مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی

[ad_1]

آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی

آیا می دانستید که کمپانی گوگل هم سرویس مدیریت پسورد اختصاصی خود را دارد؟ این سرویس بیشتر از تنها یک ذخیره کننده رمز عبور بوده و می تواند بر روی هر دستگاهی همگام سازی شود. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا پسوردهای وارد شده در مرورگر کروم یا هر اپلیکیشن دیگری را بر روی سرورهای گوگل ذخیره کرده و در هر مکان و هر زمانی به آنها دسترسی داشته باشید. جهت آشنایی بیشتر با این سرویس و نحوه ی کار با آن با ما همراه باشید.

 

شما می توانید از طریق تمامی راه های زیر به پسوردهای ذخیره شده خود دسترسی داشته و آنها را مدیریت نمایید :

  • مرورگر Chrome در ویندوز، مک، سیستم عامل کروم و لینوکس: مدیریت کننده پسورد با مروگر کروم همگام سازی می شود و در نتیجه می توانید در تمامی نسخه های این مرورگر به رمزهای خود دسترسی داشته باشید.
  • مرورگر Chrome برای اندروید، آیفون و آیپد: اپلیکیشن های موبایلی گوگل کروم نیز می توانند پسوردهای شما را همگام سازی نمایند و در هر دستگاه اندرویدی یا آی او اس به آنها دسترسی داشته باشید. در نتیجه می توانید مرورگر Safari آیفون خود را دور انداخته و از این پس گوگل کروم را به عنوان میزبان وب گردی های خود انتخاب کنید.
  • نسخه تحت وب: گوگل همچنین یک رابط کاربری بر پایه وب در نظر گرفته اسـت و می توانید با ورود به سایت https://passwords.google.com به رمزهای عبور اکانت خود دسترسی پیدا کنید.
  • نسخه تحت وب موبایلی: سایت ذکر شده در بالا برای گوشی ها نیز قابل استفاده خواهد بود و می توانید به راحتی با ورود به این وبسایت رمز عبور های خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را کپی نمایید.
  • در اپلیکیشن های اندرویدی: گوگل همچنین اخیراً یک قابلیت جدید به نام Smart Lock for Passwords را برای اپلیکیشن های اندرویدی که عضوی از آپدیت فروشگاه گوگل پلی هستند به ارمغان آورده اسـت. با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید بدون وارد کردن رمز عبور و با استفاده از سرویس مدیریت پسورد گوگل وارد اپلیکیشن های موردنظر خود شوید. برای مثال فرض کنید که یکبار با استفاده از مرورگر کروم نسخه دسکتاپ وارد حساب نتفلیکس خود شده اید و رمز عبور آن در سرویس مدیریت پسورد گوگل ذخیره گردیده اسـت. هم اکنون می توانید اپلیکیشن نتفلیکس را بر روی دستگاه اندرویدی خود باز کرده و بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، بصورت خودکار به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-1

 

بدین منظور تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از مرورگر گوگل کروم اسـت. با استفاده از حساب کاربری گوگل خود وارد این مرورگر شده و سپس به بخش تنظیمات (Settings) مراجعه کنید. به دنبال گزینه ی Advanced sync settings گشته و آن را فعال نمایید. توجه داشته باشید اگر گزینه your own sync passphrase را انتخاب کنید قادر نخواهید بود از نسخه تحت وب این سرویس به پسوردهای خود دسترسی پیدا کنید و همچنین سیستم قفل هوشمند اپلیکیشن های اندرویدی نیز کار نخواهد کرد.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-2

 

شما همچنین باید مطمئن شوید که مرورگر کروم پسوردهای شما را ذخیره می کند. بدین منظور در بخش تنظیمات مرورگر به دنبال passwords گشته و در بخش Autofill and forms ، گزینه ی Offer to save your web passwords را فعال نمایید.

