودند غایب به تمامی شد غیبت پایان میرسد از اصلا در اسفند طرح به با گفت: این از ثبتنام بخش ...مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات ...7 سپتامبر 2016 ... مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت 2016 در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد.وب سایت آی تی نیوز: مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت 2016 در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد.در این دیدار ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت آی تی نیوز: مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ...پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است وی افزود: برای ایران ثبات و امنیت ترکیه بسیار مهم است. وزیر ارتباطات ایران با اشاره به اهمیت ICT در جوامع کنونی ...


کلماتی برای این موضوع

پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران



لینک منبع :پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران

پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پیام-رسان-بیپ-آماده-انتقال-سرورهایش-به-ایران 7 سپتامبر 2016 ... مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد. پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../پیام-رسان-بیپ-آماده-انتقال-سرورهایش-به-ایران-است‎Cached7 سپتامبر 2016 ... مدیرعامل ترکسل در دیدار با واعظی: پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است. شناسه خبر: 1180632 سرویس: اقتصادی. ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰: ... پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران - onvansho onvansho.ir/result/پیام-رسان-بیپ-آماده-انتقال-سرورهایش-به-ایران.html مدیرعامل ترکسل در دیدار با واعظی پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است . پشت‌پرده طرح دولت برای ارائه مجوز به کانالهای تلگرام این پیام‌رسان به داخل مردم ... خبر 21 | مدیرعامل ترکسل در دیدار با واعظی:/پیام رسان بیپ آماده انتقال ... khabar21.com/.../مدیرعامل-ترکسل-در-دیدار-با-واعظیپیام-رسان-بیپ-آماده-انتقال-سرورهایش-به-ایران-است/‎Cachedمدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت 2016 در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو کرد. پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../پیام_رسان_بیپ_آماده_انتقال_سرورهایش_به_ایران‎Cachedپیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران. دانلود اپریویو : بررسی ویدیویی اپلیکیشن پیام رسان گپ (فیلم) · دانلود مشکل در سیستم پیام رسان آیفون. پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران - دانلود فیلم www.mevia.ir/ch/پیام_رسان_بیپ_آماده_انتقال_سرورهایش_به_ایران‎Cachedدانلود اپریویو : بررسی ویدیویی اپلیکیشن پیام رسان گپ (فیلم) دانلود در این ویدیو یک پیام رسان ایرانی به نام گپ را به شما معرفی میکنیم که برخی از امکانات آن ، ... #بیپ hashtag on Twitter https://twitter.com/hashtag/بیپ?src=hash‎CachedSee Tweets about #بیپ on Twitter. See what ... پیام رسان #بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است http://favn.ir/2cjpHda pic.twitter.com/9ircGLfBeQ. 0 replies 0 ... مدیر تلگرام ادعای انتقال سرورها به ایران را رد کرد | Euronews fa.euronews.com/.../telegram-servers-moved-to-iran-mahmoud-vaezi-minister-of-communications-said 6 روز پیش ... ساعاتی پس از آنکه محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات ایران از انتقال سرورهای تلگرام به این کشور خبر داد، مدیر عامل این پیام رسان برای ... پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران - امید خوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/پیام-رسان-بیپ امید خوزستان: وب سایت آی تی نیوز: مدیر عامل شرکت ترکسل که برای شرکت در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران حضور دارد با وزیر ارتباطات ایران دیدار و گفتگو… [PDF] پیام رسان بیپ آماده انتقال سرورهایش به ایران است - روزنامه اخبار صنعت www.akhbaresanat.ir/Newspaper/PagePDF/6211‎Cached8 سپتامبر 2016 ... چطور می توانست Vال جی ٢٠. موبایلی کامل تر باشد. به همراه LGVال جی با ساخت موبایل١0. دوربینجلویدوگانه،نمایشگرثانویههمیشه. که کیفیت صدای ...