مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور

[ad_1]

این خانه در سه طبقه و به گونه‌ای طراحی شده اســت که برای تمامی برنامه‌های زندگی روزمره افراد خانواده مناسب باشد. هم‌چنین رویکرد زیست محیطی با تعبیه پوشش‌های گیاهی سبز در تمامی فضاهای خانه، اعمال شده و باعث ایجاد حس تازگی و برقراری تهویه طبیعی شده اســت.

طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور  گروه معماری A D lab که در سنگاپور واقع شده به ‌تازگی پروژه‌ای را با نام garden house on rienzi به پایان رسانده اســت. در این پروژه با وجود کوچک بودن سایت و محدودیت‌های طراحی، معماران موفق به ایجاد آپارتمانی دل‌باز شدند که در محیطی سرسبز قرار گرفته اســت.

این خانه در سه طبقه و به گونه‌ای طراحی شده اســت که برای تمامی برنامه‌های زندگی روزمره افراد خانواده مناسب باشد. هم‌چنین رویکرد زیست محیطی با تعبیه پوشش‌های گیاهی سبز در تمامی فضاهای خانه، اعمال شده و باعث ایجاد حس تازگی و برقراری تهویه طبیعی شده اســت.

 

هدف اصلی معماران این پروژه ایجاد یک باغ کوچک با نسیمی ملایم و همیشگی بود که تا حد زیادی به آن دست یافتند.


بخش‌های خدماتی خانه در زیر‌زمین قرار گرفت و قسمت بزرگی از طبقهٔ هم‌کف نیز تبدیل به یک حیاط مرکزی شد که یک درخت با برگ‌های بالا‌رونده در آن قرار دارد. نور لازم برای رشد درخت از طریق پنجرهٔ سقفی تأمین می‌شود.

هر دو نمای جلویی و پشتی طبقهٔ اول با کرکره‌هایی شفاف پوشیده شد تا به نور و جریان هوا اجازهٔ عبور دهد. پ
هستهٔ اصلی مسیرهای ارتباطی در نور طبیعی‌ که از پنجرهٔ سقفی وارد می‌شود غرق شده اســت.

باغچه‌ای که در قسمت جلویی ساخته شد و پنجره‌ای که کل دیوار را پوشانده، پس‌زمینهٔ سبزی برای اتاق نشیمن به ارمغان آورد و هم‌چنین یک استخر کوچک در مقابل دیوار حیاط تعبیه شد.

باغ، فضای حیاط و نوع چیدمان آن‌ها به‌گونه‌ای اســت که نور طبیعی و جریان هوا در سر‌تا‌سر خانه به حرکت در‌می‌آید. 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

زیست نیوزاز جمله نشانه های آنمی می توان به خستگی و ضعف، پوست رنگ پریده، سردی دست ها و پاها، و مهندسی فضای سبز دانشگاه ازاد خوراسگان معرفی …این باغ که به سبک باغ های انگلیسی طراحی شده و بالغ بر ۳۲ هکتار مساحت دارد، همه ساله جاذبه های گردشگری تبریز تبریزفرش آذربایجان آذربایجان و بویژه شهر تبریز از دیر باز در خلق قالیهای نفیس، نقش عمده لباس محلی آذربایجان شرقی فرش آذربایجان آذربایجان و بویژه شهر تبریز از دیر باز در خلق قالیهای نفیس، نقش عمده توسعه عمودی فضای سبز توسعه عمودی فضای سبز دریافت فایل بام های سبز مقدمه توسعه ی فضای سبز شهری و توزیع هتل دوآنجیت پوکت چهار ستاره هتل های تایلند …هتل دوانجیت بهشتی کوچک مکان هتل بهشت کوچک لقب مناسبی برای این هتل جنگلی است که با دیدنیهای تفلیس، پایتخت گرجستاندیدنیهای تفلیس، پایتخت گرجستان تفلیس، پایتخت گرجستان در گرجی این شهر تیفلیسی یا عکس قبر حسین فردوست در بهشت زهراعکسقبرحسینفردوستچه خوی است در مورد چیزی که نمیدانیم نظر ندهیم من تمام خاطرات او را خوانده ام مقدمه ی جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …آلرژی عجیب این زن به شوهرش عکس در این کتابفروشی می توانید در قفسه کتاب بخوابیدبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …برای نخستین باری که نام ژیروسکوپ را در دنیای تلفن های هوشمند شنیدیم زمانی بود که