علاوه بر این شما قادر خواهید بود گزینه ی Enable autofill to fill out web forms in a single click را نیز فعال نمایید تا همچون بسیاری از سرویس های مدیریت پسورد دیگر، فیلدهای رمز عبور شما بصورت خودکار و تنها با یک کلیک تکمیل شوند. این قابلیت حتی می تواند اطلاعات کارت های بانکی و آدرس شما را نیز در سرویس کیف پول گوگل ذخیره نماید.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-3

 

بعد از آن می توانید بر روی لینک Manage passwords کلیک کرده یا بصورت دستی وارد آدرس chrome://settings/passwords شوید تا لیستی از رمزهای عبور ذخیره شده خود را مشاهده نمایید.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-4

 

برای ذخیره پسوورد تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که بصورت عادی وارد حساب کاربری سایت های موردنظر خود شوید. سپس مرورگر کروم از شما می پرسد که آیا قصد دارید تا رمز عبور مربوطه را ذخیره نمایید و شما باید با آن موافقت نمایید. دفعه بعدی که وارد همان سایت شوید، این سرویس بصورت خودکار نام کاربری و رمز عبور شما را وارد سایت خواهد کرد.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-5

 

گوگل کروم همچنین یک قابلیت کاربردی دیگر را برای کاربران خود به ارمغان آورده که با استفاده از آن قادر خواهید بود بصورت رندوم یک رمز عبور قدرتمند و فوق العاده امنیتی را تولید کرده و استفاده نمایید.

با اینکه این بخش بصورت پیش فرض فعال نبوده و به عنوان یک قابلیت پنهان می باشد اما می توانید با ورود به آدرس chrome://flags در مرورگر کروم و سپس فشار دادن کلید Enter به قابلیت های مخفی کروم دسترسی پیدا کنید. پس از آن کافیست به دنبال Enable password generation گشته و با کلیک بر روی گزینه Enable آن را فعال نمایید.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-6

 

دفعه ی بعدی که در حال عضویت در یک سایت جدید بودید مرورگر کروم بصورت هوشمند تشخیص خواهد داد و به شما پیشنهاد می کنید تا از یک رمز عبور قدرتمند شانسی استفاده نمایید.

 

how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere-7

 

شما همچنین می توانید از بسیاری قابلیت های پنهان دیگر مرتبط با مدیریت رمز عبور استفاده کرده و این کار را بسیار مفید تر و کاربردی تر نمایید.

توجه:
برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل، می‌توانید با همکاران ما در "موبایل‌کمک" تماس حاصل نمایید.

تماس از سراسر کشور: 9099071015 (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)

تماس با موبایل: 99225515 (بدون پیش شماره و از همراه اول)

تماس از استان تهران: 9092305296 (بدون پیش شماره واز تلفن ثابت)


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر ... یک ذخیره کننده رمز عبور بوده و می تواند بر روی هر دستگاهی همگام سازی شود.۳- شما باید با شماره B یک اکانت تلگرام بسازید ( بدون ارور و مشکل به راحتی ...۲- ... آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی.با پسورد منیجر گوگل پسوردهای خود را همه جا به همراه داشته باشید - گویا . .... آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی ... با15 سپتامبر 2016 ... تاریخ : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ، بازدید : ۵۶۷ بار. آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی. تاریخ : شنبه ۲۰ ...آموزش کار با اینستاگرام با استفاده از قابلیت Stories در اینستاگرام میتوان عکسها و ... برنامه های مدیریت رمز عبور اختصاصی (که جدا از مرورگر عمل میکنند) هنوز دارای ... هر کس با دسترسی به حساب کاربری ویندوز شما می تواند رمزهای عبور شما را مشاهده کند. ... در هر جا و با استفاده از هر دستگاهی به رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشید.پسوردهای خود را به دستان امن گوگل بسپارید و دیگر دنبال برنامهای مناسب، برای مدیریت ... با استفاده از این قابلیت دیگر لازم نیست پسورد جدیدی را ایجاد کرده و به هر نحوی به ... هویت دومرحلهای گوگل را فعال کرده و مرتباً بررسی کنید که چه دستگاههایی به ... در حال حاضر بهترین راه برای انجام این کار و دسترسی به پسوردها استفاده از ...در Gmail به برگه تنظیمات ایمیل بروید و در بخشهای بازارسال و نمایندگی، ... شود، Google میتواند با استفاده از این شماره تلفن کار را برای این افراد سختتر کند و درصورتی که قابلیت دسترسی به حسابتان را از دست بدهید، برای شما رمز تأییدی ارسال ... است، زیرا بر خلاف این دو مورد، شما به تلفن همراه خود دسترسی فیزیکی دارید.اموزش حذف حساب کاربری تلگرام - حذف اکانت telegram ترفندها - ترفند ...,سایت حذف ... اموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی.صرفه جویی در وقت برای وارد کردن پسوردهای مختلف در اینترنت ... همانطورکه میدانید وارد کردن پسورد توسط صفحه کی برد میتواند کار خطرناکی باشد ... ها با رمز گشایی این فایلها میتوانند به راحتی به پسوردهای شما دسترسی داشته باشند. ... در اینجاست که نرم افزار کسپرسکی پیور با ابزار قدرتمند پسورد منیجر خود به نجات شما می اید.15 سپتامبر 2016 ... تحقیق آموزش ریاضی با روش و فنون جدید 45 ص - ورد · تحقیق آموزش ... یاهو مارکت 1 روز پیش . آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر ... khandehsara.ir/news/. ... دستگاهی همگام سازی شود. با استفاده از این ...


