مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبر خوش برای گردشگران فضایی

[ad_1]

خبرگزاری مهر: نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. هواپیمای فضایی SpaceShipTwo VSS Unity که توسط طراحان و مهندسان شرکت ویرجین گلکتیک ساخته شده بر فراز صحرای موهاوی کالیفرنیا به پرواز درآمد تا بدین ترتیب شمارش معکوس برای پرواز نخستین گردشگران فضایی به مدار زمین آغاز شود.

 

 پرواز موفقیت آمیز نسل جدید هواپیمای فضایی

در این پرواز آزمایشی سرنشین دار، هواپیمای فضایی به بالابرنده آن یعنی سیستم پروازی WhiteKnightTwo متصل شده بود. ویرجین گلکتیک درخصوص جزئیات این پرواز گفت: هواپیمای فضایی و بالابرنده آن به ارتفاع ۱۵ کیلومتری زمین رسیدند. این پرواز ۳ ساعت و ۴۳ دقیقه به طول انجامید.

این شرکت هدف از انجام پرواز آزمایشی SpaceShipTwo VSS Unity را بررسی دقیق عملکرد آن در دماهای سرد ارتفاعات عنوان کرده اسـت. همچنین ارزیابی کنترل مأموریت این سیستم پروازی از دیگر اهداف این پرواز آزمایشی عنوان شده اسـت.

ویرجین گلکتیک اعلام کرده که هدف از این پروژه تنها ساخت یک هواپیمای فضایی نیست بلکه دستیابی به سیستم مطمئن پروازی اسـت که بتواند هزاران ساعت پرواز ایمن انجام دهد.

پرواز اخیر این هواپیمای فضایی پس از گذشت حدود دو سال از سقوط مرگبار هواپیمای فضایی VSS Enterprise در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت. در آن حادثه، هواپیمای فضایی ویرجین گلکتیک تنها ۱۳ ثانیه پس از جدا شدن از بالابرنده خود دچار نقص فنی شد و در نهایت با سقوطی مرگبار از بین رفت.

در آن حادثه یکی از دو خلبان هواپیمای فضایی کشته شد. تحقیقاتی که از سوی سازمان هوانوردی فدرال آمریکا صورت گرفت اشتباه همان خلبان را عامل سقوط عنوان کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی. نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد.10 سپتامبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرگزاری مهر: نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا ...10 سپتامبر 2016 ... نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای ...10 سپتامبر 2016 ... نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد.11 سپتامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی. خبرگزاری مهر: نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا ...حال این سؤال پیش میآید که اگر قصد و عمدی در وقوع این فاجعه از س.11 سپتامبر 2016 ... نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. خبرگزاری مهر: نسخه جدید هواپیمای ...20 ژانويه 2015 ... به گزارش جی پلاس، جورج وایت ساید مدیر اجرایی شرکت ویرجین گلکتیک در صحبتهایی امیدوارکننده اعلام کرد: این شرکت درحال فراموش کردن اتفاق ...خبر خوش برای گردشگران فضایی؛. ساخت نسخه جدید فضاپیمای گردشگری. کمتر از سه ماه پس از سقوط فضاپیمای گردشگری SpaceShipTwo نسخه جدید آن تا ساخته ...نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 126 خبرگزاری ...


کلماتی برای این موضوع

خبر خوش برای گردشگران فضایی نسخه جدید هواپیمای فضایی …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها خبر خوش برای گردشگران فضایی منبع این پرواز موفقیت آمیز نسل جدید هواپیمای فضایینسلجدیدهواپیمایفضایینسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان پرواز موفقیت آمیز نسل جدید هواپیمای فضایی …آمیزنسلجدیدهواپیمایفضایینسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان گردشگری فضایی و محدودیت های پزشکی سلامت گردشگران برای سفر و تعداد گردشگران فضایی برای مراسم خوش چین گردشگران فضایی اش را به استراتوسفر می بردچین گردشگران فضایی اش را به سپس فرود با چتر نجات، برای گردشگران، بازار تازه ای تیشتر خبر خوش فضایی ایرانخبر خوش فضایی اطلاع برساند در واقع همین خبر است برای اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه خبری تحلیلی صبحانه با خبر نکنید؛ تخت برای گردشگران خبر خوش دولت به مجاز در فضایی برابر و گردشگری از منظر حقوق فضا مسافرتی فضایی گردشگران را به سفر های فضایی را برای خبر خوش باران بهار نیوز خبر فارسیقرار نیست تهران برای گردشگران که دیگر فضایی برای آمدن خبر خوش حمایتی برای آغاز سفرهای فضایی آغازسفرهایفضاییبه گفته هان، شرکت از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴، فضاپیمای کوچک ۱۰ تنی را برای مقاصد گردشگری به