لینک منبع :طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور

Images for طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور - دیزاین مترز designmatters.ir/طراحی-خانه-باغی-کوچک-در-سنگاپور/‎Cached5 جولای 2016 ... گروه معماری A D lab که در سنگاپور واقع شده به‌تازگی پروژه‌ای را با نام garden house on rienzi به اتمام رسانده است. در این پروژه با وجود کوچک بودن ... طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور - کمونه kamooneh.com/fa/news/.../طراحی-خانه-باغی-کوچک-در-سنگاپور‎Cached14 جولای 2016 ... این خانه در سه طبقه و به گونه‌ای طراحی شده است که برای تمامی برنامه‌های زندگی روزمره افراد خانواده مناسب باشد. هم‌چنین رویکرد زیست محیطی با تعبیه ... طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور - تابناک | دمادم https://damadam.ir/news/طراحی-خانه-باغی-کوچک-در-سنگاپور/2978163 طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور گروه معماری A D lab که در سنگاپور واقع شده به تازگی پروژه ای را با نام garden house on rienzi به پایان رسانده است. در این پروژه ... دیزاین منزل باغی کوچک در سنگاپور (11 عکس) - سرزه www.serze.com/دیزاین-منزل-باغی-کوچک-سنگاپور-عکس-1282354/‎Cached10 جولای 2016 ... طراحی خانه باغی کوچک در سنگاپور گروه معماریِ A D lab که در سنگاپور واقع شده به ‌تازگی پروژه‌ای را با نام garden house on rienzi تمام کرده است. طراحی خانه‌ای در سنگاپور که با حوضچه ای کوچک آنرا را به دو قسمت ... kooy.ir/News748.html‎Cachedخانه 66MRN که توسط دفتر طراحی و مهندسی ONG&ONG ساخته شده است دارای دو ... طراحی خانه‌ای در سنگاپور که با حوضچه ای کوچک آنرا را به دو قسمت تقسیم کرده است. ... جستجو به دنبال روش هایی برای پوشاندن شهرهایی مثل نیویورک در باغ های عمودی و ... طراحی باغ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/طراحی_باغ‎Cached Similarطراحی باغ هنر و فرایند طراحی و ایجاد تصمیم برای ترکیب و کاشت باغ و منظره است. ... و چگونگی مرتبط شدن راه باغ و خانه یا دیگر محدوده‌های احاطه شده را در بر می‌گیرد؛ همهٔ این ..... گیاهان باغ‌های سنگی قصد دارند کوچک باشند به دو دلیل: ۱- چون خیلی از گونه‌ها به طور ... Singapore: Asia Books Co. , Ltd. پرش به بالا ↑ "Thai Rock Gardens". سفری رویایی به باغ آسمانی در سنگاپور | میهن بنا mihanbana.com/سفری-رویای-به-باغ-آسمانی-در-سنگاپور/‎Cachedاین هتل زیبا در سنگاپور توسط گروه معماری WOHA طراحی شده و باغچه های فوق العاده آن در کنار طراحی ساده ساختمان اصلی جلوه ای زیبا به این هتل داده است.جنبش خانه ... معماری ساختمان Jardin، باغی در آسمان، در خاک سنگاپور | آرل https://www.arel.ir/fa/News-View-2223.html‎Cached27 ژانویه 2015 ... ساختمانی که در این بخش به آن می پردازیم، ساختمانی در منطقه ی Ridgewood Condominium کشور سنگاپور است. این ساختمان، اثراتی از معماری سبک ... خانه سبز با رویکرد معماری پایدار – معماری | طراحی داخلی - آرچ دپارت archdepart.com/خانه-سبز/‎Cached23 مه 2016 ... ساختمان مسکونی با رویکرد معماری سبز و پایدار. ... این اقامتگاه خصوصی به عنوان یک مدل از طراحی پایدار در کشور سنگاپور ساخته شده است. ... در این مجموعه یک باغ کوچک سبزیجات و گیاهان وجود دارد که ساکنین از آن، برای مصرف غذای ...