مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان اســت

[ad_1]

تحقیقی نشان می‌دهد بچه‌هایی که مورد توجه صحیح و مراقبت اصولی والدینشان قرار می‌گیرند، وضع بهتری در آینده از هر دو جنبه مادی و معنوی دارند.

این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان اســت   محققان چینی بر این باورند، در صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیش‌بینی اســت.

منظور از آینده مساعد درآمد بالا ، احساس خوشبختی، موفقیت کاری و استحکام پایه‌های اخلاقی اســت.

دانشمندان برای بررسی سوابق افراد به طرح پرسشنامه‌هایی پرداخته و آن‌ها را در اختیار 5 هزار مرد و زن قرار دادند. در این پرسشنامه‌ها از جملاتی مثل «پدر و مادرم به من اعتماد داشتند» یا «احساس می‌کردم خانواده به من علاقه‌ای ندارد» استفاده شد و افراد باید به این جملات امتیاز می‌دادند.

این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان اســت 

با استفاده از داده‌های بدست آمده چهار عامل اصلی شامل "علاقه‌مندی به فرزند"، "اعتماد به فرزند"، "قوانین خانه" و "استقلال فرزندان" به عنوان مولفه‌های تعیین‌کننده آینده فرزندان شناسایی شدند. محققان دو عامل "دورهم‌نشینی‌ها" و "تحقیر فرزندان" را نیز به عنوان عوامل کلیدی برشمردند.

بر اساس نتایج بدست آمده 6 سبک فرزندداری در میان والدین به چشم می‌خورد که عبارتند از:

1.حامی و پشتیبان
به سبکی از تربیت فرزندان گفته می‌شود که مستلزم استقلال متوسط یا بالای فرزندان اســت. از ویژگی‌های اصلی این شیوه فرزندداری می‌توان به اعتماد، توجه و کثرت زمان اختصاص داده شده به فرزند اشاره کرد.

2.سخت‌گیرانه
استقلال پایین، اعتماد متوسط رو به بالا، قوانین محدودکننده مختص این شیوه تربیت فرزندان اســت. توجه زیاد به فرزند دیگر ویژگی این سبک محسوب می‌شود.

3. لوس‌کننده
در این شیوه، سطح اعتماد والدین به فرزندان بالا یا متوسط ارزیابی شده و زمان دورهم‌نشینی‌ها متوسط یا بالای متوسط به حساب می‌آید.

4. آسانگیر
در این شیوه توجه پایینی به فرزندان صورت می‌گیرد. والدین قوانین چندانی را به فرزندان خود تحمیل نمی‌کنند و زمان کمی را به آن‌ها اختصاص می‌دهند.

5.ناهنجار
تمام عوامل کلیدی مثل توجه والدین، استقلال فرزندان و اعتماد به آنان در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند.

6.میانه
همه مولفه‌های بالا در سطح متوسط قرار دارند.

نتایج تحقیقات نشان داد، والدینی که شیوه "پشتیبان" را برگزیدند، فرزندانی موفق از لحاظ مالی، تحصیلات و سطح رضایتمندی از زندگی به جامعه تحویل داده‌اند. از طرف دیگر کسانی که با سبک "سخت‌گیرانه" تربیت شده‌اند، گرچه در زمینه‌های تحصیلی و مالی موفقیت بالایی برای آنان گزارش شد، اما احساس خوشبختی این افراد پایین و فشار روحی‌شان بالا ارزیابی می‌شود.

محققان این پژوهش در نظر دارند نتایج مطالعات خود را در "موسسه تحقیقاتی امور اقتصادی، بازرگانی و صنعتی" (اندیشکده‌ای موسوم به RIETI) منتشر کنند.

 باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


19 ژوئن 2016 ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیشبینی است.18 جولای 2016 ... تحقیقی نشان می دهد بچه هایی که مورد توجه صحیح و مراقبت اصولی والدینشان قرار می گیرند، وضع بهتری در آینده از هر.باشگاه خبرنگاران/ تحقيقي نشان ميدهد بچههايي که مورد توجه صحيح و مراقبت اصولي والدينشان قرار ميگيرند، وضع بهتري در آينده از هر دو جنبه مادي و معنوي دارند.20 جولای 2016 ... موبنا - این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است محققان چینی بر این باورند، در صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای ...20 ژوئن 2016 ... والدین, علاقه, آسانگیر, علامت نشان آینده فرزندتان پولدار ... تربیت اصولی وَ توجه کافی بِه فرزندان، آینده مساعدی بَرای آنان قابل پیش بینی است.18 جولای 2016 ... محققان چینی بر این باورند، در صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیشبینی است.منظور از آینده مساعد درآمد ...21 ژوئن 2016 ... آینده فرزندتان. محققان چینی بر این باورند، در صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیشبینی است. منظور از ...19 ژوئن 2016 ... علمی پزشکی:این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیشبینی است.19 ژوئن 2016 ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیشبینی است.18 جولای 2016 ... همچنین تابناک با تو هر روزه آماده است، مطالب ارسالی شما را نیز متناسب با موضوعات نامبرده در سایت ... این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است.