لینک منبع :خبر خوش برای گردشگران فضایی

خبر خوش برای گردشگران فضایی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/385708/خبر-خوش-برای-گردشگران-فضایی 10 سپتامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی. نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. خبر خوش برای گردشگران فضایی +عکس - تدبیر و امید | دمادم https://damadam.ir/news/خبر-خوش-برای-گردشگران-فضایی.../3593691 نسخه جدید هواپیمای فضایی که پرونده آن دو سال پیش با سقوط مرگبار بسته شد حالا در آسمان آمریکا رونمایی شد. هواپیمای فضایی SpaceShipTwo VSS Unity که توسط ... خبر خوش برای گردشگران فضایی! | پایگاه خبری جماران - امام خمینی ... www.jamaran.ir/...اخبار.../380047-خبر-خوش-برای-گردشگران-فضایی‎Cached20 ژانویه 2015 ... کمتر از سه ماه پس از سقوط فضاپیمای گردشگری SpaceShipTwo نسخه جدید آن تا ساخته شدن فاصله زیادی ندارد. از این رو می توان امیدوار بود ایده ... خبر خوش برای گردشگران فضایی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/25005882 10 سپتامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی ... برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...). گردشگر فضایی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency www.mehrnews.com/tag/گردشگر+فضایی‎Cachedخبر خوش برای گردشگران فضایی؛. ساخت نسخه جدید فضاپیمای گردشگری. کمتر از سه ماه پس از سقوط فضاپیمای گردشگری SpaceShipTwo نسخه جدید آن تا ساخته ... خبر خوش برای گردشگران فرا زمینی؛ پرواز موفق نسل تازه هواپیمای فرا ... www.serze.com/برای-گردشگران-زمینیپرواز-موفق-تازه-1772735/‎Cached10 سپتامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی؛ پرواز موفقیت آمیز نسل جدید هواپیمای فضایی نسخه تازه هواپیمای فرا زمینی که پرونده آن دو سال گذشته با سقوط ... خبر خوش برای گردشگران فضایی ph-of-edu.rozblog.com/post/.../خبر-خوش-برای-گردشگران-فضایی.html 7 دسامبر 2016 ... خبر خوش برای گردشگران فضایی 1. جنگل و محیط زیستhttp://www.moeinsdgh. blogfa.com/8806.aspx?p=2به گزارش بی بی سی،…,خبر خوش برای ... آخرین اخبار spaceshiptwo - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/spaceshiptwo جدیدترین و آخرین اخبار spaceshiptwo. ... موتور جمع آوری کند. هواپیمای فضایی spaceshiptwo دومین پرواز آزمایشی خود را انجام داد ... خبر خوش برای گردشگران فضایی. همه می توانند به فضا بروند! خبر خوش برای علاقمندان ... - خبرگزاری دانا danakhabar.com/fa/news/1188591/همه-می-توانند-به-فضا-بروند 6 ژانویه 2015 ... خبر خوش برای علاقمندان سفر به فضا: برای سفر به فضا نیازی نیست در ... اکثر آنهایی که علاقمند به شرکت در تورهای گردشگری فضایی و رسیدن ... خبر خوش فضایی ایران: ماهواره مصباح 1 توسط موشک شهاب 4 از ایران به ... article.tebyan.net/.../خبر-خوش-فضایی-ایران-ماهواره-مصباح-1-توسط-موشک-شهاب-4-از-ایران-به-فضا-می-رود‎Cachedولی خبر جدید این است که این ماهواره با موشک شهاب 4 از ایران پرتاب می شود. شاید برای شما این خبر شوکه کننده باشد ، اما خبر خوش فضایی که قرار است رئیس جمهور در ...