مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معروفترین کودکان بدنساز دنیا

[ad_1]

در اینجا شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند، چیزی ورای تصور را به تصویر کشند؛ کودکانی با لقب هرکول های جهانی!

معروفترین کودکان بدنساز دنیا اختصاصی «تابناک باتو»؛ در اینجا شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند، چیزی ورای تصور را به تصویر کشند؛ کودکانی با لقب هرکول های جهانی! 

 

۱) گیایانو هرکول رومانیایی

 

معروفترین کودکان بدنساز دنیا 

گیایانو پسر بچه اهل رومانی اسـت. روزنامه‌ها لقب هرکول کوچک را به او داده‌اند. او و برادرش کلودیا توانسته‌اند با کمک پدرشان و با دو ساعت تمرین در روز به چنین آمادگی بدنی برسند.

۲) ماریانا نیموفا

 

دختر نوجوان روسی پانزده ساله، قوی‌ترین نوجوان جهان شناخته شده اسـت. او در وزنه برداری مهارت زیادی دارد و می‌تواند وزنه‌های سنگینی را از جای بلند کند که افراد بالغ از هم از انجام آن عاجزند.

۳) ژاک شلنگر

 

معروفترین کودکان بدنساز دنیا 

نوجوان چهارده ساله از پنسیلوانیای آمریکا. او عضلات بدنی بسیار قوی دارد.

۴) ریچارد سندراک

 معروفترین کودکان بدنساز دنیا
ریچارد اهل کشور اوکراین اسـت. او ۲۳ سال دارد. در کودکی به دلیل داشتن اندام ورزیده در کانون توجه رسانه‌ها بود. اگر به عکس او دقت کنید، متوجه خواهید شد، در این سن و سال بدن متفاوتی دارد؛ شاید به خاطر اینکه میزان چربی بدنش در حدّ غیر طبیعی و عجیب یک درصد اسـت!
 

۵) یانگ گیلونگ

 

معروفترین کودکان بدنساز دنیا 

در قاره آسیا در کشور چین یک کودک هفت ساله توانسته از پس انجام حرکات ورزشی سخت بربیاید. او در جمعیت یک میلیارد نفری کشور چین، لقب قوی‌ترین کودک را از آن خود کرده اسـت.

۶) سی جی سنتر

 معروفترین کودکان بدنساز دنیا
با وجود اینکه کودکان آمریکایی چاق‌ترین کودکان دنیا هستند، استثنائاتی هم در میان آنان به چشم می‌خورد. سی جی سنتر یکی از آنهاست؛ ده ساله، سیاه پوست و قوی. قدرت بدنی او بیش از یک مرد بالغ اسـت.

۷) نعومی کیوتن، دختر آهنین

 

معروفترین کودکان بدنساز دنیا 

نعومی سیزده ساله اسـت. او می تواند وزنه‌های سنگینی را بالای سر خود ببرد؛ موضوعی که برای دختران در این سن و سال کمی عجیب اسـت.

۸) دختر چهار ساله‌ای که وزنه بردار شد  

یک دختر چهار ساله اوکراینی توانست وزنه بزند. گفته می‌شود این قدرت بدنی جنبه ارثی و ژنتیکی داشته و نمی‌تواند از اثرات تمرین‌های ورزشی در یک کودک چهار ساله باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

عجیب ترین زندان های دنیا عکسجدید ترین این بخش گران ترین جارو برقی دنیا به ارزش میلیارد تومان عکس لوکس ترین قایق عکس هایی از عجایب اقیانوس کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز لباس مجلسی زنان کرد با قیمتی میلیونی عکسمعاون صنایع دستی کردستان با معرفی پوشاک محلی به‌ عنوان یکی از محبوب‌ترین صنایع دستی عکس هایی از جذاب ترین خانم بریتانیامیراندا کِر مدل ساله استرالیایی به عنوان جذاب‌ ترین زن سال از نگاه مجله اسکوایر روش مفید برای درک بهتر خانم ها ایران نازمی پذیرم که من اول برای کشف سرزمین او پا پیش بگذارم لازم است که حتما اول یکی پا پیش فواید بسیار جالب قلقلک دادن ایران نازاز طرف دیگر،‌ کودکان مشتاقانه همدیگر را قلقلک می‌دهند بسیاری از محققین بر این اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار عکس طبیعت، عکس های طبیعت، تصاویر طبیعت، …کتک خوردن سلطان از همسرش تصاویر – عکس حیوانات زیبا و بامزه برای پروفایل شبکه های ارمنی‌های ایران ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…ژانت میخائیلی تصویرگر مشهور کتاب‌های آموزشی کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان هاکوپ درمان لاغری راه های افزایش وزن آرشیو …سلام تو این دوره زمونه همه پی کاهش وزنن مخصوصا نامردا ولی میشه به من بگید راههای



لینک منبع :معروفترین کودکان بدنساز دنیا

Images for معروفترین کودکان بدنساز دنیا عکس: معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../عکس-معروفترین-کودکان-بدن‌ساز-دنیا‎Cached6 جولای 2016 ... عکس: معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا. شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند چیزی ورای ... معروفترین کودکان بدنساز در جهان - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/.../معروفترین-کودکان-بدنساز-در-جهان‎Cached4 جولای 2016 ... معروفترین کودکان بدنساز در جهان. جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار ... بهترین کودکان بدنساز دنیا - آپارات ► 5:07www.aparat.com/v/QGt1x/بهترین_کودکان_بدنساز_دنیا Nov 30, 2015 - 5 min Cylinder بهترین کودکان بدنساز دنیا بدنسازی , بچه , پسر بچه , , Cylinder. معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا + تصاویر payeshonline.com/print/57306‎Cached4 جولای 2016 ... شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند چیزی ورای تصور را به تصویر کشند؛ کودکانی با لقب ... معروفترین کودکان بدن ساز دنیا sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-980697.aspx 6 جولای 2016 ... معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا. 1.jpg. ۱) گیایانو هرکول رومانیایی. گیایانو پسر بچه اهل رومانی است. روزنامه‌ها لقب هرکول کوچک را به او داده‌اند. آخرین خبر | معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا akharinkhabar.ir/interestings/2793837/معروفترین-کودکان-بدن‌ساز-دنیا 6 جولای 2016 ... با وجود اینکه کودکان آمریکایی چاق‌ترین کودکان دنیا هستند، استثنائاتی هم در میان آنان به چشم می‌خورد. سی جی سنتر یکی از آنهاست؛ ده ساله، سیاه ... مجله میترا | معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا www.mitramagazine.ir/post/7665/معروفترین-کودکان-بدن‌ساز-دنیا‎Cached21 جولای 2016 ... معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا. شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند چیزی ورای تصور را به ... معروفترین کودکان بدنساز دنیا- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/614966033614 در اینجا شما را با کودکان استثنایی آشنا می کنیم؛ کودکانی که ذاتا و با آموزش قوای بدنی توانسته اند، چیزی ورای تصور را به تصویر کشند؛ کودکانی با لقب هرکول های ... عکس: معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا abtinmusic.ir/news/9469 عکس: معروفترین کودکان بدن‌ساز دنیا. 23 ساعت پیش سرگرمی برترینها 0. عکس معروفترین کودکان بدن ساز دنیا · منبع : برترینها ...