مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان

[ad_1]
وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: اگرچه که ب‌ام‌و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که به‌صورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد برای ما پوشیده مانده اســت.
 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

اما تصاویر و اطلاعات جدیدی از این خودرو و پیش از فروش آن در سه‌ماهه اول سال 2017 منتشر شده اســت.
 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

این تصاویر برای اولین بار نمای عقبی سری 1 سدان را نشان می‌دهند که شاید برای برخی افراد یادآور فولکس جتا/پاسات بازار آمریکا باشد.
 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

همچنین مشخص شده که رقیب آئودی A3 و مرسدس بنز CLA در چین حداقل با سه مدل متفاوت در دسترس خواهد بود که بنا به گفته‌ی منابع چینی نسخه‌ی 118i از پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 136 اسب بخار بهره خواهد برد و مدل 120i دارای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 192 اسب بخاری و مدل 125i نیز دارای همان پیشرانه 2 لیتری اما با قدرت 231 اسبی خواهد بود.
 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

در هنگام اعلام ساخت سری 1 سدان ب‌ام‌و اعلام کرد که این خودرو اولین سدان اسپورت کامپکت با نشان این خودروساز اســت. در مقایسه با مدل‌های کامپکت و میدسایز امروزی این حرف از نظر فنی درست اســت. سری 1 سدان دارای طول/عرض/ارتفاع به ترتیب 4459/1803/1446 میلی‌متر اســت و فاصله‌ی بین محورهای آن به 2670 میلی‌متر می‌رسد. البته این خودرو در واقع طویل‌تر از سری 3 E36 می‌باشد.
 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

 جزئیات و تصاویر جدید از ب‌ام‌و سری 1 سدان

سری 1 سدان که دارای معماری مشترکی با مینی، ب‌ام‌و X1 و سری 2 گرن تورر اســت منحصراً توسط برلیانس که شریک جوینت ونچر ب‌ام‌و در چین اســت ساخته خواهد شد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


10 سپتامبر 2016 ... اگرچه که بامو رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که بهصورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد برای ...10 سپتامبر 2016 ... جزئیات و تصاویر جدید از بامو سری 1 سدان. اگرچه که بامو رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که بهصورت ا .11 سپتامبر 2016 ... اگرچه که ب ام و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزییات این خودرو که به صورت انحصاری د.10 سپتامبر 2016 ... به گزارش وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: اگرچه که بامو رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که بهصورت ...عکس های داغ و مخفی از BMW سری 1 سدان ، کوچکترین محصول سدان چهاردرب بامو در حال ... سری 1 نیز روی پلتفرم جدید UKL ساخته شده و همانند طیف وسیعی از محصولات ...اگرچه که بامو رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که بهصورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد.12 آوريل 2016 ... ارائه فیس لیفت یا رخ جدید سری یک BMW از سوی یکی از مجلات آلمانی تأیید شده ... دانشگاه ام آی تی، ماشین هوش مصنوعی با قابلیت خلق تصاویر ترسناک ساخت .... نشریهی آلمانی اتو بیلد (Auto Bild) نمایی از سدان جدید سری یک بیامو ...18 جولای 2016 ... ... برای بازار چین است. سدان 2017 سری 1 BMW اولین گزینه این دو خودروساز برای این بازار بزرگ محسوب میشود. ... تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان.10 سپتامبر 2016 ... تصاویر جدید از BMW سری ۱ سدان - کشاورزنیوز. توضیحات. کشاورزنیوز اخبار ... جزئیات و تصاویر جدید از بامو سری 1 سدان. اما تصاویر و اطلاعات ...