کلماتی برای این موضوع

آموزش تغییر رمز وای فای آموزش تغییر رمز وای فای یکی از محبوب ترین و معروف ترین مودم های بی سیم و با سیم، آموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسلآموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسل حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم سوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با سوال عمومیآموزشسوالات آندرویدی خود را بپرسید همراه با ۲۰ سوال عمومیدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک …دانلودسریالفرارازدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم چهار فصل کامل سریال فرار از دانلود بازی برای ‌ یاس دانلود…بازی استراتژیکمیهن وب هاست به عنوان بزرگترین شرکت میزبانی وب ایرانی با نازلترین قیمت ها هاست های آی تی پورت رفع مشکل کاهش سرعت اینترنت و یا …تا حالا شاید با قطع شدن چراغ در حین کار با اینترنت مواجه شده باشید یا حتی با افت آی تی پورت خودتان به راحتی مشکل قطعی اینترنت …اگر وضعیت مودم نرمال بود شما به قسمت سیستم خود رفته کلید ویندوز و را تایپ حل مشکل وای فای اندروید با بانک …حلمشکلوایفایاندرویدتا به حال شده که بخواهید به دستگاه وای فای خانه یا محل کارتان متصل شوید اما با مشکل رو سری ترفندها ترفندهای جالبسریترفندهاعمل استارت در ویندوز ، سریعتر از سیستم عاملهایی است که تا کنون با آنها کار کرده ایدپرسش و پاسخ کامپیوتری به نام هستی بخش سلام چرا بعد از فرمت درایو سی برای نصب ویندوز کل درایو ها پاک شده از