کلماتی برای این موضوع

تعیینعلامتتعیینعلامتتوابع خاص نامعادله و تعیین علامت از ریاضی سوال کتاب نوروز چهارم ریاضیبرنامه غذای کمکیاگه بخونید حتما دعام میکنید برای شروع غذای کمکی چه سنی مناسب است چرا؟ پایان شش ماهگی یعنی روز بعد از تولد بهترین چرا خدا بعضی از انسان ها را بدبخت آفریده؟ شهر سوالجواب این سوال در تعریف بدبختی و بیچارگی است واقعا بدبختی چیست؟ کسی که معاد را باور ترس در کودکان علل، انواع و روشهای درمانی مردمانترس در کودکان ترس واکنشی هیجانی است و هرگاه امنیت جسمی و عاطفی و شخصیتی انسان به خطر بیماریهای واگیر شایع ایران و جهان سایت پزشکان …سوزاک‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ بیماری‌ عفونی‌ در دستگاه‌ تناسلی‌ که‌ از راه‌ آمیزشی میگنا آزمون شخصیت چند وجهی مینه سوتا ام ام پی …همکارمحترم سلام دقیقا مدتی است که این سایت مشکل داره خوشبختانه چند سایت طراحی شده اند کودکان با نیاز های خاص کودکان استثناییبرای دریافت فایل کامل هر یک از آزمون های زیر به همراه روش نمره گزاری ،میزان روایی و بهداشت روان سایت پزشکان بدون مرزمهم‌ترین کشمکشی که فرزندان پس از طلاق والدین به آن دچار می‌شوند، ترس از دست دادن پدر مهدکودک و پیش دبستانی نیلوفرعده ای از کودکان به دلیل کمبود محبت و عدم توجه کافی به آنان، شکستن اسباب بازی ها را نقاشی برای کودکان روان شناسی نقاشی کودکدلیل جویدن ناخن ها توسط کودک بسیاری از والدین زمانی که می بینند فرزندشان در حال جویدن



لینک منبع :این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان اســت

این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود www.yjc.ir/.../این-علامت-ها-نشان-می-دهد-در-آینده-فرزندتان-پولدار-می-شود‎Cached19 ژوئن 2016 ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیش‌بینی است. این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است|پایگاه خبری تحلیلی ... www.ashkhane.com/new.aspx?id=22295‎Cachedاین علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است. تحقیقی نشان می‌دهد بچه‌هایی که مورد توجه صحیح و مراقبت اصولی والدینشان قرار می‌گیرند، وضع بهتری در آینده از هر دو ... این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است | تحقیقی نشان - قطره https://www.ghatreh.com/.../این-علامت-نشان-آینده-مساعد-فرزندتان-است‎Cachedاین علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است. تحقیقی نشان می دهد بچه هایی که مورد توجه صحیح و مراقبت اصولی والدینشان قرار می گیرند، وضع بهتری در آینده از هر دو ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود - باشگاه ... khabarpu.com/k.php?u...2KjYp9i02q/.../Yp9ix2KfZhg==‎Cachedاین علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود - باشگاه خبرنگاران | خبر پو, ... اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیش‌بینی است. مردانی که چهره همسرانشان را نمی‌شناسند - هدانا hodana.ir/fa/news/463360/مردانی-که-چهره-همسرانشان-را-نمی%20شناسند 18 جولای 2016 ... همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز متناسب با موضوعات نامبرده در سایت ... این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است. این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است - خبر ایرونی https://iruni.ir/news/1229051‎Cached20 جولای 2016 ... این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است باشگاه خبرنگاران/ تحقیقی نشان می‌دهد بچه‌هایی که مورد توجه صحیح و مراقبت اصولی والدینشان قرار ... هرلحظه، این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود harlahze.com/.../این-علامت-ها-نشان-می-دهد-در-آینده-فرزندتان-پولدار-می-شود‎Cached19 ژوئن 2016 ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیش‌بینی است. آیا 9 حوزه انتخابیه مازندران شاهد اجرای پروژه ترکاندن کاندیدایی خواهد بود؟! www.tabnakkohkiluye.ir/.../آیا-9-حوزه-انتخابیه-مازندران-شاهد-اجرای-پروژه-ترکاندن-کاندیدایی-خواهد-بود 25 فوریه 2016 ... به گزارش تابناک مازندران، در این دوره انتخابات، که با طراحی‌های مختلف دشمنان از پیچیدگی‌های زیادی .... این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است ! خبر خوان تیفا - این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود rss.tifaa.com/post/517013/‎Cached19 ژوئن 2016 ... این علامت ها نشان می دهد در آینده فرزندتان پولدار می شود ... صورت تربیت اصولی و توجه کافی به فرزندان، آینده مساعدی برای آنان قابل پیش‌بینی است. نتایج جستجو برای عبارت عکس یاسمین افرازیده شناگر - صفحه 15 ... khabarkhoon.com/Search?q=عکس+یاسمین+افرازیده+شناگر&p=15 در این عکس 15 زن کارگر را مشاهده می کنید که با یونیفرم های خودشان در کارخانه ... که چهره همسرانشان را نمی شناسند این علامت ها نشان از آینده مساعد فرزندتان است در سنین ...