کلماتی برای این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی ماشین بنز، ماشین مرسدس، مرسدس بنز، عکس از …مرسدس بنز در این سری برای نخستین بار،امکان انتخاب طیف بسیار وسیعی از پیشرانه های چهار عکس ماشین های اسپرتهیوندای سوناتای جدید خود را رونمایی کرد این شرکت در رقابت شدید با تویوتا و هوندا از اخبار صنعت خودرو معرفی شاسی بلند جدید سایپا تصاویراطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی اولین تصویر از پژو جدیداتومبیل جدید رنو در بازار ایران عکساتومبیل جدید رنو در بازار ایران عکس منتظر لشکرکشی محصولات رنو در خیابان ها باشید؛ از مشخصات کلی بی ام دبلیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی پراید و تا زمانی که تقاضا پدال، مجله خودرو و حمل و نقل راهنمای جامع خودرو ایرانسایت پدال برگزیده بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین دوقلوهای برلیانس، ساکنان جدید جاده مخصوص پدال، …سایپادوقلوهایبرلیانسگرچه برخی خودروسازان از مشاهیر عالم نبوده و نامشان در کهکشان گیج‌کننده رقابت، کم اطلاعات خودرو سواری پرشیا خودرو بی ام و سری …واقعا حرف نداره توربو هاش عالی نسبت به اتومبیل های دیدنی اتومبیل های دیدنیعکس های ماشیناخبار خودروعکس اتومبیلماشین های جدیدسرعتدانستنی



لینک منبع :تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان

Images for تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تصاویر-جدید-از-bmw-سری-1-سدان‎Cached10 سپتامبر 2016 ... اگرچه که ب‌ام‌و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که به‌صورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد برای ... تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../تصاویر-جدید-از-bmw-سری-1-سدان‎Cached10 سپتامبر 2016 ... اگرچه که ب‌ام‌و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که به‌صورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد برای ... ب ام و سری 1 | پدال، مجله خودرو و حمل و نقل https://www.pedal.ir/topic/ب-ام-و-سری-1/‎Cached25 جولای 2017 ... ب‌ام‌و در حال کار بر روی نسل جدید سری 1 است اما می‌خواهد به ما یادآوری کند نسل .... وب‌سایت Xcar اخیراً تصاویر جدیدی از نسخه سدان ب‌ام‌و سری 1 در فضای ... عکس های داغ و مخفی از BMW سری 1 سدان - پارس ناز www.parsnaz.com/hot-photos-and-secret-bmw-1-series-sedan.html‎Cachedعکس های داغ و مخفی از BMW سری 1 سدان ، کوچک‌ترین محصول سدان چهاردرب ب‌ام‌و در حال ... سری 1 نیز روی پلتفرم جدید UKL ساخته شده و همانند طیف وسیعی از محصولات ... تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/تصاویر-جدید-از-BMW-سری-1-سدان/3592561‎Cachedاگرچه که ب ام و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که به صورت انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد برای ما پوشیده مانده ... سدان BMW سری 1 بایگانی - فروش BMW persiakhodro4.com/tag/سدان-bmw-سری-1/‎Cached21 نوامبر 2016 ... وب‌سایت Xcar اخیراً تصاویر جدیدی از نسخه سدان BMW سری ۱ در فضای مجازی منتشر کرده که تمامی زوایای آن را به‌صورت کاملاً مشخص نشان می‌دهد. تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان | اگرچه که ب ام و رسماً تولید سدان - قطره www.ghatreh.com/news/nn33637914/تصاویر-جدید-سری-سدان 11 سپتامبر 2016 ... اگرچه که ب ام و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزییات این خودرو که به صورت انحصاری د. سدان BMW سری ۱ در مونیخ دیده شد +عکس | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../173365-سدان-سری-در-مونیخ-دیده-شد-عکس‎Cached28 ژانویه 2017 ... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرخودرو، سدان بی ام و سری 1 اختصاصا برای چین ساخته شده و هیچ برنامه ای برای عرضه آن در بازارهای دیگر از جمله ... تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان - اتحادیه طلا،جواهر و سکه تهران | خبر ... khabarfarsi.com/u/25009104 11 سپتامبر 2016 ... تصاویر جدید از BMW سری 1 سدان. اگرچه که ب ام و رسماً تولید سدان جدید سری 1 خود را اعلام کرده اما بسیاری از جزئیات این خودرو که به صورت انحصاری ...