لینک منبع :آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی

آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر ... tarfandha.net/how-to-use-googles-password-manager-to-sync-your-passwords-everywhere/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر ... یک ذخیره کننده رمز عبور بوده و می تواند بر روی هر دستگاهی همگام سازی شود. گوگل پسورد منیجر | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/tag/گوگل-پسورد-منیجر/ آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی ... را بر روی سرورهای گوگل ذخیره کرده و در هر مکان و هر زمانی به آنها دسترسی داشته باشید. Google Password Manager | ترفندها - ترفند و آموزش tarfandha.net/tag/google-password-manager/ آموزش کار با گوگل پسورد منیجر جهت دسترسی به پسورد های خود در هر دستگاهی ... با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا پسوردهای وارد شده در مرورگر کروم یا هر ... مدیریت گذرواژه‌های ذخیره‌شده - رایانه - Google Chrome راهنما https://support.google.com/.../95606?co...Platform%3DDesktop&hl...‎Cachedمی‌توانید Chrome را تنظیم کنید تا گذرواژه‌تان را برای سایت‌های مختلف به خاطر بسپارد. هرگاه در ... در هر زمانی می‌توانید فهرستی از همه گذرواژه‌های ذخیره‌شده‌تان ببینید. ... با دوباره روشن کردن «پیشنهاد ذخیره کردن گذرواژه‌های وب» درخواست را برگردانید. ورود به سیستم و امنیت - My Account - Google https://myaccount.google.com/intro/security?hl=fa‎Cachedدسترسی به حساب و تنظیمات امنیتی را مدیریت کنید. هر حساب Google با پیشرفته‌ترین قابلیت‌های امنیتی داخلی امروزی ارائه می‌شود. برای بررسی به روز بودن ... آموزش کامل بازیابی رمز عبور جیمیل در اندروید + تصاویر blog.android30t.com/gmail-recovery-password/‎Cached Rating: 4 - 30 votes 3 مارس 2016 ... بسیاری از اطلاعات ما در حسابهای گوگل نگهداری میشوند این اطلاعات شامل ... چون رمز خود را فراموش کرده اید روی گزینه ی فراموشی رمز عبور بزنید. ... و سومین گزینه برای سایر مشکلات هنگام کار با جیمیل است که با انتخاب هریک از ... اکنون به ایمیل پشتیبان که قبلا وارد کرده اید یک ایمیل بازنشانی گذر واژه ارسال میشود. کدام مرورگر مدیریت رمز عبور بهتری دارد؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../tarfand.../browser-password1-manager.html‎Cachedبرنامه های مدیریت رمز عبور اختصاصی (که جدا از مرورگر عمل میکنند) هنوز دارای برتری ... شما همچنین میتوانید رمزهای عبور ذخیره شده خود را در پنجره Options فایرفاکس ... راحتی کار : سیستم مدیریت رمز عبور کروم به اندازه سیستم مدیریت رمز عبور ... هر کس با دسترسی به حساب کاربری ویندوز شما می تواند رمزهای عبور شما را مشاهده کند. حفظ و انتقال تمام تنظیمات و داده های گوگل کروم در صورت تغییر ویندوز ... p30mororgar.ir/.../backup-and-restore-google-chrome-bookmarks-and-profile/‎Cached Similar25 آگوست 2013 ... کرک دانلود منیجر · دانلود منیجر · آموزش دانلود منیجر ... را ذخیره و از هر دستگاهی به آن ها دسترسی داشت. ... ای گوگل استفاده می کنید باید به تنظیمات حساب خود بروید و یک رمز 16 ... به طور مثال من نمی خواهم که رمز های عبور ذخیره شده با این دستگاه سینک ... 1 – جهت دریافت فایل های سایت حتما از نرم افزار IDM یا نرم افزار های ... پیدا کردن گوشی آندروید - کنش‌تک https://koneshtech.academy/how-to-track-your-lost-android-phone-without-tracking-app/‎Cached Similar12 آگوست 2015 ... Home آموزش چگونه گوشی آندرویدی گم شده‌تان را بدون نصب نرم افزارهای ردیابی ... مدیریت دستگاه اندرویید (ADM) ابزار رسمی و ساده گوگل برای ردیابی گوشی ... خوب الان شما باید در حالیکه به اکانت خود وصل هستید سایت Android Device Manager را ... یا تبلتتان در دسترس است فقط کافیست با آن برنامه کار کنید. 9 راه برای دور زدن قفل سامسونگ الگوی و پین و رمز عبور و اثر انگشت ... drfone.biz/.../9-ways-to-bypass-samsung-lock-screen-pattern-pin-password-fingerprint.html‎Cachedتمام دستگاه های سامسونگ با قابلیت "پیدا کردن موبایل من" آمده است. به منظور دور زدن سامسونگ قفل صفحه نمایش الگوی و پین و رمز عبور و اثر انگشت، شما فقط دنبال ... انتخاب دستگاهی که می خواهید برای باز کردن در رابط ADM; • کلیک بر روی گزینه " قفل". ... شما برای نصب هر نوع بهبود مشتری و شما باید کارت SD را در تلفن خود را.